The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) De Gouden Kooi
#61
uuuhhhhhh :oops:
Ik begreep je post al niet..."Zo erg lijkt ze toch niet op een kerel" dacht ik nog... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#62
Knap en slim is ze ook niet iig
Bangkok resident.
Reply
#63
PvdA stelt vragen over de Gouden Kooi,
volgens TT gaat het om een vrouw die haar 2 kinderen bij zus en vriend heeft achtergelaten om mee te doen of dat geen verwaarlozing is of niet...vind ik persoonlijk niet kunnen. Kind van 6 en 9 en dan ga je aan een spelletje meedoen wat je en 10.000 eurie's kost en ook nog een jaar of 2 3 kan duren...gekke mensen ook
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
'Natasia verwaarloost kinderen'


DEN HAAG - Volgens de PvdA-Kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem verwaarloost Natasia die deelneemt aan het Talpa-programma De Gouden Kooi haar twee kinderen. De twee Kamerleden hebben hierover vragen gesteld aan de ministers van Justitie en Onderwijs.



Natasia


De parlementariërs willen van de bewindslieden weten of de ouders die deelnemen aan het realityprogramma „verwaarlozing van hun kind kan worden verweten, conform de definitie van het Burgerlijk Wetboek”, schrijven zij woensdag.

In De Gouden Kooi worden tien deelnemers opgesloten in een luxe landhuis vol camera's in Eemnes. Degene die het er het langst uithoudt kan de villa winnen, evenals een fors geldbedrag. Onduidelijk is hoe lang de wedstrijd gaat duren. Dat hangt af van het zitvlees van de deelnemers en/of het verloop van de kijkcijfers.

Waarschijnlijk zullen de deelnemers minimaal een jaar blijven, omdat ze anders hun ingelegde borg van 10.000 euro kwijt zijn. Het programma begon zondag en daarin was te zien hoe de 32-jarige Natasia haar twee kinderen van 6 en 9 jaar verliet. Eén kind moest voortdurend huilen, maar de moeder zei dat zij „normaal” moest doen en dat ze deze uitdaging ook voor haar kinderen aanging. Deze beelden stuitten de PvdA'ers zeer tegen de borst.

Eén van haar twee kinderen heeft zware gezondheidsproblemen. Daardoor zegt ze de afgelopen jaren niet zichzelf te zijn toegekomen en dat wil ze in de villa inhalen. „Ik moet even mijn batterijtjes opladen”, stelde ze in de uitzending. Haar vriend, niet de vader van haar kinderen, moet haar kroost opvangen.

Psychologische effecten op de kinderen
De volksvertegenwoordigers vinden dergelijke uitspraken en gedrag niet te rijmen met de verantwoordelijkheid van ouders voor het geestelijk en lichamelijk welzijn van kinderen. „Welke rechtsgevolgen moet dit hebben?”, vragen ze aan de ministers. In de villa hebben de deelnemers geen eigen bed. Ouders moeten daarom in een tweepersoonsbed slapen met een ander. „Welke mogelijke psychologische effecten heeft dit op de kinderen van de deelnemers?”, willen de PvdA'ers ook weten.

De vragenstellers willen verder van de bewindslieden horen of zij aanleiding zien de Kinderbescherming op te dragen kinderen van deelnemende ouders te beschermen tegen de mogelijke negatieve psychologische gevolgen.

Een woordvoerder van Talpa laat woensdag weten dat zijn tv-zender deelname volledig de verantwoordelijkheid acht van de kandidaten zelf. „Natasia geeft aan dat ze zich zeer weloverwogen heeft opgegeven voor het tv-programma. Wij hebben haar vooraf ook uitgebreid gescreend. Juist voor haar kinderen wil ze proberen om relatief snel geld te winnen. Wij zijn niet de zender om haar die kans te ontnemen.”
Bangkok resident.
Reply
#65
Jezus...hebben ze in Den Haag niets beters te bespreken??
Wie dit leest is gek
Reply
#66
kan ze wel een beetje gelijk geven daar in Den Haag. Tis toch wat om je kinderen achter te laten, neem aan dat je er wat van gezien hebt
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#67
is ook een ernstige zaak, maar dit is in propagandatijd gewoon goedkoop scoren bij het publiek
The great old Ludwig von...
Reply
#68
Ik vind dit wel serieus hoe kan je in godsnaam een doodziek kind achterlaten en zeggen "even de batterijen opladen" dom wijf dat het is...aanklagen voor verwaarlozing en meteen dat huis uitflikkeren, goedkoop kijkcijfers halen heet dit...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#69
Depor Wrote:dom wijf

[Image: firing_squad_1.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#70
gittermaster Wrote:is ook een ernstige zaak, maar dit is in propagandatijd gewoon goedkoop scoren bij het publiek
Maar het overgrote deel van het publiek smult van De Gouden Kooi, dus de term 'goedkoop scoren' lijkt me hier niet op zijn plek.

Verder is dat wijf gewoon achterlijk. Ik zag toevallig een stukje dat ze eerder dan gebruikelijk het huis in kon gaan. Dat kind stond te janken in haar armen "ik wil niet dat je nu weggaat" en toch gewoon gaan ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.
En daarnaast betwijfel ik ook of hier zo van gesmuld wordt door het grootste gedeelte van Nederland
The great old Ludwig von...
Reply
#72
Ad Wim Wrote:het overgrote deel van het publiek

[Image: firing_squad_1.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Als de kijkcijfers slecht zijn (en blijven), dan wordt het programma na een maand of wat stopgezet en krijgen ze allemaal geen moer, dat zou het mooiste zijn :-)
Bangkok resident.
Reply
#74
gittermaster Wrote:dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.
En daarnaast betwijfel ik ook of hier zo van gesmuld wordt door het grootste gedeelte van Nederland
Niet iedereen zegt dat erover. Ik denk dat het overgrote deel van de mensen die dat programma volgen daar niet bij/over nadenkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Wij kijken liever naar Lingo, toch Gitter? :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#76
gittermaster Wrote:dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.

Dat is Ad Wim die de PvdA beschermt om zo zijn keuze voor deze partij te rechtvaardigen....
Maar dan nog, wat voor een moeder ben je als je dit doet? Wat een ongelovelijke kuthoer...(kan me hier echt over opwinden)
Reply
#77
Depor Wrote:
gittermaster Wrote:dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.

Dat is Ad Wim die de PvdA beschermt om zo zijn keuze voor deze partij te rechtvaardigen....
Maar dan nog, wat voor een moeder ben je als je dit doet? Wat een ongelovelijke kuthoer...(kan me hier echt over opwinden)

Ik zou zeggen, niet doen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Ricochan Wrote:Als de kijkcijfers slecht zijn (en blijven), dan wordt het programma na een maand of wat stopgezet en krijgen ze allemaal geen moer, dat zou het mooiste zijn :-)

DIt lijkt me niet. Of hebben ze dat zo laten vastleggen vooraf Rico?
Reply
#79
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
gittermaster Wrote:dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.

Dat is Ad Wim die de PvdA beschermt om zo zijn keuze voor deze partij te rechtvaardigen....
Maar dan nog, wat voor een moeder ben je als je dit doet? Wat een ongelovelijke kuthoer...(kan me hier echt over opwinden)

Ik zou zeggen, niet doen!

Ja als dat zo makkelijk ging......
Reply
#80
Ik zou er wrs ook niet voor kiezen, maar het zal me werkelijk waar een bal jeuken dat sommige mensen hier wel voor kiezen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Heb je in Lelystad geen andere dingen om je drukker over te maken?
Reply
#82
Dugarry Wrote:
Ricochan Wrote:Als de kijkcijfers slecht zijn (en blijven), dan wordt het programma na een maand of wat stopgezet en krijgen ze allemaal geen moer, dat zou het mooiste zijn :-)

DIt lijkt me niet. Of hebben ze dat zo laten vastleggen vooraf Rico?


Dat is bijna bij ieder tv programma (van de Mol) zo vastgelegd, en ook bij spelletjes e.d. als het niet wordt uitgezonden krijg je ook niks ook al is het misschien wel al opgenomen en heb je een fortuin gewonnen.
Reply
#83
Depor Wrote:
gittermaster Wrote:dus?
Dit is toch iets waar iedereen van zegt:"ja schandalig, heb je dat ook gezien" Dat het overgrote deel smult van de kooi staat hier gewoon los van.

Dat is Ad Wim die de PvdA beschermt om zo zijn keuze voor deze partij te rechtvaardigen....
Slaat nergens op. Ik denk serieus dat het overgrote deel van de mensen die naar zulke programma's kijkt, hetzelfde zou doen en zich er dus niet druk om maakt. Dan is het dus geen goedkoop kiezersgewin om daar kamervragen over te stellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
ik denk dat jij beter niet kunt denken voor het gedeelte van de bevolking die naar de gouden kooi kijkt.
Jij veronderstelt nl. dat mensen die hiernaar kijken, alle acties kunnen waarderen en goedkeuren. Ook ik kijk weleens naar dit programma en een hoop mensen in dit topic hebben het ook weleens gezien, maar ik kan bij niemand iets bespeuren in de richting van "het ermee eens zijn of kunnen begrijpen"
The great old Ludwig von...
Reply
#85
Dugarry Wrote:Heb je in Lelystad geen andere dingen om je drukker over te maken?

Nee niet echt, brand in een aardappelschuurtje is de grootste gebeurtenis van de afgelopen week.....
Reply
#86
gittermaster Wrote:ik denk dat jij beter niet kunt denken voor het gedeelte van de bevolking die naar de gouden kooi kijkt.
Jij veronderstelt nl. dat mensen die hiernaar kijken, alle acties kunnen waarderen en goedkeuren. Ook ik kijk weleens naar dit programma en een hoop mensen in dit topic hebben het ook weleens gezien, maar ik kan bij niemand iets bespeuren in de richting van "het ermee eens zijn of kunnen begrijpen"
Natuurlijk, wij vinden het allemaal belachelijk. Maar jij moet niet denken dat er alleen mensen zoals die hier op het forum rondhangen naar dit programma kijken. Er kijken ook (veel) mensen die, zoals ik al zei, hetzelfde zouden doen als dit rare wijf. Dat bedoel ik te zeggen. En bij die groep bereik je geen kiezersgewin door kamervragen te stellen. Daarbij kweek je juist aversie met een dergelijke actie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
jij zegt tegen mij dat ik niet moet denken dat... Vervolgens denk je zelf dat.....
Kom op Ad. Ik begrijp ook wel wat de doelgroep is voor dit programma, ik ben niet achterlijk. Ik vind t vrij beperkt om te veronderstellen dat mensen die in de doelgroep van dit programma vallen, hetzelfde zouden doen.
The great old Ludwig von...
Reply
#88
gittermaster Wrote:jij zegt tegen mij dat ik niet moet denken dat... Vervolgens denk je zelf dat.....
Kom op Ad. Ik begrijp ook wel wat de doelgroep is voor dit programma, ik ben niet achterlijk. Ik vind t vrij beperkt om te veronderstellen dat mensen die in de doelgroep van dit programma vallen, hetzelfde zouden doen.
Ik heb niet alleen maar gezegd dat ze hetzelfde zouden doen, maar dat ze de actie eerder zullen begrijpen. Ik denk dat de doelgroep het minder belachelijk vindt en zich er minder aan stoort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Quote:hetzelfde zouden doen als dit rare wijf
Niet alleen, maar het staat er wel heel duidelijk.
Mijn opmerking geldt echter ook voor je betoog als je nu een genuanceerde versie wilt verdedigen.
Dan verander ik "hetzelfde doen" in "het eerder zullen begrijpen"
The great old Ludwig von...
Reply
#90
Ex Gouden Kooier "Huub" weer terug in Oldenzaal :wink:

[Image: 1102524.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: