The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2013
En Djokovic heeft zondag weer een makkie. Zelf zonder moeite naar de finale tegen een tegenstander die een dag later een lange 5-setter heft gespeeld.
Reply
(25-01-2013, 01:57 PM)Jansoe Wrote: Hoe laat is morgen dubbelspel finale?

Ff tussendoor. Wink

Not Before:7:30 PM
Women's Singles - Final
Victoria Azarenka (BLR) [1]
v
Na Li (CHN) [6]

Men's Doubles - Final
Bob Bryan (USA) [1] /
Mike Bryan (USA) [1]
v
Robin Haase (NED) /
Igor Sijsling (NED)
Reply
van ipv 0-40 is het 30-15 op service federer....

2 megakansen voor murray

En Federer slaat een backhand het stadion uit op bp Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(25-01-2013, 02:23 PM)kooltje Wrote:
(25-01-2013, 01:57 PM)Jansoe Wrote: Hoe laat is morgen dubbelspel finale?

Ff tussendoor. Wink

Not Before:7:30 PM
Women's Singles - Final
Victoria Azarenka (BLR) [1]
v
Na Li (CHN) [6]

Men's Doubles - Final
Bob Bryan (USA) [1] /
Mike Bryan (USA) [1]
v
Robin Haase (NED) /
Igor Sijsling (NED)

10 uur later toch? dus vrouwenfinale start om 9.30 daarna mannendubbel?
Reply
(25-01-2013, 02:02 PM)buurs Wrote: en 2 backhand missers

wat een enorm niveauverschil
Volgens mij beoordelen jullie het puur op technische kwaliteiten. Het is ook een kwaliteit om op het juiste moment de punten te maken. Als je 20 punten minder maakt maar de wedstrijd toch wint, dan is dat gewoon verdiend.
Reply
klopt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-0 Andy, kom op.
Reply
Wat een koning blijft Roger toch ook. Er gewoon toch weer staan in die tbs. Ook al verliest ie nu, heeft ie er op karakter het maximale uitgehaald.

En idd nog makkelijker voor Djoko zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mss maar goed als Fed de finale niet haalt, Djoko zou hem net zo vernederen als Ferrer.
Reply
Voor het eerst ooit dat Federer twee vijfsetters achter elkaar speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andy Hakkuh

Wel nauwelijks blijdschap tonen, rare vogel toch.
Reply
Ondanks de 5-setter, was Federer nooit in de buurt van de winst.

Kan FTM over 2 weken pas echt beginnen.

Reply
NID !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hahaha wat is dit forum ineens veranderd in een anti-Federer kamp joh.
Reply
Geldt zeker niet voor mij. Voor FTM is het goed, maar Fedex blijft mijn favoriete top 4-speler.
Reply
Precies. Ik heb de eerste anderhalve set gezien, en kon gewoon niet blij zijn als die Murray een punt maakte, hoe goed ook voor FTM.

Voor het eerst na de AO niet op grote achterstand, dat biedt perspectief voor het aankomende FTM jaar!
Reply
Dit is ook mijn beste start ooit, dankzij een voorspelbare AO.

Ondanks dat ik vlak voor de deadline heb getwijfeld tussen het team van CC en mijn huidige team, ben ik toch tevreden...

Reply
(25-01-2013, 04:13 PM)mindlight Wrote: Precies. Ik heb de eerste anderhalve set gezien, en kon gewoon niet blij zijn als die Murray een punt maakte, hoe goed ook voor FTM.

Voor het eerst na de AO niet op grote achterstand, dat biedt perspectief voor het aankomende FTM jaar!

same here, volgens mij zelfs een van m'n beste GS's ooit bij ftm Tongue
Reply
(25-01-2013, 04:24 PM)buurs Wrote: Dit is ook mijn beste start ooit, dankzij een voorspelbare AO.

Ondanks dat ik vlak voor de deadline heb getwijfeld tussen het team van CC en mijn huidige team, ben ik toch tevreden...

Duidelijk uitspraken van 'de calculator onder de managers'.
Reply
(25-01-2013, 03:33 PM)mindlight Wrote: Hahaha wat is dit forum ineens veranderd in een anti-Federer kamp joh.

Nee hoor. Ondanks Murray in FTM-team altijd voor Fedex.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik was vandaag wel voor Murray maar ik vind Fedex uiteraard wel GOAT. Heb niet perse een favoriete tennisser. Vind ik ook een beetje gay.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij is niet mijn favoriet, maar het is toch gaaf om de beste tennisser aller tijden in actie te zien? Zeker tegen die Schot!
Reply
11.30 Haase/Sijs vs Brian1en2
Reply
(25-01-2013, 11:49 PM)Haggie Wrote: 11.30 Haase/Sijs vs Brian1en2

kansloos verloren...
Hup Andy!
Reply
Ga je nog een keer breaken?
Reply
Vast wel..maar nu nog niet!
Reply
Djo-Mur 6-7 6-4 6-3 6-3
Reply
Denk toch dat die twee dagen rust geen voordeel is geweest.
Hij oogt een stuk minder scherp dan tegen Ferrer.
Reply
(27-01-2013, 11:45 AM)Ad Wim Wrote: Denk toch dat die twee dagen rust geen voordeel is geweest.
Hij oogt een stuk minder scherp dan tegen Ferrer.

Toen was hij te goed
Reply
Wat een dramatische TB. Zo veel kansen in de set, tja...
Reply

Forum Jump: