The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
#31
maar net 5 en veronica is nog net wat teveel gevraagd, als je in een vkantiepark in die regio zit Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
bocaloca Wrote:maar net 5 en veronica is nog net wat teveel gevraagd, als je in een vkantiepark in die regio zit Wink

Wie gaat er nou naar Tukkerland naar een vakantiepark?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#33
Mukkus Wrote:RTL5 zendt dit seizoen zes keer op vrijdagavond een competitie-wedstrijd van SC Heerenveen rechtstreeks uit. Geen enkele club (ook FC Twente niet) :wink: in de Eredivisie krijgt zoveel aandacht.

Twee thuiswedstrijden en vier wedstrijden worden vanwege live-uitzendingen gespeeld op vrijdag. AZ, Sparta, NAC Breda, NEC en Vitesse komen elk vijf keer rechtstreeks aan bod. Vanuit het stadion van de thuisspelende club maakt RTL5 een programma onder de titel De Aftrap. Voorzitter Riemer van der Velde van SC Heerenveen: ,,In het begin waren we niet tevreden over het programma van Heerenveen. Maar na overleg met de planner hebben we nog het een en ander kunnen veranderen. Het is nu wel positief dat we regelmatig in beeld zijn, maar dat schept ook verplichtingen: we moeten nu elke keer weer voor een groot publiek laten zien wat we waard zijn.

De zes wedstrijden die rechtstreeks te zien zijn op RTL5: ADO Den Haag - SC Heerenveen (26/8), SC Heerenveen - NEC (23/9), Ajax - SC Heerenveen (28/10), FC Groningen - SC Heerenveen (13/01), FC Utrecht - SC Heerenveen (10/3), SC Heerenveen - Feyenoord (7/4)
Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats,
Of heb ik ongelijk.
Reply
#34
Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats,
Of heb ik ongelijk.

Of heb je teveel pilletjes geslikt? Of ben je verminderd toerekeningsvatbaar? Of ben je bezeten? Of...of...of...of... laat maar. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Gerben Zonderland Wrote:
Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats,
Of heb ik ongelijk.

Of heb je teveel pilletjes geslikt? Of ben je verminderd toerekeningsvatbaar? Of ben je bezeten? Of...of...of...of... laat maar. :|
nee GZ ik ben goudeerlijk?
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:
Meazza Wrote:Dit allemaal is een voorbode Twente komt wel.jullie zullen versteld staan hahahahahaha in de toekomst is het niets anders meer dan Twente,Twente en Twente met AZ op de 2de plaats,
Of heb ik ongelijk.

Of heb je teveel pilletjes geslikt? Of ben je verminderd toerekeningsvatbaar? Of ben je bezeten? Of...of...of...of... laat maar. :|
Wil je een keer met me mee naar een feestje Gerben,denk wel dat ut leuk word met ons beiden,zo n beroerde kerel ben je echt niet,denk ik,je bent wel een relaxte gast denk ik alleen een beetje te precies ogf nie??/
Reply
#37
:roll:
Reply
#38
Meazza, die gaten van die bivakmuts moeten voorop je gezicht zitten. De bovenste 2 voor de ogen, dan zie je je toetsenbord en dus zie je ook wat je typt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Ook Meazza is niet zo beroerd als ie zich voor doet,denk ik,maar weet het niet zeker,hij houdt van feestjes,samen met Gerben.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#40
FC Twente heeft vanmiddag ook haar derde oefenduel gewonnen, in Vriezenveen werd Twenterand met 0-6 verslagen. De doelpunten van Twentse zijde werden gemaakt door N'Kufo(2x), Touma, Velten en Bakircioglü(2x). Voor Kennedy Bakircioglü was het zijn eerste wedstrijd voor FC Twente, waarin hij dus tweemaal trefzeker was.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#41
En dit is het FC Twente meisje voor het nieuwe seizoen:

[Image: 67d_vv8369_044.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#42
kruisje
Reply
#43
Ramon Zomer liet net een prutje
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#44
En Tim Velten snoof hem op!
Reply
#45
Van Persie: "heb ik een hoer geneukt en nu klaagt ze me aan"
Kluifert: "hmmm"
Van Persie: "wat moet ik doen"
Kluifert: " trouw ermee, dat heeft vd Vaart ook gedaan"
Reply
#46
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
bocaloca Wrote:#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

:roll:
Reply
#48
Mukkus Wrote:=D> een gouwe ouwe, meazza =D>

:roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
FC Twente heeft vanavond met 3-1 gewonnen van eerste-divisionist AGOVV Apeldoorn. De wedstrijd die in Bergentheim plaatsvond stond onder toezicht van ongeveer 1500 toeschouwers. FC Twente begon voortvarend en een lobje van Gakhokidze belandde net naast het doel. Even later was het Afonso die de 1-0 op het scorebord mocht zetten na een goede actie van Elbekay Bouchiba. Vlak voor rust kwam AGOVV op gelijke hoogte. Na een foute inschatting van Sander Boschker bij een ingooi kon Juliana de gelijkmaker binnenkoppen. Dit is tevens de eerste tegentreffer van FC Twente in de voorbereiding. Even later kon FC Twente alweer de 2-1 op het scorebord zetten. Na een mooie één-twee tussen Bakircioglu en Schuurman, was het Gakhokidze die met een volley FC Twente weer op voorsprong zette. De Griekse testspeler Loumpoutis liet een zeer behoorlijke indruk achter. De linksback is snel en durft vaak mee op te komen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
trouwens balthazar echt heel origineel ben je ook weer niet met je avatar
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Iedereen noemt mij calimero en dan mag ik geen eens een avater van mijzelf?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#52
ben jij een jood?
Reply
#53
haha, dat vind ik dan wel weer leuk :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#54
Geweldige avatar Balthazar, ook een beetje zelfspot mag al niet he......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#55
eehm beetje naloperij die avatar, en als iemand anders em heeft dr over gaan lopen miepenn, en nu een rugtukker em heeft is et opeens geweldig.

Nog steeds niet echt origineel en van hoog niveau die tukkers
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Why Why Why :eeeek:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#57
Eerlijk gezegt, 't bevalt me best zo'n tukker topic, het is nu bij de andere topics een stuk rustiger.

Maar lang genoeg in Duitsland geweest, ik ga maar weer even de nederlandse topics bekijken.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#58
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#59
FC Petr Wrote:Eerlijk gezegt, 't bevalt me best zo'n tukker topic, het is nu bij de andere topics een stuk rustiger.

Maar lang genoeg in Duitsland geweest, ik ga maar weer even de nederlandse topics bekijken.

En dat zegt iemand die zelf misschien net 40 KM van Duitsland af woont. :roll:
Reply
#60
Slotje Tongue
Reply


Forum Jump: