The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open
Come on Djoko!

Misschien helpt dat...

(21-01-2014, 12:48 PM)Mac Wrote: Wederom van 0-30 naar 40-30. Wel knap van Wawrinka die goede services steeds op de belangrijke momenten

Maar heb je wel het idee dat als ie een keer breakt, dat het dan gedaan is? Of is ie nog niet zo goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zn eigen servicegames gaan steeds makkelijker en hij wordt steeds meer de baas in de rallies. Service van Wawrinka houdt m op de been nu. Denk dus wel dat de 4e set binnen is als hij breakt
Reply
Weer 2 goede services vanaf deuce die m binnen halen voor Wawrinka. Kom op Djoko, weer even een snelle game
Reply
Djoko beter momenteel, moet in ieder geval in een vijfde set uitmonden zou je zeggen.
Reply
en op 15 dit keer. 1 punt tegen in z'n laatste 3 servicegames. Dat moet zich toch eens gaan uitbetalen zou je zeggen
Reply
Ja...Daar is de break...Op weg naar set 5
Reply
Hehe, breakt ie nou na 40-0?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
meen je niet...bij 40-0 ga ik maar lunch maken kom ik terug heeft ie gebroken! Come on!!
Reply
Breakpoint weggewerkt en de vierde set is voor Djoko!
Reply
yesss! nu ook Djoko met de aces op de belangrijke momenten. 6 aces in totaal waarvan 3 in deze game
Reply
Hop, dat zal een fistpump geweest zijn.
Nu ook door, vriend.
Reply
Waw wordt gek als ie weer in 5 verliest. Eens zou het toch een keer moeten tegen Djoko
(hoop vandaag niet)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(21-01-2014, 01:13 PM)Stille Wrote: Waw wordt gek als ie weer in 5 verliest. Eens zou het toch een keer moeten tegen Djoko
(hoop vandaag niet)

Ik gun het Wawie van harte, maar voor FTM zou het een behoorlijke klap zijn.
Reply
En de break
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bam...Nu vasthouden Novak!
Reply
jajajajaa! wat een heerlijke rally om de break te pakken!
Reply
En terug
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aargh enb dan weer zo makkelijk terug laten breaken. Zo jammer
Reply
Die gasten retourneren zo sterk tegenwoordig dat er zo goed geserveerd moet worden om de game binnen te halen.

Was vanmorgen ook al bij Berdych - Ferrer.
Reply
Oef, dat waren weer kansen hoor! Mooie pot zo, gaat mooi op en neer
Reply
Nu toeslaan!
Reply
Wat ben ik blij dat ik thuiswerk zeg vandaag. Echt genieten
Reply
Blij dat ik tentamens heb deze week, had dit niet willen missen!
Reply
Djokovic lijkt nog altijd de betere te zijn..maar goed die wawrinka blijft levensgevaarlijk natuurlijk. Wordt tijd om snel te breken
Reply
Poeh, het wordt nu wel spannend. Bps op 3-3, toch?
Reply
Haha prachtig, kan er wel bij! Rain delay
Reply
Doe het maar, Stan!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote voor Djoko nog steeds wel erg laag.
Reply
Simpele servicegame ook weer. Come on djoker, tijd voor een breakie!
Reply
Ook maar even streampje aangezet. Dat punt op 30-30 moet gewoon binnen zijn.

Oei, kansen. Matig.
Reply

Forum Jump: