The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




1, 2 ......
#1
Drie oktober, drie oktober
Dan zijn we als een bal
Drie oktober, drie oktober
Dan gaan we aan de lal



Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
Een maag vol peen en ui en een goede bui.
Het is maar eens per jaar
Dus neem er nog een paar
En als je niet meer eten kan drink dan maar



En wil je lekker stappen, dan weet ik wel een plek
Je hebt er lol vol drie en voel je je te gek
Alleen één ding is jammer, het is niet iedere dag
Hebbe we gelachen op die dag voor dieren dag



Drie oktober, drie oktober
Dan zijn we als een bal
Drie oktober, drie oktober
Dan gaan we aan de lal



Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
Een maag vol peen en ui en een goede bui.
Het is maar eens per jaar
Dus neem er nog een paar
En als je niet meer eten kan drink dan maar



Van morgen half zeven, stond ik al in de stad met een pondje paling en een zak patat
Maar na me vierde haring en m'n tweede broodje worst toen nam ik gauw een biertje want ik stierf van de dorst



Drie oktober, drie oktober
Dan zijn we als een bal
Drie oktober, drie oktober
Dan gaan we aan de lal



Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de kroegen in en uit
Een maag vol peen en ui en een goede bui.
Het is maar eens per jaar
Dus neem er nog een paar
En als je niet meer eten kan drink dan maar




"juh wat is dat dan?"
"ja meneer dat zijn hele mooie makrele, vijf voor vijf gulden."
"ja maar volgens mij zijn ze hartsikke dood!"
"ja dat begrijp ik dat is logisch."
"oooh, ooh"
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#2
Wel een leuke kermis :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
ja idd ja
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#4
Dramatisch, al die buitenwijkmongolen die schreeuwend en zuipend door het prachtige centrum trekken. Morgen zitten ze gelukkig allemaal weer onder de stenen waar ze onderuit gekropen zijn. Kunnen ze weer een jaar sparen van hun uitkering. Er waren vannacht 24 mensen aangehouden (volgens de politie een rustige 3 oktober :roll: ), 8 mensen zaten nog in de cel omdat ze te dronken waren om verhoord te worden. Jammer dat die lui al zo dom zijn dat ze door die drank geen hersencellen meer kwijt kunnen raken. Zit al een paar jaar te wachten totdat de Rijnsburgse/Katwijkse/Noordwijkse/Sassenheimse/Leidse pleppen elkaar dusdanig de koppen inslaan dat er doden vallen. Wordt dat treurige feest misschien eens een keer afgeschaft.
Reply
#5
Ik ging er vroeger ook altijd heen totdat het ieder jaar knokken was, toen was de lol er wel vanaf....
Bangkok resident.
Reply
#6
Bor is gewoon een beetje opgewonden, Het is morgen dierendag. Hij wil gewoon wat extra aandacht
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#7
Tja wat zal ik zeggen... Als ex-Leienaar haalde ik een paar weken geleden een "alleraardigste" 3-oktober anekdote van stal waar nogal wat mensen over heen vielen.

Maar voor mij was het toch altijd een leuke feestweek :razz:
1 oktober jarig, 2 oktober inzuipen na de Taptoe (Natuurlijk gekeken in de Breestraat t/o Minerva Icon_twisted ) en dan de derde dag he-le-maal los.
En 4 oktober, hoe toepasselijk op dierendag, een kater van hier tot Tokio.
Maar toch wel lachen hoor Hoef, want ik weet niet wat jouw affersie tegen 3 oktober is, maar ik zou toch overwegen ergens anders mijn domicile te kiezen, want die
Quote:buitenwijkmongolen die schreeuwend en zuipend door het prachtige centrum trekken Icon_question
zie je toch ieder weekeinde. Of doe jij aan eenzame opsluiting?
Zo niet, ik zuip tegenwoordig ook in stijl, zie ik je misschien wel op 10, 11 of 12 november in de Pieterskerk? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.whiskyfestival.nl">http://www.whiskyfestival.nl</a><!-- m --> :wink:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#8
Valt wel mee, de mongolen concentreren zich normaal gesproken niet in 'mijn' deel van het centrum dus de overlast valt in de rest van het jaar reuze mee. Je kunt ook beter als ex-Leienaar geen moeilijke woorden gebruiken (aVersie - domicilIe).
En whisky vind ik niet te pruimen dus zal ik er niet bij zijn.
Reply
#9
Feits Wrote:Zo niet, ik zuip tegenwoordig ook in stijl, zie ik je misschien wel op 10, 11 of 12 november in de Grolschfabriek? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grolsch.nl">http://www.grolsch.nl</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Uit jouw "mond" ervaar ik deze tekst maar als opbouwende kritiek. :lol:
Sterkte nog de rest van de avond/nacht #-o
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#11
Bestaat de hut van ome Henne nog?
Reply
#12
Fred Naaigaren Wrote:Bestaat de hut van ome Henne nog?

Ben er 2 jaar terug weer een keer geweest. Traditioneel loopje (Malle Babbe - Hut - Napoleon) voor Buitenwijkmongolen :wink: en anderen die van een uitbundig feestje houden. Undecided
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#13
Fred Naaigaren Wrote:Bestaat de hut van ome Henne nog?

Jazeker, loop ik op weg naar het station regelmatig langs. Waar cultheld Rubberen Robbie en zijn vrinden regelmatig een pint pakten en zelfs een paar opnamen hebben gemaakt.
Dat is één van de tenten in het Feitsrondje. Ieder weekend wardt indat rondje wel iemand neergeslagen of gestoken (gelukkig relatief ver van mijn huis vandaan).
Gisteravond: ik denk wat hoor ik toch, loop de trap af en doe de deur open, zitten er gewoon twee wijven voor mijn deur te pissen :eeeek: . Eén weet net op tijd weg te springen, de ander heb ik een enorme schop onder haar reet gegeven, zo hard dat ze in haar blote reet de straat op rolde waar het natuurlijk erg druk was vanwege 3 oktober Icon_twisted .
Reply
#14
edit: voordat ik mensen in de verleiding breng, die op hun werk zitten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Ik zit op mijn werk en ga dus maar niet kijken
Reply
#16
In mijn jeugd heb ik toch vaak erg veel lol gehad in de Sleutelstad (vooral op 2 oktoberrr), maar ik vrees dat ik op mijn leeftijd niet meer in staat ben om van het feest te genieten. Om nostalgische gevoelens op te snuiven ben ik laatst wel in Napoleon en de het Gerecht geweest. In twintig jaar is daar weinig veranderd....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#17
Volgens mij kan Bor de Wolf met die enorme neus van hem, veel beter iets anders dan nostalgische gevoelens opsnuiven. Ben je gelijk ook weer in staat om van het feest te genieten, ondanks je leeftijd :wink:
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#18
Bor de Wolf Wrote:In mijn jeugd heb ik toch vaak erg veel lol gehad in de Sleutelstad (vooral op 2 oktoberrr), maar ik vrees dat ik op mijn leeftijd niet meer in staat ben om van het feest te genieten. Om nostalgische gevoelens op te snuiven ben ik laatst wel in Napoleon en de het Gerecht geweest. In twintig jaar is daar weinig veranderd....

Dat is nou weer eens een ander geluid, dan van je weet wel die van "Rare jongens... etc" :wink:
En Bor, als je leeftijd je dwarszit neemt dit "jonkie" je wel een keer op sleeptouw, gaan we samen nostalgie opsnuiven \Big Grin/
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#19
Bor de Wolf Wrote:In mijn jeugd heb ik toch vaak erg veel lol gehad in de Sleutelstad (vooral op 2 oktoberrr), maar ik vrees dat ik op mijn leeftijd niet meer in staat ben om van het feest te genieten. Om nostalgische gevoelens op te snuiven ben ik laatst wel in Napoleon en de het Gerecht geweest. In twintig jaar is daar weinig veranderd....

Het Gerecht met de altijd 'vrolijke' Martin achter de tap. Staat die er nog steeds?
Reply
#20
Ik heb "vage" feestjes meegemaakt in Hotel de ville...
Bangkok resident.
Reply
#21
Hoef Wrote:
Bor de Wolf Wrote:In mijn jeugd heb ik toch vaak erg veel lol gehad in de Sleutelstad (vooral op 2 oktoberrr), maar ik vrees dat ik op mijn leeftijd niet meer in staat ben om van het feest te genieten. Om nostalgische gevoelens op te snuiven ben ik laatst wel in Napoleon en de het Gerecht geweest. In twintig jaar is daar weinig veranderd....

Het Gerecht met de altijd 'vrolijke' Martin achter de tap. Staat die er nog steeds?

Ja, er is daar werkelijk helemaal niets veranderd. Ik heb het Gerecht ooit voor mijn verjaardag afgehuurd (toen Belgisch bier nog niet hip was), hetgeen toch goed was voor een maandomzet, maar geen enkele blik van herkenning....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#22
Zo, ik ben wakker...

Begrijp die aversie van hoef niet echt. Natuurlijk lopen er veel mongolen rond. Maar verder is het toch best gezellig, beetje live muziek, biertje erbij en tot in de late uurtjes dronken zijn..

Ik heb er weer van genoten en gaat me een paar dagen kosten om bij te komen..
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#23
Bor de Wolf Wrote:
Hoef Wrote:
Bor de Wolf Wrote:In mijn jeugd heb ik toch vaak erg veel lol gehad in de Sleutelstad (vooral op 2 oktoberrr), maar ik vrees dat ik op mijn leeftijd niet meer in staat ben om van het feest te genieten. Om nostalgische gevoelens op te snuiven ben ik laatst wel in Napoleon en de het Gerecht geweest. In twintig jaar is daar weinig veranderd....

Het Gerecht met de altijd 'vrolijke' Martin achter de tap. Staat die er nog steeds?

Ja, er is daar werkelijk helemaal niets veranderd. Ik heb het Gerecht ooit voor mijn verjaardag afgehuurd (toen Belgisch bier nog niet hip was), hetgeen toch goed was voor een maandomzet, maar geen enkele blik van herkenning....

ook als je het daar vol krijgt heb je nog verdraaid weinig vrienden. :wink:
Reply
#24
Scumpie Wrote:Zo, ik ben wakker...

Begrijp die aversie van hoef niet echt. Natuurlijk lopen er veel mongolen rond. Maar verder is het toch best gezellig, beetje live muziek, biertje erbij en tot in de late uurtjes dronken zijn..

Ik heb er weer van genoten en gaat me een paar dagen kosten om bij te komen..

Hoef heeft helemaal geen aversie, hij is Forummer bij Uitstek, puur stellingname om reacties los te krijgen. Hierbij gekroond tot "Koning" Forum

[Image: koning.jpg]

=D> GEFELICITEERD HOEF =D>
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#25
*** HOP *** (En te vroeg op enter geklopt...)
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#26
*** HOP ***

Het is weer zover, maar dit jaar helaas zonder mijn aanwezigheid. Van hieruit alle Leidse Glippers een fantastisch feest toegewenst!

[Image: hE07B64L4k+W1d6jJS7e8g==.jpg]
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#27
Feli!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Sinds een paar maanden weg uit Leiden dus geen last meer van de buitenwijkmongolen op 3 oktober \Big Grin/ . Zal nog vaak in Leiden zijn maar nooit meer rond deze tijd van het jaar... Voor degenen die er veel plezier aan beleven: succes!
Reply
#29
Hoef Wrote:Sinds een paar maanden weg uit Leiden

En bevalt het in Leiderdorp? :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Geen idee, ik woon ongeveer 80 km van Leiderdorp. Maar op 3 oktober is het daar in ieder geval beter dan in Leiden-Centrum
Reply


Forum Jump: