The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Eerste reacties naar de Nederlandse GM zijn in het Nederlands, die naar de global in het Engels
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hopelijk heb je je team weer terug voor de wedstrijd.

Ik heb weer een zakgeldje erbij gehad Smile Dat wordt vanavond flink stappen met de gasten.

26-11-2004 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 4 590 €
26-11-2004 Je ontvangt voor deze speler: 36 720 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.

Iemand nog een friendly nodig..daag me maar uit.
Reply
Marshall Wrote:Eerste reacties naar de Nederlandse GM zijn in het Nederlands, die naar de global in het Engels

Marsh ik heb alleen van de global GM een reactie gehad. Van de nederlandse helemaal niks.
Reply
Je le sais antidote. Ik hoop dan ook snel een reactie van de Global te krijgen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Keep us informed Marsh!

P.S. Ik kreeg toendertijd ook eerst zelf een mail, waar ik op gereageerd heb.
Daar kreeg ik een week later reactie op, dat het een fout betrof en ik m'n team weer kon gebruiken....
Reply
Marshall Wrote:Jazz, hoezo? Ik mag toch wel kopen van een team dat niet van mij is? Het is een normale deal, geen vreemde handel. TSI van 2020 voor 249k gekocht en een van 210 voor 5k gekocht. Wat is daar mis aan? Is geen ruil, is geen lucratieve handel voor mij, is gewoon een aankoop...
Ik weet niks meer van de betreffende spelers dan een ander...

Het is ook wel de goden verzoeken ik en Box loggen ook met regelmaat in bij elkaar maar we weten dat we daardoor geen spelers van elkaar kunnen kopen..
Verder hoop ik voor je dat het goed komt.. sterkte.....

Je bent altijd welkom als assistent coach bij Deportivo...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
aaah marsh ik weet misschien een verklaring voor dat rare ip-adres.

Heb je misschien met een hulpprogramma bij hem ingelogd? HAM AM Buddy tomattrick whatever?!
Reply
2 spelers verkocht voor respectievelijk €127.500 en €178.995

Lars-Ã…ke Pettersson (44883110)
19 jaar TSI: 680
uitstekend vleugelspel
slecht positiespel
goed conditie

Kay Dingboom (35185729)
21 jaar TSI: 1780
goed verdedigen
goed passen
Reply
even snel overgelezen marsh, en je kunt het wel vergeten. Transfers, in welke vorm dan ook, tussen teams die op hetzelfde IP zitten is permanente block. Zonder voorbehoud.

(Ook verschrikkelijk stom natuurlijk, speel je al zolang HT en heb je nog niet door dat dat niet mag..)
Reply
Quote:Adam Danielsen (14995809)
26 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 984 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Box
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig

Kosten waren 575.000, ik heb nu nog 190.000 over. Daar komt ongeveer 150 tot 200.000 bij waarvoor ik een trainee op de vleugels moet halen.

Wat kost een uitstekend vleugel + redelijk PM tegenwoordig (leeftijd max 19 jaar) ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
GODVER DE GODVER !
Net terug uit A'dam, gewoon 2 1/2 uur vast gestaan en nu dus geen opstelling voor vanavond.
Nu maar hopen dat de standaard nog een beetje oké is!

Kutland, Klote files en mislukte tering omleidingen.....
:letitallout:
Reply
Ik heb dus lekker een 4-4-2 opstelling gemaakt i.p.v van 3-5-2 .... doe ik ook weer lekker .... :letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Fabian Wrote:GODVER DE GODVER !
Net terug uit A'dam, gewoon 2 1/2 uur vast gestaan en nu dus geen opstelling voor vanavond.
Nu maar hopen dat de standaard nog een beetje oké is!

Kutland, Klote files en mislukte tering omleidingen.....
:letitallout:

Om dit soort problemen te voorkomen maak ik iets van 5 opstellingen per week; dinsdag de eerste voor zondag, na woensdag eventueel aanpassingen ivm blessures, vrijdag na de training nog een en zaterdag en zondag een check.
Reply
Ook net terug uit Adam. Helaas nog steeds geen inlog; kan iemand mijn eerste helft plaatsen? Danke!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik doe het altijd woensdagavond, na m'n friendly...

Alleen toen was ik aan het boarden en de rest v/d week was ik steeds ff vlug vlug online......
Druk, druk druk....

Mjah, de opstelling valt nog alleszins mee, alleen jammer dat Fresel nu TM speelt ipv aanvallend...

Edit : 0-1 voorsprong... :lol:
Reply
Op deze bewolkte dag kwamen er 10857 toeschouwers naar FCCHV Arena. FCCHV startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Rimkus - Fredriksson, van Leeuwen, Josefsson - Algra, Hoogduijn, Naan, Voss, Zaltzman - Koelemeijer, Nix.

Marshall speelde in een interessante 4-4-2-formatie. In de basis stonden: Borgner - Vãcãrescu, Grabmann, Lang, Norrman - Månkvist, Thorstensson, Cerar, Paauwe - Hock-Aun, Bailén.

FCCHV had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Asaf Zaltzman opkwam over links, maar zijn slappe schot ging recht in de handen van Per Borgner. Door een aanval van FCCHV via de rechterkant van het veld kwam Casey Nix alleen voor keeper Per Borgner, maar die redde met een goed blok. In de 26e minuut kwam Yiri Naan, na een mooie beweging door het midden, alleen voor de keeper te staan. Zijn schot ging echter net naast. Het publiek vond dat Roger Koelemeijer een penalty had moeten krijgen in de 26e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Per Borgner bij een poging langs hem te komen. Jaap Hoogduijn van FCCHV kreeg een gele kaart in de 27e minuut, omdat hij zich onsportief gedroeg. De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. FCCHV had het meeste balbezit, namelijk 60 procent.

FCCHV creëerde een mooie kans toen er in de 51e minuut, na een effectbal van Roger Koelemeijer, een scrimmage ontstond in het strafschopgebied en de verdedigers van de bezoekers het erg moeilijk hadden om de bal weg te krijgen. FCCHV kwam bijna op voorsprong in de 53e minuut, toen Johan Josefsson doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Tim Månkvist domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Bernardo Bailén kon één hiervan goed raken en zo in de 54e minuut de 0 - 1 scoren.
Reply
Piter Wrote:even snel overgelezen marsh, en je kunt het wel vergeten. Transfers, in welke vorm dan ook, tussen teams die op hetzelfde IP zitten is permanente block. Zonder voorbehoud.

(Ook verschrikkelijk stom natuurlijk, speel je al zolang HT en heb je nog niet door dat dat niet mag..)

Is toch bullshit, als je gewoon normaal trade... Is toch onzin? Wat dan als je broers van elkaar bent? Waarom zou je dan niet normaal mogen kopen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply

Thanks!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Piter Wrote:even snel overgelezen marsh, en je kunt het wel vergeten. Transfers, in welke vorm dan ook, tussen teams die op hetzelfde IP zitten is permanente block. Zonder voorbehoud.

(Ook verschrikkelijk stom natuurlijk, speel je al zolang HT en heb je nog niet door dat dat niet mag..)

Is toch bullshit, als je gewoon normaal trade... Is toch onzin? Wat dan als je broers van elkaar bent? Waarom zou je dan niet normaal mogen kopen?

Mag wel maar je moet dan eerst even een mailtje naar de GM in Nederland sturen. Dat is ook de reden waarom ik en Deportivo nooit een speler van elkaar kopen, hoe goed ik hem ook kan gebruiken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb nog 2 broers, en ze spelen allebei hattrick.. een paar jaar geleden hebben ze nochthans ook spelers naar elkaar getransfereerd. Dus in België mag het :lol:
sorry Marsh
Reply
@Marshall, na de 0-1 ia er nog niks gebeurd...
Reply
FCCHV creëerde een mooie kans toen er in de 51e minuut, na een effectbal van Roger Koelemeijer, een scrimmage ontstond in het strafschopgebied en de verdedigers van de bezoekers het erg moeilijk hadden om de bal weg te krijgen. FCCHV kwam bijna op voorsprong in de 53e minuut, toen Johan Josefsson doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Tim Månkvist domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Bernardo Bailén kon één hiervan goed raken en zo in de 54e minuut de 0 - 1 scoren. FCCHV had het meeste balbezit, namelijk 59 procent.

Zonder enige twijfel was Whoi Rimkus de beste speler van FCCHV. Roger Koelemeijer was vandaag niet al te best. De uitblinker bij Marshall was Holger Grabmann. Het spel van Maama Lang viel nogal tegen. De eindstand was 0 - 1.



FCCHV
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)


CdF Marshall
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Reply
Dat ik dit niet gewonnen heb zeg...toch wel een tegenvaller

Devlinshire - Java United 4 - 4

Middenveld: slecht (zeer hoog) - slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag) - zwak (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag) - zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog) - slecht (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog) - zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag) - zwak (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag) - matig (laag)
Reply
2-2, een redelijk middenveld aan mijn kant tegen een zwak van hem... lekker hoor Icon_evil.
Reply
blijft een kutsysteem zeg dat nieuwe systeem...totaal geen overzicht
Reply
Devlin Wrote:Marshall speelde in een interessante 4-4-2-formatie. In de basis stonden: Borgner - Vãcãrescu, Grabmann, Lang, Norrman - Månkvist, Thorstensson, Cerar, Paauwe - Hock-Aun, Bailén.

Ouch, ik zie wel dat ik met twee niet verdedigers in de verdediging heb gespeeld; Lang en Vacarescu; reservemiddenvelder en reserve-aanvaller
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
1-2 overwinning behaald, heerlijk als je ook je eigen wedstrijd goed voorspelt (HT-Toto..)

Nu dus ook meteen 6 punten los van m'n directe concurrent, na volgende week kan dat alweer 9 zijn! En dan gaat het echt de goede kant op...

Zit de gemoederen al wat te stangen in m'n divisie, beetje tegen-pers-berichtjes uitgeven, heerlijk!
Reply
Joel Nassarelli (16951936)
30 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 864 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sporting Naymey
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: goed

Deze aanvaller net gekocht voor €149.999
Reply
Zeer leuk, jammer van zn ervaring...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Piter Wrote:even snel overgelezen marsh, en je kunt het wel vergeten. Transfers, in welke vorm dan ook, tussen teams die op hetzelfde IP zitten is permanente block. Zonder voorbehoud.

(Ook verschrikkelijk stom natuurlijk, speel je al zolang HT en heb je nog niet door dat dat niet mag..)

Is toch bullshit, als je gewoon normaal trade... Is toch onzin? Wat dan als je broers van elkaar bent? Waarom zou je dan niet normaal mogen kopen?

zo kan je je spelers dus wel altijd kwijt, al is het voor een wat jij zegt normale prijs. gm's zien echt het verschil niet tussen 'familiale' transfers of heel soepel cheaten. in het geval van birger is het dus puur geluk geweest dat het niet is aangegeven.
Reply


Forum Jump: