The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 3)
Vannacht mijn grootste overwinning ooit behaald, 6-0 tegen de nummer 6 \Big Grin/ \Big Grin/
Mijn beste spits is geblesseerd en na een half uur stond het al 5-0, dus de overwinning had nog groter kunnen zijn.. Doordat de nummers 4 en 5 tegen elkaar gelijk speelden sta ik nu 5 punten voor op de nummer 4, vannacht speel ik tegen de nummer 2.

Edit: iemand enig idee hoe ik het best kan spelen hiertegen:

Quote:Attacking bias Attacking
Formation 5-3-2
Aggression Calm
Play style Long ball
Overall rating 7/10

Mijn rating is ook 7/10
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Heb 4-0 gewonnen. Blijf 3 punten voor de nummers 2 en 3. Macs aanbod is geaccepteerd!

Je overall rating maakt niets uit. Als je, zoals ik, elke keer jonge spelers haalt met een lage rating, dan gaat je overall rating daar op achteruit....
Reply
Matador! Wrote:Heb 4-0 gewonnen. Blijf 3 punten voor de nummers 2 en 3. Macs aanbod is geaccepteerd!

Je overall rating maakt niets uit. Als je, zoals ik, elke keer jonge spelers haalt met een lage rating, dan gaat je overall rating daar op achteruit....

Beaam. Mijn A-team heeft 8 a 9 sterren, maar doordat ik ook jonkies van 20 met rating 35 tot 55 heb is mijn overall-rating 6 sterren.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
@Matador!: je * rating wordt bepaald door de 16 spelers die je opstelt, dus die rating zegt toch zeker wel wat. Oke, die rating kan beinvloed worden als je 5 spelers met lage rating op de bank zet, maar 1 of 2 spelers hebben daar niet zo'n hele grote invloed op...

@Gerben: gezien bovenstaande geloof ik nooit dat jij een 9* team haalt Tongue

@Voyou: ik speel zelf bijna altijd 4-3-3 attacking long ball, met goede resultaten. Als ik uit speel tegen een even sterk team wil het nog wel es normal zijn ipv attacking, maar da's de enige uitzondering
Reply
T00L Wrote:@Voyou: ik speel zelf bijna altijd 4-3-3 attacking long ball, met goede resultaten. Als ik uit speel tegen een even sterk team wil het nog wel es normal zijn ipv attacking, maar da's de enige uitzondering

Bedankt, ik heb nu ook 4-3-3 attacking long ball staan, even uitproberen vannacht tegen de nr.2, ik ben benieuwd!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
T00L Wrote:@Gerben: gezien bovenstaande geloof ik nooit dat jij een 9* team haalt Tongue

Ehm, hoe haal je dat uit bovenstaande? Ik heb met mijn sterkste opstelling een 8*-team heb ik net ff gecheckt. Maar dat komt voornamelijk doordat ik maar 1 echt goede spits heb. Die ander is 30 en traint dus minder snel, anders had ik 9* kunnen halen. De rest van het team is allemaal minimaal rating 85 en de meeste zijn rond de 90.

T00L Wrote:@Voyou: ik speel zelf bijna altijd 4-3-3 attacking long ball, met goede resultaten. Als ik uit speel tegen een even sterk team wil het nog wel es normal zijn ipv attacking, maar da's de enige uitzondering

Ik speel bij voorkeur 3-5-2 attacking, passing en ook goede resultaten. Tegen teams die ongeveer even sterk zijn speel ik of 4-4-2/At/pas of 4-5-1/At/counter en ook dat werkt vaak prima. De meeste (mindere) teams zitten vaak niet dik in de goede spitsen, dus dan werkt 4-3-3 niet zo goed. Ik speel het een enkele keer als ik tegen een laagvlieger moet en mijn B-spitsen es een kans wil geven aan het eind van de competitie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
zoals verwacht een uiterst makkelijke overwinning, 0-7. ik weet alleen niet of ik me 'zorgen' moet maken dat het erop lijkt dat m'n middenvelders en verdedigers de laatste tijd bijna meer scoren dan m'n spitsen (over het algemeen)


[edit]@Gerben: inderdaad, rond de 90.. maar volgens mij had je maar 1 of 2 spelers die 90 of hoger zijn.

die 16 spelers waar ik het gisteren over had moeten gemiddeld een rating van 90 of hoger hebben, wil je aan 9* komen.
[/edit]
Reply
Quote:Error: =>

Unable to connect to database on node sqlhost

:eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2 dagen op rij updateproblemen Sad

ITSAGOAL.com is an online football manager game. Best of all, it's completely free. No strings attached.

itsagoal.com exprienced problems during today's update. The site is currently down and we are working to rectify the situation. We would like to apologise and assure you that the site will be available again as soon as possible.


Meestal met die melding duurt t nog maar een uurtje ofzo voordat ie t weer doetSmile
Reply
deze keer dus niet :-\
Reply
T00L Wrote:deze keer dus niet :-\

Nog steeds niet :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
T00L Wrote:deze keer dus niet :-\

Nog steeds niet :roll:

Kutjebef, ik ga zo weg naar vrienden om te eten en voetbal te kijken. Dat wordt weer nachtwerk dus. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dag geen training als het nog eens 12 uur duurt. :cry: :razz:
Reply
verrek, hij doettut weer
Reply
4-0 gewonnen. Veranderd niets in de stand..
Reply
2-0 gewonnen en doordat er onder mij verloren werd is de voorsprong nu 6, 6 en 9 punten. Verder nog een mooi bod ontvangen op een matig jonkie dat wel weg mag, dus dat levert weer een paar mooie grijpstuivers op waar ik nog 1 aankoop mee ga doen voor een miljoentje of 3, 4.

Met het team van Anti weer gewonnen, nu van de koploper en geklommen naar plaats 2 op slechts 4 punten achterstand en 1 punt voor op de nummer 3. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hebben jullie die e-mail met resultaat etc niet aanstaan ofzo?
geeft erg handige informatie, o.a. de precieze tactiek van je tegenstander van de afgelopen wedstrijd.
Reply
T00L Wrote:hebben jullie die e-mail met resultaat etc niet aanstaan ofzo?
geeft erg handige informatie, o.a. de precieze tactiek van je tegenstander van de afgelopen wedstrijd.

Dat geeft view opponent toch ook?
Reply
Ik kijk nooit naar mijn opponent, je moet van je eigen kracht uitgaan :lol:

Gisteren 4-1 gewonnen, vandaag 3-0
De nummer 2 heeft weer punten gemorst..dus het verschil is nu 7 punten.
Mijn recettes waren weer binnen, dus ik heb een deel van mijn stadion maar weer op uitbreiden gezet. Woensdag het laatste deel ook op uitbreiden zetten, dan kan ik weer even vooruit.
Reply
4-0 gewonnen... morgen tegen een zwakke broeder uit de divisie en die heeft ook nog een 7 van zn beste spelers geschorst.. =D>
Reply
Peter Wrote:
T00L Wrote:hebben jullie die e-mail met resultaat etc niet aanstaan ofzo?
geeft erg handige informatie, o.a. de precieze tactiek van je tegenstander van de afgelopen wedstrijd.

Dat geeft view opponent toch ook?

ik zei het onduidelijk, excuus...
de e-mail geeft aan welke tactiek je tegenstander in de wedstrijd tegen jou gebruikte... en die informatie kun je nergens anders vandaan halen (tenzij je het vraagt aan die manager)
Reply
Tool, je tactiek heeft gewerkt, bedankt!
Gister met 2-1 gewonnen van de nummer 2 en vandaag met 3-0 gewonnen. Ik speelde vandaag met dezelfde tactiek omdat ik gister niets aan mijn team heb kunnen doen vanwege de problemen..

Ik sta nog steeds 3e, de nummer 2 heeft nog maar 6 punten voorsprong, de nr 4 staat op 5 punten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
T00L Wrote:
Peter Wrote:
T00L Wrote:hebben jullie die e-mail met resultaat etc niet aanstaan ofzo?
geeft erg handige informatie, o.a. de precieze tactiek van je tegenstander van de afgelopen wedstrijd.

Dat geeft view opponent toch ook?

ik zei het onduidelijk, excuus...
de e-mail geeft aan welke tactiek je tegenstander in de wedstrijd tegen jou gebruikte... en die informatie kun je nergens anders vandaan halen (tenzij je het vraagt aan die manager)

En daarmee bedoel je zijn agro-level en zijn play style, neem ik aan? Dat zijn inderdaad dingen waar ik een enkele keer wel eens nieuwsgierig naar ben. Maar aan het aantal kaarten dat ie krijgt en aan zijn agro-level van de wedstrijd ervoor kan je wel ongeveer zien hoe hard hij normaal ongeveer speelt en de play style, tsja, zoals Kez ook zegt ga ik ook van mijn eigen kracht uit, al pas ik mijn opstelling soms wel een beetje aan aan mijn tegenstander, maar niet heel erg.

Ik heb weer 3-0 gewonnen trouwens en verder is er niks veranderd. Komende nacht ook tegen een laagvlieger, dus MotW zit er weer dik in.

Ook met Anti's team weer gewonnen, ook 3-0 en nog steeds 2e op 4 punten achterstand.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:.......En daarmee bedoel je zijn agro-level en zijn play style, neem ik aan? Dat zijn inderdaad dingen waar ik een enkele keer wel eens nieuwsgierig naar ben......

idd, je ziet dus eigenlijk hetzelfde als bij view opponent, maar dan van de wedstrijd die je gespeeld hebt.
Reply
OMG, 3-2 verloren van de nummer 10, waardoor de 3 topploegen nu alle 3 op 74 punten staan. Een enorme domper, zeker met de thuiswedstrijd tegen Lovejoy in het vooruitzicht komende donderdag.
Reply
5-0 gewonnen.
Mijn "concurrent" heeft verloren. Het verschil met de nummer 2 is nu opgelopen tot 9 punten.

Wederom manager van de week.

Volgende week ontmoet ik de nummer 2 en de nummer 3 van de ranglijst.
Wat dus inhoud dat ik inprincipe volgende week kampioen kan worden.
Reply
4-0 gewonnen, als hoogste geëindigd bij de Form-Guide (gedeeld qua punten, maar veel hoger qua doelsaldo), maar GEEN MvdW. :eeeek:
De concullega's speelden gelijk en verloren waardoor er nu een gapend gat is van 8, 8 en 12 punten. Promotie is sowieso al niet meer te vermijden en het kampioenschap lijkt ook redelijk zeker.

Met Anti's team ook weer gewonnen (3-0), Manager van de Week geworden en doordat de koploper alweer verliest is het verschil nog maar 1 punt en met de nummer 3 4 punten. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
2-2 gespeeld, doordat de nummer 4 verloor is het verschil nu 6 punten.

Belangrijker is: ik heb eindelijk een jonge keeper kunnen aantrekken!!!! Hij is 20 en heeft een rating van 37! Tegelijkertijd nog een 19-jarige CB aangetrokken met een rating van 54.
Dit kostte me 4,6 Mln waardoor ik nu een negatief saldo heb, maar er kunnen nu een 33-jarige keeper en een 30-jarige CB de deur uit waardoor ik weer flink in de plus kom.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Vandaag (net als mijn andere 2 thuiswedstrijden van deze week) met 4-0 gewonnen. 1 van de 2 tegenstanders heeft gelijk gespeeld en de andere gewonnen. Ik sta dus gelijk met de nummer 2 en de nummer 3 staat op 2 punten. Maandag spelen die 2 tegen elkaar, dus ik hoop maar dat de nummer 3 wint.

Geen MOTW wegens 2 nederlagen deze week :roll:
Reply
2-0 gewonnen , maar nog steeds 9 punten achter nr 3 Sad
Reply


Forum Jump: