The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




uefa-cup: de loting
#31
We zullen zien. Hoop op Blackburn - Feyenoord voor de Feyenoorders, leuke pot, leuk stadion en leuke sfeer normalité.
Reply
#32
Feyenoord en Ajax de makkelijkste loting denk ik. Az het zwaarst...
The great old Ludwig von...
Reply
#33
AZ heeft het juist getroffen vind ik. Ik denk dat alle Nederlandse clubs niet echt mogen klagen. Poule B en H zijn vele malen zwaarder.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Az getroffen?! Ik vind Sevilla de beste nummer 1 en Liberec een van de beste nummer 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Maar Braga en Grasshoppers kunnen ze toch wel hebben.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
heerenveen en feyenoord liggen er zeker uit. Ajax krijgt het aardig zwaar maar AZ moet het kunnen redden in deze poule....
Reply
#37
Grasshoppers schijnt weer goed te zijn hoor ik van de commentator. En Braga is ook niet lekker als je die uit hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
De volledige loting:

Groep A
AJ Auxerre
Glasgow Rangers
FK Partizan
AS Livorno
Maccabi Haifa FC

Groep B
Bayer Leverkusen
Club Brugge
Besiktas JK
FC Dynamo Boekarest
Tottenham Hotspur

Groep C
Sevilla FC
AZ Alkmaar
Slovan Liberec
Grashopper
FC Braga

Groep D
Parma FC
RC Lens
SC Heerenveen
Osasuna
Odense BK

Groep E
Feyenoord
FC Basel
Wisla Krakow
Blackburn Rovers
AS Nancy

Groep F
AFC Ajax
AC Sparta Praag
RCD Espanyol
Austria Wien
Zulte Waregem

Groep G
Panathinaikos
PSG
Rapid Boekarest
Hapoel Tel-Aviv
Mlada Boleslav

Groep H
Newcastle United
Celta de Vigo
US Palermo
Fenerbahçe
Eintracht Frankfurt
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#39
groep H is redelijk bizar trouwens..
Reply
#40
Wat dacht je van poule B, met de Spurs in pot 5.
Zijn niet zo meer op dreef als vorig jaar, maar natuurlijk wel erg lastig nog.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#41
Groep B ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Alleen ajaks gaat door, die hebben de makkelijkste poule.
Bangkok resident.
Reply
#43
Ricochan Wrote:Alleen ajaks gaat door, die hebben de makkelijkste poule.
Waar en wanneer hebben we dat eerder gehoord.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#44
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:Alleen ajaks gaat door, die hebben de makkelijkste poule.
Waar en wanneer hebben we dat eerder gehoord.

Ik zal er ook geen traan om laten als ik het mis heb...
Reply
#45
België valt met de auto te doen en Espanyol is ook leuk, tevree... :wink:
Reply
#46
Heerenveen thuis tegen Lens en Odense, daar moeten de mogelijkheden liggen.
Parma uit en Osasuna uit, daar een puntje pakken en je bent door. Positief bekeken, ik zie het wel goedkomen.

Mooie poule. Geen onberekenbare Oosteuropese ploegen als Praag, Liberec, Boekarest, Moleslav etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Zulte Waregem..... pfffff, eigelijk triest dat we tegen die gasten moeten speln om verder te komen.
Reply
#48
Fabian Wrote:België valt met de auto te doen en Espanyol is ook leuk, tevree... :wink:

Heb dat stadion even bekeken maar dat is niet veel soeps, verwacht dat ik niet in aannmerking kom voor een kaartje.........
Jammer dat Espanyol "thuis" is, een wedstrijdje in Barcelona had ik erg leuk gevonden.

Praag is ook leuk Fabian, kan ik je aanraden!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Dugarry Wrote:FC Kopenhagen..... pfffff, eigelijk triest dat we tegen die gasten moeten speln om verder te komen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Quatro Wrote:heerenveen en feyenoord liggen er zeker uit. Ajax krijgt het aardig zwaar maar AZ moet het kunnen redden in deze poule....

Ik weet niet waar jij eea op baseert maar wellicht had je beter even kunnen wachten totdat het programma bekend was.

Denk dat ajax een makkie heeft. Espanyol en Wien thuis en Zulte-Waregem uit moet 9 punten zijn. Alleen uit Praag kan lastig zijn.

AZ moet in ieder geval thuis tegen Braga en Liberec de punten pakken. Dan uit tegen Grasshopper een punt en ook az is er.

Feyenoord thuis tegen Blackburn en Krakow. Uit beginnen tegen Basel is niet prettig en ook de uitwedstrijd tegen Nancy zal pittig worden.

En zoals Mukkus al opmerkt zie ik voor Heerenveen zeker wel mogelijkheden gezien het speelschema
Make tea, not war
Reply
#51
En niets is zeker in het foebal :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Riekki Wrote:
Quatro Wrote:heerenveen en feyenoord liggen er zeker uit. Ajax krijgt het aardig zwaar maar AZ moet het kunnen redden in deze poule....

Ik weet niet waar jij eea op baseert maar wellicht had je beter even kunnen wachten totdat het programma bekend was.

Denk dat ajax een makkie heeft. Espanyol en Wien thuis en Zulte-Waregem uit moet 9 punten zijn. Alleen uit Praag kan lastig zijn.

AZ moet in ieder geval thuis tegen Braga en Liberec de punten pakken. Dan uit tegen Grasshopper een punt en ook az is er.

Feyenoord thuis tegen Blackburn en Krakow. Uit beginnen tegen Basel is niet prettig en ook de uitwedstrijd tegen Nancy zal pittig worden.

En zoals Mukkus al opmerkt zie ik voor Heerenveen zeker wel mogelijkheden gezien het speelschema

over een paar weken weten we meer. Als alleen ajax en AZ door zijn..
Reply
#53
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:België valt met de auto te doen en Espanyol is ook leuk, tevree... :wink:

Heb dat stadion even bekeken maar dat is niet veel soeps, verwacht dat ik niet in aannmerking kom voor een kaartje.........
Jammer dat Espanyol "thuis" is, een wedstrijdje in Barcelona had ik erg leuk gevonden.

Praag is ook leuk Fabian, kan ik je aanraden!

Denk dat Praag hem dus gaat worden en ook Waregem ga ik proberen, heb EU+, zou moeten lukken. Ik gok dat het niet uitverkocht raakt Bumme, dus er zijn kansen...
Reply


Forum Jump: