The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




H'veen - Vitoria Setubal
#1
Vanwege het bedroevende niveau is een eigen topic voor deze wedstrijd ook nauwelijks van nut, maar aangezien ik hier naartoe geweest ben meld ik toch maar even dat die Alves een vuile egoïst is. :8:

Heerenveen kreeg een paar aardige kansen, maar die luie, nonchalante oogkleppen-Braziliaan vond het nodig om terwijl hij met 2 medespelers op de keeper afliep zelf maar es te schieten, alle vrije trappen te claimen, de bal 100 keer van zijn voet te laten springen en de hele wedstrijd te temporiseren en daarmee alle fut en vaart uit de wedstrijd te halen. Die portugezen hebben 1,5 kans gehad, waarvan 1 keer makkelijk gered door de keeper en 1 keer een bal hard naast vloog.

Complimenten trouwens voor de 'harde kern' van H'veen, want die zingen dus WEL de hele wedstrijd van het begin tot het eind door.

@Mukkus: nog geweest?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Gerben Zonderland Wrote:Complimenten trouwens voor de 'harde kern' van H'veen, want die zingen dus WEL de hele wedstrijd van het begin tot het eind door.

Bij Europese wedstrijden is de sfeer altijd goed/beter! Zeker bij subtoppers die niet veel van dit soort wedstrijden spelen. Normaliter is het Hee pretty boring (die paar keer dat ik er geweest ben iig!). Snap je punt met 'WEL' dus niet zo goed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Bocaloca Wrote:Xtragaap4de

Het was inderdaad een slaapverwekkende wedstrijd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Complimenten trouwens voor de 'harde kern' van H'veen, want die zingen dus WEL de hele wedstrijd van het begin tot het eind door.

Bij Europese wedstrijden is de sfeer altijd goed/beter! Zeker bij subtoppers die niet veel van dit soort wedstrijden spelen. Normaliter is het Hee pretty boring (die paar keer dat ik er geweest ben iig!). Snap je punt met 'WEL' dus niet zo goed!

Er werd gesuggereerd dat ze dat niet doen. Het is alleen een groep supporters in een vak aan de korte kant die zingt, maar ze houden het wel de hele wedstrijd vol. Dit was pas de 3e keer dat ik in dat stadion was , tijdens een wedstrijd, maar de vorige twee keren zijn al zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren of er toen gezongen werd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Complimenten trouwens voor de 'harde kern' van H'veen, want die zingen dus WEL de hele wedstrijd van het begin tot het eind door.

Bij Europese wedstrijden is de sfeer altijd goed/beter! Zeker bij subtoppers die niet veel van dit soort wedstrijden spelen. Normaliter is het Hee pretty boring (die paar keer dat ik er geweest ben iig!). Snap je punt met 'WEL' dus niet zo goed!

Er werd gesuggereerd dat ze dat niet doen. Het is alleen een groep supporters in een vak aan de korte kant die zingt, maar ze houden het wel de hele wedstrijd vol. Dit was pas de 3e keer dat ik in dat stadion was , tijdens een wedstrijd, maar de vorige twee keren zijn al zo lang geleden dat ik me niet meer kan herinneren of er toen gezongen werd.

Tot en met vorig jaar had je veel splintergroepringen door het hele stadion. Van enige gecoordineerde sfeer was totaal geen sprake. Nu hebben ze de sfeermakers in een vak 'op noord' geplaatst, waardoor er meer sfeer is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: