The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
nope stel je voor je houdt ze dan betaal je nog eens een extra 1500 voor de komende week omdat de economische update van zaterdag op zondag is. Ontsla je ze en je krijgt wel een blessure is er niks aan de hand...niks gewonnen niks verloren. Ontsla je ze en je krijgt geen blessure win je 3x1500 euri
Reply
Mac Wrote:nope stel je voor je houdt ze dan betaal je nog eens een extra 1500 voor de komende week omdat de economische update van zaterdag op zondag is. Ontsla je ze en je krijgt wel een blessure is er niks aan de hand...niks gewonnen niks verloren. Ontsla je ze en je krijgt geen blessure win je 3x1500 euri

ah, ok...zondagochtend wordt dus bepaald wat de personeelskosten van die week zullen zijn...dan zal ik ze morgen na de update van 5:00 eruit gooien...thnx!
Reply
Geld moet rollen, splash the cash!!

Twee nieuwe spitsen:

Prokhor Sidorov (Kosten 1.768.000)
TSI = 5 490 , 19 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht

Lei Possen (1.990.000)
TSI = 8 430 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos

De aanvalsratings kunnen met stip de lucht in door deze twee briljante spitsen!!

De metamorfose van mijn team is nog niet geheel compleet: volgende week gaat er nog een jonge middenvelder uit (Huurdeman, 19, PM wonderbaarlijk). Ook mijn ervaren spits mag vertrekken (Talvela, Formidabel scoren, redelijk ervaring) evenals mijn top-winger Ramquist (uitmuntend vleugelspel, redelijk PM).
Na de aankopen van deze week gaan we nog op zoek naar: meer nieuwe spitsen, een topklasse winger en een nieuwe middenvelder.
Reply
lekker hoor Djabs... =P~
Reply
Djabs is zich aan het klaarmaken voor III. :8:
Reply
Valt mee die prijzen DJabs, ik d8 dat je voor dat geld alleen nog maar uitmuntend kon halen. Wel goede aankopen trouwens : wink: Weet iemand trouwens welke versie ik van HAM moet downloaden. Die patch van Devlin heb ik al.
Reply
ik heb 6.0.87.204 en die patch werkt
Reply
De prijzen worden lager en lager... nu is de tijd om in te kopen. Aan het begin van volgend seizoen zullen de prijzen weer wat hoger zijn......

Heb ontdekt dat er voor het trainen van middenvelders vanaf wereldklasse weinig meer te verdienen is (behalve natuurlijk spelers die 7* of meer halen). Er wordt alleen nog veel betaald voor spelers die ook kunnen passen. Gezien het aantal mensen dat passing traint (4%) zullen spelers met goede stats in scoren/PM en passen schaars blijven terwijl de markt overspoeld wordt met spelers die slechts goed zijn op hun hoofdstat.

Ben dus even aan het rekenen geslagen en passing trainen is niet zo'n gekke optie; je traint 14 spelers per week (in noodgevallen kun je altijd nog 2-5-3 spelen en 15/16 man trainen) en het levert behoorlijk wat op. Je hebt echter wel spelers nodig met een goede hoofdstat (en dus startkapitaal) en die ben ik nu aan het inkopen.

Volgende week stijgen de laatste mensen in positiespel (Tuvbrant ---> bovennatuurlijk, Anderson ---> uitstekend. Kleine kans dat ook Thijssen nog omhoog gaat) en dan gaan we een paar weken passing trainen, kijken hoe snel het gaat en wat de opbrengsten zijn. Je kan wel eeuwig PM blijven trainen, maar dan ben je A voorspelbaar en B saai. Als je passing traint kan je varieren tussen 3-4-3 en 3-5-2 (alle systemen met minder dan 4 verdedigers). Je kan eens een keer vleugelaanval spelen of centrumaanval en je tacktiekvaardigheid neemt per week drastisch toe.
Reply
Moker_SD Wrote:ik heb 6.0.87.204 en die patch werkt

Die versie is niet meer te downen. Hij verwijst door naar > 6.0.91.209
Reply
wil je het setup bestandje hebben?
dan moet je maar effe je email doorgeven dan stuur ik het op
Reply
Op een ander forum ben ik gewezen op een ander online voetbalmanagerspel, namelijk Freekick. Ik weet niet of jullie dit kennen, maar ik heb me inmiddels aangemeld, en hoop binnen paar dagen mijn team te krijgen...

http://www.freekick.org
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik ga vanavond voor het eerst counteraanval als tactiek gebruiken...mijn tegenstander speelt net als 3-5-2, maar hij speelt met 2 vleugels naar het midden en haalt mede daardoor hoge middenveldratings. Is het slim als je counteraanval speelt om dan ook te PIC'en ?!? Dit heeft toch alleen invloed op je middenveldrating ? Die toch laag moet zijn om counteraanval effectief te laten zijn?

Mijn 3 verdedigers hebben 1xgoed, en 2xmatig passen...mijn 2 centrale middenvelders hebben beide 2x redelijk passen. Is dit voldoende?

EDIT: en dan nog 1 vraagje over het weerbericht. Er is voor vandaag bewolkt weer voorspeld. Ik heb op dit moment 3 'krachtige' verdedigers opgesteld die in de regen beter gaan presteren. Is het nu al zeker dat het vanavond bewolkt is? Of kan dit per wedstrijd nog verschillen?
Reply
Tan Wrote:
Moker_SD Wrote:ik heb 6.0.87.204 en die patch werkt

Die versie is niet meer te downen. Hij verwijst door naar > 6.0.91.209

Patch werkt idd alleen bij versie 6.0.87.204
Mocht je 'm nog niet hebben dan kan ik 'm ook wel sturen. Via msn met het mailadres dat ik in m'n profiel heb staan.
Reply
t is zeker dat t vanavond bewolkt is devlin.
Reply
Djabs Wrote:De prijzen worden lager en lager... nu is de tijd om in te kopen. Aan het begin van volgend seizoen zullen de prijzen weer wat hoger zijn......

Heb ontdekt dat er voor het trainen van middenvelders vanaf wereldklasse weinig meer te verdienen is (behalve natuurlijk spelers die 7* of meer halen). Er wordt alleen nog veel betaald voor spelers die ook kunnen passen. Gezien het aantal mensen dat passing traint (4%) zullen spelers met goede stats in scoren/PM en passen schaars blijven terwijl de markt overspoeld wordt met spelers die slechts goed zijn op hun hoofdstat.

Ben dus even aan het rekenen geslagen en passing trainen is niet zo'n gekke optie; je traint 14 spelers per week (in noodgevallen kun je altijd nog 2-5-3 spelen en 15/16 man trainen) en het levert behoorlijk wat op. Je hebt echter wel spelers nodig met een goede hoofdstat (en dus startkapitaal) en die ben ik nu aan het inkopen.

Volgende week stijgen de laatste mensen in positiespel (Tuvbrant ---> bovennatuurlijk, Anderson ---> uitstekend. Kleine kans dat ook Thijssen nog omhoog gaat) en dan gaan we een paar weken passing trainen, kijken hoe snel het gaat en wat de opbrengsten zijn. Je kan wel eeuwig PM blijven trainen, maar dan ben je A voorspelbaar en B saai. Als je passing traint kan je varieren tussen 3-4-3 en 3-5-2 (alle systemen met minder dan 4 verdedigers). Je kan eens een keer vleugelaanval spelen of centrumaanval en je tacktiekvaardigheid neemt per week drastisch toe.

Mijn grootste rivaal, Gouden Appel, gaat volgend jaar ook passen trainen en in een 253 opstelling spelen. Ben benieuwd hoe hem dat zal vergaan. Ik blijft het toch maar bij verdedigen houden.

Maandag heb ik zo'n 4,5 miljoen te besteden. Ik wil eigenlijk goed-goed coach halen, dan heb ik nog 2 over, kani k mss briljant sptis voor kopen. Maar even afwachten.
Reply
Mac Wrote:t is zeker dat t vanavond bewolkt is devlin.

Jammer...regen was goed uitgekomen namelijk...nog mensen hier die ervaring hebben met counteraanval in de opstelling 3-5-2, wil toch zo blijven spelen omdat ik geen trainingsplaats wil opofferen...
Reply
Hattrick Wrote:Satan's 11
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: redelijk (oud)
Linkerverdediging: matig (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)


FC Box
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: slecht (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

Hattrick-goden waren me niet gunstig gezind, ik heb met 2-1 verloren. Het seizoen is voorbij ware het niet dat het nog leuk kan gaan worden in de top, met nog 3 wedstrijden te gaan zijn er nog 3 kandidaten om kampioen te worden ......
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hey wil maar 1 ding kwijt!

Icon_twisted Kampioenen Kampioenen Kampioenen Icon_twisted
Reply
Yes! Zwaarbevochten 2-1. Plaatsje gestegen naar nr 3. Nu nog alleen maar tegen de nr 6, 7 en 8 spelen. :8:

Dre gefeliciteerd :!:
Reply
Dre Wrote:Hey wil maar 1 ding kwijt!

Icon_twisted Kampioenen Kampioenen Kampioenen Icon_twisted

Notworthy
Reply
Ty Ty Ty :lol:
Reply
Uiteraard allereerst de felicitaties (dubbel) aan Dre!

Verder ben ik vanavond, toen alle supermarkten al lang dicht waren nog even wezen shoppen en alvast een versterking voor komend seizoen vastgelegd voor 971k (leuke koop dacht ik zo):

Iñigo Alepuz (21531737)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Venezuela
Total Skill Index (TSI): 4 410
Loon: 1 872 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Laag uitmuntend maar goed voor mijn IM-ratings... Beetje pass trainen in het tussenseizoen....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hoppa, en kampioen ! 6 punten voorsprong, alleen nog een WO in het verschiet en dus niet meer in te halen.....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dre, FELI !!!
Reply
Fabian feli!!!!! Wederom V dus? netjes!!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Fabian Wrote:Hoppa, en kampioen ! 6 punten voorsprong, alleen nog een WO in het verschiet en dus niet meer in te halen.....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dre, FELI !!!

Notworthy
Reply
Hoppa, aanvallende coach heeft nu al resultaat (verdedigingsratings overigens dramatisch....)

Uitslag 4-1, met 45,5*. Het gat met de directe degradatie is gestegen naar 5 punten (was 2) en nog maar 1 punt achter op de nr.4. Direct lijfsbehoud behoort nog tot de mogelijkheden. Vanaf nu kijken we omhoog en niet meer naar beneden. Volgende week uit tegen de nr.8, die al gedegradeerd is. Zal hem deze week 'ns vriendlijk vragen of ie evt. zou willen gaan piccen. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
lol muk
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dreen Fabian gefeliciteerd met jullie overwinning!! =D> =D>

Vandaag 3-1 verloren en daardoor lijkt promotie verder weg. Sta nu 3de met 3 punten achter stand op nr 2. De komende 2 wkn WO en dan de nr. 6....Dat zijn iig 9 zekere punten. Hopelijk morst de nr.2 gaande weg wat punten. De laatste speeldag speelt nr.1 tegen nr.2. Dan moet nr.1 winnen en dan kom ik gelijk met nr.2 afhankelijk van de doelsaldo promoveer ik. Het gaat dus behoorlijk spannend worden voor mij.

Kick Your Ass United
Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: wereldklasse (oud)
Centrale verdediging: wereldklasse (oud)
Linkerverdediging: uitmuntend (oud)
Rechteraanval: redelijk (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)


Xyon United
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Dat jij er niet veel door bent gekomen snap ik gezien de stats, maar dat hij er 3x doorgekomen is snap ik niet... jammer anti... hopen op en mors van de nr 2 tegen de nr... 5... was het geloof ik?
dan red je het gewoon!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
oh, en Vietjes; boven genoemde speler speelt komende woensdag.. dus schop m er niet voor meer dan 6 weken uit want dan heb ik m weer nodig in de nieuwe comp.... :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: