The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Speed server
Als je wilt komen stuur dan maar een igm, dan komt de rest vanzelf goed
Reply
Mac Wrote:iemand trouwens die van 4 tot 9 vanavond af en toe een kijkje kan nemen op m'n account? er is een of andere tukker grapjas die denkt dat t leuk is om me af en toe aan te vallen. Gaat met 0 weg steeds maar goed toch handig als er iemand is die mn troepen kan weghalen dan.


?????wat is er mis met tukkers???


't is nit zoo daw op de koei'n mut letn heur
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:
Mac Wrote:iemand trouwens die van 4 tot 9 vanavond af en toe een kijkje kan nemen op m'n account? er is een of andere tukker grapjas die denkt dat t leuk is om me af en toe aan te vallen. Gaat met 0 weg steeds maar goed toch handig als er iemand is die mn troepen kan weghalen dan.


?????wat is er mis met tukkers???


't is nit zoo daw op de koei'n mut letn heur

Heb je even?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
en de eerste uitnodiging voor een andere alliantie is binnen

Quote:beste tiny bob zou jij onze alliance niet willen vervoegen ??

onze alliance staat voor de moment hoger in rang dan jullie allliance en we kunnen goede stelers als je gebruiken

grtz Hyper (furia)
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
Adder Wrote:
uniek Wrote:
Mac Wrote:iemand trouwens die van 4 tot 9 vanavond af en toe een kijkje kan nemen op m'n account? er is een of andere tukker grapjas die denkt dat t leuk is om me af en toe aan te vallen. Gaat met 0 weg steeds maar goed toch handig als er iemand is die mn troepen kan weghalen dan.


?????wat is er mis met tukkers???


't is nit zoo daw op de koei'n mut letn heur

Heb je even?

ja hoor de hele dag kom maar op
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
kijk maar eens op t voetbal forum...prachtige samenvatting Wink
Reply
Zo, Saartje en ik hebben handen ineen gesloten en we doen samen het Adder account(dat gaat wel goed, wij zijn beide 36, dus niet nadenken en gaan).
iig een leuk succesje vandaag:

Aanvaller Adder van het dorp Adder`s dorp

troepen 0 0 37 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 470 979 0 0


Verdediger le_curry van het dorp le_curry`s dorp

troepen 2 0 11 2 0 0 0 0 0 2
slachtoffers 2 0 11 2 0 0 0 0 0 2
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik ga waarschijnlijk als backup van Bolle fungeren... zo ben ik ook nog niet helemaal weg Wink
Reply
Speedserver, Travian Wrote:Harry House Nieuw dorp gesticht (-64|60)
Eenheden 3 Siedler
Aankomst in 0:18:22 u. om 22:58:59

Dat is dus een 1-1-1-15 dorpje ... 22.500 imps Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Topic: [1]Vierisalo viel Deutschland`s dorp aan
Verstuurd: bij 28.05.06 om 10:06:32

Aanvaller maccie van het dorp [1]Vierisalo
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 50 0 0 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 666 666 0 666

toeval??
Reply
@Mac: bijna eng....
Fear is your worst enemy.
Reply
Hier ook een graandorp... :lol:
Reply
Ik heb heel dicht bij mijn hoofdorp een 3-3-3-9 dorp gevonden en is dus nu ook in mijn bezit
Reply
Dit geloven jullie nooit::


Quote: join mijn alliance ik stuur vast een uitnodiging hopelijk join je een ally die om je geeft Smile

xxxkingxxx van .BAD. ](*,) Undecided
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
59. maccie DHB 580 2

hoppa hoogste positie ooit volgens mij...geil!
Reply
Is dit leuk? Jammer dat ik het begin gemist heb........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik vind het fantastisch! het is alleen ongelofelijk tijdrovend als je goed mee wilt doen. Ik hou de toppers niet eens bij en dan heb ik de afgelopen dagen er vrij veel vrije tijd in gestoken. Die gasten zitten er 24/7 aan volgens mij.
Reply
Wil je even inloggen op mijn account Bumme? Ik doe toch niks met die speedserver.
Reply
Idd ik kan op mijn werk niet op travian, maar op de speedserver is dat dodelijk. Maar gelukkig vanaf morgen kan tool overdag het wel doen. Ik heb het idee dat meerdere mensen een account delen op die manier.
Reply
yup ikdoe het ook samen met jazz. Perfect omdat hij nogal eens s nachts thuiskomt of s morgens vroeg op moet en ik overdag bijna de hele dag kan bouwen. Werd vanochtend wakker stonden er al 8 dingen in de wachtrij Wink
Reply
Sjeffer Wrote:Wil je even inloggen op mijn account Bumme? Ik doe toch niks met die speedserver.

Ja, stuur mij je gegeven maar even per pb.......kan ik even kijken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Legerverplaatsingen:
» 5 Aanvallen op 0:14:02 u

OMG alleen omdat ik 1 gast een week geleden 1 x heb aangevallen...zie wel wat t wordt ontwijk de 1e denk ik
Reply
noooooooooooooooooh net nu ligt travian eruit!! het is misschien zelf een overname poging beter is ie snel weer terug!!

edit: ok ik freak voor niks Tongue
Reply
wie kan er voor 16.21 versterkingen krijgen op -18|50??
Reply
helaas, het komt van mij allemaal ruimschoots te laat aan
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
hmmm ok tot nu waren het allemaal 'raids' vraag me af of er nog iets serieus komt. Ik ben in ieder geval vanaf nu constant paladijnen aan t maken en als het raids blijven gaan ze zich een keer stuklopen natuurlijk.
Reply
Ben eerste de productie aan het optimaliseren .. daarna gaan er 4000 praeto's gebouwd en dan 20000 imps + 300 rammen + 300 cata's ... als dat allemaal klaar is zullen er wel dorpjes zijn die overgenomen kunnen worden Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
red je dat voor 16.21? Wink
Reply
Travian, Speedserver Wrote:Productie:
Hout: 2860 per uur
Klei: 3270 per uur
IJzer: 2225 per uur
Graan: 1588 per uur

ik zal mijn best doen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
[Image: speed1.jpg]
Reply


Forum Jump: