The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De wedstrijden van di 26/8 en woe 27/8
#61
Hoewel ik CM-speltechnisch voor Bordeaux zou kiezen, zal ik nooit een speler van een tegenstander van PSV (meer) kiezen. (Heb het wel ooit 1 keer gedaan) Wat dat betreft sluit ik mij volledig aan bij Voyou. Hoewel inderdaad speltechnisch gezien een fitte Faubert een logische keus zou zijn.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#62
Begin eens te ballen PSV!!!! Dat Bordeau valt ook tegen, dus grijp die kans.
Reply
#63
Voyou Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

Een PSV-supporter die een speler van de tegenstander aanprijst :eeeek: :eeeek:
En dan zeker keihard gaan juichen als hij scoort en PSV verliest?? Ik zet echt nooit een tegenstander van mijn favoriete ploeg (PSV) in mijn team, ook niet als ik verwacht dat ze met 5-0 gaan verliezen oid.. Ik baal meestal zo van een nederlaag dat ik niet kan gaan juichen voor een x-aantal punten bij championsmanager..

Dus als PSV uit tegen Barcelona speelt, vind jij Ronaldinho een slechte speler. Vind ik een naieve gedachtegang. Je moet gewoon realistisch zijn. Overigens valt het me tot nu toe 100% mee qua wedstrijdbeeld.
Reply
#64
pfff dirk ga eens scoren(en crespo en wendel) :Big Grin
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#65
kuyt eruit wat een prutscoach zeg Icon_evil

8' Kuyt (Liverpool) hits the post. :cry:
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#66
psv keurig 0-1 zoals gehoopt, en verder hoogtepunt van de avond de wereldgoal van crouch en verder altijd leuk de rode kaart van slatan :Big Grin
Reply
#67
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

Een PSV-supporter die een speler van de tegenstander aanprijst :eeeek: :eeeek:
En dan zeker keihard gaan juichen als hij scoort en PSV verliest?? Ik zet echt nooit een tegenstander van mijn favoriete ploeg (PSV) in mijn team, ook niet als ik verwacht dat ze met 5-0 gaan verliezen oid.. Ik baal meestal zo van een nederlaag dat ik niet kan gaan juichen voor een x-aantal punten bij championsmanager..



Dus als PSV uit tegen Barcelona speelt, vind jij Ronaldinho een slechte speler. Vind ik een naieve gedachtegang. Je moet gewoon realistisch zijn. Overigens valt het me tot nu toe 100% mee qua wedstrijdbeeld.

Nee ik vind Ronaldinho geen slechte speler, ik zeg nergens dat ik Faubert een slechte speler vind. Ik snap alleen niet dat je als PSV-supporter een tegenstander gaat nemen, dan is dat toch een dubbel gevoel?? Ik zei al dat ook al zou ik zeker weten dat PSV dik gaat verliezen ik toch geen tegenstander van PSV neem, dan neem ik liever helemaal geen speler van die wedstrijd.

Trouwens: 0-1!!!!!!!!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Daar sta je dan met je Faubert!! =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#68
Voyou Wrote:
Peter Wrote:
Voyou Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft niemand Faubert? Speelt thuis tegen een verzwakt PSV als (aanvallende) rechtshalf tegen Lamey.. de zwakke schakel in de PSV defensie en staat in de database ook nog eens als verdediger (niet verkeerd aangezien PSV al 5 europese uitwedstrijden op rij niet gescoord heeft en bijna al het scorend vermogen mist). :eeeek:

Een PSV-supporter die een speler van de tegenstander aanprijst :eeeek: :eeeek:
En dan zeker keihard gaan juichen als hij scoort en PSV verliest?? Ik zet echt nooit een tegenstander van mijn favoriete ploeg (PSV) in mijn team, ook niet als ik verwacht dat ze met 5-0 gaan verliezen oid.. Ik baal meestal zo van een nederlaag dat ik niet kan gaan juichen voor een x-aantal punten bij championsmanager..



Dus als PSV uit tegen Barcelona speelt, vind jij Ronaldinho een slechte speler. Vind ik een naieve gedachtegang. Je moet gewoon realistisch zijn. Overigens valt het me tot nu toe 100% mee qua wedstrijdbeeld.

Nee ik vind Ronaldinho geen slechte speler, ik zeg nergens dat ik Faubert een slechte speler vind. Ik snap alleen niet dat je als PSV-supporter een tegenstander gaat nemen, dan is dat toch een dubbel gevoel?? Ik zei al dat ook al zou ik zeker weten dat PSV dik gaat verliezen ik toch geen tegenstander van PSV neem, dan neem ik liever helemaal geen speler van die wedstrijd.

Trouwens: 0-1!!!!!!!!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Daar sta je dan met je Faubert!! =D>
:lol:



Netjes van PSV (gefeliciteerd!), moest zelf trainen dus heb alleen laatste 20 minuten gezien.
Ook fijn dat Liverpool heeft gewonnen, dat verhoogt alleen maar de kans voor PSV om door te gaan.

Rode kaart van Lamey is natuurlijk belachelijk, maar was wel een overtreding vond ik.
De commentator stelde dat hij niks deed, maar hij maakte zich wel breed en onbewust raakt hij daarbij zijn tegenstander, zodat hij niet kan koppen.

Koné hield de bal af en toe heel goed vast, maar was af en toe zó slap en nonchalant in de duels.
Toch heeft hij het (in het stuk dat ik heb gezien) redelijk gedaan.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#69
Lamey vond ik absoluut geen overtreding maken, hij kwam alleen maar hoger dan ik dacht Chamakh en zijn armen kwamen dus ook hoger, maar hij maakte absoluut geen slaande beweging oid. Een gewoon kopduel in mijn ogen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#70
Ricochan Wrote:psv keurig 0-1 zoals gehoopt, en verder hoogtepunt van de avond de wereldgoal van crouch en verder altijd leuk de rode kaart van slatan :Big Grin

beaam, ook de goal van psvee vond ik trouwens prachtig. =D>
Reply
#71
PSV ok ole ole !!!!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#72
PSV =D> =D> Van wat ik heb gezien mogen ze blij zijn dat ze ook Vayrynen niet hebben kunnen verhuren, want dat is toch een leuke speler om erbij te hebben. Prima uitgangspositie voor PSV om de volgende ronde te behalen.

En die goal tegen Chelsea was natuurlijk het CL-dieptepunt van de avond voor mijn team :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#73
Klasse PSV =D>

Heb ook alleen het laatste kwartier gezien, maar ondanks de druk van Bordeaux, vond ik dat ze het heel koel en professioneel uitspeelden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Voyou Wrote:Lamey vond ik absoluut geen overtreding maken, hij kwam alleen maar hoger dan ik dacht Chamakh en zijn armen kwamen dus ook hoger, maar hij maakte absoluut geen slaande beweging oid. Een gewoon kopduel in mijn ogen.

Die van Grosso vond ik ook wel meevallen. Zladan 2x geel is wel vrij terecht, al raakt hij bij de 2e kaart die vent amper.

Maar wat een goal van Peter Crouch, daar kan Dirk nog wat van leren :razz:
Reply
#75
Dugarry Wrote:
Voyou Wrote:Lamey vond ik absoluut geen overtreding maken, hij kwam alleen maar hoger dan ik dacht Chamakh en zijn armen kwamen dus ook hoger, maar hij maakte absoluut geen slaande beweging oid. Een gewoon kopduel in mijn ogen.

Die van Grosso vond ik ook wel meevallen. Zladan 2x geel is wel vrij terecht, al raakt hij bij de 2e kaart die vent amper.

Maar wat een goal van Peter Crouch, daar kan Dirk nog wat van leren :razz:


Dirk heeft al eens zo'n goal gemaakt in Nederland dus ik denk dat hij het aan peter geleerd heeft....
Reply


Forum Jump: