The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Bij mij doet ie het gewoon Parasito.
Reply
Sjeffer Wrote:Bij mij doet ie het gewoon Parasito.

hmmz...jah ik zie ook gewoon een stuk of 25000 mensen online...dus het lijkt me niet een probleem die meerdere mensen betreft..
Reply
Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?
Reply
jah dat probleem had ik ook maar toen ik t opnieuw opende lukt t ook
Reply
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

Ik had 5 plekken te vergeven, en wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....
Reply
Tan Wrote:
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil
Reply
Marshall Wrote:
Tan Wrote:
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil

Big Grin hij heeft gelijk! Ik ben een XIII'er, en dat zijn nou eenmaal de minder sterke teams ten opzichte van andere SD'ers...
Reply
Alleen zit Marshall in de VI, zo steunt Tan ook de middenmoot... :razz:

Nog mensen die zin hebben in een oefenpotje volgende week? Wil wel eens mijn krachten meten in een ontmoeting met een SD'er.
Reply
Marshall Wrote:
Tan Wrote:
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil

hahaha ik wilde al een opmerking maken maar dacht nee vandaag laat ik marsh ff met rust Smile
Reply
Sjeffer Wrote:Alleen zit Marshall in de VI, zo steunt Tan ook de middenmoot... :razz:

Nog mensen die zin hebben in een oefenpotje volgende week? Wil wel eens mijn krachten meten in een ontmoeting met een SD'er.

ik heb dr al 1 geplanned staan Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil[/quote]

hahaha ik wilde al een opmerking maken maar dacht nee vandaag laat ik marsh ff met rust Smile[/quote]

mac!! wow! Je ... snif... hebt me geraakt... Ik ben ...snif... zeer ontroerd door deze woorden.
Reply
Probleem wat Parasito aangaf heb ik ook last van en wat ik ook doe ik kom er niet op. Heeft iemand daar ook last van en is op een andere manier erop gekomen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ja, ik gebruik al een tijdje een andere browser speciaal voor Hattrick alleen.
De browser heet Mozilla Firefox. Ik had er last van bij de transferlijst, als ik een speler had geselecteerd en daarna op back klikte om op de tranferlijst te komen kreeg ik een foutmelding...maar die is nu opgelost...
Reply
firefox gebruik ik inderdaad af en toe ook
is heel erg handig Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:Probleem wat Parasito aangaf heb ik ook last van en wat ik ook doe ik kom er niet op. Heeft iemand daar ook last van en is op een andere manier erop gekomen?

zoals al eerder gezegd helpt t om je browser ff af te sluiten en opnieuw op te starten
Reply
Dat helpt niet Mac.
Reply
vraagje: is er nog steeds elke zondag+woensdag een update van het aantal supporters ?!? ik heb er afgelopen zondag en woensdag 12 supporters bijgekregen en omdat er de komende 2 weken dus geen wedstrijden zijn die de 'mood' van de supporters veranderen vraag ik me af of ik er tot de reset elke keer 12 supporters bijkrijg ?!?
Reply
Dat zal idd zo zijn, aangezien hun 'mood' niet meer zal veranderen. Misschien zal het minder worden als je woordvoerders gaat ontslaan, maar dat zal wel niemand willen testen. :wink:
Reply
Nog steeds geen klachten van mij over de transfermarkt. Mijn 27-jarige matige reserveverdediger raakte gisteren +2 geblesseerd, en i.p.v. meer doktoren in te huren dacht ik te kijken naar een redelijke vervanger. Heb ik net deze gekocht:

Brandon Aerts
TSI = 710 , 26 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Kosten: 8.000 :Big Grin
Reply
Edgars Brasmanis (8171848)
30 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Krachtig
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

kosten 12000 Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:
Antidote Wrote:Probleem wat Parasito aangaf heb ik ook last van en wat ik ook doe ik kom er niet op. Heeft iemand daar ook last van en is op een andere manier erop gekomen?

zoals al eerder gezegd helpt t om je browser ff af te sluiten en opnieuw op te starten

Het hielp niet bij me Mac! Heb mijn pc maar gerestart en toen lukte het me wel.
Reply
bocaloca Wrote:Edgars Brasmanis (8171848)
30 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Krachtig
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

kosten 12000 Wink

Had je al een goed leider in je team? Deze jongen is namelijk een zogenaamde anti-clown. Ik geloof niet erg in alle clown theorieën, maar het schijnt dat een anti-clown slecht is voor de teamgeest.

Qua stats/prijs is het natuurlijk een prima speler.
Reply
ohja teamgeest ging ook wel naar beneden Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Buiten dat heeft hij ook matig ervaring. Dus het is een toekomstige coach voor boca. Komende seizoen zal hij in de basis spelen, dus de kans dat hij snel stijgt is groot en dan heb je meer aan zo'n speler.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Daar zit zeker wat in, hopelijk stijgt ie snel naar redelijk ervaring. Het is natuurlijk het meest rendabel er tzt een goed/goed coach van te maken, maar da's heeeeel ver in de toekomst kijken...
Reply
Hij begint nu ook pas, dus voordat hij aan zo'n speler (coach) toe is zal hij wel hopelijk op goed ervaring zijn. Ook al zal hij er niks aan hebben. Bij redelijk ervaring kan hij hem al verkopen voor rond de 350k. Voor zoveel gaan potentiele coaches al de deur uit. Hoe dan ook het is een winst winst situatie voor boca.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Sjeffer Wrote:Nog mensen die zin hebben in een oefenpotje volgende week? Wil wel eens mijn krachten meten in een ontmoeting met een SD'er.

Jah ik daag je wel uit, als je wilt. Waar wil je het liefst spelen?
Reply
Bij jou thuis is OK Parasito, kijken we wie de beste EX-IX'er is. :lol:
Reply
El Parasito Wrote:
Marshall Wrote:
Tan Wrote:
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil

Big Grin hij heeft gelijk! Ik ben een XIII'er, en dat zijn nou eenmaal de minder sterke teams ten opzichte van andere SD'ers...

Divisie dertien? Jemig, ik dacht dat je net gepromoveerd was... Wink
Reply
Bakke Wrote:
El Parasito Wrote:
Marshall Wrote:
Tan Wrote:
El Parasito Wrote:Nadat ik internet in een nieuw venster heb geopend, lukt het me weer om in te loggen! Ik zie dat Tan supporter van mij is geworden =D> :razz: , vanwaar deze eer?

wilde ook de minder "sterke" teams supporteren....

En bedankt.... Icon_evil

Big Grin hij heeft gelijk! Ik ben een XIII'er, en dat zijn nou eenmaal de minder sterke teams ten opzichte van andere SD'ers...

Divisie dertien? Jemig, ik dacht dat je net gepromoveerd was... Wink

Oops, net gewerkt, daar zal het aan liggen Wink
Reply


Forum Jump: