The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#91
Timmie 4-1
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
_Tampie Wrote:Roddick wint. Die Buurs heeft weer eens geluk, het houdt ook nooit een keer op voor hem.... :wink:

:-& =; :crazy: :cheers:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
wordt dit weer een typische Ferrer wedstrijd?
Reply
#94
6-1 1-4
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Ferrer van 5-2* naar 5-4*.

Maar nu op de service van Henman een setpoint omdat ie een dubbele fout slaat. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
wat een gehaktbal die henman, breakt ie terug, wordt ie zelf gebroken voor de set. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
*3-0 met een dubbele break voor Tim, maar prompt *15-40... Het zal toch niet???
Reply
#98
Ferrer breakt maar wordt meteen weer gebroken voor *4-1. Nu is het wel gedaan lijkt me.
Reply
#99
Rare wedstrijd weer. Maar toch goed van Timmy!

Nu moet Del Potro even van JoJo winnen, óf 't moet een dikke overwinning worden voor JoJo, zodat hij misschien Davy pijn kan doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Ferrer breakt maar wordt meteen weer gebroken voor *4-1. Nu is het wel gedaan lijkt me.

Inderdaad, Henman wint de 3e set met 6-1.
In de volgende ronde wacht de winnaar van Nalbi - Benneteau.
Hopelijk wordt het de laatste.

Nu begonnen JoJo tegen del Potro.
Appeltje-eitje voor de Zweed zou je zeggen.
Heya Sverige.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik ben het met je eens, ik zie ook het geloof in Del Potro niet zo. Of het uitgesproken geloof is alleen maar omdat iedereen het aantrekkelijk vond een speler van 409 met 4 punten op zak te nemen, kans op meer aanwezig.
Reply
JoJo piekt misschien 1 keer in eigen land en speelt daar ook nog eens veel lange partijen. Wist niet of ie top zou zijn hier. Potro voor 409 euro en 10 punten moet je sowieso hebben natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jojo speelde vorige week thuis en krijgt wellicht een terugslag van al die lange partijen. Del P een nette quali achter de rug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat zijn we 't toch weer vaak eens ad.

JoJo breakt trouwens. Beide al aardig wat breakkansen gehad. Niks voor een wedstrijd waarin JoJo meedoet eigenlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pim Pim wint gelukkig vrij eenvoudig. Ik heb ook wel over Del Potro nagedacht, maar zag hem toch niet winnen van Pim Pim. Kansloos was hij natuurlijk ook niet, maar uiteindelijk heb ik gekozen om met wat meer risico te spelen, en dus maar een van beide te nemen. Het pakt gelukkig goed uit, maar in de strijd om de bovenste plaats doet het er niet veel toe.
Reply
Safin en Benneteau beiden 3-1 voor in de derde. Belangrijk dat die twee winnen.

Hup Marat en Julien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin trouwens opvallend vaak gekozen. Voor mij was het geen zekerheid en ik had wel verwacht dat veel mensen hem zouden laten liggen na zijn finaleplaats in Moskou. Daar zei ie trouwens ook dat hij niet top was. En hij heeft veel lange partijen gespeeld. Ik ben benieuwd. Hij is en blijft natuurlijk een topper. Hup Marat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Safin terug naar 3-3. Davai Marat!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Pim Pim wint gelukkig vrij eenvoudig. Ik heb ook wel over Del Potro nagedacht, maar zag hem toch niet winnen van Pim Pim. Kansloos was hij natuurlijk ook niet, maar uiteindelijk heb ik gekozen om met wat meer risico te spelen, en dus maar een van beide te nemen. Het pakt gelukkig goed uit, maar in de strijd om de bovenste plaats doet het er niet veel toe.
Ik heb hem genomen met de gedachte dat je nu 11 punten hebt voor 700 euro en in dit toernooi zag ik weinig andere opties om zoveel te halen. Je slaat jezelf voor je kop als Del P wint en je hebt hem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin wint 'm Hakkuh

Benneteau serveert voor de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau van 5-2 naar 5-5 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
naar 5-6.......... #-o
Reply
Terwijl ie 30-0 voor stond in die game...

Wat een ongelooflijk choker die Benneteau, maar met Nalbi weet je het ook nooit. Gelukkig heeft maar 1 iemand hem, maar ik baal van Benneteau. Dat had een goudmijntje kunnen worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verliest die em nog pffffffffff......stomme franse oetlul :letitallout:
Reply
Wat een drol die Benneteau! Van 5-2 naar 5-7, dat mag gewoon niet! GODVER! Zo'n goede dag en dan zo'n afsluiting, toch weer een nare nasmaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pista Central 11:00
Gonzalez-Srichaphan
Vliegen-Blake
Murray-Ljubicic
Ferrero-Soderling
20:00
Fish-Nadal
Safin-Baghdatis

Pista Alcala 11:00
Ginepri-Ancic
Hrbaty-Haas
Berdych-Calleri
Djokovic-Gasquet
dubbelpartij
Johansson-Davydenko

eerstgenoemden hebben mijn steun.
Reply
Op CC eigenlijk de belangrijkste potjes: als Thai, Blake en Ljubicic winnen is mijn dag goed. Verder juich ik voor Ginepri, Berdych en Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Winst van Gonzalez, Murray, Berdych en Djokovic en mijn dag is al perfect (ik ben niet veeleisend.)
Reply
Hup Thai en Ginepri! Maar ik zie Ginepri niet gebeuren. Nu maar hopen op de Thai dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
VAMOS GONZO....... :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: