The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Verhuizen
#31
dan bedoel ik vooral rekening moeten houden met wat en hoe laat je ouders eten ed, ipv dat helemaal zelf kunnen bepalen, maar wellicht ging het bij mij anders
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#32
Maar even in dit topic omdat het niet een eigen topic nodig heeft (forumvervuiling kan ook bestreden worden Wink):

Donderdagavond heeft het bij ons in Arnhem echt enorm geregend. Enorme hoosbui, putten stroomden niet gewoon over maar het water spoot er werkelijk uit, tunnels stonden blank en de hele stad leek wel een rivier... Bij thuiskomst bleek dat ook de goot dit niet aan kon doordat deze niet goed schoon was gehouden volgens de bovenburen. Het water was dus op het balkon van de bovenburen terechtgekomen en omdat de afvoer daar ook niet afdoende was de kamer ingestroomd. En inderdaad: dus ook redelijke lekkage bij ons hierdoor...
De bovenburen waren woest op de huisbaas die volgens hen de goot schoon zou moeten houden. Gezien de stemming van de bovenburen heb ik maar even aangegeven dat ik het contact met de huisbaas zou voeren en die geeft nu aan dat wettelijk bepaald is dat bewoners hier zelf voor verantwoordelijk zijn en je de eigen verzekering aan moet spreken... Maar wij zijn de bewoners van de benedenverdieping en kunnen dus nooit verantwoordelijk zijn voor het schoonhouden van de goot die twee verdiepingen hoger gelegen is lijkt mij.

Iemand een idee hoe dit in elkaar steekt?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
Ik heb ook eens een vergelijkbaar geintje gehad. Bij mij was een verstopte wasbak overgelopen, waardoor het water naar de benedenbuurvrouw liep. En toen werd dat ook gezegd, je huisbaas heeft waarschijnlijk gelijk, je moet eerst je eigen inboedelverzekeraar aanspreken en als die niet thuis geeft kan je proberen de schade op een ander te verhalen. In mijn geval was er achteraf nauwelijks schade, dus dat is met een sisser afgelopen. Heb je niet een tussenpersoon voor je verzekering die je om raad kan vragen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#34
Ja, mijn eigen zusterlief is manager van een assurantiekantoor en verzorgd derhalve ook mijn zaakjes... Ga daar wel even informeren...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#35
Ik zoek nog een leuk winkeltje met wat leuke (moderne) schilderijtjes (doeken). Graag met wat kleur erin! Iemand suggesties?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
http://www.ivobouwman.nl/nl/n/collectie/tekoop.asp
Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#37
Ekslem Wrote:Ik zoek nog een leuk winkeltje met wat leuke (moderne) schilderijtjes (doeken). Graag met wat kleur erin! Iemand suggesties?

Moet ineens aan die reclame van Ikea denken
The great old Ludwig von...
Reply
#38
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:Ik zoek nog een leuk winkeltje met wat leuke (moderne) schilderijtjes (doeken). Graag met wat kleur erin! Iemand suggesties?

Moet ineens aan die reclame van Ikea denken

Mijn vrouw heeft ooit stage gelopen bij een Dagactiviteitencentrum, waar ze ook schilderijen maken en die werden verkocht. Bij haar afscheid kreeg ze zo'n schilderij en da's best mooi.

Dus misschien kan CC iets voor je maken! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Over verhuizen gesproken, deze week woningen kijken Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Bocaloca Wrote:Over verhuizen gesproken, deze week woningen kijken Big Grin

Ik neem aan dat je nog niet gaat samenwonen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.
Reply
#42
daar heb je toch een accu schroef unit voor? :p
Reply
#43
Bakke Wrote:Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.

Ook leuk om met 33 graden met stofkapjes rond te lopen.
Ik ben vandaag bij Box Brother in de tuin aan het werk geweest even een stukje metaal voor het zwembad afslijpen met de slijptol. Een half uur later in 30 graden in spijkerbroek en spijkerjasje en ongeveer twee liter water was het af en ik gaargekookt in mijn eigen kleding.
Reply
#44
Ekslem Wrote:
Bocaloca Wrote:Over verhuizen gesproken, deze week woningen kijken Big Grin

Ik neem aan dat je nog niet gaat samenwonen?

Neuh lekker voor mezelf
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#45
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.

Ook leuk om met 33 graden met stofkapjes rond te lopen.
Ik ben vandaag bij Box Brother in de tuin aan het werk geweest even een stukje metaal voor het zwembad afslijpen met de slijptol. Een half uur later in 30 graden in spijkerbroek en spijkerjasje en ongeveer twee liter water was het af en ik gaargekookt in mijn eigen kleding.

wie gaat er dan ook in spijkerbroek en spijkerjasje lopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#46
Bocaloca Wrote:
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.

Ook leuk om met 33 graden met stofkapjes rond te lopen.
Ik ben vandaag bij Box Brother in de tuin aan het werk geweest even een stukje metaal voor het zwembad afslijpen met de slijptol. Een half uur later in 30 graden in spijkerbroek en spijkerjasje en ongeveer twee liter water was het af en ik gaargekookt in mijn eigen kleding.

wie gaat er dan ook in spijkerbroek en spijkerjasje lopen

Depor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Bocaloca Wrote:
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.

Ook leuk om met 33 graden met stofkapjes rond te lopen.
Ik ben vandaag bij Box Brother in de tuin aan het werk geweest even een stukje metaal voor het zwembad afslijpen met de slijptol. Een half uur later in 30 graden in spijkerbroek en spijkerjasje en ongeveer twee liter water was het af en ik gaargekookt in mijn eigen kleding.

wie gaat er dan ook in spijkerbroek en spijkerjasje lopen

Wel eens metaal proberen af te slijpen in T-Shirt en korte broek? Kan ik daarna naar de dokter om afgeslepen metaal splinters uit mijn benen en armen te laten halen.
Reply
#48
watje
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
En al die spijkers dan, heb je daar geen last van?
May The Schwartz Be With You
Reply
#50
Treesong Wrote:watje

Oudje
Reply
#51
Bakke Wrote:Wij zijn ook aan het verhuizen, vandaag gezellig in de garage-die-omgeturnd-wordt-tot-mijn-kamer asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd. Resultaat: een hoop schelden en tieren.

Die asbestplanken eerst wel natgemaakt, voordat je ze verwijderd hebt? Waar zijn ze nu? Ergens gedumpt in een natuurreservaat?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Die zijn onderweg naar een Turks crematorium denk ik...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#53
Turkse buurman: "Heh, boerman, mooi plank daar. Mag iek meeneem? Kan iek ien moskee tiemmiren"
Bakke: "Jah, joh, neem maar mee..."
Turkse buurman: "Wat wiel boerman voor hebben? Hoendert euiro?"
Bakke: "Hier heb je 50 euro en neem nou maar gewoon die platen ook mee!"
Turkse buurman: "Dank oe wel, dank oe wel! Waarom boerman lopen met kapje? Boerman naar Idoel, Maikel Djekson? Of boerman denken hebben SARS? Hahahah.....prettieg dag verder, boerman!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Bakke Wrote:asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd.

Q: Hoeveel centimeter per jaar per plank boven zijn hoofd moest Bakke gemiddeld schroeven losschroeven alvorens hij alle schroeven verzameld had?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
Mukkus Wrote:Turkse buurman: "Heh, boerman, mooi plank daar. Mag iek meeneem? Kan iek ien moskee tiemmiren"
Bakke: "Jah, joh, neem maar mee..."
Turkse buurman: "Wat wiel boerman voor hebben? Hoendert euiro?"
Bakke: "Hier heb je 50 euro en neem nou maar gewoon die platen ook mee!"
Turkse buurman: "Dank oe wel, dank oe wel! Waarom boerman lopen met kapje? Boerman naar Idoel, Maikel Djekson? Of boerman denken hebben SARS? Hahahah.....prettieg dag verder, boerman!"

Turkse buurman: "Oeh, boerman, hoe plank heet? Eik?"
Bakke: "Nee, dat heet nou Asbest"
Turkse buurman: "Asjbesjt? Besjte Asj? Iek naar Toerkije verkoop, iek veel geld verdien met asj!"
Bakke: "Nee, Asb... Ach, what the fuck... Ja, jij verkopen, goed spul!"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#56
Treesong Wrote:
Bakke Wrote:asbestplanken van 30-40 jaar oud losgeschroeft. Gemiddeld 25 schroeven in een plank van 3m bij 1,5m, in totaal zo'n twaalf planken 35 centimeter boven je hoofd.

Q: Hoeveel centimeter per jaar per plank boven zijn hoofd moest Bakke gemiddeld schroeven losschroeven alvorens hij alle schroeven verzameld had?

5
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
fout
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#58
6?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Dit is een vraag in de serie: Treesong koopt een veel te duur huis (x Euro) tegen een veel te hoge hypotheek (y%) in een achterbuurt in Amsterdam. Hoe oud is zijn Turkse buurman?
May The Schwartz Be With You
Reply
#60
Berend Botje Wrote:Dit is een vraag in de serie: Treesong koopt een veel te duur huis (x Euro) tegen een veel te hoge hypotheek (y%) in een achterbuurt in Amsterdam. Hoe oud is zijn Turkse buurman?

Die weet ik! Die weet ik!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: