The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Voor 115k binnengehaald, na uitvoerig met Moker gesproken te hebben over de toekomstige veranderingen binnen mijn team Smile:

Marco Del Fiori (40635992)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Reply
Mmm... dat zal niet verdedigen trainen zijn neem ik aan...
Laat me raden, hier wil je je toekomstig coach van maken? Duurt nog vrij lang, reken op minstens 3 seizoenen...
Leuk spelertje, normale prijs, maar ik snap nog altijd niet dat jij nog steeds redelijk en goed spelers koopt. Hoe lang doe je nu al Hattrick? Wordt dit niet je 3e of 4e seizoen of zo?
Reply
Gisteren trouwens een speler gekocht voor 2500:

Quote:Zbysław Piekarz (26116961)
28 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 648 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Wel redelijke koop dacht ik zo toch? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bogdan Gheorghe
TSI = 420 , 32 jaar, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

voor een prikkie gekcoht, maar is een stuk beter dan mijn andere spitsen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tsja, als je je goed spits verkoopt dan is het al snel beter natuurlijk Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Tsja, als je je goed spits verkoopt dan is het al snel beter natuurlijk Wink

hehe maar ja k had de centjes nodig Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sjeffer Wrote:Zo, goede generale repetitie voor de bekerwedstrijd: een geflatteerde 1-6 winst bij Parasito met 32,5 sterren en een aanvalsrecord van matig (heel laag).

Parasito, wat is de conditie van jouw mids? Tot mijn verbazing steeg mijn balbezit de tweede helft van 57% naar 64%, terwijl mijn mids respectievelijk een redelijke, matige en matige conditie hebben.

Mijn mids waren allen 18 jaar en hebben de volgende conditie: waardeloos, redelijk en zwak.

Ben van plan misschien wat trainees (waar ik er 8 van heb) te verkopen na de conditietrainingen, om met dat geld wat meer ervaren spelers te kopen...
Reply
Als je mids traint zou ik ze niet verkopen Para, gewoon conditie op minimaal redelijk krijgen en dan trainen. In de loop van het seizoen zul je zien dat je middenveld steeds beter wordt en uiteindelijk verdien je er meer op. Ik zou ze pas verkopen als ze 20 zijn.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Als je mids traint zou ik ze niet verkopen Para, gewoon conditie op minimaal redelijk krijgen en dan trainen. In de loop van het seizoen zul je zien dat je middenveld steeds beter wordt en uiteindelijk verdien je er meer op. Ik zou ze pas verkopen als ze 20 zijn.

Op dit moment wordt ik wel gewoon overlopen op het middenveld, door Sjeffer!

OK, ik weet ook wel dat ik in de competitie niet tegen tegenstanders speel van het kaliber Sjeffer Utd, dus misschien is het idd wel verstandiger om ze toch nog even door te trainen. Ik heb zoiezo de 2 WO in de eerste 3 competitiewedstrijden. De bekerwedstrijd zal ik waarschijnlijk wel verliezen op deze manier, maar goed...
Reply
Bakke Wrote:Voor 115k binnengehaald, na uitvoerig met Moker gesproken te hebben over de toekomstige veranderingen binnen mijn team Smile:

Marco Del Fiori (40635992)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Leuke speler hoor bakke! Wink
Reply
Marshall Wrote:Mmm... dat zal niet verdedigen trainen zijn neem ik aan...
Laat me raden, hier wil je je toekomstig coach van maken? Duurt nog vrij lang, reken op minstens 3 seizoenen...
Leuk spelertje, normale prijs, maar ik snap nog altijd niet dat jij nog steeds redelijk en goed spelers koopt. Hoe lang doe je nu al Hattrick? Wordt dit niet je 3e of 4e seizoen of zo?

Dit wordt mijn 4e seizoen en ik heb ook overal behalve op mijn trainingslinie goed spelers hoor. Als je het team van bakke ziet weet je waarom ik hem opdracht heb gegeven om alleen maar goed verdedigers te kopen met MINIMAAL zwak/matig ervaring. Wink
Reply
Ilie Costescu
TSI = 330 , 3) jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider [Snel]


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

ik heb deze speler nu opgesteld als spits, maar in ham staat hij als vleugelverdediger, wat zouden jullie Doen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
check het gastenboek van de 500.000ste manager:

paljassen (515632)

in 2 uur meer dan 2000 berichten...!!!!!
Reply
Heeft ie ook gratis supporter gekregen? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Heeft ie ook gratis supporter gekregen? Wink

blijkbaar...maar het gaat echt superhard met die berichten...
Reply
ja zat al boven de 2500....ik heb ook ff gepost.. en reclame gemaakt voor het forum..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Marshall Wrote:Mmm... dat zal niet verdedigen trainen zijn neem ik aan...
Laat me raden, hier wil je je toekomstig coach van maken? Duurt nog vrij lang, reken op minstens 3 seizoenen...
Leuk spelertje, normale prijs, maar ik snap nog altijd niet dat jij nog steeds redelijk en goed spelers koopt. Hoe lang doe je nu al Hattrick? Wordt dit niet je 3e of 4e seizoen of zo?

Misschien wordt 'ie ooit coach, maar dat was niet het basisplan. Dit wordt overigens mijn 5e seizoen in Hattrick.
Reply
wat is het geworden gisteren Bakke?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
El Parasito Wrote:
Box Brother Wrote:Als je mids traint zou ik ze niet verkopen Para, gewoon conditie op minimaal redelijk krijgen en dan trainen. In de loop van het seizoen zul je zien dat je middenveld steeds beter wordt en uiteindelijk verdien je er meer op. Ik zou ze pas verkopen als ze 20 zijn.

Op dit moment wordt ik wel gewoon overlopen op het middenveld, door Sjeffer!

OK, ik weet ook wel dat ik in de competitie niet tegen tegenstanders speel van het kaliber Sjeffer Utd, dus misschien is het idd wel verstandiger om ze toch nog even door te trainen. Ik heb zoiezo de 2 WO in de eerste 3 competitiewedstrijden. De bekerwedstrijd zal ik waarschijnlijk wel verliezen op deze manier, maar goed...


Ik heb dus op dit moment 9 jonge trainees (17 en 18 jaar) en maar 1 wat oudere middenvelder (28 jaar), en deze is ook nog eens winger. Ga ik dan echt niet in de problemen komen op het middenveld in divisie VIII?
Reply
Als ik het zo zie kun je wel goed meedraaien. Gewoon lekker doortrainen zou ik zeggen.
Reply
Marshall Wrote:wat is het geworden gisteren Bakke?

Als je de match bedoeld.. Kyria is 2-0 gewonne, 2 goals van die hollander daze gekocht had :wink:
Reply
omdat ik inmiddels een bod binnen hebt van 1.450.000 voor mijn uitmuntend middenvelder...heb ik nog maar een verdediger gehaald...deze was wel iets duurder: 840k


Ruben Higginbotham (3447046)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 4 030
Loon: 1 056 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Reply
lol!!! een hollander in canadese dienst die 2x scoort tegen een Ollander die in de US woonachtig is... hoe ironisch Smile

edit: het komt je taalgebruik niet ten goede overigens
Reply
Marshall Wrote:edit: het komt je taalgebruik niet ten goede overigens

Zegt diegene die ik wordT schrijft :razz:
Reply
nee, zegt degene die tussen de bedrijven door in hoogseizoen af en toe een bericht plaatst op het forum... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Inderdaad helaas met 2-0 over de knie gegaan, het gaat niet al te lekker de laatste tijd in friendlies. Als het maar geen voorbode is voor de beker...
Reply
El Parasito Wrote:
El Parasito Wrote:
Box Brother Wrote:Als je mids traint zou ik ze niet verkopen Para, gewoon conditie op minimaal redelijk krijgen en dan trainen. In de loop van het seizoen zul je zien dat je middenveld steeds beter wordt en uiteindelijk verdien je er meer op. Ik zou ze pas verkopen als ze 20 zijn.

Op dit moment wordt ik wel gewoon overlopen op het middenveld, door Sjeffer!

OK, ik weet ook wel dat ik in de competitie niet tegen tegenstanders speel van het kaliber Sjeffer Utd, dus misschien is het idd wel verstandiger om ze toch nog even door te trainen. Ik heb zoiezo de 2 WO in de eerste 3 competitiewedstrijden. De bekerwedstrijd zal ik waarschijnlijk wel verliezen op deze manier, maar goed...


Ik heb dus op dit moment 9 jonge trainees (17 en 18 jaar) en maar 1 wat oudere middenvelder (28 jaar), en deze is ook nog eens winger. Ga ik dan echt niet in de problemen komen op het middenveld in divisie VIII?

Je komt echt niet in de problemen in VIII hoor, met jouw team moet je opnieuw makkelijk kampioen kunnen worden. Tegen de tijd dat je in VII zit mag je eens gaan nadenken over minimaal uitstekende middenvelders met bijbehorende uitstekende conditie. Ik ook trouwens. :wink:
Reply
Bakke Wrote:Inderdaad helaas met 2-0 over de knie gegaan, het gaat niet al te lekker de laatste tijd in friendlies. Als het maar geen voorbode is voor de beker...

Tsja, ik moet zeggen dat Kyria het ook redelijk oppikt de laatste tijd. Gaat aardig met haar, heeft ook goede aankopen gedaan...

Bij de beker gewoon goed kijken naar je complete team en dan moet het wel goed komen
Reply
Hoppa, en ik kom erachter dat de doelstellingen dit seizoen al weer gesteld zijn in mijn league... de promovendus vam afgelopen jaar die 2e werd (verrassend kan ik stellen aangezien ik nipt van hem verloor en de 2e match met 7-0 won) en de degradant van dit jaar kennen elkaar... de communicatie tussen beide (voor zover zichtbaar voor mij):

nr2 dit jaar:
Heeey Bartje!! Welkom in de 6e klasse! Je moet kampioen worden, want ik wordt toch wel weer 2e met dat matige team van me. Groeten uit City Of Pauper Wink

degradant:
he kleinekoops! er zitten een paar redelijke teams in de competitie, maar niet echt supergoed of zo....we zullen wel zien.

We hebben weer wat monden te snoeren dit seizoen... Hopelijk laten mijn nieuwe form aanvallers van zich spreken :roll: alhoewel ik het verwacht max tot p/d te redden en ik weet niet of dat verstandig is...


EDIT: dit meteen maar even aangrijpen om jullie mening te horen...

Ik ben 3e geworden en heb volgens mij dus wel een goed speelschema, maar wanneer motsen/piccen?

Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7

Mij lijkt n, p, m, p, m, n, n.... ik heb een goed/redelijk coach per komende week dus dat lijkt me wel ok toch?
Reply
Devlin Wrote:check het gastenboek van de 500.000ste manager:

paljassen (515632)

in 2 uur meer dan 2000 berichten...!!!!!

Zit nu al op 6200 :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: