Threads: 40
(27-02-2013, 07:50 PM)Haggie Wrote: Knappe prestatie hoor. Nadat ik Llodra had gezien tegen Potro, had ik Llodra in 2 verwacht hier.
Cruciaal vandaag waren de 2 service winners op **4-5 in de 1e set tb voor Tursu.
Tegen Tsonga bedoel je wellicht
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 23
Threads: 97
Gelukkig dit keer een wat normalere nacht. Allene Andujar is jammer, maar die kan gewoon niks meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 1
Wat een topnacht, op Ferrer na alle spelers nog actief in Acapulco.
Threads: 118
(28-02-2013, 09:16 AM)rhubarb Wrote: Wat een topnacht, op Ferrer na alle spelers nog actief in Acapulco.
Ja het moet toch raar gaan lopen wil jij geen weekwinnaar worden. En daarmee bedoel ik dus dat er de nodige verrassende uitslagen moeten komen. Topteam  .
Threads: 328
10e week tot nu toe. Dat is beter dan de lage klasseringen van de vorige weken. Zeballos en Fognini moeten er nu echt uit. Als Anderson en Malisse kf of hf halen dan moet een top 10 in de week mogelijk zijn. Maar goed doel is nu plek 15 in het AK (na deze week)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 131
Het ziet er steeds beter uit bij Nadal.
Ben benieuwd wat hij tegen Almagro en Ferrer kan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 21
Ik ook. Zal bepalen hoeveel ik verlies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Goede klassering deze week zal veel afhangen van het feit of Nadal het toernooi wint en hoe de uitslagen zijn in Delray Beach.
(28-02-2013, 01:05 PM)centre court Wrote: Ik ook. Zal bepalen hoeveel ik verlies.
Geen Nadal en toch pas 986 punten? Oei.
Ik ben al blij dat ik een team heb. Drukte op submit toen 't 5 sec over 10 uur was. Zag mezelf al zonder team zitten en een jaar lang voor Jan Lul mee spelen. Gelukkig kwam er nog een team van eerder die dag. Incl qualies die er al uit waren en zonder gasten als Malisse etc. Tel daarbij op dat ik ipv Nadal gasten had als Harrison, Waw, Paire, Tomic etc en je weet dat je zo'n 500 punten kunt verliezen. Hopelijk staan Almagro of Beest Ferrer in de weg. Gasten als Istomin, Querrey en Anderson kunnen de schade voor mij nog wat beperken.
Aha. Ja de deadline is keihard. Zo bezien valt het dan nog mee voor je.
Malisse verliest tb 1e set.... van Munoz godbetert. Belangrijk dat hij wint.
Nog belangrijker is ERV, die gaat beter, harkt zojuist de 1e set binnen.
Klasse djoko fedex en munoz. Hup Ivo.
28-02-2013, 07:28 PM
(This post was last modified: 28-02-2013, 07:32 PM by Jansoe.)
GO ERV!!!!!
Malisse break achter in set 3.
Goed zo ERV! Supertroef!
28-02-2013, 07:36 PM
(This post was last modified: 28-02-2013, 07:36 PM by Atlanta.)
Eenzijdige wedstrijden in Dubai vandaag: 4&2, 3&2, 0&3 en 2&2. Morgen wel twee mooie halve finales op het programma.
Lekker hoor DMDLN!
Wat een uitslagen allemaal weer... geef maar op X
Iedere game bp of gp, maar 4-0 achter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 6
Malisse ontiegelijke drol
28-02-2013, 08:01 PM
(This post was last modified: 28-02-2013, 08:01 PM by Atlanta.)
Voor de 5e week op rij boven Buurs geëindigd!
Man man, die X.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
(28-02-2013, 09:48 AM)_Tampie Wrote: (28-02-2013, 09:16 AM)rhubarb Wrote: Wat een topnacht, op Ferrer na alle spelers nog actief in Acapulco.
Ja het moet toch raar gaan lopen wil jij geen weekwinnaar worden. En daarmee bedoel ik dus dat er de nodige verrassende uitslagen moeten komen. Topteam .
Niet dat het gaat gebeuren, maar ik heb de scenario calculator redelijk realistisch ingevuld naar mijn mening en ik zie voor mij zelf ook nog wel kansjes op goud.
Als in Dubai finale Federer - Djoko wordt en in Acapulco halen Nadal, Ferrer, Almagro en Giraldo (das een verrassing) de halve finale en Nadal verslaat Ferrer uiteindelijk in de finale, dan kan ik met mijn spelers in Delray Beach nog heel wat schade inhalen.
Isner en ERV moeten dan halve finale halen en aan de andere kant Querrey de finale.
Niet overdreven verrassend en het is mogelijk dus heb nog steeds hoop.
(28-02-2013, 08:01 PM)Atlanta Wrote: Voor de 5e week op rij boven Buurs geëindigd! 
En toch maar een kleine 300 punten voorsprong.
Belooft wat voor mij als het gaat draaien
(28-02-2013, 08:32 PM)buurs Wrote: (28-02-2013, 08:01 PM)Atlanta Wrote: Voor de 5e week op rij boven Buurs geëindigd! 
En toch maar een kleine 300 punten voorsprong.
Belooft wat voor mij als het gaat draaien 
Haha ja, de verschillen zijn steeds (m.u.v. week 2) zeer gering. Tennistempel heeft ook weer een goede start, net als vorig seizoen.
Threads: 166
Wanneer is de deadline voor komende week? Ik neem aan niet op maandag, maar later.
Komt goed uit, want Musse en ik zitten vanaf zaterdag tot en met maandag in Rome.
Voetbalweekendje.
As Roma - Genua
Alle wijzen komen uit het Oosten!
(28-02-2013, 03:09 PM)centre court Wrote: Ik ben al blij dat ik een team heb. Drukte op submit toen 't 5 sec over 10 uur was. Zag mezelf al zonder team zitten en een jaar lang voor Jan Lul mee spelen. Gelukkig kwam er nog een team van eerder die dag. Incl qualies die er al uit waren en zonder gasten als Malisse etc. Tel daarbij op dat ik ipv Nadal gasten had als Harrison, Waw, Paire, Tomic etc en je weet dat je zo'n 500 punten kunt verliezen. Hopelijk staan Almagro of Beest Ferrer in de weg. Gasten als Istomin, Querrey en Anderson kunnen de schade voor mij nog wat beperken.
het is nu een team van eerder op de dag... maar geen nadal?
(28-02-2013, 03:09 PM)centre court Wrote: Ik ben al blij dat ik een team heb. Drukte op submit toen 't 5 sec over 10 uur was. Zag mezelf al zonder team zitten en een jaar lang voor Jan Lul mee spelen. Gelukkig kwam er nog een team van eerder die dag. Incl qualies die er al uit waren en zonder gasten als Malisse etc. Tel daarbij op dat ik ipv Nadal gasten had als Harrison, Waw, Paire, Tomic etc en je weet dat je zo'n 500 punten kunt verliezen. Hopelijk staan Almagro of Beest Ferrer in de weg. Gasten als Istomin, Querrey en Anderson kunnen de schade voor mij nog wat beperken.
Dus nu heb je Berankis? Cc-week!
Threads: 328
28-02-2013, 11:37 PM
(This post was last modified: 28-02-2013, 11:57 PM by Stille.)
(28-02-2013, 09:33 PM)kuiper Wrote: Wanneer is de deadline voor komende week? Ik neem aan niet op maandag, maar later.
Komt goed uit, want Musse en ik zitten vanaf zaterdag tot en met maandag in Rome.
Voetbalweekendje.
As Roma - Genua
donderdag hoop ik. Ik ga vrijdags naar madrid voor rayo-espanyol en atletico-sociedad. Veel plezier Kuiper en Musse!
Lachwekkende dag. In 1 dag de week weggepleurd al is gulbis natuurlijk wel een mentaal beest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Querrey van 4*-1 in de 3e set naar 6-7
vanaf 4*-5 in de tb 2 df op rij... hoezo choken
Gulbis deed ook aardig zijn best. Gaf al 2x een mb weg maar kreeg door de df's niet nog eens de kans daartoe. Eindelijk goed nieuws na de nederlagen van X, Isto en Donskoy. Al waren die laatste 2 niet heel verrassend. ERV en Anderson moeten daar de week maken, samen met Nadal en Giraldo (SF) in Acapulco.
Was natuurlijk vooral een choke van Querrey, dubbele break weggegeven in de 3e.
MTF: "DF on match point...I think Querrey just out-Gulbissed Gulbis"
|