The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Door de dominantie van MS en Ferrari kijk je nog met even veel plezier naar F1?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, zit elk race klaar voor.
18.75%
3 18.75%
Ja, maar met minder enthousiastme.
37.50%
6 37.50%
Soms, als het me uitkomt.
31.25%
5 31.25%
Nee, vind het niks meer aan.
12.50%
2 12.50%
Het heeft me nooit geboeid
0%
0 0%
Total 16 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

kijk plezier?
#1
Zijn hier onder de forummers fanatieke formule 1 kijkers?
Zelf was ik wel een fanatiekeling, maar mede door de dominatie van MS begint het al stukken minder te worden. Het plezier en de spanning wat in een seizoen zit is nu alweer vanaf het begin weg. 9 van de 10 races heeft MS al op zijn naam geschreven en ziet erna uit dat hij de komende races het ook zal doen. Om echt een race te volgen om te zien wie 2, 3 etc... word is niet echt boeiend. Ik kijk alleen nog als ik er tijd voor heb. Meestal naar de start van de race en dan zap ik meestal weg of ga andere dingen doen.
Vorig jaar had je nog een strijd tussen 3 man om het kampioenschap. De dominantie van MS en ferrari is in mijn ogen niet echt bevordelijk voor F1.
Reply
#2
Ik ben niet zo'n fan dat ik elke wedstrijd kijk...ga niet om 2 uur mn bed uit om de gp van australie te bekijken of iets dergelijks maar als t op een normaal tijdstip is probeer ik altijd wel te kijken en dat is er met de dominantie van MS niet echt minder op geworden. Heb me er allang bij neergelegd dat ie kampioen wordt en zit nu meer naar de plaatsen erachter te kijken. Zo'n inhaalactie van RB in de laatste ronde vind ik dan bijvoorbeeld nog wel prachtig om te zien.
Reply
#3
Ik heb het een aantal jaar intensief gevolgd maar nu kijk ik alleen als het me uitkomt en zelfs dan ben ik nog met 3 andere dingen bezig en zap ik heen-en-weer. Ferrari zal winnnen en Schumacher ook. Niet echt intressant op dit moment.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#4
Nee, vind het niks meer aan. Vorig seizoen en de seizoenen ervoor keek ik altijd fanatiek (tot aan rondje 40 ongeveer, dan werd 't me te lang) naar alle races. Ook ging ik er vroeg uit voor de GP in Melbourne. Maar vorig seizoen heb ik de hoop opgegeven dat de F1 nog spannend kan worden. Begrijp me goed; mensen als M Schumacher zijn een klasse apart, maar wel oersaai. Daar komt bij dat Verstappen definitief voor mij heeft afgedaan en dat het race-circus steeds meer en meer alleen nog om geld draait. Het is wel genoeg geweest, misschien dat ik weer ga kijken als Schumacher er eind 2006 mee stopt.
Reply
#5
Ik kijk nog steeds elke race van begin tot aan het einde, ondanks de dominantie van MS. Ik kan die gast niet uitstaan, maar vind de gevechten erachter wel interessant. Daar komt bij dat we het meestal met een groep van 4 tot 10 personen kijken, waarvan de meeste ook meedoen aan GP manager. En dan is het natuurlijk leuk om elkaar te focken!
Ik hoop nog steeds elke race op een supercrash van MS, maar ik moet eerlijk zeggen dat de afgelopen race MS briljant was. 4 pitstops als tactiek, errug netjes. Wel opvallend dat Alonso na de 2e pitstop ineens zijn snelheid relatief kwijt was.
Reply


Forum Jump: