The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Inderdaad... Vandaar dat ik bij mijn betoog ook uitging van jaarlijkse stijgingen in trainingsduur.
Voor zover ik weet uit ervaring (bijna 4 seizoenen verd.training ondertussen) is dat de 17/18 jarigen in 8 weken trainen, 19 jarigen in 9 weken, 20jarigen in 10 weken etc.

Lijkt me vreemd als daar verschil in zit wat betreft de leeftijden dat een training even lang duurt (bij PM blijkbaar 17-19 allemaal even lang, bij verd. 17-18)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Training:

vaardigheden---weken---traint wie/opmerking
passen------------5------traint positiespelers, vleugelspelers en aanvallers

trainingstype-----opstelling-----opmerking
passen------------3-5-2---------4 aanvallers, 6 PM, 4 vleugelspelers
passen------------3-4-3---------6 aanvallers, 4 PM, 4 vleugelspelers

Ik ben al aan het nadenken over het tussenseizoen, ik wil 1 week conditie en 1 week passen doen. Is het als je passen traint niet slimmer om 2-5-3 te spelen? Zo train je dan toch 8 spelers ? Worden vleugelverdedigers trouwens ook getraind? Dan kan je er zelfs 10 trainen.
Reply
Klopt devlin, alleen dit voorstel van.. ehrm... weetnietmeerwie dat had gedaan, gaat uit van constante training, dus gedurende het seizoen. Dan is het uiteraard, om logische redenen, niet slim om 2-5-3 te spelen...


Quote:Korte passes: Passen traint Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers ((Anderen))

Volgens mij dus geen vleugelverdedigers...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
2-5-3 is idd geen opstelling waarmee je in de competitie gaat spelen...maar dan weet ik voldoende...2 weken conditie durf ik niet aan vanwege de vormdalingen...volgende seizoen gaan we zeker voor de 1ste plaats
Reply
Even een, voor komend weekend, cruciale vraag: waar worden spelers geherpositioneerd? Geheel centraal of schuiven ze centraal gewoon aan als (in het geval van verdedigers) rcv of lcv oid?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
volgens mij lcv of rcv...merk ik iig aan mn vleugelverdedigingratings.
Reply
Marshall Wrote:
Quote:Korte passes: Passen traint Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers ((Anderen))

Volgens mij dus geen vleugelverdedigers...

VleugelSPELERS, houdt dus in, zowel de verdedigende als de 'aanvallende' vleugels..
Reply
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:
Quote:Korte passes: Passen traint Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers ((Anderen))

Volgens mij dus geen vleugelverdedigers...

VleugelSPELERS, houdt dus in, zowel de verdedigende als de 'aanvallende' vleugels..

dus alleen de keeper en de centrale verdedigers krijgen geen passen training dan ?
Reply
Devlin Wrote:
Fabian Wrote:
Marshall Wrote:
Quote:Korte passes: Passen traint Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers ((Anderen))

Volgens mij dus geen vleugelverdedigers...

VleugelSPELERS, houdt dus in, zowel de verdedigende als de 'aanvallende' vleugels..

dus alleen de keeper en de centrale verdedigers krijgen geen passen training dan ?

Nee, ook je vleugelverdedigers krijgen geen training. Fabian heeft het over vleugelspelers, die zo wel aanvallend als verdedigend als naar het midden kunnen worden ingesteld.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jalonator.net/">http://www.jalonator.net/</a><!-- m -->

voor de stat freaks...kun je jezelf vergelijken met tegenstander uit je eigen series en je kunt zelfs een eigen serie samenstellen met teams die je kent. Bijvoorbeeld 8 sd'ers. Ze vragen je ht wachtwoord en login maar ik heb even gecontroleerd en ze hebben een chpp keurmerk gekregen van hattrick wat dus betekent dat ze te vertrouwen zijn.
Reply
even kijken hoe jullie hier over denken:

Ik heb op dit moment 9 assistent trainers + 1 keeperstrainer in dienst.
Wat me opvalt is dat de vorm van mijn keeper nog nooit boven redelijk is uitgekomen. Heeft dit te maken met het feit dat ik slechts 1 keeperstrainer in dienst heb? Zo ja, is het dan verstandig om 1 assistent in te ruilen voor een 2de keeperstrainer. Het verschil tussen 8 en 9 assistent trainers is toch zeer klein?!
Reply
tja ik ben ook voor 8/2 verhouding gegaan omdat mij dat ook gebeurde. Nu komt ie wel af en toe boven redelijk. Maar heb ook regelmatig verhalen gelezen dat bij 9/1 de vorm regelmatig boven redelijk komt maar goed ik heb er geen goede ervaringen mee
Reply
ik laat mijn 1ste keeper al weken op zowel zondag als woensdag spelen...vorm is al weken matig/redelijk
Reply
Code:
Zelfvertrouwen team extreem overdreven
compleet overdreven
lichtelijk overdreven
wonderbaarlijk

is dat altijd al zo geweest?
Reply
zag t ook laatst idd en kan t me ook niet herinneren. Volgens mij zelfs dit seizoen pas want vorig seizoen had ik 2x onderschatting en toen was mn zelfvertrouwen steeds wonderbaarlijk.
Reply
Mac Wrote:http://www.jalonator.net/

voor de stat freaks...kun je jezelf vergelijken met tegenstander uit je eigen series en je kunt zelfs een eigen serie samenstellen met teams die je kent. Bijvoorbeeld 8 sd'ers. Ze vragen je ht wachtwoord en login maar ik heb even gecontroleerd en ze hebben een chpp keurmerk gekregen van hattrick wat dus betekent dat ze te vertrouwen zijn.

goeie site; thnx Mac
Reply
Devlin Wrote:ik laat mijn 1ste keeper al weken op zowel zondag als woensdag spelen...vorm is al weken matig/redelijk

Verhouding hier ook 9/1 (tijden 10/0 gehad) maar m'n beide keepers zijn aardig in vorm.

Eerste keeper momenteel zelfs uitstekend!
Reply
Zelfde hier Devlin. Heb ook altijd de verhouding 9/1. Beide keepers hebben nog nooit lager dan redelijk gezeten op toevallig deze week na dan. Eén is naar matig gezakt en hij stond 2wkn geleden nog op uitstekend.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
9-1 hier. En mijn keepers zijn respectievelijk matig en zwak in vorm. Was aan het begin van het seizoen redelijk en uitstekend.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
9/1 hier en beide keepers in goed vorm op het moment.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En wederom een heerlijke 0-6 overwinning....

:lol:
Reply
Luke Yoder (27056267)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 1

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk


Heb er €314.000 voor betaald...geen idee of dat veel of weinig is...heb versterking voor m'n vleugels nodig...laat 'm komende wedstrijd als centrale middenvelder spelen voor de 100% training. Misschien dat de vleugelspeltrainers in kunnen schatten of de prijs redelijk was ?!?
Reply
2-2 gespeeld tegen een middenmoter die ik in de thuiswedstrijd, eerder dit seizoen, met 2-0 klop gaf. Dit gelijkspel is op zich een leuk resultaat, ware het niet dat er absoluut meer had ingezeten. Om de een of andere vage reden heb ik back Dennis van Dorp op de vleugel op het MV opgesteld, waar hij slechts 2* haalde. Aan de andere kant nam ik de gok met de 18-jarige Novar (redelijk positiespel, redelijk vleugel) waarvan ik 2,5* had gehoopt. Het werd echter een sterretje minder, en dat droeg deels bij aan mijn zwakke middenveld. Met 2 betere middenvelders (Dijkstra, Starzak) was het MV toch minimaal redelijk geweest, wat vermoedelijk had geresulteerd in een overwinning...

De 2 goals aan mijn kant kwamen van de gisteren aangekochte Per Landskog. Voor 13k binnengehaald en nu al tweemaal trefzeker, in eerste instantie lijkt hij zich dus uit te gaan betalen.

DSVP
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: slecht (oud)

30*

Eirik Bakke
Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: matig (oud)

28*

Volgende week thuis tegen de nummer 3, motsen zal moeilijk gaan met een woedende TS, piccen dus maar met in het achterhoofd de zekerheid dat directe concurrent throatcut punten gaat pakken in de thuiswedstrijd tegen de nummer laatst.
Reply
@Devlin. Volgens mij is een prijs, de je betaalt hebt, wel gebruikelijk. Hattrick Buddy schat hem op 300.000 euro. En hij heeft ook nog koppen als specialiteit. Wat op snelheid na de beste specialiteit voor een vleugelspeler is. Want ook een vleugelspeler verschijnt regelmatig voor de goal en kan zo een balletje erin koppen.

En ik heb zelf een steady 3-1 overwinning geboekt. Aangezien de nummer 2 weggecounterd werd en zo zijn wedstrijd verloor, sta ik nu 6 punten los van hem. Met nog 5 wedstrijden te gaan en 3 lastige potten komt het kampioenschap steeds dichter bij.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Zo.. nieuwe gebruiker, omdat ik ook een nieuw team heb... Na anderhalve maand wachten is het eindelijk zover. (Wokki United, voor de geinteresseerden). Gelijk Hattrick Buddy gedownload (kost dat trouwens geld?) en wordt binnenkort supporter. Ik ga me richten op Positiespel training (wie niet) en zonet mijn eerste trainee binnengehaald voor 16.000. Issie goed ?

Roman Kraak
TSI = 300 , 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

En daarnaast nog een vraag. Ik heb nu 8 woordvoerders om de supporters en sponsoren te laten binnenstromen, hoeveel trainers moet ik ? 9 assistent en 1 keeper?
Reply
O ja, en als iemand nog een oefenwedstrijdje zoekt; Wokkie United (509294) heeft wel interesse...
Reply
Welkom Wokkie. Vertel gerust meer van je team. stats van de spelers, economische situatie enz. Is wel een normale koop. Matige conditie en redelijk positiespel en 17 jaar is een goede keuze.

Wat betreft het personeel wat je in dienst neemt, bekijk of je ze kan betalen. Niet te veel verlies per 2 weken. In principe is het niet verkeerd om 8 woorvoerders te hebben, maar je kan er op jouw niveau ook wel met 5 af. En 9 assistenten is goed voor de traing en de vorm. Maar je moet zeker je minimaal een redelijke coach aannemen. Een redelijke coach met slecht leiderschap is goed betaalbaar.

Buddy is een goed programma maar niet gratis. Je krijgt 30 gratis downloads en dan moet je 8,5 euro betalen voor een life-time abbonnement.

@Devlin. Heb je nou een crack voor HAM. Want ik wil dat programma wel een keer proberen? Zeker nu het al trage tomattrick 12,5 euro per jaar :eeeek: gaat kosten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
0-4 verloren. Beste middenvelder geblesseerd, op 1 na beste middenvelder geschorst.

De club zag helaas 14 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub

Aankomende zondag een belangrijke wedstrijd. Win ik dan, dan zet ik alles in het teken op handhaving zonder p/d wedstrijd. Speel ik gelijk, dan ga ik voor 5e/6e plek. Verlies ik dan...tja, daar wil ik eigenlijk niet aan denken.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Marshall Wrote:Jansoe, ik ga misschien mijn Timo Hertzler wel op de lijst gooien...

Timo Hertzler
TSI = 1 320 , 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak

Kopen? :wink:

denk dat hij iets te duur is voor mij :8:

heb trouwens afgelopen weekend met 6-0 gewonnen en ben eindelijk van de laatste plaats af. Sta nu 6e :Big Grin
Reply
Forever Wrote:@Devlin. Heb je nou een crack voor HAM. Want ik wil dat programma wel een keer proberen? Zeker nu het al trage tomattrick 12,5 euro per jaar :eeeek: gaat kosten.

Ik heb idd een crack voor HAM waar al vele forummers gebruik van hebben gemaakt. Je hebt wel versie 6.0.87.204 van HAM. De crack is alleen effectief bij die versie. Laat je mailadres maar achter dan zal ik je de crack toesturen.

Ervaring met HAM? Enige nadeel aan de crack is dat je de opstellingshulp niet kan gebruiken. Dan vervalt je status 'geregistreerd' weer. Maar verder werkt het prima.
Reply


Forum Jump: