The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Ok, maar krijgen mijn middenvelders niet maar 50% training in plaats van 100%? Is het misschien een idee om juist 10 middenvelders te hebben in plaats van 6 middenvelders en 4 vleugelspelers?
Hittrack (1008188)
Competitie: # 1 in XII.484
Ranglijst: 43832
Reply
Spelers die je op de vleugel opstelt krijgen 50%, de centrale middenvelders 100%. Al zet je een spits op het middenveld, dan krijgt hij nog 100% positiespel-training. Je kan maar maximaal 6 centrale middenvelders hebben (al zet je je vleugels naar het midden, ze tellen als vleugelspeler, dus 50%-training)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Track United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
HatStats 185
LoddarStats 14.18
PStats 21.57

Mad Cows
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 133
LoddarStats 8.11
PStats 14.62

Ik post het niet vaak.. maar ik dacht dat ik met deze stats iets beter zou verdienen dan 0-0.. of ben ik mis?
Reply
Nee, je bent niet mis. Een 'fluke'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Steekt wel tegen, want daardoor kom ik weer op 2 punten van de 1e, die wél gewonnen heeft Sad
Reply
Erg zuur Birger, je was bijna op alle fronten beter, Gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt.

Vandaag 5-0 gewonnen van een botje, heb het niet gevolgd want er is weinig aan zo. Gelukkig de wedstrijd hierna eindelijk weer eens tegen een team met actieve manager.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Even voor mij een belangrijke vraag...
De middenveld rating wordt toch louter bepaald door je centrale middenvelders?
Ik had vandaag 3 centrale middenvelders met in totaal 12,5 ster en mijn middenveld had zwak laag (PIC).
Mijn opponent van volgende week had ook 3 centrale middenvelders (12 sterren) en haalde matig (laag), 1 vol niveau hoger.
Kan ik hieruit concluderen dat hij gemotst heeft?
Hij had overigens wel 2 spitsen naar de vleugel en beide hadden we geen wingers towards the middle.
Is voor mij een belangrijke vraag, want als ik weet dat hij MOTS gespeeld heeft, kan ik volgende week piccen...
The great old Ludwig von...
Reply
Speelt de teamspirit hier ook geen rol in?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En sterren zeggen ok niet alles
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
4-0 overwinning met PIC, enige smetjes waren de rode kaart van Bevan (kopstoot tegen een 34-jarige) en de blessure van twee weken voor Aghion. Volgende week weer PICcen, wat is VII toch leuk.
Reply
Heb vandaag een gemakkelijke wedstrijd met 6-0 gewonnen. De voormalige nummer 2 verloor verrassend met 0-1 van de voormalig nummer laatst. Hiermee sta ik nu 2e.
Reply
Voormalig 2e of voorlopig 2e?
Reply
Voorlopig 2e natuurlijk. Ik hoop dat ik nog door kan stromen naar de nummer 1. De nieuwe nummer 7 kan nog gevaarlijk worden met zijn goede centrale verdediging.
Reply
1. Mkks F.C. 10 35 - 18 ( +17 ) 24
2. *=EENDEN=* 10 25 - 17 ( +8 ) 20
3. de Moppies 10 19 - 19 ( 0 ) 16
4. Amsterdam TURKGUCU 10 24 - 29 ( -5 ) 13
5. the underdogs utd 10 18 - 21 ( -3 ) 11
6. Valkenswaard 10 18 - 26 ( -8 ) 11
7. De Sjonnies 10 17 - 22 ( -5 ) 10
8. Toulousain Stade 10 20 - 24 ( -4 ) 9


LAATSTE WEDSTRIJD

Amsterdam TUR - Mkks F.C. 1 - 4
the underdogs - de Moppies 2 - 2
Valkenswaard - *=EENDEN=* 4 - 1
De Sjonnies - Toulousain St 4 - 2

Kortom: een heerlijke ronde voor Mukkus, de nummer 2 t/m 5 speelden gelijk of verloren. Maar vooral belangrijk: het verlies van de nummer 2 *EENDEN*. Vier punten los, veel beter doelsaldo en last but not least 2 punten boven de directe promotiestreep!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bravo =D>.
Reply
Niet te vergeten: met n0g 4 ronden te spelen is degradatie niet meer mogelijk..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Brothers' Bandits is vandaag officieus gedegradeerd. Danzij het verlies vandaag en de, onverwachte, winst van de nr. 6 staat deze nu 10 punten voor met nog 4 wedstrijden te spelen.

Ik wil nu alleen nog maar 7e worden en zal mij waarschijnlijk gaan richten op de SD-cup.... Veel PIC en in de laatste pot een MOTS in de hoop dat ik win en met een goeie supportersmood het seizoen afsluit....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gewonnen met 3-1 van de numero dos. Redelijk verwacht aangezien mijn team nu weer begint te lopen ( zoals al seizoenen lang trage start vorm drama en einde seizoen veel winnen) Sta helaas nog wel 4 punten achter om directe handhaving te halen, maar met nog een onderlinge confrontatie te gaan moet het wel lukken om me te handhaven denk ik.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
gittermaster Wrote:Even voor mij een belangrijke vraag...
De middenveld rating wordt toch louter bepaald door je centrale middenvelders?
Ik had vandaag 3 centrale middenvelders met in totaal 12,5 ster en mijn middenveld had zwak laag (PIC).
Mijn opponent van volgende week had ook 3 centrale middenvelders (12 sterren) en haalde matig (laag), 1 vol niveau hoger.
Kan ik hieruit concluderen dat hij gemotst heeft?
Hij had overigens wel 2 spitsen naar de vleugel en beide hadden we geen wingers towards the middle.
Is voor mij een belangrijke vraag, want als ik weet dat hij MOTS gespeeld heeft, kan ik volgende week piccen...

middenveldrating wordt bepaald door je centrale middenvelders en je vleugels!! zelfs aanvallend dragen die nog aardig bij aan de middenveldrating en als je ze naar het midden zet natuurlijk helemaal. Uiteraard is de TS hier nog van invloed en het feit of je thuis of uit speelt
Reply
0-5 overwinning met PIC-en. Zelfs nog een doelpuntje doelsaldo uitgelopen. Sta nu 3 punten en +5 goals voor op nummer twee die ik nog thuis krijg. :8:
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Mac Wrote:
gittermaster Wrote:Even voor mij een belangrijke vraag...
De middenveld rating wordt toch louter bepaald door je centrale middenvelders?
Ik had vandaag 3 centrale middenvelders met in totaal 12,5 ster en mijn middenveld had zwak laag (PIC).
Mijn opponent van volgende week had ook 3 centrale middenvelders (12 sterren) en haalde matig (laag), 1 vol niveau hoger.
Kan ik hieruit concluderen dat hij gemotst heeft?
Hij had overigens wel 2 spitsen naar de vleugel en beide hadden we geen wingers towards the middle.
Is voor mij een belangrijke vraag, want als ik weet dat hij MOTS gespeeld heeft, kan ik volgende week piccen...

middenveldrating wordt bepaald door je centrale middenvelders en je vleugels!! zelfs aanvallend dragen die nog aardig bij aan de middenveldrating en als je ze naar het midden zet natuurlijk helemaal. Uiteraard is de TS hier nog van invloed en het feit of je thuis of uit speelt
hhm, oke thx.
Heb zijn afgelopen wedstrijden bekeken en daar was zijn middenveld wel zwak, met zelfde opstellingen. Ik heb toch het vermoeden dat hij gemotsts heeft....
Ga maar geen risico nemen en niet piccen zondag, overweeg zelfs om te motsen.
De laatste wedstrijd krijg ik pas directe concurrent, waar ik 3 punten op voor sta en ruim beter doelsaldo heb. Volgende week is daarnaast nog enige tegenstander waar ik normalitair punten tegen zou kunnen verspelen...
Iemand advies voor mij.
dit is de stand:

1. gittermaster 10 44 - 9 28
2. chubbies bombsquad 10 37 - 9 25
3. F.C. de Kadawers 10 22 - 9 22
4. FC Roed 10 37 - 19 17

Volgende week tegen nummer 4, die de laatste tijd hoge ratings haalt.
Zondag motsen en dan piccen tot de laatste wedstrijd (chubbies) of zondag normaal of zelfs pic en datzelfde tot laatste wedstrijd?
The great old Ludwig von...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ht-arena.com/herne/">http://www.ht-arena.com/herne/</a><!-- m -->

holy fuck! dat noem ik pas een homepage
Reply
een HT-Addict
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
een duitser.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mac Wrote:http://www.ht-arena.com/herne/

holy fuck! dat noem ik pas een homepage

Leuk, maar het blijft een duitser.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
een mooie site met een mooi logo! =D>

Een nipte 2-0 winst op nummer 6 hier. 10 minuten scheelde het of CdF Marshall had niet meer bestaan... Opgeven ken ik vrijwel niet maar met een 4e fluke in het vooruitzicht was het nagenoeg een feit... :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
over logo's gesproken...... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jaja, komt komt Mukkus... Druk druk druk... Ben nog nagenoeg geen avond thuis geweest afgelopen week :oops:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
[Image: sheepfucker.gif] is toch goed genoeg als logo? Wink
Reply
Sinds mijn twee nieuwe (formidabele) middenveldertjes gaat het Fysio Force voor de wind. Klinkende 4-0 overwinning op Eureka Rotterdam (een directe concurrent). De stand is nu als volgt:

1. miss piggies 10 52 - 11 25
2. Fysio Force 10 40 - 8 24

3. The_Tokoos 10 51 - 13 20
4. FC Eureka Rotterdam 10 40 - 13 19
5. San Miadra 10 44 - 14 17
6. ajax bloemenfestijn 10 7 - 67 4

7. F.C. Pica 10 7 - 68 4
8. F.C. Koppeltuig 10 7 - 54 2

Ik ontmoet de nr. 1 nog in een uitduel over 3 weken. De komende twee weken tegen botjes. Dat wordt dus 2 weken piccen en dan MOTSEen....
Team fysio force
Reply


Forum Jump: