The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
@Bakke. ik heb zelf ook 2 goede keepers. En zo heb ik altijd wel ééntje goed in vorm voor de basis. Maar je kan het wel doen. Levert je ongeveer een 100k. op. Ik zou dan Kleuskens verkopen want hij is als je kijkt naar de tsi en de vorm de minste van de 2. Welke de meeste ervaring heeft dat kan jezelf wel inschatten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ok thanks Forever. Ik zal er nog even over nadenken. Ander iets; de volgende speler komt vrijwel niet aan spelen toe... haalt 2,5* op de vleugel en misschien dat een van jullie hem interessant vind?

Gergely Gothár (45176068)
27 jaar, matig in vorm, gezond

Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 1 600
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 1

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Reply
De nr.1 in mijn divisie heeft sinds 29-10-2004 om 08:58 niet meer ingelogd. Hoe lang duurt het ongeveer voordat zijn team non-actief wordt gezet?
Ik heb over 4 rondes een wedstrijd tegen hem. Hij heeft toch een vrij sterke team en ik twijfel of ik evt. mots tegen hem ga spelen. De komende 2 wedstrijden wil ik motsen, maar weet niet of ik één moet besparen voor tegen hem. Mijn TS is nu content.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Als hij over 4 weken nog steeds niet heeft ingelogd is hij denk ik zijn team kwijt. Voor zover ik weet wordt je team na 7 weken niet inloggen automatisch op non-actief gezet, dan wel verwijderd door de GM's.
Reply
@Anti --> Als ie aankomende week nog geen WO is, dan denk ik niet dat ie de rest van het seizoen een WO wordt. Was iig bij mij zo soms.

Gisteren trouwens een uitmuntend verdediger niet eens weten te verkopen voor 1.3 mil. Staat er nu op voor 1.2 mil, als ik m niet verkoop train ik m nog ff door.

Overigens heb ik een manier gevonden om Burgher weer in de basis te krijgen:

Zondag 5 december is het zover: Het U20 Sinterklaasfeest.
Iedereen is uitgenodigd om onder het genot van een pepernoot en een taaitaaipop te luisteren naar gedichten geschreven door Hattrick managers.

Wat is het geval? De U20 organiseert zijn 'eigen' wedstrijd met als inzet het mogen bepalen van de opstelling van de U20 op vrijdag 17 december. Iedereen mag 1 gedicht maken en deze als reply op dit bericht posten. Indien je meer dan 1 gedicht post, telt het laatste gedicht. Alle inzendingen zullen door een 'professionele' jury beoordeeld worden.
Enkele criteria waar bij de beoordeling rekening mee wordt gehouden zijn o.a:
originaliteit
best rijmend
en natuurlijk hattrick

De tegenstander van de U20 voor 17 december (vriendschappelijke wedstrijd) is nog niet bekend, maar zodra dat het geval is zal deze bekend gemaakt worden. De winnende manager zal van mij een overzicht krijgen met hierin een indruk van de stats van de U20 spelers (het is niet mogelijk een overzicht te krijgen van de daadwerkelijk stats).
De manager zal mij op uiterlijk zondag 12 december een voorlopige opstelling mailen en op vrijdagmiddag 17 december een uiteindelijke opstelling. Verder zal de manager zich wel moeten beperken tot een 442, 352 of 343 opstelling. Verder is de manager vrij om zich uit te leven en elke tactiek verder toe te passen. Ga je motsen? Of toch liever PIC met counter? Het is aan de winnaar!

Waarom deze wedstrijd?
Allereerst is het een mooie bron voor overige managers die elk jaar weer stoeien met hun Sinterklaas gedichten. Lees het topic en wellicht zit er precies dat gedicht tussen dat je zocht!
Ten tweede is het een mooie manier om de U20 weer eens onder de aandacht te krijgen. De afgelopen maanden heeft de U20 slechts vriendschappelijke wedstrijden mogen spelen en komende vrijdag gaat het WK dan eindelijk weer beginnen. De selectie is er klaar voor en heeft de steun van de nederlandse managers hard nodig.


We dachten we er van, even de creatieve koppen bij elkaar steken en kijken wat we ervan kunnen maken? Denk dat er een paar dingen belangrijk zijn als we een goed gedicht kunnen maken:

- Ht termen erin verwerken (feest,teamgeest - PIC, hattrick e.d)
- Namen van speler erin verwerken
- Lengte gedicht

Als jullie geen zin erin hebben maak ik er denk ik zelf wel een. Zeg het maar...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Gilles Venselaar (47561788)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 2
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

hoeveel? :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
als we nou gewoon meerdere gedichten insturen...des te meer kans hebben we.
probleem is alleen dat ik totaal niet kan rijmen dus ik pas Wink
Reply
Mac Wrote:als we nou gewoon meerdere gedichten insturen...des te meer kans hebben we.
probleem is alleen dat ik totaal niet kan rijmen dus ik pas Wink

Ik denk dat dit in de verkeerde topic staat. :lol:
Reply
Jansoe Wrote:Ik denk dat dit in de verkeerde topic staat. :lol:

Jansoe, kijk een reactie boven je op 1 na laatste reactie. Ben overigens van plan het wel een nieuw topic te gooien, maar dat terzijde.

En die speler, kopen of verkopen?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
verkopen Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:verkopen Smile

Tja, redelijk scoren/zwak passen zou ik geen cent voor geven. Maar met goed sh en Koppen is ie best interessant. Zn TSI is ook wel aardig, al komt dat natuurlijk ook door redelijk vleugel en redelijk conditie. Zou m of voor 0 erop zetten en zien waar ie belandt of voor 30k/40k en hopen dat iemand dat biedt. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste optie, want hiermee haal je toch geen kruiwagens vol poen binnen. Zet m wel 's avonds erop, dan loopt de deadline 's avonds af en zijn er wellicht meer bieders.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Nog altijd geen reactie gehad betreffende mijn team, dus maar een tweede email naar de global gestuurd (grootste kans op een reactie blijkbaar, zie verhaal Anti...).
Hoop toch nog voor morgenmiddag reactie te ontvangen anders is de training en daarmee 6M aan inkomsten dit seizoen verneukt en daarmee waarschijnlijk ook het volgende seizoen... :cry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hey lance heb wel interesse in je speler, maar heb op het moment niet genoeg geld. Met een beetje mazzel heb ik deze week het geld ervoor anders wordt het volgende week.

Heb mijn 2 vleugelspelers weer op de TL gezet . Mocht 1 deze 2 verkocht worden, dan kan ik je speler kopen.
Reply
Das kut. De gedoodverfde titelkandidaat in mijn competitie heeft besloten om al zijn spelers, met uitzondering van zijn trainees, te koop te zetten en een heel nieuw team te kopen. Dit betekend dus dat hij minstens nog 1 seizoen in deze competitie zit. Hij haalde al ratings die top Ve (misschien wel IVe) waren ... takkezooi.

Ik zit dus minstens nog 2 seizoenen in de VIe Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Je hebt pech Box, t'is vandaag de dag van de kanttekeningen:

- Je klaagt dat je binnenkort niet zal promoveren, maar met 9 uit 7 zal je denk ik eerst moeten zorgen dat je degradatie afwendt.
- Laat mij maar meerdere wedstrijden waarin hij IV waardig. Zijn aanval is goed genoeg wellicht. Zijn middenveld is leuk, maar voor IV een lachertje en dan heb je aan zo'n aanval niks. Verdediging is prut. Kortom, er zal vast wel een reden zijn waarom hij rigoreus switcht.

@Dre --> Is goed, kijk maar. Hij zal morgen (om 10:30 's ochtends :eeeek: ) iig spelen. Hopelijk stijgt zn vorm dan ook, want dit gaat nergens over.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Eh ... kijk eens naar de wedstrijd tegen Pokerface Wink Maar wellicht heb je gelijk dat ie niet IV waardig is, V zeker en hij is te goed voor (mijn) VIe.

Wat betreft degradatie, ik heb wat pech gehad met de ME wat nu opgelost moet zijn :Big Grin Een 4e plek moet eigenlijk gewoon te doen zijn. Ik was met dezelfde tegenstanders vorig jaar 2e Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Marshall Wrote:Nog altijd geen reactie gehad betreffende mijn team, dus maar een tweede email naar de global gestuurd (grootste kans op een reactie blijkbaar, zie verhaal Anti...).
Hoop toch nog voor morgenmiddag reactie te ontvangen anders is de training en daarmee 6M aan inkomsten dit seizoen verneukt en daarmee waarschijnlijk ook het volgende seizoen... :cry:

Ik wil je hiermee niet nog meer neerhalen, maar als je team niet meer krijg dan moet je wachten totdat het wordt over genomen door iemand anders. Dus pas wanneer hij in divisie VIII terecht komt. Dat is toch zeker 2 seizoen wachten.
Heb nog steeds de hoop dat het goed komt. Ik denk dat alles langer duurt omdat je waarschijnlijk geen ticket heb. Dan zal het wat langer voor ze duren om alles na te checken. Mogen we hopen tenminste.
Reply
Anti, dat meen je niet?! Mijn team wordt dan toch gewoon inaktief? Op DAT moment mag ik toch met een nieuw team beginnen??? Ik mag toch niet hopen dat ik moet wachten tot het in div VIII beland is... In dat geval hoop ik nog meer dat men snel een definitieve beslissing neemt en baal ik ervan dat ik afgelopen week gewonnen heb... Sad
Nu wordt degradatie naar VII wel heel lastig nog dit seizoen...

JEZUS! Als Anti gelijkn heeft... :cry: :cry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik wacht met spanning op Mac zijn half-jaarlijkse (seizoen) samenvatting van de SD-ploegen :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
aaah box die was ik ff vergeten! ga er zo aan beginnen!

maar marsh nee dat klopt niet helemaal...je moet wachten tot je opstelling gereset is...aan t eind van dit seizoen dus. Gelukkig niet tot ie overgenomen wordt zeg Big Grin
Reply
Mac Wrote:aaah box die was ik ff vergeten! ga er zo aan beginnen!

maar marsh nee dat klopt niet helemaal...je moet wachten tot je opstelling gereset is...aan t eind van dit seizoen dus. Gelukkig niet tot ie overgenomen wordt zeg Big Grin

Waarom heeft EB dan nog geen team?
Reply
Ik bibber en beef in afwachting van het nu komende antwoord... :eeeek:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
tsja das een goeie vraag...kan natuurlijk ook gewoon aan EB liggen...dat ie Hattrick gewoon zat is...trouwens wel jammer dat je persbericht maar 500 tekens kan zijn, kan je maar een klein verhaaltje typen
Reply
Eb is volgens mij enkele keren van de wachtlijst af gegooid. Ik denk door de vele ophef die hij veroorzaakte op t forum. Maar goed als marsh echt wordt beschuldigd van cheaten zal hij er ook enkele keren afgegooid worden...vraag maar aan ara Sad

de analyse komt morgen trouwens...nu ff bezig met sd-cup en t is verrot veel werk met al die nieuwe teams
Reply
Mac, je hoeft ze niet alle 33 te analyseren hoor Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
wrom niet? voor jou heb ik al een mooie analyse klaar Wink
Reply
okay, alle 32 dan... :| :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het komt allemaal goed Marsh. Trouwens ik weet niet of je het al vermeld heb, maar heeft die vriend van jou een mail ontvangen van de GM en/of al een reactie.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Nopes, althans nog niks van hem gehoord en hij zou het me laten weten... Maar hij kreeg wel een melding dat hij geblocked was toen hij zijn paswoord opnieuw aanvroeg. Ik niet. Ik kreeg enkel een normale mail met mijn username en paswoord Icon_question
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nooit over een hack-poging nagedacht dan.....
Reply


Forum Jump: