The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:dat staat nergens he, dat ik die haat heb. beter is het als je conclusies trekken aan een ander overlaat, ik heb het je al vaker gezegd, maar je kunt het gewoon niet.

Posted: Mon Apr 20, 2009 16:53

waf Wrote:blablablabla.........

ik haat ajakkes en alles wat daar mee te maken heeft. je gehele opsomming is dus lariekoek.


Laat even duidelijk zijn dat ik me verder niet wil bemoeien met deze zeer leeswaardige discussie, maar als je een fotografisch geheugen hebt moet je daar ook af en toe gebruik van maken :8:

ah, toen was ik zeker emotioneel. :razz: ik haat bv hoef, flixie, jou en gitter niet hoor. is dat niet duidelijk?

ik verwees bij fabinakerd naar die post van mij, waarin ik bewust had verwezen naar de haat in het algemeen. als ik ajakkes haatte had ik ook wel op het trainingsveld gestaan vorige week.
:razz:
Reply
Omdat ik het beste voor heb met onze Enschedese vrienden zal ik maar weer even een on-topic bericht plaatsen

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=110177">http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=110177</a><!-- m -->

Undecided Undecided Undecided

Ik stel voor dat hij benoemt wordt tot amabassadeur voor de 100.000 Twentenaren die hem de afgelopen 3 weken gevolgd hebben.
Reply
Quote:Een FC Twentefan in Enschede heeft de voorkant van zijn huis omgetoverd tot etalage met alleen maar spullen van FC Twente.

De man is nu een jaar fan van FC Twente. Sindsdien gaat het volgens hem goed met de club. Het is opmerkelijk dat de man fan is geworden van FC Twente. Een jaar geleden was hij nog aanhanger van Ajax.

Undecided

ik zie trouwens op die site dat sharon dijksma uit enschede komt.

zijn alle wijven daar zo lekker?
Reply
waf Wrote:
Quote:Een FC Twentefan in Enschede heeft de voorkant van zijn huis omgetoverd tot etalage met alleen maar spullen van FC Twente.

De man is nu een jaar fan van FC Twente. Sindsdien gaat het volgens hem goed met de club. Het is opmerkelijk dat de man fan is geworden van FC Twente. Een jaar geleden was hij nog aanhanger van Ajax.

Undecided

ik zie trouwens op die site dat sharon dijksma uit enschede komt.

zijn alle wijven daar zo lekker?

Ik kan nu flauw reageren maar dan doe ik een paar dames die ik persoonlijk ken tekort dus laat ik dat maar niet doen Wink

Kreeg in de arena trouwens nog een sms van een ex die het niet echt geinig vond dat ik voetbalsupporter was; 'heee je bent nu vast in Amsterdam, zorg even dat ze winnen want dat is goed voor fct'. De regio draait door..
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Kreeg in de arena trouwens nog een sms van een ex die het niet echt geinig vond dat ik voetbalsupporter was

Waarom niet? Ging je toen ook uitbundig juichen toen hij er met veel strijd(lust) eindelijk in zat?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Kreeg in de arena trouwens nog een sms van een ex die het niet echt geinig vond dat ik voetbalsupporter was

Waarom niet? Ging je toen ook uitbundig juichen toen hij er met veel s(trijd)lust eindelijk in zat?

wat is een slust?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:
Quote:Een FC Twentefan in Enschede heeft de voorkant van zijn huis omgetoverd tot etalage met alleen maar spullen van FC Twente.

De man is nu een jaar fan van FC Twente. Sindsdien gaat het volgens hem goed met de club. Het is opmerkelijk dat de man fan is geworden van FC Twente. Een jaar geleden was hij nog aanhanger van Ajax.

Undecided

ik zie trouwens op die site dat sharon dijksma uit enschede komt.

zijn alle wijven daar zo lekker?

Ik kan nu flauw reageren maar dan doe ik een paar dames die ik persoonlijk ken tekort dus laat ik dat maar niet doen Wink

Kreeg in de arena trouwens nog een sms van een ex die het niet echt geinig vond dat ik voetbalsupporter was; 'heee je bent nu vast in Amsterdam, zorg even dat ze winnen want dat is goed voor fct'. De regio draait door..

Was je erbij? Leuk. Ik vond ondanks de 4-0 nederlaag Heracles echt geen slechte ploeg. Ze stonden best aardig en hadden ook nog een doelpunt kunnen maken, dapper voetbal. Echt een leuke club d'ran... Mijn nummer 2!
The great old Ludwig von...
Reply
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Kreeg in de arena trouwens nog een sms van een ex die het niet echt geinig vond dat ik voetbalsupporter was

Waarom niet? Ging je toen ook uitbundig juichen toen hij er met veel strijd(lust) eindelijk in zat?

:waf:

Niet elke dame vind het geinig als je op haar vrije zondag naar een uitwedstrijd gaat. Overigens niet de reden dat het m'n ex is voor de duidelijkheid, zo erg was het ook weer niet Wink Maar tegenwoordig ben ik gelukkig met een meid die door haar ouders al van kinds af aan naar Heracles is meegenomen dus dat probleem hebben we ook niet meer!

gittermaster Wrote:Was je erbij? Leuk. Ik vond ondanks de 4-0 nederlaag Heracles echt geen slechte ploeg. Ze stonden best aardig en hadden ook nog een doelpunt kunnen maken, dapper voetbal. Echt een leuke club d'ran... Mijn nummer 2!

Ja, ik was er weer bij. Heracles speelde geen slechte wedstrijd, tot aan de 1-0 namen de Zwart-Witten ook initiatief. Maar na de 1-0 weet je al wel dat Ajax de touwtjes in handen neemt en de score verder op zal schroeven. Wat ze dan ook deden. Maar het is echt een enorme verademing met het voetbal dat we met trainer Brood voorgeschoteld kregen. Slecht voetbal zijn we wel gewend maar verliezen met opgeheven hoofd of verliezen op de laffe manier van Brood is een wereld van verschil. Nu bekend is geworden dat Verbeek vertrekt hoop ik dan ook dat we weer een trainer krijgen met 'ballen'. Bosz is de beoogde opvolger, hij liet Heracles in het eerste seizoen eredivisie met de nodige risico's aanvallen dus dat zou ik geen slechte keuze vinden. Met name in eigen Polman moet Heracles de tegenstander 'verrassen' door meteen vol de aanval te zoeken want dit is door de jaren heen wel de formule gebleken waarom veel kwalitatief sterkere clubs het toch zo moeilijk in Almelo hebben.

Verder echt leuk om te lezen dit! In 2005 hadden we volgens velen nog niks in de eredivisie te zoeken en nu lees je vaak sympathieke reacties over Heracles. Komt ook ongetwijfeld door dit extreem goede seizoen maar ik denk dat veel Nederlanders het ook wel kunnen waarderen dat Heracles laat zien dat je ondanks geringe financiële middelen maar wel een gezond beleid degradatie kunt voorkomen. En misschien dat het publiek ook een rol speelt want je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Heracles in dit opzicht ook veel groter is dan met alle respect een club als RKC. En dan heb ik het zowel over het fanatisme en beleving als de toeschouwers aantallen.
Reply
Smile Ik kan helaas nooit kijken naar het uitvak, daar ik er schuin onder zit, maar ik hoorde ze inderdaad wel vaker dan bij de gemiddelde wedstrijd.
Ben benieuwd of Heracles volgend seizoen weer in het eerste rijtje gaat eindigen, is lastig, maar denk wel dat je na zo'n seizoen je doelstelling wat omhoog mag schroeven
The great old Ludwig von...
Reply
@Lippe: Is het niet raar om zo hoog op de ranglijst te staan? Welke spelers zie jij binnenkort vertrekken? Als ik zo het transfers- en geruchten topic doorlees zie ik enkel een keertje de naam van Dost voorbij komen. Lijkt mij dat er toch meer spelers in het vizier van grotere ploegen moeten staan? Als enkel Dost na dit seizoen vertrekt kunnen jullie dit volgend seizoen dan weer of speelt alles en iedereen eigen ver boven zijn kunnen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:Smile Ik kan helaas nooit kijken naar het uitvak, daar ik er schuin onder zit, maar ik hoorde ze inderdaad wel vaker dan bij de gemiddelde wedstrijd.
Ben benieuwd of Heracles volgend seizoen weer in het eerste rijtje gaat eindigen, is lastig, maar denk wel dat je na zo'n seizoen je doelstelling wat omhoog mag schroeven

Het linkerrijtje lijkt mij onhaalbaar voor volgend seizoen. Ik denk dat de doelstelling voor volgend seizoen ook gewoon handhaving zonder nacompetitie zal zijn. Als supporter ben ik in ieder geval dik tevreden als we volgend seizoen ons met succes handhaven. Ik val er vaak op terug maar ik zeg het maar weer eens; we hebben de begroting er niet naar om de doelstelling drastisch te veranderen. Sparta had in het begin van het seizoen praatjes dat ze de degradatiezone achter zich wilden laten en zie nu het resultaat. Gelukkig heerst er bij Heracles nuchterheid en rust. In het achterhoofd hopen we allemaal wel dat we niet in serieuze degradatiezorgen zullen komen maar ik denk niet dat het in de doelstelling wordt opgenomen.

Box Brother Wrote:@Lippe: Is het niet raar om zo hoog op de ranglijst te staan? Welke spelers zie jij binnenkort vertrekken? Als ik zo het transfers- en geruchten topic doorlees zie ik enkel een keertje de naam van Dost voorbij komen. Lijkt mij dat er toch meer spelers in het vizier van grotere ploegen moeten staan? Als enkel Dost na dit seizoen vertrekt kunnen jullie dit volgend seizoen dan weer of speelt alles en iedereen eigen ver boven zijn kunnen?

Héél raar. Dit is een seizoen waar je 'later' over praat. Het is dan ook het beste seizoen van Heracles sinds de invoering van het betaalde voetbal. Ik geniet er met volle teugen van maar het besef is er volgens mij nog niet eens helemaal altijd. Het is soms nog zo onwerkelijk, dat klinkt raar maar ik kan gewoon echt niet serieus bevatten dat wij dicht tegen Europees voetbal aanzitten. Dat is altijd het onmogelijke geweest. Ik denk dat ik tijdens de play-offs dan ook dood ga van de zenuwen Wink Ik noem het in ieder geval de enige kans in ons leven om het eens te beleven met ons cluppie. Al riep ik dat ook tijdens de halve finale thriller tegen Roda 3 seizoenen geleden. Maar zoals de trainer van onze buren mooi sprak: bij degradatie heb je iets te verliezen maar nu kun je enkel iets moois bereiken.

Dost is niet echt geliefd in Almelo door al zijn kapsones. Als er een zak geld op tafel komt mag hij van mij vertrekken want ik kan hem niet uitstaan soms. De kans dat hij vertrekt lijkt mij ook erg groot gezien de interesse in hem en zijn walgelijke uitspraak ‘ik blijf alleen bij Heracles als Verbeek blijft’. Nou doei Bas. Verder vrees ik dat Maertens ook zal vertrekken, hij heeft meerdere keren aangegeven terug te willen naar België. Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat er nog steeds geen club is die inziet dat Quansah van onschatbare waarde is voor de Zwart-Witten. Als hij vertrekt dan houd ik pas echt mijn hart vast voor aankomend seizoen. Ook bij Overtoom zijn er wel eens geruchten geweest maar voor hem lijkt het mij verstandiger dat hij nog minimaal een seizoen blijft.

Maar stel alleen Dost vertrekt dan zie ik ons volgend seizoen nog steeds tegen degradatie strijden hoor. Vergeet niet dat we 2 seizoenen geleden een selectie hadden die niet eens veel verschilde dan die van dit seizoen. Toen zijn we slechts 3 punten boven hekkensluiter Volendam geëindigd. Verbeek heeft er echt een geweldig team van gemaakt en sommige spelers (bv. Douglas) zijn wellicht wel boven eigen kunnen gaan spelen. In ieder geval een stuk beter gaan spelen, laat ik het zo stellen. Ik denk ook dat het ‘niks moet alles mag’ voor een enorm positieve flow heeft gezorgd en veel punten heeft opgeleverd.
Reply
Na aanvoerder Penders en de 'Ajacieden' Schilder en Leonardo is nu ook de controleur op het middenveld, Tim Gilissen, afgehaakt bij NAC. De titel komt dichter en dichter bij.
Reply


Forum Jump: