The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
30-15 met ace nr 9 Sad
Reply
40-15 Sad
Reply
1e MP overleeft...

Wereld return Deuce!!

Mooi punt voor die mafkees MP nr. 3
Reply
shit! hij had bp moeten pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh #-o
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kenker, hij wint, verdomme!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut hewitt! akelige faler zonder wapens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schijt-Hewitt! Ik dacht dat je op de weg terug was. Maar dan van Berdych verliezen die nog bijna niks gepresteerd heeft dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hrbaty-Gasquet de baan op, niet boeiend. Ik ga maar slapen.
Wel Hingis-Davenport op Centre, lijkt me wel interessant.
Reply
gasquet speelt wel zeer sterk...6-3 eerste set. gunstig hewitt eruit en marcos door...die laatste plaats wil ik vanaf!
Reply
Federer heeft het weer erg moeilijk, maar toch 7-5 3e set gaat hij door.
Het ziet er naar uit dat we een Federer-Ljubicic gaan krijgen met een beetje mazzel. Dan ga ik mijn voorspellingen eerder in deze topic weer tevoorschijn halen.

Federer-Rochus 3-6 6-2 7-5
Ljubicic-Monfils 6-3 6-2
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima uitslagen weer, vooral Ancic natuurlijk. Jammer van Ljubicic, maar was te verwachten. Wel mooi dat Malisse eruit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadals loting is wel echt een lachtertje trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt vertelde in zijn interview dat Berdych supergoed was. Natuurlijk een middel om de nadruk op zijn slechte spel te verleggen, maar ik geloof het ook wel. Berdych kan op goede dagen hele goede jongens verslaan. Als hij vandaag weer zo'n dag heeft, ligt Baghdatis eraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nadals loting is wel echt een lachtertje trouwens.

Waarom heb jij hem niet in je team dan :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Hewitt vertelde in zijn interview dat Berdych supergoed was. Natuurlijk een middel om de nadruk op zijn slechte spel te verleggen, maar ik geloof het ook wel. Berdych kan op goede dagen hele goede jongens verslaan. Als hij vandaag weer zo'n dag heeft, ligt Baghdatis eraf.

eens...denk dat Ber deze week beter is als Bagh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij is zelfs beter dan Bagh Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadals loting is wel echt een lachtertje trouwens.

Waarom heb jij hem niet in je team dan :roll:
Omdat ik hem te duur vond, omdat ik denk dat hij er in de halve af gaat. Maar tot die tijd heeft hij echt niks tegenover zich.
Reply
Sjee zeg, wat een geweldige dag vandaag in Indian Wells. Acht top-partijen, je zou maar een kaartje hebben.

Voor wat betreft TM, zeer belangrijke dag vandaag. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
haas en safin zijn het belangrijkst! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hier Haas, nalbandian en Nieminen Icon_twisted
Reply
Hier Ancic, Nalbi, Roddick, Haas, Safin. In volgorde van importantie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
baghdatis-berdych 3-1 :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych heeft al genoeg kansen gehad om terug te breaken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbandian-Roddick, de finale.. fantastisch zou dat zijn :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, geweldig! =D> =P~
Reply
Nou, de eerste set is voor Baghdatis. Maar de 7 gemiste bp's van Berdych geven wel wat hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zit iets in zijn oog. De fysio is onderweg
Reply
Bij wie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: