The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
mp mario
Reply
ancic wint. kut rrh eruit. zeker op deze wijze wat een eikel
Reply
OLE OLE OLE

GSM MARIO ANCIC......wat een remonte. Blijven geloven dat het nog kan, dan kom je een heel eind.
Well done Mario.

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
gniffel :lol:

Leedvermaak alom.

Mooi want Ancic is bijna niet gekozen. Hulde dus voor de mensen die Mario hebben gekozen =D>
Reply
wat ging er mis in 't hoofd van RRH op 5-1 30-0??? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat ging er mis in 't hoofd van RRH op 5-1 30-0??? :eeeek:

Niks in het hoofd, maar angstzweet op het voorhoofd... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ongelooflijk dit...

Ancic, Federer, Nalbi en straks ook nog Roddick of Rusedski in de kwartfinale. Het lijkt wel gras...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin lukte het gisteren ook niet. Mario wacht gewoon tot zijn tegenstanders (bijna) op mp staan om toe te slaan :8:
Reply
Haggie en Geno komen hier heel goed weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haggie en Geno komen hier heel goed weg...

buurs heeft toch ook geen RRH?
en wat te denken van mailman. die heeft geen RRH en wel Ancic. wat een verschil maakt deze wederopstanding voor hem!
Scholten had zowel ancic als RRH, die jongen staat dik voor in de subleague maar mist wel nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Haggie en Geno komen hier heel goed weg...

Hij heeft al 14 punten teveel gekregen, dus wie heeft er nu geluk?!
Reply
De voorbereiding op Wimbledon is al in volle gang terwijl RG nog gespeeld moet worden.

Vandaag nog 5 spelers uit mijn team op de baan:
Almagro, Rusedski, Gonzales, Monfils en Santoro (3 winnaars zou leuk zijn).
Monfils of Santoro is zeker (hopelijk Santoro),
Almagro - Davy 30-70
Roddick - Rusedski 40-60
Berdych - Gonzales 30-70
Alles is dus nog mogelijk vandaag.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie en Geno komen hier heel goed weg...

buurs heeft toch ook geen RRH?
en wat te denken van mailman. die heeft geen RRH en wel Ancic. wat een verschil maakt deze wederopstanding voor hem!
Scholten had zowel ancic als RRH, die jongen staat dik voor in de subleague maar mist wel nadal.
Arco, Haggie, Mailman en Scholten hebben allemaal Nadal niet en daar niet heel veel tegenover. Niemand heeft namelijk Nalbandian en ik ga er vanuit dat Gonzalez verliest van Nadal, als hij al niet verliest van Berdych. Ik denk dus dat die jongens de rekening nog wel gepresenteerd krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
inmiddels zijn wel alle 3 de wedstrijden vandaag tot nu toe verkeerd afgelopen.

met als dieptepunt RRH. was lekker geweest om ancic weg te strepen en RRH er weer 10 punten bij te geven. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie en Geno komen hier heel goed weg...

Hij heeft al 14 punten teveel gekregen, dus wie heeft er nu geluk?!
De 6-3 6-2 tegen Coria was toch wel verdiend. Tegen Safin was inderdaad geluk voor ons, maar dan nog, vandaag had hij echt moeten winnen en dat is geluk voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gonzalez eruit zal zeer lekker zijn. dan hebben de mensen zonder nadal idd niet veel meer bij te zetten. heb wel vertrouwen in berdych. en anders gooit nadal 'm er zelf uit natuurlijk. maar liever geen risico. come on tomas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie en Geno komen hier heel goed weg...

Hij heeft al 14 punten teveel gekregen, dus wie heeft er nu geluk?!
De 6-3 6-2 tegen Coria was toch wel verdiend. Tegen Safin was inderdaad geluk voor ons, maar dan nog, vandaag had hij echt moeten winnen en dat is geluk voor jou.

Vergeet niet dat Ancic bij 5-4 in de 2e set ook al een matchpoint had en het dus ook al eerder had kunnen afmaken... Gewoon een verdiende overwinning van Ancic :Big Grin
Reply
centre court Wrote:inmiddels zijn wel alle 3 de wedstrijden vandaag tot nu toe verkeerd afgelopen.

met als dieptepunt RRH. was lekker geweest om ancic weg te strepen en RRH er weer 10 punten bij te geven. Icon_evil

Dat noemen ze een kwestie van keuzes maken CC.
Ik hoop dat Henman een topdag heeft en Raffa naar huis stuurt.
Ik wil dan jullie commentaar wel een lezen. En anders kan Gonzo het nog doen. Die Nadal is ook maar van vlees en bloed en er moet toch eens een eind komen aan zijnn winning streak.
Dan maar in Rome. :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
nadal verliest niet van henman hoor. gonzo zou heeeeel misschien kunnen maar die wordt vandaag al verslagen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:inmiddels zijn wel alle 3 de wedstrijden vandaag tot nu toe verkeerd afgelopen.

met als dieptepunt RRH. was lekker geweest om ancic weg te strepen en RRH er weer 10 punten bij te geven. Icon_evil

Dat noemen ze een kwestie van keuzes maken CC.
Ik hoop dat Henman een topdag heeft en Raffa naar huis stuurt.
Ik wil dan jullie commentaar wel een lezen. En anders kan Gonzo het nog doen. Die Nadal is ook maar van vlees en bloed en er moet toch eens een eind komen aan zijnn winning streak.
Dan maar in Rome. :razz: :razz:
Henman die Nadal uitschakelt, terwijl Nadal gisteren nog 6-1 6-2 van Volandri won Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Always look on the bright side of life...
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Als Gonzalez en Santoro vandaag verliezen, is mijn dag geslaagd.

Hopelijk wint Greg ook nog even, maar dat is alleen maar mooi meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Boys, ik ga jullie verlaten.
Ik moet van 17-20 uur WERKEN.

Dus duim even voor me voor mijn mannen EN VOOR HENMAN.
Come on Timmie.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:inmiddels zijn wel alle 3 de wedstrijden vandaag tot nu toe verkeerd afgelopen.

met als dieptepunt RRH. was lekker geweest om ancic weg te strepen en RRH er weer 10 punten bij te geven. Icon_evil

Dat noemen ze een kwestie van keuzes maken CC.
Ik hoop dat Henman een topdag heeft en Raffa naar huis stuurt.
Ik wil dan jullie commentaar wel een lezen. En anders kan Gonzo het nog doen. Die Nadal is ook maar van vlees en bloed en er moet toch eens een eind komen aan zijnn winning streak.
Dan maar in Rome. :razz: :razz:

ancic is een topkeuze nu natuurlijk. gewaagd, maar top. zeker achteraf. maar het is niet verrassend dat alleen jij en scholten! hem hebben. toch de mensen met de rare keuzes, die vaak niet goed uitpakken. eerlijk is eerlijk. maar ik gun 't je hoor! en scholten helemaal, die jongen heeft 't moeilijk gehad om 't niveau te krijgen maar hij zet nu al weken goeie scores neer. en nu moet ancic ook winnen van nalbi natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor Tim wordt nooit geduimd!! Ook niet als ie in mijn team zit.
Reply
Jullie kennen de HtH tussen Nadal en Gonzo?!?! :eeeek:

Edit: Gelukkig is dat al wel beide keren meer dan 2 jaar geleden toen Nadal nog niet eens volwassen was, maar toch...
Reply
14-0 voor nadal hoop ik. Icon_twisted

verder vind ik timmy wel sympathiek. kerel heeft wel jarenlang de druk van de hele engelse natie gevoeld. hij was er vaak heel dichtbij maar zal wimbledon niet meer winnen. helaas durf ik haast wel te zeggen. hij is altijd normaal gebleven, misschien zelfs wel een beetje saai.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:14-0 voor nadal hoop ik. Icon_twisted

verder vind ik timmy wel sympathiek. kerel heeft wel jarenlang de druk van de hele engelse natie gevoeld. hij was er vaak heel dichtbij maar zal wimbledon niet meer winnen. helaas durf ik haast wel te zeggen. hij is altijd normaal gebleven, misschien zelfs wel een beetje saai.

Henman en sympathiek :roll: Niet "op" de baan i.i.g.
Reply
centre court Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:inmiddels zijn wel alle 3 de wedstrijden vandaag tot nu toe verkeerd afgelopen.

met als dieptepunt RRH. was lekker geweest om ancic weg te strepen en RRH er weer 10 punten bij te geven. Icon_evil

Dat noemen ze een kwestie van keuzes maken CC.
Ik hoop dat Henman een topdag heeft en Raffa naar huis stuurt.
Ik wil dan jullie commentaar wel een lezen. En anders kan Gonzo het nog doen. Die Nadal is ook maar van vlees en bloed en er moet toch eens een eind komen aan zijnn winning streak.
Dan maar in Rome. :razz: :razz:

ancic is een topkeuze nu natuurlijk. gewaagd, maar top. zeker achteraf. maar het is niet verrassend dat alleen jij en scholten! hem hebben. toch de mensen met de rare keuzes, die vaak niet goed uitpakken. eerlijk is eerlijk. maar ik gun 't je hoor! en scholten helemaal, die jongen heeft 't moeilijk gehad om 't niveau te krijgen maar hij zet nu al weken goeie scores neer. en nu moet ancic ook winnen van nalbi natuurlijk.
Mailman is bij uitstek de man met de vreemde keuzes, maar ze pakken dit seizoen nog best vaak goed uit.
Maar Mailman en Sscholten! staan derhalve ook niet voor niets onderaan in de Excell-sheet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij is i.i.g. geen coria, hewitt of murray. die zijn pas irritant als je hoopt dat ze verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: