The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Ad Wim Wrote:Rafa is een zakelijk potje aan het afwerken. Laat hem het toernooi nu maar winnen.

Waarom niet gewoon Federer?
Reply
Omdat een aantal mensen die gekozen hebben en Nadal is maar 1 keer gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray-Djoko begonnen. Ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Djokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Murray-Djoko begonnen. Ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Djokovic.

Dat klinkt goed. Twee sets zou nog mooier zijn, maar voor een driesets overwinning van Nole teken ik meteen. Hij krijgt in de openingsgame in ieder geval al een breakkans, die hij helaas mist. Ik ben benieuwd naar de afloop. Ik zie het morgen wel.
Reply
Hmm, 3-1 murray, niet verkeerd. Ik ga zuipen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray leidt met 5*-1, maar Djokovic zal de partij nog wel winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Murray breakt.

Hij leidt met 6-1 4*-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko wint de set met 7-5. We kunnen blijven klagen maar 't zal deze week niet meer goed komen met de pech.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En zoals verwacht wint Djokovic alsnog de set met 7-5...

Hij zal de partij ook wel winnen. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:En zoals verwacht wint Djokovic alsnog de set met 7-5...

Hij zal de partij ook wel winnen. :roll:

Jongens toch, Andy gunt die Serviër gewoon een setje en slaat nu genadeloos toe.

ANDY MURRAY, KING OF SCOTLAND...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
meteen 2-0 djoko

afgelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en zoals altijd is ie fysiek weer helemaal op! wat een loser zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Murray breakt.

Hij leidt met 6-1 4*-3

:8:
Bad karma deze week, Buurs?

Knap hoor, wat een vechtlust van Djokovic!
En nu Gonzalez!
Reply
Pista Central 14:00
Safin-Nalbandian
Federer-Ginepri
20:00
Berdych-Nadal
Djokovic-Gonzalez

eerstgenoemden hebben mijn steun.
Reply
Slechts 1 kwartfinalist :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Slechts 1 kwartfinalist :oops:

Troost je, je bent niet de enige.
Reply
Ik kan me nog zo'n Masters Series herinneren waarin ik ook maar 1 kwartfinalist had. Wat een drama...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5 :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Murray breakt.

Hij leidt met 6-1 4*-3

:8:
Bad karma deze week, Buurs?

Knap hoor, wat een vechtlust van Djokovic!
En nu Gonzalez!

Houd je aub stil zeg....meer geluk kun je niet hebben.
Dit heeft niks met managen te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer nemen is wel een (goede) keuze. Zeker achteraf. Daar kan je managers die 'm hebben best de credits voor geven, maar 't geluk dat ze hebben met de andere wedstrijden is ongelofelijk. Denk serieus dat ik nog nooit zo'n pech heb gehad als deze week. Ik eindig nu waarschijnlijk niet in de top 20, 't kost jou wellicht de zege TM 2006. Dat is idd wel heel zuur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, echt bij al mijn spelers die eruit zijn gegaan, zijn er volop kansen geweest op de winst.

Ik hoop nu dat Safin Federer gaat pakken, maar Marat zal dan juist wel een mindere dag hebben :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Safin en Nalbi zo spelen als in de vorige rondes, zou je zeggen dat het een eenvoudige overwinning voor Marat wordt. Maar je zult net zien dat Nalbi nu wel weer zijn spel terug vindt :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Pista Central 14:00
Safin-Nalbandian
Federer-Ginepri
20:00
Berdych-Nadal
Djokovic-Gonzalez

eerstgenoemden hebben mijn steun.

Zul je zien dat 't gewoon Federer-Nalbi en Gonzo-Berdych wordt.

Djoko zal 't dit keer wel niet kunnen brengen en Gonzo is door de afzegging van JoJo inmiddels weer fit natuurlijk. Je kan 't allemaal uittekenen.

Federer-Chela
Henman/Benneteau-Safin
JoJo/Thai- Ljubo
Roddick-Fish

Dit hadden ook de kwartfinales kunnen zijn. Op een paar wedstrijden na was 't nog heel goed mogelijk geweest ook nog. Dan had ik 7 kwartfinalisten gehad, nu 1. :oops:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Als Safin en Nalbi zo spelen als in de vorige rondes, zou je zeggen dat het een eenvoudige overwinning voor Marat wordt. Maar je zult net zien dat Nalbi nu wel weer zijn spel terug vindt :|

- djoko kan 't vandaag ineens niet brengen en de herstelde gonzo gaat 'm ineens toch pakken.
- Federer rolt Ginepri op.
- Berdych stunt tegen Nadal.
- Nalbi weet Safin mentaal te tergen en wint verrassend van 'm nadat ie 2x vies mazzel heeft gehad in eerdere rondes.

Als de week door blijft gaan zoals ie nu is zal dit 't wel zo'n beetje worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Pista Central 14:00
Safin-Nalbandian
Federer-Ginepri
20:00
Berdych-Nadal
Djokovic-Gonzalez

eerstgenoemden hebben mijn steun.

Zul je zien dat 't gewoon Federer-Nalbi en Gonzo-Berdych wordt.

Djoko zal 't dit keer wel niet kunnen brengen en Gonzo is door de afzegging van JoJo inmiddels weer fit natuurlijk. Je kan 't allemaal uittekenen.

Federer-Chela
Henman/Benneteau-Safin
JoJo/Thai- Ljubo
Roddick-Fish

Dit hadden ook de kwartfinales kunnen zijn. Op een paar wedstrijden na was 't nog heel goed mogelijk geweest ook nog. Dan had ik 7 kwartfinalisten gehad, nu 1. :oops:

Dan was ik 100 uitgelopen en was tm 2006 voor mij, nu gaat Tampie mij voorbij :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar het close was, zou het anders kunnen vallen. Ok:

Federer
Massu
Soderling
Ferrero
Ancic
Ginepri (won ruim van Lopez)
Chela
Robredo
Nalbandian
Benneteau
Henman
Ferrer
Baghdatis
Safin
Vliegen
Blake
Davydenko
Johansson (Del Potro was kansloos)
Srichaphan
Gonzalez
Djokovic
Gasquet
Murray
Ljubicic
Roddick
Grosjean
Calleri
Berdych
Haas
Hrbaty
Fish
Nadal

Federer
Soderling
Ginepri
Robredro (Chela had 1 set kunnen/moeten pakken, maar de tb's waren overtuigend voor Robredo)
Benneteau
Henman
Safin
Blake
Johansson
Srichaphan
Djokovic (derde set tegen Gasquet was geen vuiltje aan de lucht)
Murray (derde set gewoon beter dan Ljubicic)
Roddick
Berdych
Hrbaty
Nadal (Fish was kansloos)

Federer
Ginepri
Henman
Safin
Srichaphan (w.o.)
Murray
Berdych
Nadal

Dan kun je dus stellen dat alleen het nipte verlies van Srichaphan tegen Gonzalez en van Murray tegen Djokovic verstrekkende gevolgen heeft. Benneteau had 10 punten extra kunnen zijn, maar van Henman winnen in zijn huidige vorm had hem waarschijnlijk niet gelukt.

Vorige week had je gewoon een slecht team (110e positie) en had je eigenlijk geluk dat ik ook een matige week had (68e positie).
Deze week heb je een middelmatig team (+/- 50e positie) maar heb ik een prima team (top 10).

Je hebt deze week niet de fijnbesnaarde keuzes die je het hele jaar wel hebt, en wijt het aan pech;
Bennetau - niks mis mee 10 punten en zelfs kans gehad op 18
Calleri - weggegooid geld, slechte keuze
Ljubicic - 2 toernooien goed, maar daarvoor erg lang slecht en moeilijke loting
Roddick - in Europa? Waarom? Omdat Conners zijn coach is? Vorm is er maar te duur voor een Amerikaan in Europa
Srichaphan - had al 7 punten maar zou iedere ronde underdog zijn
Chela - had al 7 punten maar zou iedere ronde underdog zijn

Johansson, Safin, Henman (had al gewonnen tegen Verdasco) en in mindere mate Fish waren logischere keuzes van je. :wink:

Federer - bijna zeker 70, misschien 100.
Djokovic - gokje met Gasquet/Nieminen en Murray/Ljubicic voor de boeg. Maar is mijn nieuwe held
Berdych - was voor mij een zekerheid met Calleri en dan hoogstwaarschijnlijk Roddick

Dat vrijwel iedere wedstrijd die belangrijk is in onze tweestrijd mijn kant op valt (alleen Grosjean-Roddick niet =D> ) tot nu toe is natuurlijk ook wel geluk.
Reply
Het is dus toch Rocket Science. :lol:
Roofmagic
Reply
berdych is natuurlijk geen zekerheid. Verloor vorige week wel heel dik van Soderling.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Federer-Chela
Henman/Benneteau-Safin
JoJo/Thai- Ljubo
Roddick-Fish

Dit hadden ook de kwartfinales kunnen zijn. Op een paar wedstrijden na was 't nog heel goed mogelijk geweest ook nog. Dan had ik 7 kwartfinalisten gehad, nu 1. :oops:

Een paar?
Chela-Robredo
Chela-Ginepri
Bennetau-Nalbandian
Srichaphan-Gonzalez
Ljubicic-Murray
Ljubicic-Djokovic
Roddick-Berdych
Nadal-Fish
Haas-Fish

Er hadden 6 wedstrijden de andere kant op moeten vallen!
3 wedstrijden, die nu nooit zijn gespeeld, hadden ook goed moeten uitvallen!
Van die 6 was er 1 waarbij directe kansen op winst waren (Benneteau serveert voor de wedstrijd).
Er waren er 2 van de 6 waarbij een driesetter nodig was, en je dus denkt (hoopt) dat jouw speler wint (Ljubicic-Murray en Srichaphan-Gonzalez)
3 van die 6 wedstrijden zijn gewoon in twee sets gewonnen (Nadal-Fish, Roddick-Berdych en Chela-Robredo)

Ja, als stront stroop was en brood meel, dan aten we elke dag pannekoeken.
Als ik iedere week op vrijdag mijn team mocht invullen, had ik allang niet meer in te halen geweest.
Reply
Ben het wel met je verhaal eens, Tamp, behalve dan betreft Roddick. Hij is gewoon onwijs in vorm en kan het ook in Europa zagen we vorige week. Het was gewoon zuur dat hij niet helemaal fit was, maar dat was echt niet te voorspellen.
Calleri vond ik ook een slechte keus, Djokovic was de moeite maar had gewoon van Ivan verloren. Het was een kleine gok om Ivan te nemen, maar mijns inziens een grotere om hem niet te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: