The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) De Gouden Kooi
Hij had liever een dik wijf met fleptieten? Logisch...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Hij had liever een dik wijf met fleptieten? Logisch...

Die zwarten hebben vaak liever dikke wijven en echte jopen zijn natuurlijk vaak beter dan van die opgepompte nepgevallen! Die Natasia is overigens nog steeds een speenvarken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Hij had liever een dik wijf met fleptieten? Logisch...

Die zwarten hebben vaak liever dikke wijven en echte jopen zijn natuurlijk vaak beter dan van die opgepompte nepgevallen! Die Natasia is overigens nog steeds een speenvarken.

Lijkt me wel een mooi gezicht als ze die aan een spies rijgen en boven de bbq hangen :razz:
Bangkok resident.
Reply
Doek valt voor De Gouden Kooi
HILVERSUM - De realitysoap De Gouden Kooi verdwijnt dit jaar nog van de buis, maar 'als het weer uit de hand loopt, dan stoppen we direct'. Dat zegt topman Fons van Westerloo van RTL Nederland, waar de show sinds deze week te zien is na de overname van Tien.




Volgens Van Westerloo zijn er heldere afspraken gemaakt met John de Mol, die de 'Treitershow' voor het eerst bij Tien op de buis bracht. "We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man. Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren”, aldus Van Westerloo donderdag in de Volkskrant.

Toen bekend werd dat RTL Nederland mogelijk de zender Tien, die in augustus 2005 begon, zou overnemen, liet Van Westerloo al weten niet gecharmeerd te zijn van het omstreden programma. In juni zei Van Westerloo over De Gouden Kooi: "Dat kan best een tandje minder, om het maar even eufemistisch uit te drukken. Bovendien is de Luxemburgse mediawet een stuk puriteinser dan de onze. Natuurlijk moet De Gouden Kooi geen klooster worden. Ik ben geen moraalridder. Maar ik ben er ook geen voorstander van dat alles maar moet kunnen onder het motto goed voor de kijkcijfers.”

In De Gouden Kooi kunnen deelnemers de villa en veel geld winnen door zo lang mogelijk in het met camera's behangen landgoed te blijven zitten. Degene die dat het langst volhoudt, is winnaar.

De realitysoap, waarin geweld, seks en grof taalgebruik niet worden geschuwd, haalde diverse keren het nieuws. Zo riepen regeringspartijen CDA en ChristenUnie bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond het programma. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemde het tv-programma te walgelijk voor woorden in de Volkskrant, dat een interview met hem had
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben.

:roll:
Reply
Mooi zo, opgeruimd staat netjes met dat walgelijke stel apen Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Mooi zo, opgeruimd staat netjes met dat walgelijke stel apen Dead
Hoezo, Bokito was er toch al uit?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=tYlbD9jPY_Q">http://www.youtube.com/watch?v=tYlbD9jPY_Q</a><!-- m -->

[gay]
Bangkok resident.
Reply
Kan wel een slotje op dit topic. Het programma gaat van de buis..... =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Kan wel een slotje op dit topic. Het programma gaat van de buis..... =D>

alweer?
Wie dit leest is gek
Reply
en nu is t echt over...
zit je bijna 2 jaar in dat huis, krijg je de hoofdprijs niet :lol: :lol:

De Gouden Kooi stopt in mei
3-3-08 18:05


22 mei zal het einde oefening zijn voor het reality programma De Gouden Kooi.

Het bekritiseerde geesteskindje van producent John de Mol wordt door RTL5 van de buis gehaald omdat de zender weigert het programma ook in de zomer te laten doorlopen. Voor de bewoners is het een enorme klap. Jaap was direct in tranen: "Wat erg. Ik ben er stuk van”. Amanda stamelt: “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”. En ook Claire en Brian zijn 'sprakeloos'.

Dagelijks kijken zo'n 700.000 naar het wel en wee van de bewoners in de villa in Eemnes. Volgens de spelregels van De Mol mag de winnaar het kapitale huis plus een geldbedrag houden. Ook dat lijkt nu te veranderen. RTL laat weten dat het bepalen van de winnaar nog een geheim is. Wat wel duidelijk wordt is dat geen van de bewoners eigenaar van het huis zal worden. "Die villa konden ze pas winnen vanaf twee jaar na het begin van de show”, legt een woordvoerdster uit. De Kooi loopt sinds 1 oktober 2006. Wel maken de bewoners nog kans op een enorm geldbedrag. 1 miljoen euro en 1000 euro per dag die ze in de Kooi verbleven.

RTL heeft John de Mol echter gevraagd een nieuw format te bedenken wat na de zomer van start zal gaan. Wellicht gaan ze het huis daarvoor gebruiken...
The great old Ludwig von...
Reply
Dat zal ze leren, die ordinaire rothufters
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ach ja, al het gewonnen geld van Huub verdwijnt toch via zijn neus.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
http://www.dumpert.nl/mediabase/87301/6a...nning.html
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
:lol: :lol: Undecided Undecided =D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
Wat kansloos zeg hahahahah. Daarom kijk ik nooit naar dat flutprogramma. Collega's van mij werden een keer helemaal gek toen ik het geluid zachter wou zetten. Echt kansloos gewoon.
Reply
Quote:EEMNES - Jaap is de winnaar van het tv-programma De Gouden Kooi. Hij kreeg donderdagavond aan het einde van de finale meer stemmen van de RTL5-kijkers dan zijn concurrent Brian.

Jaap zat 451 dagen in de luxueuze villa in Eemnes en wint na aftrek van een boete van een ton ruim 1,3 miljoen euro.

Om stemmen te winnen had Jaap aangekondigd de helft van het geld te willen schenken aan goede doelen. Tijdens de persconferentie na de uitzending bleek echter dat er werkelijk niets is wat het lijkt in De Gouden Kooi.

Stichting Jaap

"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."

Jaap wil een deel van het geld investeren in een eigen 'Terror Jaap show' op internet of televisie, een programma waarvoor hij maffe filmpjes wil maken.
Reply
Is het nu dan eindelijk afgelopen met die ellende? Met een beetje geluk wacht Jaap hetzelfde lot als mr. Creosote [-o<
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
JAap gewonnen

zou zn halve kapitaal aan goede doel geven

na afloop

bedankt voor de stemmen ik hou het geld allemaal lekker zelf [-(
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:Is het nu dan eindelijk afgelopen met die ellende? Met een beetje geluk wacht Jaap hetzelfde lot als mr. Creosote [-o<

Neen. Er zijn alweer voorbereidingen gaande voor een nieuwe serie... Dead
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
1,5 mio kijkers gister....

en als ze nou eens leuke deelnemers hadden..
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
1,5 mio kijkers gister....

en als ze nou eens leuke deelnemers hadden..

Zoals terrorwaf... :razz:
Reply
Een huis vol hooligans lijkt me wel leuk.
Van elke club 1 en wie overleeft mag t huis houden
The great old Ludwig von...
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
1,5 mio kijkers gister....

en als ze nou eens leuke deelnemers hadden..

Zoals terrorwaf... :razz:

Bredanaar d'r bij... Bor en Ad Wim... dat wordt smullen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
1,5 mio kijkers gister....

en als ze nou eens leuke deelnemers hadden..

Zoals terrorwaf... :razz:

Bredanaar d'r bij... Bor en Ad Wim... dat wordt smullen!

EB moet er ook zeker in dan.
En Gitter ook, want die zorgt dan voor de lach en de traan( als EB er weer eens een paar pracht opmerkingen tegen aan gooit)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Treesong Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Merkwaardig... je maakt toch alleen sequels op succesvolle programma's :|
1,5 mio kijkers gister....

en als ze nou eens leuke deelnemers hadden..

Zoals terrorwaf... :razz:

Bredanaar d'r bij... Bor en Ad Wim... dat wordt smullen!
Peter, Gerben, vret mien gras

dat wordt feest Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb vannacht gelachen, bij de "koning" in Oldenzaal was Huub met Claire.
Ik kwam op de plee sjikker, paar kerels smeten Huub van muur naar muur; "Hee VMG, sla hem maar, nu kan het". Hahahaha, zeven kleuren stront had hij in zijn onderbroek. Niet van mij uiteraard, ik ben niet zo sterk, maar wat een kneus. Ik denk dat hij vannacht wel een spier klappen heeft gekregen van een paar foute figuren. Ik hoorde iedereen mompelen "zodra hij buiten is krijgt hij een spier". Whahahaha wat een nacht.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kan het ook even in het Nederlands?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Kan het ook even in het Nederlands?

Wat ik ervan begrijp heeft ie met een aantal homofiele vrienden (=foute figuren) Huub anaal (=sjikker) in de wc genomen. En nu heeft Huub een zere kringspier (=spier klappen).

Waarvan weet ik niet, want VMG is niet zo groot geschapen (=ik ben niet zo sterk). Huub had z'n onderbroek uit, anders kun niet die zeven kleuren stront zien.

Zoiets, denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: