The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 3)
3-0 gewonnen van Dre en doordat de andere promo-concurrenten ook punten laten liggen sta ik zomaar bovenaan en met een relatief makkelijk potje voor de boeg wordt dat wellicht de MotW-trofee.

Ook met het team van Peter weer gewonnen 1-0, maar ik vrees dat het gelijkspel van gisteren me daar net niet de weekwinst oplevert, aangezien de concurrent tegen de nummer laatst moet. Sad
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
0-2 overwinning , naar plek 7!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:3-0 gewonnen van Dre en doordat de andere promo-concurrenten ook punten laten liggen sta ik zomaar bovenaan en met een relatief makkelijk potje voor de boeg wordt dat wellicht de MotW-trofee.

Gefeliciteerd met je overwinning , maar je bent er nog niet Wink
Reply
3-0 gewonnen met de boca's!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dre Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:3-0 gewonnen van Dre en doordat de andere promo-concurrenten ook punten laten liggen sta ik zomaar bovenaan en met een relatief makkelijk potje voor de boeg wordt dat wellicht de MotW-trofee.

Gefeliciteerd met je overwinning , maar je bent er nog niet Wink

Nee, dat denk ik ook niet, maar heb me in een week wel mooi naar boven geworsteld van plaats 6 naar 1 en nog wel tegen de concullega's ook. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mooie overwinning behaalt van 5-0, waardoor MotW me niet meer kan ontgaan met 4 gewonnen en een doelsaldo van 16-2. Sta nu nog 5pnt achter op de nr.1

Met Cruijff heb ik ook gewonnen 3-0 en daar sta we nu op plek 7.

Vandaag viel me iets op. Ik had 8 spelers die op alle stats gemaxed waren. Nu zijn er opeens 3 spelers die ik wel weer kan trainen en bij 2 zelfs op de groene stats. Dus je spelers die gemaxed zijn in de gaten houden.
Reply
gebeurt volgens mij alleen als er blessures zijn geweest?
Reply
Antidote Wrote:Mooie overwinning behaalt van 5-0, waardoor MotW me niet meer kan ontgaan met 4 gewonnen en een doelsaldo van 16-2. Sta nu nog 5pnt achter op de nr.1

Met Cruijff heb ik ook gewonnen 3-0 en daar sta we nu op plek 7.

Vandaag viel me iets op. Ik had 8 spelers die op alle stats gemaxed waren. Nu zijn er opeens 3 spelers die ik wel weer kan trainen en bij 2 zelfs op de groene stats. Dus je spelers die gemaxed zijn in de gaten houden.

Klopt ze vallen af en toe gewoon een stapje terug, heb het al bij meerdere spelers gehad.
Reply
shit ik weet mijn wachtwoord niet meer :oops:
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:shit ik weet mijn wachtwoord niet meer :oops:

Ik hou me in, Moker..... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Your account is Inactive :roll:
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Your account is Inactive :roll:

huh? wat heb je gedaan?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik heb gewonnen met 1-0 van de nummer 2 en sta nog steeds 1e!
Ik kan weer inloggen Gerben Wink
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Ik heb gewonnen met 1-0 van de nummer 2 en sta nog steeds 1e!
Ik kan weer inloggen Gerben Wink

:razz:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
4-0 winst, blijf 4 punten voor en wederom een keeper aangetrokken, helaas al wel 24 en hij kan nog helemaal niks. Heb nu 4 keepers! Maar blijf rustig mijn team uitbreiden...
Reply
Matador! Wrote:4-0 winst, blijf 4 punten voor en wederom een keeper aangetrokken, helaas al wel 24 en hij kan nog helemaal niks. Heb nu 4 keepers! Maar blijf rustig mijn team uitbreiden...

Niksnutten onder de 27 zijn geen probleem. Ik heb ook eentje met rating 21 gekocht van 24 jaar laatst en die is nu alweer bijna 2 miljoen waard. Aan het eind van het seizoen mag ie van mij een wedstrijdje tegen een laagvlieger keepen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
moet iedereen spelen om training te kunnen krijgen? want voor de b spelers heb ik gister geen friendly geregeld
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:moet iedereen spelen om training te kunnen krijgen? want voor de b spelers heb ik gister geen friendly geregeld

Nee, het spelen van wedstrijden zorgt voor een betere morale bij de spelers. Training kan iedereen krijgen die nog te trainen is. <20 en >29 is dat eens per 2 dagen en tussen 20 en 29 elke dag, afhankelijk van de trainer die je hebt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vanmorgen na een vermoeiende reis van 12 uur meteen weer ff ingelogd op itsagoal en ondanks de vermoeidheid hoorde ik mn supporter duidelijk scanderen:

"Gerben bedankt! Gerben bedankt! Gerben, Gerben, Gerben bedankt!"

Super bedankt voor het 2 weken bijhouden van mn team Gerben! Alles ziet er picobello uit en nog op plek 1 ook! Wat voor tacktieken heb je gebruikt om dat voor elkaar te krijgen? Ik denk niet dat het mij nu al gelukt was om op 1 te staan en aangezien je mn team nu een beetje kent zijn tips welkom!

Gerben bedankt!!!! =D>
Reply
Peter Wrote:Vanmorgen na een vermoeiende reis van 12 uur meteen weer ff ingelogd op itsagoal en ondanks de vermoeidheid hoorde ik mn supporter duidelijk scanderen:

"Gerben bedankt! Gerben bedankt! Gerben, Gerben, Gerben bedankt!"

Super bedankt voor het 2 weken bijhouden van mn team Gerben! Alles ziet er picobello uit en nog op plek 1 ook! Wat voor tacktieken heb je gebruikt om dat voor elkaar te krijgen? Ik denk niet dat het mij nu al gelukt was om op 1 te staan en aangezien je mn team nu een beetje kent zijn tips welkom!

Gerben bedankt!!!! =D>

Eentje maar? Volgens de chef kaartverkoop zaten er gisteren wel 15.732. :8:

Maar graag gedaan hoor. Ondanks dat ik ook vind dat je van je eigen kracht uit moet gaan, moet je, als je niet overduidelijk sterker bent dan je tegenstander zo nu en dan wat inspelen op de tactieken van je tegenstander. Ik heb het nu wat druk, maar ben van plan om binnenkort een algemeen IAG-topic te openen met daarin standaard hints&tips voor beginnende managers, maar waar ook persoonlijke voorkeuren voor training en tactiek in gepost kunnen worden.

Je kunt trouwens bij de afgelopen wedstrijden nog bekijken hoe ik gespeeld heb, dus daar kan je je voordeel mee doen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
supporterS Wink

Heb je trouwens 2 weken lang Counter gespeeld of alleen voor de laatste wedstrijd?
Reply
Peter Wrote:supporterS Wink

Heb je trouwens 2 weken lang Counter gespeeld of alleen voor de laatste wedstrijd?

Neeeeeeeeeeeeeeee, alleen 4-5-1, attacking/defensive, counter als je uitspeelt tegen een sterke tegenstander. Anders passing en dan bij voorkeur 3-5-2, maar ook wel es 4-4-2 of zelfs 4-3-3, maar das mede afhankelijk van je spelersaanbod. Een aangezien jij maar 3 spitsen hebt 3-5-2 of 4-4-2. Volgens mij heb ik zelfs nog een keer 5-3-2 Wingbacks gespeeld omdat de middenvelders moe/geschorst/geblesseerd waren. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dit las ik bij een blessure geval van Cruijff. Wist niet dat er zulke teksten bij waren.

Player Injury Comments Games
G Willcocks Groin strain His wife's none too pleased. 5
Reply
=D> =D> =D> :lol: :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Onvoorstelbaar, dat Lovejoy blijft me elk seizoen weer irriteren. 3-0 verloren van 'm, waardoor ik nu nog slechts 1 punt op 'm voor sta. :cry:
Reply
Gvd, 2-2 tegen de nr 6, als ik had gewonnen was ik tenminste wat dichterbij gekropen, nu blijft dat gat 5 punten...!

Bah!

Redelijke week wel, 3 overwinningen, 1 verlies en 1 gelijkspel. Van 13 naar 7 doorgestoten...!
Reply
Hier ook een anticlimax na een prima week: met 2-0 verloren van een matige middenmoter en daardoor zowel de Weekwinst als de kop van de lijst verspeeld en daardoor weer 3e op 2 punten achter de nummer 1 en 1 voor op Dre. Bovendien nog een rode kaart, waardoor ik voor maandag 3 niet-inzetbare A-spelers heb. Sad
Gelukkig heb ik volgende week 5 laagvliegers als tegenstander, dus dan MOET ik de weekwinst kunnen pakken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
MvdW geworden door een 4-0 overwinning en een doelsaldo van 20-2 deze week. Sta nog steeds 3de met 5 en 4pnt achterstand op nr. 1 en 2.

Met Cruijf heb ik 1-1 gelijk gespeeld. Hij verkeerd nog steeds op een 7de plek.
Reply
4-0 winst en Lovejoy speelt gelijk, waardoor ik weer 3 punten voor sta. Deze week een relatief makkelijk programma, dus hoop eindelijk weer eens een MOTW te pakken. Verder weer rustig op zoek naar keepers en middenvelders.
Reply
Met cruijff een mooie 2-1 overwinning behaald op de nr.1, waardoor hij nu gestegen is naar plek 7. Wel 3 geschorste spelers (beide keepers) en een blessure.

Zelf met 1-0 gewonnen en nog steeds hang ik op de 3de plek.

Allebei een vrij lastige schema.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: