The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
6-2 verloren.. en alle hoop meteen ook weg
PD zal het worden, en heb er gen goed oog in
Reply
Wat is Hattrick ongelooflijk traag, als je er al op komt! :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
2-1 gewonnen van de nummer 2. EIN DE LIJK HakkuhHakkuhHakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
3-1 verloren (Bevan 6,5*, mythische verdediging) waardoor degradatie onafwendbaar lijkt.
Reply
1-3 winst tegen de nr 2, waardoor ik nu 6 punten voor sta en promotie wel zeker is.
Reply
4-2 verloren, zonder mijn beste middenvelder en met PIC. Volgende week weer ff verliezen, zodat ik van die promotieplek af ben. Na volgend jaar is mijn team klaar voor de VI, na dit jaar zeker nog niet!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wwer ouderwets divisie V resultaat: 5-1 verloren waar de directe concurrent met 3-2 in de laatste minuten wint van de nummer laatst... Dus we staan weer 3 punten achter op de PD... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hier een 1-6 overwinning met PIC.
Enige jammere van dit weekeinde is dat ik niet meer alleen de topscorer heb. Moet deze op dit moment delen met de nummer 2.
The great old Ludwig von...
Reply
Drama na 2-1 voor te staan nog verloren met 4-3!. Dit seizoen is nu alweer waarschijnlijk over en blijf ik nog een seizoen in de V.
Reply
Ben ik bezig om express te degraderen en al mijn wedstrijden te verliezen. Speel ik tegen mijn concurrent die van mij moest winnen om in de positie te komen om mij in te halen. Win ik met 2-0 met mijn b-team. Nu kan ik niet meer degraderen. Dit seizoen lukt echt niks. Behoor je te winnen verlies ik. Als ik express wil verliezen win ik. Echt om gek van te worden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
probeer dan ook gewoon om te winnen :p
Reply
Antidote Wrote:Ben ik bezig om express te degraderen en al mijn wedstrijden te verliezen. Speel ik tegen mijn concurrent die van mij moest winnen om in de positie te komen om mij in te halen. Win ik met 2-0 met mijn b-team. Nu kan ik niet meer degraderen. Dit seizoen lukt echt niks. Behoor je te winnen verlies ik. Als ik express wil verliezen win ik. Echt om gek van te worden.

je had natuurlijk met 8 man kunnen spelen en alleen je trainingsposities dus bezetten..
Dan was de kans op verlies wat groter geweest Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Quote: Daniel Struik:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van uitstekend naar goed.
Yiri Rustebiel:
Zijn vaardigheden op het gebied van leiderschap namen af van matig tot zwak.
Antonio Tilli:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van slecht naar waardeloos.
Serge Spaan:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Ralph van den Akker:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in conditie, nu is dat afgezakt naar slecht.
Khaleel Hasan:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van zwak naar slecht.

Om moe van te worden zeg!
Reply
T00L Wrote:probeer dan ook gewoon om te winnen :p
Dat probeer ik ook, maar op een of andere manier lukt het niet.
Reply
ik zit na te denken over alternatieven met deze transfermarkt. Je wilt geen spelers verkopen, maar doortrainen wordt duur qua salaris.
Ik overweeg om verscheidene vormen 1 week te trainen.
1 weekje verdedigen, kijken of er pops zijn, 1 weekje scoren, kijken of er pops zijn en passen trainen voor een aantal weken.
Hoe denken jullie daarover?
The great old Ludwig von...
Reply
Ga dan je team inkopen op passen en alleen passen trainen. ZO voorkom je ook grote salaris kosten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb nu 12 spelers die trainbaar zijn (qua leeftijd) en minimaal redelijk (meesten goed of hoger) passen hebben.
Die vorm wil ik sowieso gaan trainen, maar 1 of 2 wekejes verdedigen tussendoor lijkt me ook een optie om te kijken voor wat stijgers...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, zo niet dan moet je er gewoon niet opl letten;

Kan iemand mij nou voor eens en altijd uitleggen wat voor effect Eerlijkheid en Agressiviteit hebben op een wedstrijd en het team? Agressiviteit snap ik nog wel, maar ik heb ergens vaag gehoord dat Eerlijkheid daar ook mee te maken heeft???

Ik snap er geen hol van?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
als iemand oneerlijk is zal dat eerder gele kaarten opleveren...spelbederf en shit
Reply
schijten op het veld, iehl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Da's hier heel normaal, Boca. Verslag van de eerste helft van afgelopen zondag van mij:

Mkks kwam in de 18e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Kristiaan Hompes de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. Mkks moest in de 27e minuut wisselen. Nicolas Baadsgaard strompelde van het veld, nadat hij was uitgegleden over een partij schapenstront en werd vervangen door Hauge Eskerod. Na 30 minuten in de wedstrijd zag E.X.O.D.U.S.-speler Heinrich Leimsiede dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1-1. Met 1-1 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Deze helft was Mkks met 59 procent het meest aan de bal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
=D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Alltid Hattrick is behoorlijk vernieuwd, de site met veel statistieken ziet er nu een stuk mooier uit. Gelijk even gekeken hoe mijn trainees er voor staan, toch leuk om te weten:

Quote:Highest rated players in Netherlands (17 years, Inner, Serbia) Best players

Best players P Stars TSI Player Position Age Form Round Nationality Team League
1 2.5 1940 Juraj Malkoč Inner - Extra 17 6 10 HimmelsblÃ¥ IF V.139
2 2.5 630 Vladimir Rađen Inner - Off. 17 7 11 De3Mutsen VIII.31
3 2.5 460 Nemanja Pejović Inner - Extra 17 6 6 FC Finidi IX.440
4 2.0 1630 Aćim Tomić Inner 17 7 2 fc bos VI.292
5 2.0 1460 Kristóf Für Inner - Off. 17 6 9 _evv_ V.123
6 2.0 1400 Ivan Bogdanović Inner 17 6 5 FC Grun Magic VI.650
7 2.0 1100 Marinko Sredojević Inner - Off. 17 6 9 Martinozen VI.543
8 2.0 990 Dalibor Vuksanović Inner - Off. 17 6 9 de Bodrogies VIII.792
9 2.0 620 Predrag Banović Inner - Extra 17 6 2 De Trochsetters VI.1013
10 2.0 500 Kamenko Kolarov Inner - Off. 17 5 9 de stomers IX.1045
11 2.0 310 Ilija Janković Inner 17 5 11 De Elektronen VII.861
12 2.0 300 Ciprian Anghel Inner - Off. 17 5 6 A.F.C Kaldezzz IX.835
13 1.5 580 Blagota Miljković Inner 17 5 10 Dsc 65 VII.268
14 1.5 490 Marin Egič Inner - Extra 17 6 11 FC Voorst X.274
15 1.5 410 Dejan Kovačević Inner 17 6 5 FC Hedel IX.978
16 1.5 200 Čedomir Paunić Inner - Off. 17 7 9 FC CHAMPIONN BARCA VIII.1856


Quote:Highest rated players in Netherlands (17 years, Inner, South Africa)Best players Cached: Sat, 16:09

Best players P Stars TSI Player Position Age Form Round Nationality Team League
1 2.5 1170 Thandiwe Dladla Inner 17 7 10 Himmelsblå IF V.139
2 2.0 860 Baruti Thangane Inner - Extra 17 6 1 DVSU2 VI.586
Reply
wat is daar zo bijzonder aan? als het nou in de wereld was, ok..
Reply
Shit, ontdekt Wink. Nee geintje, vond het gewoon leuk om eindelijk eens hoog op een lijstje te staan. Heb stille hoop dat Malkoc en/of Dladla het tot het U20 team van respectievelijk Servie en Zuid-Afrika gaan schoppen. Hebben enkelen van jullie hier ervaring mee aangaande het moment van selectie? Ik heb al wel contact gehad met de bondscoaches van beide spelers, maar momenteel is dat een beetje weggezakt.
Reply
Gevaar voor faillissement!!!

Je club staat op de rand van het faillissement omdat je te ver in het rood ging (500 000 €). Je hebt nog 2 weken om dit te verhelpen en evenwicht te brengen in je financiën. Nogmaals: breng je financiële toestand zo snel mogelijk in evenwicht!
:lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Na een half seizoen geselecteerd te zijn geweest mocht mijn kleine talent zijn eerste opwachting maken in de basis! Moge dit de start van een succesvolle reeks zijn!

Khaleel Hasan (117547683)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Maakt deel uit van het U-20 Kenya-team!

Nationaliteit: flag Kenya
Total Skill Index (TSI): 4 890
Loon: 1 320 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Xyon United
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Wedstrijden voor Nationale U-20 team: 1
Reply
Geweldig Anti, van harte =D> ! Dat er maar veel wedstrijden en goals mogen vallen!
Reply
Divisiegenoot van me heeft al z'n spelers te koop gezet en voor vanavond een WO veroorzaakt :| !
Reply
Vandaag eindelijk weer eens een goed resultaat neergezet: 2-1 gewonnen tegen een directe degradatiekandidaat. Zeer tevreden over de stats. 66,5* en Hatstats 277.

Na een dramatische seizoensstart, vooral veroorzaakt door de rampzalige vorm van mijn spelers, nu 3 wedstrijden ongeslagen. Helaas komt deze opleving te laat en zal het wel uitdraaien op een P/D.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: