The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
heel apart dat hardhitter safin er op deze ''supersnelle'' baan amper aankomt tegen de pure gravelbijter RRH. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MP steppie.

30-30 op service van RRH
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GSM steppie

BP safin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
davy met een lovegame naar 1-0. come on davy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
safin mist nu ook 3 bp.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
davy breekt en komt o 31 en mag zelf serveren
Reply
De dag begon zo goed. Ik hoop dat het slot ook nog een beetje acceptabel is.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
4-1 davy
4-3 safin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
RRH mist weer 2 bp op 4-4! Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan nou niet zeggen dat ik nog veel vertrouwen in Verdasco heb. Erg jammer. Anders had ik Almagro-Verdasco gehad. (maar dat hadden er wel meer denk ik)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
davy een set en een break voor tegen verdasco. hou dit vast davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kuiper Wrote:Ik kan nou niet zeggen dat ik nog veel vertrouwen in Verdasco heb. Erg jammer. Anders had ik Almagro-Verdasco gehad. (maar dat hadden er wel meer denk ik)

Kom op Kuipertje, altijd postitief blijven denken.
En wat er ook gebeurt: altijd blijven lachen (vrij naar: Bassie en Adriaan).

Vamos Verdasco..... :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Niet te geloven dit.
Wat een loser die Safin Icon_evil :letitallout: :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Iets van mentaal sterk??? :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ruben Ramirez Hidalgo def. Marat Safin 0-6 7-6 7-6 :Big Grin :Big Grin

Safin mist 3 mps. Mentaal sterk. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ruben Ramirez Hidalgo def. Marat Safin 0-6 7-6 7-6 :Big Grin :Big Grin

Safin mist 3 mps. Mentaal sterk. Icon_twisted


DRAMATISCH...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op Verdasco, nu die rus ff breaken, de 2e set pakken en hem daarna een poepie laten ruiken.
Ik ga liever met 8 spelers naar de 3e ronde dan met 7.

Verdasco..... =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
davy 2-0 voor in de derde..hou vast jongen!
Reply
kooltje Wrote:davy 2-0 voor in de derde..hou vast jongen!

4-0 bedoel je en zelf serveren voor de 5e game.
Hopelijk is nu de accu leeg met Davy.......(maar ik ben er bang voor).

:letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Choken Davy.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!
Reply
kooltje Wrote:6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!

Droom zacht Kooltje..... :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
kooltje Wrote:6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!

Hij zal tegen Almagro zijn Waterloo vinden.

Nadal-Volandri is begonnen. Ondanks dat Nadal erg veel gekozen is, toch wel een belangrijke, want een nederlaag bezorgt de niet-kiezers van Nadal een behoorlijke voorsprong.

Arco is zijn outsiders bijna allemaal kwijt gelukkig, Gonzalez zit er nog in maar Vicente, Verdasco, Baghdatis, Starace en Ferrero zijn allemaal naar huis. Als Nadal 'gewoon' het toernooi vindt wordt het een dramatische week voor hem.
Reply
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.
Reply
Serra :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Serra :roll:

Santoro, excuus...
Reply
Maar goed, het zou wel om MV gaan en daan heb ik incl. Henman en Nadal die nog aan het spelen zijn heb ik er daar nog wel 9.
Reply
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.

Zoals ik eerder deze week al zei, ik mis RRH in mijn team. Dat is een dure fout.
Reply
Geeft niet, ik begrijp dat je van slag bent :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.

Zoals ik eerder deze week al zei, ik mis RRH in mijn team. Dat is een dure fout.

Wie heb je allemaal Tripplexxx?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: