The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
:Big Grin :Big Grin
Reply
kuiper Wrote:Nadal?

Je durft wel buurs!!
Ik heb ook Nadal. Zag hem toch vrij zeker de halve finale halen en een goede kans op de finale hebben. En hij heeft vrijwel niets te verdedigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is niet te geloven. Ga ik weer fors verliezen op die Winpagina. Zal wel in de naam zitten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Nadal?

Je durft wel buurs!!

Ik moet wat.... :8:

Bij een halve en helemaal bij een finale loop ik aardig in.
Wij gaan juichen voor dezelfde spelers deze week, Dennis. En dan vooral voor Nadal!
En ik denk dat ik meer punten ga halen deze US Open Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Nadal?

Je durft wel buurs!!

Ik moet wat.... :8:

Bij een halve en helemaal bij een finale loop ik aardig in.
Wij gaan juichen voor dezelfde spelers deze week, Dennis. En dan vooral voor Nadal!
En ik denk dat ik meer punten ga halen deze US Open Big Grin

Vamos Nadal!!!!

Hij speelde gister echt super!!!
Moodie speelde ver boven zijn niveau en ondanks die goede service heeft Rafa hem toch in 3 gepakt.

Rafa zal minimaal 140 punten pakken :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Nadal?

Je durft wel buurs!!

Ik moet wat.... :8:

Bij een halve en helemaal bij een finale loop ik aardig in.
Wij gaan juichen voor dezelfde spelers deze week, Dennis. En dan vooral voor Nadal!
En ik denk dat ik meer punten ga halen deze US Open Big Grin

Mag ook wel een keer :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Winpagina ziet er nu nog goed uit, maar als Murray, Blake, Haas en Gasquet winnen, heeft ie niet veel meer over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar gaat mijn top 3.....voorlopig... :letitallout:

Overigens mijn complimenten voor het team van winpagina.=D> Ook ik had dit niet verwacht. Hewitt wint ook nog ff nee hè. :letitallout:

Zie nu dat ik echt een bagger team heb deze week. Duikel gewoon de top 10 uit als dit zo door gaat. :letitallout:
Reply
Als Nadal had gewonnen, had ik een super MV-week kunnen hebben maar Youzhny is gelukkig ook niet door lang niet iedereen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er is maar 1 zekerheid, en dat is Federer Wink

Al die als-als dingen is natuurlijk onzinnig, want daar kan iedereen er 20 van verzinnen. Zo groot zijn de verschillen in teams namelijk nooit Smile
Reply
Ondanks tegenvallende resultaten van Nadal en Haas, toch nog wel een goede week. Sta nu nog 13e maar als Federer het toernooi wint, zullen daar nog wel wat mensen overheen gaan. Hopen dat Youzhny kan stunten tegen Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb ook een goede week. Als Federer het toernooi wint, win ik volgens mij de ronde bij MV (1 puntje hoger dan Winpagina in dat geval!) en doe ik hele goede zaken in de top 10.

aldus sprak de Gloryhunter :8:
Roofmagic
Reply
En feli aan de gloryhunter Smile .. Winpagina de hele week op 1 gestaan, tot aan de laatste update hehe.
Reply
4e in het budgetklassement :Big Grin Hopen dat ik daarmee de top 10 in het algemeen klassement nog kan bereiken.
Reply
Melzer of Simon?

In eerste instantie ga ik voor Melzer gezien zijn betere vorm vergeleken met Simon. Maar Jurgen verloor de laatste 3 graveltoernooien die hij speelde 2x van Monaco, waar Gilles in de 1e ronde van won.
Reply
Zoals het er nu naar uitziet heb ik straks een team waarvan al 1 speler is uitgeschakeld, namelijk Pashanski.

Ik heb 448 euro over en ik kan er werkelijk niets mee. Ik heb nu Moya én Pavel en geen Simon, Rochus en Serra. Ik kan Moya wel verkopen en 1 andere nemen, maar dan blijf ik nog steeds met geld over waar ik alleen Pashanski voor kan halen. En ook kan ik Pavel verkopen en dan Simon of Rochus nemen, maar ik geef Pavel meer kans de 2e ronde te winnen en daarna ver te komen.

Moraal van het verhaal: Echt klote zo'n groot budget!!!! Misschien dan maar gewoon Serra nemen :Big Grin Die zie ik niet langs Mayer komen (twijfel zelfs of ie langs Vassallo komt) en dan ben ik mooi wat van het budget kwijt.
Reply
Heb mijn team in 5 minuutjes gemaakt. Maar ja, ik heb dan ook minder budget :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Gremelmayr en Pashanski (die ik er dus beide kan bijkopen), hebben ook nog eens beide budgetverlies Sad
Reply
Gewoon Serra nemen. Die wint wel van Vassallo. Dan heb je iig 8 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gewoon Serra nemen. Die wint wel van Vassallo. Dan heb je iig 8 punten.

Ik zou niet weten wie ik er dan uit moet halen... Moya of Pavel? De winnaar zie ik sowieso de halve finale halen en acht ik zeker niet kansloos voor de eindwinst. Serra zal zover niet komen.
Reply
En bij een 50-50 wedstrijd betekent dit dus:

0.5*3 + 0.5*15 = 9 punten voor Moya en Pavel. En dan hou ik alleen maar rekening met een halve finale plaats. Dat is dus al 1 punt (+ het punt dat ik voor Gremelmayr krijg) meer dan Serra en scheelt flink wat budget (alhoewel dat dan ook weer niet zo heel belangrijk meer is).
Reply
Vergeet Pipo niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi dat Tursunov gewonnen heeft!! Nu kan ik beter uit met mijn budget. Ik heb Moya eruit gehaald en Dmitry erin. Denk dat Tursunov niet vaak gekozen zal zijn, dus ik ga voor de weekwinst.
Reply
Boekarest:

Tursunov (TROEF!!) & GGL
Mathieu
Melzer
RRH
Volandri
Pavel
(Moya)
Mayer
--- (Serra)

Peking:

Kim (Ljubicic)
Lee
--- (Ancic)
Hrbaty
Karlovic

--- (Baghdatis)
Srichaphan
--- (Davydenko)
Reply
Kim en Pavel zijn hier mijn troeven, Moya moet er snel uit. Morgen dus voor Pavel juichen voor zowel MV als TM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik sta zowaar voor even 1e in de weekscore :razz:

Als Pavel morgen Moya pakt, ligt een weekprijs in het verschiet [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik sta zowaar voor even 1e in de weekscore :razz:

Als Pavel morgen Moya pakt, ligt een weekprijs in het verschiet [-o<

Wij hebben maar 1 verschil en dat is dat jij Serra hebt en ik Tursunov. Serra zal van Mayer verliezen, dus hoeft Dmitry alleen nog maar van GGL en Mathieu te winnen :razz:

Maar voor MV hebben we 1 groot ding gemeen en dat is dat inderdaad Pavel moet winnen van Moya, maar daarentegen moet voor TM en de poll Moya weer winnen.
Reply
Genomico Wrote:En bij een 50-50 wedstrijd betekent dit dus:

0.5*3 + 0.5*15 = 9 punten voor Moya en Pavel. En dan hou ik alleen maar rekening met een halve finale plaats. Dat is dus al 1 punt (+ het punt dat ik voor Gremelmayr krijg) meer dan Serra en scheelt flink wat budget (alhoewel dat dan ook weer niet zo heel belangrijk meer is).

Ik dacht dat Serra veel te verdedigen had, maar ik zie het nog niet in de stats van Elikian.

Dat was de reden dat ik hem niet genomen heb.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Misschien wacht hij wel tot Fredrik Nörstrom zijn statistieken bijwerkt, dan kan hij dat overnemen en scheelt toch weer werk!
Reply
São Paulo Wrote:Misschien wacht hij wel tot Fredrik Nörstrom zijn statistieken bijwerkt, dan kan hij dat overnemen en scheelt toch weer werk!

Dat lijkt mij ook.
Reply


Forum Jump: