The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ik voeg niks meer toe aan mijn persbericht... It says it all!

Waarschijnlijk heb ik in een vorig leven een keer een GM een blauwtje laten lopen ofzo... :letitallout: :letitallout: :letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Meer dan verdiend gelijkspel van je tegenstander, MArshall. :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kijk uit anders pak ik vanavond nog de auto naar Elspeet... Zo ver is dat niet Wink :letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Had dat ff gezged, had ik hem gisteravond verzopen. :Big Grin
Reply
je bent niet de enigste marsh Sad
Reply
Royal Rotterdam FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: redelijk (zeer hoog) - wonderbaarlijk
Rechterverdediging: redelijk (hoog) - wonderbaarlijk
Centrale verdediging: matig (zeer hoog) - uitmuntend
Linkerverdediging: redelijk (laag) - briljant
Rechteraanval: zwak (heel laag) - goed
Centrale aanval: formidabel (zeer hoog) - magisch
Linkeraanval: uitstekend (heel laag) - reusachtig
Middenveld: 72
Verdediging: 65
Aanval: 78
Totaal: 215

Het Moraalteam
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: redelijk (zeer hoog) - wonderbaarlijk
Rechterverdediging: briljant (hoog) - goddelijk +2
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (heel laag) - goddelijk +3
Linkerverdediging: matig (zeer hoog) - uitmuntend
Rechteraanval: slecht (zeer hoog) - redelijk
Centrale aanval: uitstekend (zeer hoog) - buitenaards
Linkeraanval: slecht (hoog) - redelijk
Middenveld: 72
Verdediging: 108
Aanval: 55
Totaal: 235

3-2 :letitallout:
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Hier gelukkig wel een nipte overwinning en ik heb promotie weer zelf in de hand.
Tegenstander had voor de wedstrijd nog wel een goddelijk aanvaller gekocht maar dat mocht dus niet baten. Prutser :8:
Reply
Alles loopt nog steeds volgens plan dit seizoen. 0-2 gewonnen van de sterkste ploeg uit mijn divisie. Op mijn opzettelijke verlies in de eerste wedstrijd heb ik 8 op een rij gewonnen. Met nog nr. 5 t/m 8 en nr.2 op het eind te gaan. Kampioenschap zit zo goed als zeker in en sta nu op een direkte promotie plek. :Big Grin
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Beter anti. Die directe promotieplek ga ik denk ik niet redden. ik ga voor een pd overwinning.
Reply
lekker Anti, ziet er goed uit voor je.
Ikzelf mijn eerste puntverlies vandaag. 2-2. Wel 2 strafschoppen Smile
Maar goed, met 66 en 70% balbezit hoor je eigenlijk gewoon te winnen...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik sta bovenaan maar het is wel krapjes. En m'n team heeft een vormdip, hopelijk is dat over een week of twee hersteld als er belangrijke wedstrijden aankomen maar ik vrees van niet.
DVVA (361055) - VI.131
Reply
Gisteren 0-4 gewonnen bij directe concurent. Goed gespeeld. 5 kansen, 4 doelpunten. Sta nu 3 punten voor op nummer 2 die ik thuis nog krijg (uit 2-2) en 6 punten op nummer drie. Het begint er goed uit te zien voor mijn tweede kampioenschap. :8:

Ook leuk, ik train deze week voor het eerst vleugelspel :Big Grin
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
4-0 overwinning op pic. De 1e in ed stand is 2-1 verloren tegen de 5e. Komen nu op gelijke punten, maar door doelsaldo ben ik 2e (+22/+26). Wordt nog leuk
Reply
2-0 gewonnen bij de nummer 7. STa nu 2e op doelsaldo. Ik heb 27 voor en 17 tegen en nummer 1 heeft 27 voor en 16 tegen. Volgende week tegen de nummer 4, waar ik uit met 4-1 van heb gewonnen. Ga er eerlijk gezegd van uit dat ik die pot thuis ook wel moet kunnen winnen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ik mag 14 maart een nieuw team aanvragen :|
Reply
4-0 gewonnen van een directe concurrent. Sta nu stabiel tweede met 1 punt achterstand op de nr. 1, waar ik de laatste wedstrijd van het seizoen tegen speel. Misschien eindelijk een kampioenschap?
Team fysio force
Reply
Caput Superior Wrote:4-0 gewonnen van een directe concurrent. Sta nu stabiel tweede met 1 punt achterstand op de nr. 1, waar ik de laatste wedstrijd van het seizoen tegen speel. Misschien eindelijk een kampioenschap?


Zoveel mogelijk PICen tot laatste wedstrijd en knallen met MOTS, dacht ik.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
1,7 miljoen gevangen voor een 20-jarige kale wonderbaarlijk IM (redelijk conditie) .... valt mij eigenlijk een beetje tegen... had op meer gehoopt....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Herman2608 Wrote:
Caput Superior Wrote:4-0 gewonnen van een directe concurrent. Sta nu stabiel tweede met 1 punt achterstand op de nr. 1, waar ik de laatste wedstrijd van het seizoen tegen speel. Misschien eindelijk een kampioenschap?


Zoveel mogelijk PICen tot laatste wedstrijd en knallen met MOTS, dacht ik.

Er wordt al redelijk wat gePICt in mijn competitie (speel met 3 botteams). En dat MOTSen lijkt me vanzelfsprekend. Ik wacht nog even met piccen tegen concurrentie totdat mijn gat minimaal 6 pt is...
Team fysio force
Reply
2-0 gewonnen van de jerry springer nerds Big Grin

The jerry Springer crew
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: goddelijk (oud)
Linkerverdediging: bovennatuurlijk (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: zwak (oud)

bocastarz
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: briljant (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: reusachtig (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Ik voeg niks meer toe aan mijn persbericht... It says it all!

Waarschijnlijk heb ik in een vorig leven een keer een GM een blauwtje laten lopen ofzo... :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Reactie tegenstander vandaag:

Ongelooflijk dit, ik heb echt 4 punten van je gestolen, ongeluk zit in een klein hoekje, en geluk is met de dommen! Sorry voor deze schandalige fout van de m.e.!
gr, pauwels
Reply
Die heeft duidelijk geen verstand van het spelletje. ZIjn gewoon 4 dikverdiende punten voor die pauwels. :^o :^o

IMO had hij er 6 verdiend. :razz: :^o
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
08-03-2006 Uitslagen week 9
In de competitie hadden we een onverwachte lastige wedstrijd tegen handy's1986. Ondanks de sterke centrale verdediging van de tegenstander hebben we toch 3 keer gescoord. Henriksson, Karinthy en Alastrué waren de doelpuntemakers. Het werd 3-1 voor Hittrack.

Woensdag speelden we met een wanhoopsopstelling tegen de nr 2 van VI.654, bocastarz. Op alle posities werden we overklast, wat resulteerde in een terecht verlies van 4-0 en daardoor uitschakeling in de SD-cup.
Hittrack (1008188)
Competitie: # 1 in XII.484
Ranglijst: 43832
Reply
Morgenavond speel ik (nummer 1) tegen de nummer 2 vvvep. Hij heeft één keer ingelogd sinds hij zijn team gekregen heeft.

Dit was zijn spelersrapport in de laatste wedstrijd:

Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)

Dit was mijn spelersrapport in de laatste competitiewedstrijd:

Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)

Mijn vraag is: Wat kan ik het beste doen om hem te verslaan?

Martin
Hittrack (1008188)
Competitie: # 1 in XII.484
Ranglijst: 43832
Reply
Rechtervleugel herpositioneren ipv cv voor de rest moet je hem wel kunnen hebben...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik zou je vleugels naar het midden zetten, om ervoor te zorgen dat je een overwicht heb op het middenveld. En MOTSEN als je TS dat toelaat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik zou je vleugels naar het midden zetten, om ervoor te zorgen dat je een overwicht heb op het middenveld. En MOTSEN als je TS dat toelaat.

Hij heeft al overwicht op het middenveld, gaat erom dat zijn cv sterker is dan de tegenstander zijn ca. Voor de rest zou ik juist niet je vleugels naar het midden zetten aangezien je niet weet wat dat met je aanval doet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik zou je vleugels naar het midden zetten, om ervoor te zorgen dat je een overwicht heb op het middenveld. En MOTSEN als je TS dat toelaat.

Wedstrijd van het seizoen spelen lijkt me niet verstandig, omdat ik daarna tegen de nummer 3 en 4 moet.

Ik heb niet de geschikte spelers om als vleugelspeler naar het midden te zetten Icon_question
+
Krijg ik dan niet een zwakkere aanval Icon_question
Hittrack (1008188)
Competitie: # 1 in XII.484
Ranglijst: 43832
Reply
Deportivo Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik zou je vleugels naar het midden zetten, om ervoor te zorgen dat je een overwicht heb op het middenveld. En MOTSEN als je TS dat toelaat.

Hij heeft al overwicht op het middenveld, gaat erom dat zijn cv sterker is dan de tegenstander zijn ca. Voor de rest zou ik juist niet je vleugels naar het midden zetten aangezien je niet weet wat dat met je aanval doet.

Dat overwicht is minimaal en het zal je CA niet erg verzwakken denk ik. Als je ze naar het midden zet heb je vrijwel zeker het middenveld in handen. alleen is het wel zonde van je vleugels waar je nu een overwicht hebt. Misschien 1 vleugel naar het midden zetten? Je CV verdediging versterken is nodig, maar de vraag is hoe je die een heel level omhoog krijgt. Alles is ook afhankelijk van welke opstelling je speelt......

Zijn die nummer 3 en 4 ook goed en versla je die niet sowieso? Beetje meer info is wenselijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hittrack Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik zou je vleugels naar het midden zetten, om ervoor te zorgen dat je een overwicht heb op het middenveld. En MOTSEN als je TS dat toelaat.

Wedstrijd van het seizoen spelen lijkt me niet verstandig, omdat ik daarna tegen de nummer 3 en 4 moet.

Ik heb niet de geschikte spelers om als vleugelspeler naar het midden te zetten Icon_question

Hoezo niet geschikt? Gewoon twee IM's met een leuk niveautje aan PM. Als vleugel nhm speelt heeft ie geen vleugelskills meer nodig hoor, althans dat is te verwaarlozen...
Reply


Forum Jump: