The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vervanger van Kuijt voor woensdag
#1
Van Basten was gisteravond duidelijk over de toestand van Dirk Kuijt, die kan niet mee a.s. woensdag tegen Albanie. Aangezien Vennegoor twijfelachtig is en Huntelaar geblesseerd, zal Van Basten zeer waarschijnlijk een vervanger op gaan roepen voor Kuijt.

Wie moet dat gaan worden? Een verzoeningsgesprek met Van Nistelrooy zal er mijns inziens niet zo 1,2,3 gaan komen, dus moet de vervanging ergens anders vandaan komen.

Opties vanuit Jong Oranje: Bakkal (FC Twente), Benson (Vitesse), Elia (ADO Den Haag), Jenner (AZ) en Vincken (Feyenoord).

Andere 'opties': Koevermans (AZ, geblesseerd?) en verder?
Reply
#2
Huntelaar uiteraard
Reply
#3
Pierre werd ook veelvuldig genoemd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Het is jammer dat Kluivert geblesseerd is, was toch een leuke kans voor 'm geweest.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#5
Makaay
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#6
Gullit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Marco gaat zelf spelen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
Rick Hoogendorp
Reply
#9
De kans is aanwezig dat Huntelaar woensdag kan spelen, dan lijkt me de keuze makkelijk. Kan Van Basten geen 2 spitsen oproepen aangezien er voor Van Bommel en Van Nistelrooij geen vervangers werden opgeroepen en Kuijt er nu ook niet bij is? Ik zou dan gaan voor Huntelaar+Makaay, als deze laatste nog wil.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Makaay zou ik nu ff niet proberen, als die weigert heb je de poppen weer aan het dansen. #-o
Reply
#11
Peter Wrote:Makaay zou ik nu ff niet proberen, als die weigert heb je de poppen weer aan het dansen. #-o

Want? Niet geschoten is altijd mis en als je hem nu niet vraagt, wanneer dan nog wel? Van Basten trekt zich toch niks aan van wat de Nederlandse bevolking er van vindt, dus Makaay zal ongetwijfeld op het lijstje staan.
Ik denk echter dat Huntelaar de eerste optie is en dat Pierre als bankzitter/pinchhitter erbij gehaald wordt, omdat die ook een 'opvoedkundige' rol kan hebben voor de jonkies.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
De clubarts van Ajax heeft gezegd dat Huntelaar niet fit is om te spelen, dus die hoeft niet opgeroepen te worden (alleen maar kans dat het dan erger wordt). Van mijn part halen ze nu een extra vleugelspeler (weet ff niet wie), want van Persie en Babel kunnen beide inde punt spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Bassie roept geen vervanger op. Van Persie dus gewoon in de spits lijkt me.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Bassie kan niemand anders oproepen, of hij moet eerst gaan communiceren.
Koevermans is geblesseerd. Dus het enige echte alternatief is Roy Makaay. Maar daar zal Bassie eerst voor op zijn knieen moeten, dat zal hij nooit doen...

We hebben gewoon zo veel goede spitsen, maar hij kan niemand oproepen/opstellen:

- Van Nistelrooy (bedankt)
- Hasselbaink (links laten liggen)
- Makaay (links laten liggen)
- Huntelaar (geblesseerd)
- Kuijt (geblesseerd)
- Kluivert (geblesseerd)
- Koevermans (geblesseerd)
- Vennegoor (wel opgeroepen, niet fit)
Reply
#15
Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!

Inderdaad, dat zal Koevermans niet leuk vinden! Wat een schande om een grootheid als de Koef in een adem te noemen met prutsers als Kluivert en Hasselbaink !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Koevermans heeft tenminste meer dan 1x gescoord dit jaar en is nog niet over zijn top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!

Omdat beide door Van Basten vanaf het begin volkomen zijn genegeerd.
Dat Kluivert de laatste 2 jaar geen drol heeft laten zien verandert daar niks aan.

Hasselbaink die had je er nu mooi bij kunnen hebben. Die gozer is 3 klasse beter dan Koevermans, scoort altijd en overal! :Big Grin
Reply
#19
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!

Omdat beide door Van Basten vanaf het begin volkomen zijn genegeerd.
Dat Kluivert de laatste 2 jaar geen drol heeft laten zien verandert daar niks aan.

Hasselbaink die had je er nu mooi bij kunnen hebben. Die gozer is 3 klasse beter dan Koevermans, scoort altijd en overal! :Big Grin

Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!

Omdat beide door Van Basten vanaf het begin volkomen zijn genegeerd.
Dat Kluivert de laatste 2 jaar geen drol heeft laten zien verandert daar niks aan.

nee, huhuh, dat hij geen drol heeft laten zien de afgelopen 2 jaar (en de weetikveel hoeveel jaar daarvoor) verandert daar niks aan. het is dan ook alleen maar een verklaring dat hij niet geselecteerd is. en dat is volkomen terecht!!

djiezus, een psveejer die een ajakkessied aanvalt en een andere ajakkessied verdedigt omdat die andere ajakkessied nu toevallig voor dat psvee speelt ( nou ja, speelt.....)
Reply
#21
Koevermans is trouwens niet eens meer geblesseerd.......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Kezmania Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe kun je Kluivert en Hasselbaink nou in dat rijtje zetten?!

Omdat beide door Van Basten vanaf het begin volkomen zijn genegeerd.
Dat Kluivert de laatste 2 jaar geen drol heeft laten zien verandert daar niks aan.

Hasselbaink die had je er nu mooi bij kunnen hebben. Die gozer is 3 klasse beter dan Koevermans, scoort altijd en overal! :Big Grin

Behalve bij zijn nieuwe club......
Reply
#23
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1990/91 Telstar 4 0 Eerste divisie
1990/91 AZ 11 2 Eerste divisie
1991/92 AZ 26 2 Eerste divisie
1992/93 AZ 9 1 Eerste divisie
1995/96 Campomaiorense 31 12 Portugal
1996/97 Boavista 29 20 Portugal
1997/98 Leeds United 33 16 Premiership
1998/99 Leeds United 36 18 Premiership
1999/00 Atlético Madrid 34 24 Primera Division
2000/01 Chelsea 35 23 Premiership
2001/02 Chelsea 35 23 Premiership
2002/03 Chelsea 36 11 Premiership
2003/04 Chelsea 30 13 Premiership
2004/05 Middlesbrough 36 13 Premiership
2005/06 Middlesbrough 22 10 Premiership
2006/07 Charlton Athletic 7 1 Premiership
Totaal 414 189

Sowieso de laatste paar jaar wat minder, al zijn het geen statistieken om je voor te schamen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#24
Kezmania Wrote:Bassie kan niemand anders oproepen, of hij moet eerst gaan communiceren.
Koevermans is geblesseerd. Dus het enige echte alternatief is Roy Makaay. Maar daar zal Bassie eerst voor op zijn knieen moeten, dat zal hij nooit doen...

We hebben gewoon zo veel goede spitsen, maar hij kan niemand oproepen/opstellen:

- Van Nistelrooy (bedankt)
- Hasselbaink (links laten liggen)
- Makaay (links laten liggen)
- Huntelaar (geblesseerd)
- Kuijt (geblesseerd)
- Kluivert (geblesseerd)
- Koevermans (geblesseerd)
- Vennegoor (wel opgeroepen, niet fit)

Hoe kun je Van Nistelrooy nou bedanken??? :roll:
Reply
#25
waf Wrote:djiezus, een psveejer die een ajakkessied aanvalt en een andere ajakkessied verdedigt omdat die andere ajakkessied nu toevallig voor dat psvee speelt ( nou ja, speelt.....)

Het lijkt wel een complot!
Reply
#26
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat Koevermans in dit rijtje genoemd wordt. Die mag normaal gesproken nog niet eens de veters strikken van de meeste Nederlandse spitsen. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
Tripplexxx Wrote:Het is natuurlijk te gek voor woorden dat Koevermans in dit rijtje genoemd wordt. Die mag normaal gesproken nog niet eens de veters strikken van de meeste Nederlandse spitsen. :roll:

Als ie er tegen Sparta 4 insloebert, wil ik z'n veters wel een jaartje strikken Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#28
Misschien kan Arveladze versneld genaturalisseerd worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
#29
Ach, Basten moet niet zo moeilijk doen. Als die Vennegoor geblesserd is, dan heeft ie toch nog Hesselink. Ik snap al die commotie niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
:oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: