The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Sjeffer Wrote:Bij jou thuis is OK Parasito, kijken we wie de beste EX-IX'er is. :lol:

Is goed!
Reply
Bengt-Ã…ke Cronstrand
TSI = 1 250 , 25 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: goed


nieuwe verdediger
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ai, misschien iedereen doodgemaakt met een blije mus...

De Rembrandt site is aangepast en nu zie ik dat ik ook in de VIII.41 terecht kan komen. Echter nog altijd 50% kans dat Gittermaster en ik bij elkaar in de league komen. Zou toch grappig zijn, dus ik blijf daarop hopen.
Reply
ik kom ook in VIII hoe zie je in welke liga je terecht komt?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je gaat naar <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rembrandt.net/hattrick">http://www.rembrandt.net/hattrick</a><!-- w -->

Je klikt op 'league tables' en vult rechts je competitie in

Dan klik je op het getal dat achter jouw naam bij 'qual' staat, met die club ruil je van competitie.

Heb al even voor je gekeken, je kan in de VIII.6 komen, maar dit is niet 100% zeker aangezien er ook nog twee andere clubs op 'jouw' plek staan.
Reply
Quote:Emanuele Muff (50094672)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 826 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SV Radboud
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Kosten waren 375.000, hierdoor kom ik 1 ton in de min te staan maar ik verwacht dat aan het begin van het seizoen op kan vangen. Hij word verkocht op het moment dat ie uitstekend/uitstekend heeft.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Sjeffer Wrote:Nog steeds geen klachten van mij over de transfermarkt. Mijn 27-jarige matige reserveverdediger raakte gisteren +2 geblesseerd, en i.p.v. meer doktoren in te huren dacht ik te kijken naar een redelijke vervanger. Heb ik net deze gekocht:

Brandon Aerts
TSI = 710 , 26 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Kosten: 8.000 :Big Grin

Voor dat bedrag zeker niet slecht. Een goede koop! =D>
Reply
Michael Skogborg (38322258)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 560
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Voor 759k verkast naar Duitsland... op het laatste moment nog een bidwar tussen een Zweed, een Zwitser en de huidige eigenaar. In het begin ging 'ie mooi van 500k naar 600k! Bovendien is Heimfeld (uitstekend positiespel, matig passen, 19 jaar) er ook uitgegaan voor 350k.

Quote:Kapitaal: -23 665 € (899 524) €


=D>
Reply
Antidote Wrote:
Mac Wrote:
Antidote Wrote:Probleem wat Parasito aangaf heb ik ook last van en wat ik ook doe ik kom er niet op. Heeft iemand daar ook last van en is op een andere manier erop gekomen?

zoals al eerder gezegd helpt t om je browser ff af te sluiten en opnieuw op te starten

Het hielp niet bij me Mac! Heb mijn pc maar gerestart en toen lukte het me wel.

Mozilla Firefox is gewoon de ideale oplossing...dat wordt het meeste gebruikt door de Hattrick addicts in Nederland. Ik heb van hun het advies gekregen om het programma te gebruiken. De echte addicts zitten trouwens op een chatkanaal genaamd #hattrick.nl Wink
Reply
bocaloca Wrote:Bengt-Ã…ke Cronstrand
TSI = 1 250 , 25 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: goed


nieuwe verdediger

Goede speler, kan je ook aanvallend zetten. Nog 'jong' en kan dus nog veel in ervaring stijgen. Goed spelhervatting is ook een pluspunt en de prijs is ook laag! Klasse speler boca
Reply
Bakke Wrote:Michael Skogborg (38322258)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 560
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Voor 759k verkast naar Duitsland... op het laatste moment nog een bidwar tussen een Zweed, een Zwitser en de huidige eigenaar. In het begin ging 'ie mooi van 500k naar 600k! Bovendien is Heimfeld (uitstekend positiespel, matig passen, 19 jaar) er ook uitgegaan voor 350k.

Quote:Kapitaal: -23 665 € (899 524) €


=D>

Als ik dat zo zie belooft het veel goeds voor mijn 18 jarige formidabel pm en matig passen die ik voor 1 miljoen te koop heb staan :8:
Reply
form verkoop je minstens wel voor 1M
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@Bocaloca. hoe is eigenlijk je financiële situatie. Want je blijft maar inkopen. Ben je van plan te gaan daytraden. Dan één tip: het op de transferlijst plaatsen van een speler kost je elke keer 1000 euro. En spelers met matig op een hoofdstat raak je zelden kwijt. Op dit moment worden soms spelers met redelijk op hun hoofdstat al niet verkocht.
Kies dan voor ontslaan. Ook al ben je daarmee een week zoet. Is uiteindelijk wel goedkoper.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:@Bocaloca. hoe is eigenlijk je financiële situatie. Want je blijft maar inkopen. Ben je van plan te gaan daytraden. Dan één tip: het op de transferlijst plaatsen van een speler kost je elke keer 1000 euro. En spelers met matig op een hoofdstat raak je zelden kwijt. Op dit moment worden soms spelers met redelijk op hun hoofdstat al niet verkocht.
Kies dan voor ontslaan. Ook al ben je daarmee een week zoet. Is uiteindelijk wel goedkoper.

ik krijg aanstaande zondag al centjes omdat ik promoveer
en verder heb ik een spits met scoren goed in de verkoop gezet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb vandaag samen met bocaloca zijn spelers doorgenomen en geadviseerd wat hij kon houden en wat hij moest ontslaan. Er waren aantal verkeerde aankopen gedaan, die weer op de TL worden geplaatst. Verder hebben we 6 nieuwe spelers gehaald zoals de 2 verdedigers die hij hierboven heeft geplaats. Zijn team incl. trainees basis en reserves is nu helemaal rond. Hij staat nu in de min, maar met zijn verkopen en de bonus die hij ontvangt zal hij ongeveer 100k in de plus eindigen.
Reply
heb je gekeken hoeveel je krijgt? hou je er rekening mee? Hou je er ook rekening mee dat je inkomsten komend seizoen in het begin nog laag zullen zijn?

En hoezo een goed scoren op de TL? Heb je al zoveel goed scorers dan?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik beodel niet dat ik goed scoor
maar dat ik een speler met scoren goed, plus nog wat andere spelers op de TL heb gezet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat weet ik.... maar heb je nog spelers met goed scoren (ik zal duidelijker zijn) over dan dat je deze op de TL zet?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bocaloca kan beter met redelijk beginnen op de hoofdstats en als je dan een spits verkoopt met goed scoren, dan kan je met de opbrengst je team versterken op alle linies...
Reply
Marshall Wrote:heb je gekeken hoeveel je krijgt? hou je er rekening mee? Hou je er ook rekening mee dat je inkomsten komend seizoen in het begin nog laag zullen zijn?

En hoezo een goed scoren op de TL? Heb je al zoveel goed scorers dan?

Hij heeft aanvallers die redelijk zijn en redelijk passen hebben, ook koppen. Aangezien hij maar 1 keeper had, 3 verdedigers en paar verkeerde trainees leek mij het beste om die goed spits weg te doen en zijn team verder te versterken. Breder te maken en zo komt hij ook weer dik in de plus. Nu is zijn team iig op alle linies rond. Als alles verkocht en/of onslagen is dan zullen we nog een keer zijn team onder de loep nemen. Nu hoeft hij zich iig nergens zorgen om te maken.
Reply
Als zijn team verder rond is, zou ik ervoor kiezen de goed scoren te houden en een redelijk te verkopen... Maar ik weet uiteraard niet wat de stats tsi e.d. zijn van de goed scorer
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Moker_SD Wrote:Bocaloca kan beter met redelijk beginnen op de hoofdstats en als je dan een spits verkoopt met goed scoren, dan kan je met de opbrengst je team versterken op alle linies...
\Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je haalt de woorden uit mijn mond moker. Hij had 5 spitsen en 3 verdedigers. Daar moest zeker verandering in komen en vandaar dat hij die van mij moest verkopen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Jurren van Doorn
TSI = 1 330 , 25 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig


@ marshall dit is em
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
zal 150k opleveren max

ik heb trouwen een leuke redelijk spits te koop met redelijk passen en matig ervaring..Khallal. Misschien is het wat voor je?
Reply
Moker_SD Wrote:dan kan je met de opbrengst je team versterken op alle linies...

Antidote Wrote:Nu is zijn team iig op alle linies rond

\Big Grin/

Enne, we zijn niet op het voetbal forum Boca Wink

Goed scoren met matig passen, mmm... zou ik toch wel 3x over nadenken om die te verkopen... maar ok, ur choice
Reply
In da geval zou ik de goed spits houden. Heeft ie in de aanval toch een voorsprong op zijn concurrentie...
Reply
je haalt me de woorden uit de mond Moker Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
:lol:
Reply
deze speler heb ik nu als spits staan

Fikri Tapır
TSI = 950 , 23 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: