The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Geneve Lyon
#1
Invulsheet.

Vanwege het late tijdstip dat de Q van Lyon bekend is geworden is besloten om de deadline niet voor de 1e wedstrijd van Geneve (morgenochtend 11 uur) te leggen, maar zondag 22 uur. 
In Geneve is er morgen maar 1 wedstrijd uit de maindraw, in een 250 schema maakt dat niet veel uit.

Succes !!
Reply
#2
Hierbij de teams in even een tussendoorweek voor vele spelers, waar juist andere spelers weer mogelijkheden zien. Hele dure spelers zijn aanwezig, wat het budget enorm maakt maar ook q spelers die nog een ronde moeten winnen om in het schema te komen. 

Deze week het team van Luuk. (ik ga het verder niet hebben over de juiste voorspelling van vorige week Wink)

Team Luuk kent 1 heel duidelijk verschil ten opzichte van de overige teams. Hij heeft Tsitsipas! Enkel Sommer koos ook voor deze tactiek. 
Wat dit tevens betekent is dat er met name in verhouding weinig spelers, slechts 5,  in Geneve zijn gekozen. Een toch veel goedkoper toernooi waar hetzelfde aantal punten te halen zijn, met een topseed, Federer, die nog geen ritme heeft. 

Tussen die 5 spelers pakte hij ook nog even Fognini mee. Weer een vroege exit of ineens naar toernooiwinst? Leuke pick in deze week al moet hij dan wel langs Shapo die vorige week nog Nadal het vuur aan de schenen legde. 

Eigenlijk is iedere keus van Luuk wel gewaagd. Zo zien wij in Lyon bijvoorbeeld Sinner. Zijn talent staat vast maar hij zit in het kwart met Karatsev en Thiem, niet gek voor een 250 toernooi!
Daarnaast ook nog Felix, hij lijkt wel een goede loting te hebben maar gaat hij eindelijk eens doorzetten? 

Sorry Luuk, ik ben vaker negatief bij het team van de week en helaas blijkt dat vaak een juiste vaststelling. Ook bij jou moet alles exact goed vallen om bovenin mee te draaien en zelfs dan is Tsitsipas wellicht niet eens rendabel. Ik zet je op een plaats 10-11

Succes! 
Stille geniet van je roze/gele trui! 


Attached Files
.xlsx   FTM 2021 Geneve Lyon teams.xlsx (Size: 33.25 KB / Downloads: 31)
Kei Nishikori





Reply
#3
Ik mist toch wel een aantal must picks. Dit soort prutsweken ligt me nooit goed.

Zit nu met FAA , Khachanov en Dimittrov opgescheept en heb bijv geen Koepfer en Bonzi waarvan ik wel weet dat ie een challenger onlangs won.
Toch maar voor de hogere top gegaan en hopen dat het bij ze gaat lopen. Weer risico zoals alle andere weken. Laat het nu ook maar weer lonen.
Reply
#4
calc sheet
Reply
#5
Ook Harris komt niet opdagen.

Gister Paire 2 uit 19

Felix, de domste kneus die je kunt kiezen... echt zulke domme keuzes gemaakt. Echt een enorme faler ben ik
Reply
#6
Druk van de koploper
En dan moet je ook nog team van de week worden
Kei Nishikori





Reply
#7
Ik dacht hetzelfde, Kool. Niet goed voor die man om nu al eerste te staan.

Maar ik heb hetzelfde hoor, in zulke weken. Ik mis altijd wel een finalist die ik over het hoofd zag of blijkbaar een mustpick was, en/of ik vergaloppeer me aan riskante/dure spelers om maar verschil te willen maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Update
Reply
#9
Toch weer Stille week? Verschillen zullen klein zijn aan het einde van de week.
Reply
#10
Update
Reply
#11
Update
Reply
#12
Update
Reply
#13
Toch jammer dat Luuk vorige week geen team had, anders had Kooltje voor deze week mijn team geanalyseerd. Daar was ik natuurlijk al helemaal op ingesteld.  Wink
Reply
#14
(17-05-2021, 09:03 AM)kooltje Wrote: Deze week het team van Luuk. (ik ga het verder niet hebben over de juiste voorspelling van vorige week Wink) 
(10-05-2021, 08:51 AM)kooltje Wrote: Dit zal team Mitch niet ten goede komen en ik zet hem dan ook op een plaats bij de 8-10 deze week. 

Juiste voorspelling vorige week?
Ik werd 12e in Rome (en geen 13e omdat Luuk geen team had ingeleverd). Je zat er dus minimaal 2 plaatsen naast  Big Grin
Reply
#15
Update
Reply
#16
Eindstand
Reply


Forum Jump: