The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2019 Halle / Queens
De klassiekers Halle en Queens staan erop.
Deadline vanavond 22:00

Je moet de winnaar hebben voor die 500 punten...maar is het budget toereikend genoeg hiervoor??

Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Halle Queens.xlsx (Size: 14.24 KB / Downloads: 19)
Kei Nishikori

Reply
Ben benieuwd naar andere teams. Denk dat er wel grote verschillen te verwachten zijn.

halle :
R. Molleker
J. Tsonga
H. Hurkacz
R. Gasquet
D. Goffin
M. Berrettini
B. Coric
queens:

F. Lopez
A. Bublik
L. Pouille
S. Wawrinka
M. Cilic
J. Del Potro

morgen maak ik in de pauze een overzicht.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hup cilic en potro!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij deze de teams

Buurs als enige met Raonic...wat weet hij dat wij niet weten...

Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Hal Que teams.xlsx (Size: 26.51 KB / Downloads: 20)
Kei Nishikori

Reply
Gokje dat opgave uit voorzorg was met rug
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In een SF? Uit voorzorg voor wat, Wimbledon dan toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij had lang niet gespeeld.
Dan 3 wedstrijden winnen binnen paar dagen.
Dan krijg je een stijve rug.

We gaan het zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ben ik de enige met Sousa?!

Rik, let op bij het maken van die sheet dat ik de qualis in het schema gezet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja ik heb het gezien. Er waren 2 qualies met 750 dus dat was wat listig.

Kijk maar of het klopt ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Saaie week. Kohllie en Ebden beginnen goed. Waarom ik die Ebden ook heb..... Kwam door CC die zei dat het een must pick was.
Vorige 2 weken bakte hij er helemaal niets van
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(17-06-2019, 12:12 PM)Ad Wim Wrote: Ben ik de enige met Sousa?!

Rik, let op bij het maken van die sheet dat ik de qualis in het schema gezet heb.

Raar verhaal van Sousa. Ik weet bijna zeker dat ik alle verkiesbare qualies gekozen heb. Maar zie in de sheet idd staan dat ik 'm niet heb. Is daar niet last minute iets gewijzigd ofzo?
Verder zie je ook dat alle andere qualies door veel managers zijn gekozen. Alleen Sousa niet. Iets klopt er niet.
Reply
(17-06-2019, 12:42 PM)Stille Wrote: Saaie week. Kohllie en Ebden beginnen goed. Waarom ik die Ebden ook heb..... Kwam door CC die zei dat het een must pick was.
Vorige 2 weken bakte hij er helemaal niets van

Lijkt me stug dat ik dat gezegd heb. Ik heb 'm zelf niet als één van de weinige. 
Ad zei vorige week dat ie een grasgoat is, verloor toen direct easy van Herbert. Heeft 3 maand geen potje gewonnen. Ik ben er maar weggebleven.

Kohl is wel aardig klaar he. Verloor op RG van fucking Mahut en nu in eigen land 2x R1 op gras.
Reply
Ja via de app maar goed hij wint alsnog de 1e set door een enorme faal van Albot

Kohllie ga maar met pensioen. Had hem op RG, in Stuttgart en nu weer. Gaat er ook bij LTM uit.
Reply
Begin van het jaar nog een opleving maar nu ik hem heb verkloot hij ene na andere wedstrijd
Kei Nishikori

Reply
Ik ben de enige zonder Ebden EN Kohl.  Big Grin

Reply
(17-06-2019, 12:21 PM)rikbetert Wrote: Ja ik heb het gezien. Er waren 2 qualies met 750 dus dat was wat listig.

Kijk maar of het klopt ;-)

Voor mij lijkt het te kloppen.
Ik heb dus echt als enige Sousa, terwijl Hoerenkast vorige week nog geblesseerd was.
Reply
Wat is dit voor week, 0 uit 3 maar dat zullen er meer hebben.
Reply
Zoemhoer out - Kecmanovic in.
2-3-2
Reply
(17-06-2019, 03:15 PM)Ad Wim Wrote: Ik heb dus echt als enige Sousa, terwijl Hoerenkast vorige week nog geblesseerd was.

Als Hurcackz nog geblesseerd zou zijn, dan zou hij zich toch afmelden?

Reply
(17-06-2019, 03:42 PM)Kraai Wrote: Zoemhoer out - Kecmanovic in.

gezien, daartoe een nieuw versie gemaakt.

Reply
(17-06-2019, 03:58 PM)rikbetert Wrote:
(17-06-2019, 03:15 PM)Ad Wim Wrote: Ik heb dus echt als enige Sousa, terwijl Hoerenkast vorige week nog geblesseerd was.

Daarom zeg ik ook dat ie vorige week geblesseerd was.
Reply
Zoveelste drama week
Kei Nishikori

Reply
Het was weer even leuk om 2e te zijn in de meest grote pauperweek van het jaar. Nu wordt het weer serieus en vliegen mijn spelers er achter elkaar uit. Hurkacz nummer 4 van vandaag???
Reply
Ja dus.... man man man

Ga maar challengers volgen ofzo
Reply
(17-06-2019, 04:02 PM)Ad Wim Wrote:
(17-06-2019, 03:58 PM)rikbetert Wrote:

Daarom zeg ik ook dat ie vorige week geblesseerd was.

Goeie beredeneerde keuze Ad, die sousa.

Reply
Vooral verrast dat niemand hem verder heeft. Los van de fitheid van Hurkacz, die is nou niet echt ervaren op gras en Sousa heeft al qualis achter de rug.
Reply
Al mijn spelers, die vandaag in actie kwamen, hebben verloren Hakkuh

Het grasseizoen blijft voor mij een lastige periode.

Reply
Code:
Ronniev    13    135
GAE    13    90
CC    14    90
Jornstars    11    90
Atlanta    14    90
Adwim    15    90
Rikbeter    11    45
Stille    13    45
Kraai    13    45
Mitch    9    45
Buurs    14    0
Kooltje    10    0
rikjr    12    0

Reply
Buurs op 0, heerlijk.
Reply
https://sporza.be/nl/2019/06/18/monfils-...-toernooi/

Hiervoor wil je Monfils op je toernooi
Verder in het bericht staat weer dat een blessure hem weer eens de das om deed.
Kei Nishikori

Reply

Forum Jump: