The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
#1
De verkiezingen komen er weer aan! Of het nu Lijst 0, campagnefilmpjes, partijprogramma's of schandalen betreft, er is altijd voer voor discussie!

Daarom open ik graag het Grote Verkiezingen Topic!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
In mijn eerste bijdrage wil ik het graag even hebben over Olaf Stuger.

Olaf Frederik Stuger (Driebergen, 3 mei 1969) is een Nederlands politicus. Namens de Lijst Pim Fortuyn was hij van mei 2002 tot januari 2003 lid van de Tweede Kamer. In september 2006 keerde hij terug in de Kamer. Op 25 september werd door de partij bekendgemaakt dat hij lijsttrekker wordt voor de Tweede-Kamerverkiezingen 2006.

Voordat hij zich aansloot bij de LPF was Stuger lid van achtereenvolgens D66 en de VVD. Hij was werkzaam als sales manager in de automatiseringsbranche. Bij de Tweede-Kamerverkiezingen 2002 werd hij gekozen in de Tweede Kamer. Samen met zijn fractiegenoot Joost Eerdmans diende hij een initiatiefvoorstel in over het invoeren van een minimumstraf voor bepaalde geweldsdelicten.

Bij de Tweede-Kamerverkiezingen 2003 stond Stuger tiende op de lijst van de LPF, te laag om herkozen te worden. Stuger werd op 21 september 2006 opnieuw beëdigd als Tweede Kamerlid. Hij nam de Kamerzetel over die door het vertrek van Van As op 12 september 2006 was vrijgekomen.


[Image: 02377g.jpg]


Iemand gezien hoe deze man zichzelf volkomen belachelijk heeft zitten maken bij Paul en Jeroen gisterenavond? Heerlijk om naar de clash Theo vs Olaf te kijken! Wat een drol!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#3
Helaas niet gezien. Wel dat spotje dat hij uit een vliegtuig springt. Wat een ontzettende banaan zeg.
Ik snap sowieso niet waarom er zoveel kleine rechtse partijen zijn. Bundel de krachten lijkt me. Straks allemaal een paar zeteltjes, wat heb je daar nou aan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
Met een naam als een SS-officier kom je natuurlijk ook niet ver :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Ik heb t gezien ja, fantastisch hoe Theo Maasen hem en vooral zijn reclmespotje te kijk zette
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Ik heb Maassen wel hoog zitten maar ik vond dit eigenlijhk wel heel makkelijk scoren. Ik kreeg er bijna medelijden van.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#7
ja, maar hij vroeg er ook echt om... En dat spotje.. kom op zeg. Doet me een beetje denken aan de aankondinging van superman..
Daar komt bij dat hij zelf ook goedkoop sympathie wilde kweken. "Ik heb ook 3 kinderen en heb mijn baan bij een it-bedrijf opgezegd, waar ik makkelijk tot mijn pensioen had kunnen blijven, omdat ik iets wil veranderen"
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Ja ok maar wat Maassen zei dat hij een soort opportunistische baantjesjager was vond ik te ver gaan. Wel was het interessante TV als je zag hoe on-ge-loof-lijk zenuwachtig die gast was toen Marten Fortuyn aan de telefoon was.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#9
ja inderdaad, continue met zijn glaasje wijn in de hand even nippen, ik geloof wel 8 keer in 1 minuut.
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Goed van Theo... Never give a sucker an even break
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Ik hoop dat de communisten winnen! Hup Femke, Wouter en Jan!
Reply
#12
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3325668&md5=c03b3506e6539eb92cac5a18e71ee74f">http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 18e71ee74f</a><!-- m -->

haha, zit nu te kijken.
die broer heeft zeker gelijk, wat een smakeloos spotje zeg!!

affikken die kerel
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#13
goa Wrote:Ik heb Maassen wel hoog zitten maar ik vond dit eigenlijhk wel heel makkelijk scoren. Ik kreeg er bijna medelijden van.


Zegt dat wat over Maassen of over Stuger? :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#14
EJR Wrote:[Image: 02377g.jpg]

dit was idd een uber-aarslog. je bent ook wel knap lomp als je een goeie baan opzegt om die poeppartij met je handen uit het riool te gaan trekken en dat alleen voor het gedachtegoed van fortuyn. je zet jezelf voorgoed voor lul. daar doe je vrouw en 3 kinderen vast een plezier mee. :roll:

zoals maassen terecht opmerkte: ik ben geinteresseerd in jouw denkbeelden, niet die van pf. nou, ik ben niet eens geinteresseerd in de mening van deze gigafluim.
Reply
#15
Ik denk niet dat Pim het zo gewild zou hebben :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#16
Die is inmiddels wel duizelig van het aantal keren dat ie zich in zn tombe om heeft moeten draaien voor die sloebers.
Reply
#17
Hup dierenpartij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Hoest met de verwerking van het spel waar veel mensne op wachten?

Heb je echt ene plank voor die kop van je?

En wil je svp, tot je de verwerking gedaan hebt, niet meer posten op ons forum?

BVD en werkse in de cijfertjes Boca
Reply
#19
Dugarry Wrote:Hoest met de verwerking van het spel waar veel mensne op wachten?
Zal eens vragen hoe het met degene gaat
Heb je echt ene plank voor die kop van je?
Neej anders zou ik het beeldscherm niet zien

En wil je svp, tot je de verwerking gedaan hebt, niet meer posten op ons forum?
Neej dus

BVD en werkse in de cijfertjes Boca
Dank je
[/b]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Dugarry Wrote:Ik hoop dat de communisten winnen! Hup Femke, Wouter en Jan!


:eeeek: communisten? :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#21
Dugarry is een beetje gefrustreerd, hij heeft gewonnen in de poule en komt klaar als dat op het scherm te zien is, maar het staat er nog niet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Hehe, je hebt me eindelijk door, slimmerik!
Reply
#23
Theo Maassen geniaal zoals altijd...en dat die idioot van de LPF word afgeslacht heeft hij helemaal aan zichzelf te danken wat een ongelooflijke lul
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
De engste blijft natuurlijk die Hans van Baalen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#25
Berend Botje Wrote:De engste blijft natuurlijk die Hans van Baalen.

Brrr, inderdaad... :eeeek:

Als diens politieke loopbaan strandt, kan ie mooi figureren in een 2ewereldoorlogsfilm... en dan niet als verzetsstrijder :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#26
Was inderdaad vermakelijke televisie gisteravond. Stuger heeft in ieder geval geen stemmen gewonnen. Wat een gezwets.

Word overigens een beetje moe van al die partijen aan de rechterkant. Misschien als ze 1 blok hadden gevormd, dan was het wat geworden met ze. Nu zijn ze kansloos. De enige die imo wat kan bereiken is Pastors. Die komt nog wel geloofwaardig over.
Reply
#27
In dit topic veel onvrede over klein rechts, in andere topics veel negatieve verhalen over links. Gaat iedereen dan CDA of VVD stemmen hier?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
CDA/D'66/PvdA iets in het midden in ieder geval...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#29
Misschien kan EJR een poll in dit topic frotten over op welke partij de forummers gaan stemmen
Make tea, not war
Reply
#30
Depor Wrote:CDA/D'66/PvdA iets in het midden in ieder geval...
De programma's van die drie liggen wel behoorlijk uit elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: