The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) De Gouden Kooi
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:Kan het ook even in het Nederlands?

Wat ik ervan begrijp heeft ie met een aantal homofiele vrienden (=foute figuren) Huub anaal (=sjikker) in de wc genomen. En nu heeft Huub een zere kringspier (=spier klappen).

Waarvan weet ik niet, want VMG is niet zo groot geschapen (=ik ben niet zo sterk). Huub had z'n onderbroek uit, anders kun niet die zeven kleuren stront zien.

Zoiets, denk ik.



Undecided Undecided Undecided :lol: :lol: :lol:


In tijden niet meer zo gelachen, heerlijk!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik heb vannacht gelachen, bij de "koning" in Oldenzaal was Huub met Claire.
Ik kwam op de plee sjikker, paar kerels smeten Huub van muur naar muur; "Hee VMG, sla hem maar, nu kan het". Hahahaha, zeven kleuren stront had hij in zijn onderbroek. Niet van mij uiteraard, ik ben niet zo sterk, maar wat een kneus. Ik denk dat hij vannacht wel een spier klappen heeft gekregen van een paar foute figuren. Ik hoorde iedereen mompelen "zodra hij buiten is krijgt hij een spier". Whahahaha wat een nacht.

Haha, die gast heeft geen leven meer in Oldenzaal.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://boeskool-anti-huub.hyves.nl/">http://boeskool-anti-huub.hyves.nl/</a><!-- m -->
Reply
Excuses, ik was vanochtend nog sterk onder invloed.
Vergeef me heren.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ik vond die Huub ook een uitermate vervelend mannetje op tv, maar wat is er leuk aan om zo'n kneusje met een groepje in elkaar te rammen? Is dat iets voor boeren of is het jaloezie omdat hij zo lang op tv is geweest :-k
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Is dat iets voor boeren

Zulke dingen gebeuren idd niet in de randstad (of in groningen of in Limburg of in Duitsland of in België) ](*,)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ricochan Wrote:Is dat iets voor boeren

Zulke dingen gebeuren idd niet in de randstad (of in groningen of in Limburg of in Duitsland of in België) ](*,)

het was een vraag, en wat mij betreft een hele goeie.

ik zie ook niet in waarom het nou leuk is dat zichzelf overschattende ventje de tiefes te slaan of daarom te lachen. waar het ook gebeurt, je bent een behoorlijk treurmuis als je hem te grazen wil nemen, maar het is toch wel interessant om te weten of dat voornamelijk in tukkerland speelt.....
Reply
Het gaat mij er niet om of ze hem pakken of niet, het gaat mij erom dat er weer zo'n debiele "is dat iets voor boeren" opmerking komt die nergens op slaat. In elke plaats in nederland worden mensen door groepjes trieste kansloze figuren om niks in elkaar geslagen... beetje zinloos m.i. om dan te vragen of dat iets voor boeren is?

Als morgen in de krant staat dat een huisvader in r'dam z'n kinderen en z'n wijf kapot heeft gemaakt wordt hier toch ook niet gevraagd of dat iets voor kakkerlakken is?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Het gaat mij er niet om of ze hem pakken of niet, het gaat mij erom dat er weer zo'n debiele "is dat iets voor boeren" opmerking komt die nergens op slaat. In elke plaats in nederland worden mensen door groepjes trieste kansloze figuren om niks in elkaar geslagen... beetje zinloos m.i. om dan te vragen of dat iets voor boeren is?

Als morgen in de krant staat dat een huisvader in r'dam z'n kinderen en z'n wijf kapot heeft gemaakt wordt hier toch ook niet gevraagd of dat iets voor kakkerlakken is?


dan is het antwoord op de vraag misschien; nee, dat is niet voor boeren, dat gebeurt immers overal, maar het is wel speciaal voor tukkers om mensen die het te hoog in de bol hebben even op hun plaats te zetten.

ik denk dat dat de achterliggende gedachte van zijn vraag was.
Reply
Wat ik heb begrepen in Huub een oldenzaler en wordt het door de mede Oldenzalers niet zo op prijs gesteld dat hij Oldenzaal zo voorschut heeft gezet.

Obvious terecht Huubje tikken :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ik begon net respect te krijgen voor oldenzalers.
Reply
Quote:De Officiele Oldenzaalse Anti-Huub Hyve

Ralph (220) als huub terug komt in oldenzaal geven we hem een stomp op zijn gezicht 60 stemmen
15-04 01:10

jaaaaaa dat is een top plan 51,7% 31 stemmen
neeeee ik sla geen zielige ventjes 28,3% 17 stemmen
als ik het doe ik het goed 20,0% 12 stemmen
Reply
Bedankt voor de uitleg, dat van dat boers had ik niet zo moeten zeggen, maar ik blijf het triest vinden om met zijn allen 1 klein (z)ielig mannetje te pakken....en mensen met hyves sites vind ik nog triester maar dat is weer iets anders :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:dat van dat boers had ik niet zo moeten zeggen

Je leert het wel.

Ricochan Wrote:maar ik blijf het triest vinden om met zijn allen 1 klein (z)ielig mannetje te pakken....

Ik vind het ook wel triest als supporters hun eigen stadion af breken.
Er gebeuren zoveel trieste dingen in Nederland, Oldenzaal valt hierbij in het niets met wat er allemaal in bv. Den Haag gebeurd.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Ricochan Wrote:dat van dat boers had ik niet zo moeten zeggen

Je leert het wel.

Ricochan Wrote:maar ik blijf het triest vinden om met zijn allen 1 klein (z)ielig mannetje te pakken....

Ik vind het ook wel triest als supporters hun eigen stadion af breken.
Er gebeuren zoveel trieste dingen in Nederland, Oldenzaal valt hierbij in het niets met wat er allemaal in bv. Den Haag gebeurd.


Wat gebeurt er dan allemaal in Den haag volgens jou wat niet in laten we zeggen Oldenzaal gebeurt?

Laat ik als voorbeeld geven dat er heel veel figuren in soaps en andere tv programma's uit den haag komen en ik kom regelmatig die figuren tegen in bars in den haag en heb nog nooit meegemaakt dat ze in elkaar worden getrapt/geslagen.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Ricochan Wrote:dat van dat boers had ik niet zo moeten zeggen

Je leert het wel.

Ricochan Wrote:maar ik blijf het triest vinden om met zijn allen 1 klein (z)ielig mannetje te pakken....

Ik vind het ook wel triest als supporters hun eigen stadion af breken.
Er gebeuren zoveel trieste dingen in Nederland, Oldenzaal valt hierbij in het niets met wat er allemaal in bv. Den Haag gebeurd.


Wat gebeurt er dan allemaal in Den haag volgens jou wat niet in laten we zeggen Oldenzaal gebeurt?

Laat ik als voorbeeld geven dat er heel veel figuren in soaps en andere tv programma's uit den haag komen en ik kom regelmatig die figuren tegen in bars in den haag en heb nog nooit meegemaakt dat ze in elkaar worden getrapt/geslagen.

Ik denk dat je geen geleerde hoeft te zijn om te weten dat de criminaliteit in de randstad hoger ligt.
Was niet eens als aanval bedoeld, hoe meer inwoners hoe groter de kans op criminaliteit immers. Maar mijn opmerking was bedoeld om dit gezeik over 1 zo'n nietszeggend figuurtje die in elkaar is geslagen te relativeren.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:hoe meer inwoners hoe groter de kans op criminaliteit immers.

Zo immers is dat niet. Hoe meer inwoners, hoe groter de sociale controle... criminaliteit in de grote stad lijkt groter, omdat het vaker in het nieuws komt, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er in de diepste krochten van de provincie veel meer gebeurt dat het daglicht niet verdragen kan. En wat dus ook nooit op het journaal verschijnt. Het is niet zo vreemd dat Peter R. de Vries meestal de provincie intrekt om misdaden op te lossen. En da's niet zo gek, want het is bijvoorbeeld makkelijker om een lijk te laten verdwijnen in een Limburgse mergelgrot of een stil vennetje dan in een grote stad. Het is makkelijker verkrachten op een stille Twentse landweg dan in de Kalverstraat. Net zo goed dat het me eenvoudiger lijkt om 3 jaar een kind in een kelder op te sluiten als je even buiten Almelo woont ipv een huisje in de Rotterdamse binnenstad. Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
yep daar ben ik ook van overtuigd ja. Alhoewel overvallen, tasjesdieven, zakkenrollers ed wel veel vaker in de randstad zullen voorkomen. Ik denk gewoon dat je verschillende soorten criminaliteit hebt in verschillende gebieden.
Reply
Poldercriminaliteit? 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:yep daar ben ik ook van overtuigd ja. Alhoewel overvallen, tasjesdieven, zakkenrollers ed wel veel vaker in de randstad zullen voorkomen. Ik denk gewoon dat je verschillende soorten criminaliteit hebt in verschillende gebieden.

Natuurlijk zijn er geen zakkenrollers en tasjesdieven in de provincie, daar valt immers niks te halen. Het geld dat ze verdienen gaat naar de kroeg of wordt tuus bewaard in een ouwe klomp. Of zou het komen omdat in de polder minder marokkanen wonen? :-k :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Leeft Huub nog btw?
Reply
Treesong Wrote:Zo immers is dat niet. Hoe meer inwoners, hoe groter de sociale controle... criminaliteit in de grote stad lijkt groter, omdat het vaker in het nieuws komt, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er in de diepste krochten van de provincie veel meer gebeurt dat het daglicht niet verdragen kan. En wat dus ook nooit op het journaal verschijnt. Het is niet zo vreemd dat Peter R. de Vries meestal de provincie intrekt om misdaden op te lossen. En da's niet zo gek, want het is bijvoorbeeld makkelijker om een lijk te laten verdwijnen in een Limburgse mergelgrot of een stil vennetje dan in een grote stad. Het is makkelijker verkrachten op een stille Twentse landweg dan in de Kalverstraat. Net zo goed dat het me eenvoudiger lijkt om 3 jaar een kind in een kelder op te sluiten als je even buiten Almelo woont ipv een huisje in de Rotterdamse binnenstad. Dead

Hier heb je gelijk aan, maar nu wordt het wel heel luguber :wink:
Wat Mac zegt, dingen als overvallen, tasjesdieven etc. zullen wel vaker in de randstad voorkomen. Vechtpartijen in het uitgaansleven gebeuren hier helaas ook vaak genoeg, dat zal overal wel hetzelfde zijn.

Treesong Wrote:
Mac Wrote:yep daar ben ik ook van overtuigd ja. Alhoewel overvallen, tasjesdieven, zakkenrollers ed wel veel vaker in de randstad zullen voorkomen. Ik denk gewoon dat je verschillende soorten criminaliteit hebt in verschillende gebieden.

Natuurlijk zijn er geen zakkenrollers en tasjesdieven in de provincie, daar valt immers niks te halen. Het geld dat ze verdienen gaat naar de kroeg of wordt tuus bewaard in een ouwe klomp. Of zou het komen omdat in de polder minder marokkanen wonen? :-k :razz:

Ik draag alleen mijn Heracles seizoenskaart bij mij maar die wil geen hond hebben :razz:
Reply


Forum Jump: