The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




www.voetbalmaster.nl (forumsjupliek 1! = 500 roebels)
zelfde fout weer als de VI-League van 2 jaar geleden: keepers en verdedigers krijgen voor een tegengoal -1 terwijl dit natuurlijk weer niet in de spelregels staat... pfffffffffffff
Reply
Algemeen klassement poules





Poule Punten
1 forumsjupliek 451.5
Reply
:cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
gaat goed met de supliek daar...sta zelfs 26e in de totaalstand nu!
'play offs are for losers'
Reply
Maakt toch niks uit. Ze zijn toch nog niet begonnen.
Reply
ok dre. maar het is een mooie opsteker voor de supliek..... en als ik persoonlijk in de top 3 geraak na dit weekend val ik toch echt in de prijzen :Big Grin
'play offs are for losers'
Reply
franco Wrote:ok dre. maar het is een mooie opsteker voor de supliek..... en als ik persoonlijk in de top 3 geraak na dit weekend val ik toch echt in de prijzen :Big Grin

Het zal ook weer eens niet franco zijn. Icon_twisted
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!
Reply
Best logisch als het spel pas de 29e begint #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ricochan Wrote:Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!

Wat een farce :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Lamme Lennie Wrote:Best logisch als het spel pas de 29e begint #-o


Er is nu ook al geld te winnen hoor :Big Grin en punten te scoren...
Reply
Ricochan Wrote:Ik heb net even een willem II aanvaller gewisseld voor de keepert en het lukt gewoon ook nog....kijken of het vanavond weer lukt met wisselen !!!!!!!!!!

volgens mij kun je blijven wisselen, maar krijg je punten voor de spelers die je op vrijdagavond 20.00uur (of zoiets) opgesteld had.
Reply
ben benieuwd of ze dat kunnen zien...
Bangkok resident.
Reply
Die franco heeft wel een erg gelukkige hand van kiezen, of hij belazert de boel...
Bangkok resident.
Reply
Ik ben mn inloggegevens kwijt......

EN mn speelnaam ook.
Reply
Dugarry Wrote:Ik ben mn inloggegevens kwijt......

EN mn speelnaam ook.

kaartjesverkoper:winst?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
=D>
Bangkok resident.
Reply
En het klopte Bor, bedankt!

Heb direct ff mn team aangepast. Voor het eerst dit seizoen.
Reply
ricochan even over je opmerking....

je mag het een gelukkige hand van kiezen noemen... maar helaas net niet gelukkig genoeg... dan had ik namelijk nu bij de eerste 3 moeten staan..en dus een geldprijs gewonnen.

had ik de boel belazerd...dan had ik dat wel beter gedaan en dus ook bij de eerste 3 gestaan....
'play offs are for losers'
Reply
franco Wrote:ricochan even over je opmerking....

je mag het een gelukkige hand van kiezen noemen... maar helaas net niet gelukkig genoeg... dan had ik namelijk nu bij de eerste 3 moeten staan..en dus een geldprijs gewonnen.

had ik de boel belazerd...dan had ik dat wel beter gedaan en dus ook bij de eerste 3 gestaan....

Maar misschien stond je al te ver achter en/of hebben mensen die voor je stonden ook wel de kluit belazerd, dat is in het verleden bij competitiemanager ook wel eens gebeurd hoor...

Maar begrijp me niet verkeerd van mij had je een prijs mogen winnen...
Reply
Vrijdag dus het team voor de rest van de seizoenhelft kiezen!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
ja ik zal vanaf nu weer eens beter mijn best doen !
Bangkok resident.
Reply
Het sloeberteam is af. Alles lafjes ingezet op de verdediging...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik ook, maar dat is met zo'n spel de beste aanval :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ze hebben niet genoeg deelnemers dus gaan ze maar dingen bedenken die je meer geld kosten...

Periode klassement
VoetbalMaster is volledig geoptimaliseerd en uitgebreid met onder andere het periode spel. Je kunt met VoetbalMaster vanaf 29 september 18:00 uur naast het algemeen klassement ook deelnemen aan het periode klassement. Tijdens het seizoen zijn er vier perioden, met elk een prijzenpot van € 5.000! Tot vrijdag 13 oktober 18:00 uur kun je je inschrijven voor de 1e periode en wijzigingen aanbrengen in je periode team(s). Om deel te nemen aan de perioden van VoetbalMaster betaal je € 2,50 per periode per team.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Ze hebben niet genoeg deelnemers dus gaan ze maar dingen bedenken die je meer geld kosten...

Periode klassement
VoetbalMaster is volledig geoptimaliseerd en uitgebreid met onder andere het periode spel. Je kunt met VoetbalMaster vanaf 29 september 18:00 uur naast het algemeen klassement ook deelnemen aan het periode klassement. Tijdens het seizoen zijn er vier perioden, met elk een prijzenpot van € 5.000! Tot vrijdag 13 oktober 18:00 uur kun je je inschrijven voor de 1e periode en wijzigingen aanbrengen in je periode team(s). Om deel te nemen aan de perioden van VoetbalMaster betaal je € 2,50 per periode per team.

Wat een hufters. Ik meen dat de hoofdprijs eerder ook hoger was.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
En hoe zit dat met die periode teams, zijn die weer apart van je gewone team?
Bangkok resident.
Reply
Dit is voor mij een keer en nooit meer. Ze zijn nog sloeberiger dan Sportdreams.
Reply
inderdaad en dat wil heel wat zeggen !
Bangkok resident.
Reply
Toch maar een team immekaar gesloeberd... weinig verschillen op het eerste gezicht. Ik zal het verschil moeten maken met middenvelder (:!Smile Chris Eagles Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: