The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
#91
je wilt niet weten hoe mooi dat is
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#92
Balthazar Wrote:je wilt niet weten hoe mooi dat is

meid, doe es gek en vertel! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
Komende zaterdag speelt FC Twente de traditionele openingswedstrijd, deze keer tegen het Duitse Hannover '96. De supporters van de Duitse club kennen de reputatie van Vak-P als sfeermakers en hebben nu alle Duitsers opgeroepen om Duitse vlaggen mee te nemen naar het Epi Drost Stadion.

Vak-P organiseert daarom een tegenaktie. De Ultras hebben iets op de planning staan, maar ook jullie wordt gevraagd om allemaal Nederlandse vlaggen mee te nemen naar het stadion.

We zullen gezamelijk de Duitsers eens laten zien wie de baas is...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#94
Komt Ajax ook dan?
May The Schwartz Be With You
Reply
#95
Berend Botje Wrote:Komt Ajax ook dan?

Qu'est-ce que
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#96
Vret Mien Gras Wrote:
Berend Botje Wrote:Komt Ajax ook dan?

Qu'est-ce que

:eeeek: :eeeek:
Reply
#97
Vret Mien Gras Wrote:Komende zaterdag speelt FC Twente de traditionele openingswedstrijd, deze keer tegen het Duitse Hannover '96. De supporters van de Duitse club kennen de reputatie van Vak-P als sfeermakers en hebben nu alle Duitsers opgeroepen om Duitse vlaggen mee te nemen naar het Epi Drost Stadion.

Vak-P organiseert daarom een tegenaktie. De Ultras hebben iets op de planning staan, maar ook jullie wordt gevraagd om allemaal Nederlandse vlaggen mee te nemen naar het stadion.

We zullen gezamelijk de Duitsers eens laten zien wie de baas is...


De Duitsers van Hannover of van Twente?
Reply
#98
Vret Mien Gras Wrote:Komende zaterdag speelt FC Twente de traditionele openingswedstrijd, deze keer tegen het Duitse Hannover '96. De supporters van de Duitse club kennen de reputatie van Vak-P als sfeermakers en hebben nu alle Duitsers opgeroepen om Duitse vlaggen mee te nemen naar het Epi Drost Stadion.

Vak-P organiseert daarom een tegenaktie. De Ultras hebben iets op de planning staan, maar ook jullie wordt gevraagd om allemaal Nederlandse vlaggen mee te nemen naar het stadion.

We zullen gezamelijk de Duitsers eens laten zien wie de baas is...

Ze komen vast te paard, met van die grote vaandels op hun lans.... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#99
Quote:FC Twente vindt kleine N'Kufo niet goed genoeg

27/7/2005 17:59

Geen N'Kufo en N'Kufo bij FC Twente. De Enschedese club bestempelde de jongere broer van spits Blaise als te licht en testte hem af.
Yannick N'Kufo was de laatste weken op proef bij FC Twente. Hij trainde mee met de beloften en werkte ook drie duels met hen af. Maar het lukte de achttienjarige halfbroer van Blaise niet om de technische staf van de Tukkers tot een contract te verleiden.

'Wij vinden dat Yannick zeker kwaliteiten heeft, maar die zijn in onze ogen onvoldoende om op termijn het eerste elftal te kunnen halen', legde algemeen directeur Johan Plageman uit op de website van FC Twente

Eerst grootspraak van alle tukkers en nu blijkt het menneke niet te kunnen voetballen... Undecided
Reply
Matador! Wrote:Eerst grootspraak van alle tukkers en nu blijkt het menneke niet te kunnen voetballen... Undecided

En waar lees jij dan grootspraak over Yannick N'Kufo Matador?
Of wil je gewoon even een "volgens jou" leuke opmerking plaatsen omdat een paar heren voor jou, die ook denken dat ze lollig zijn, dat ook deden?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.twentekids.nl/kidsclub/opstelling.stm">http://www.twentekids.nl/kidsclub/opstelling.stm</a><!-- m -->

Leuk man!
Jammer dat ze die kids nog steeds Simon Czjammer voorschotelen om op te stellen. Je reinste kindermishandeling.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.twentekids.nl/supporters/vakp/">http://www.twentekids.nl/supporters/vakp/</a><!-- m -->

Quote:LID WORDEN
Voel jij je aangesproken en wil je lid worden van VAK-P dan kan dat door een briefje te schrijven naar:
Supportersvereniging VAK-P
Postbus 40261
7504 RG ENSCHEDE

Aanmelden tijdens openingstijden van het supportershome kan ook.
Of spreek een berichtje in op de voicemail: 053-431 61 89
Het lidmaatschap kost 35 gulden.
Het lidmaatschap geeft je recht op toegang in het supportershome en je ontvangt 4x per jaar het fanzine P-Talk.

Ik wil graag lid worden, maar hoe kom ik aan guldens?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik heb nog wel wat D-Marken, mag vast ook wel. Zal ik ze ff naar je PB-en?
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:Eerst grootspraak van alle tukkers en nu blijkt het menneke niet te kunnen voetballen... Undecided

En waar lees jij dan grootspraak over Yannick N'Kufo Matador?
Of wil je gewoon even een "volgens jou" leuke opmerking plaatsen omdat een paar heren voor jou, die ook denken dat ze lollig zijn, dat ook deden?

Matador, of vind je het nu niet grappig meer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mukkus Wrote:http://www.twentekids.nl/supporters/vakp/

Quote:LID WORDEN
Voel jij je aangesproken en wil je lid worden van VAK-P dan kan dat door een briefje te schrijven naar:
Supportersvereniging VAK-P
Postbus 40261
7504 RG ENSCHEDE

Aanmelden tijdens openingstijden van het supportershome kan ook.
Of spreek een berichtje in op de voicemail: 053-431 61 89
Het lidmaatschap kost 35 gulden.
Het lidmaatschap geeft je recht op toegang in het supportershome en je ontvangt 4x per jaar het fanzine P-Talk.

Ik wil graag lid worden, maar hoe kom ik aan guldens?

Hier kun je nog betalen met de gulden netzoals in Friesland met florijnen.

Hoef Wrote:Ik heb nog wel wat D-Marken, mag vast ook wel. Zal ik ze ff naar je PB-en?

Jouw bloedgeld hoeft hij denk ik niet...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Bedankt voor de Marken, Hoef. Wel mooie briefjes van 10, met van Bommel erop....

Florijnen? Wij ruilen hier nog steeds met schelpen en kralen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bedankt voor de Marken, Hoef. Wel mooie briefjes van 10, met van Bommel erop....

Florijnen? Wij ruilen hier nog steeds met schelpen en kralen!

Ik kreeg gisteren nog 4 paar gele klompen aangeboden voor mijn Sneekweek-shirts.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Bedankt voor de Marken, Hoef. Wel mooie briefjes van 10, met van Bommel erop....

Florijnen? Wij ruilen hier nog steeds met schelpen en kralen!

Ik kreeg gisteren nog 4 paar gele klompen aangeboden voor mijn Sneekweek-shirts.

Mooi voor je, Gerben. Daar krijg in Groningen toch al snel een knuppel en berevel voor!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Bedankt voor de Marken, Hoef. Wel mooie briefjes van 10, met van Bommel erop....

Florijnen? Wij ruilen hier nog steeds met schelpen en kralen!

Ik kreeg gisteren nog 4 paar gele klompen aangeboden voor mijn Sneekweek-shirts.

Mooi voor je, Gerben. Daar krijg in Groningen toch al snel een knuppel en berevel voor!

Precies, en als ik wat aandring ook nog wel een fles Graanjenever.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zo dat doe je goed.
Reply
FC Twente heeft vanavond de oefenwedstrijd tegen de Twentse selectie met 10 - 0 gewonnen op het terrein van Rigtersbleek te Enschede. Blaise N'Kufo zette de 1-0 op het scorebord na een goede voorzet van (ditmaal linkshalf) Georgi Gakhokidze. De 2-0 werd gemaakt door Niels Wellenberg die een goede voorbereidende actie van Karim El Ahmadi wist af te ronden met een schuiver in de verre hoek. Kort daarna volgde het mooiste doelpunt van de avond. Jason Culina wist met een keiharde volley diagonaal de 3-0 te scoren. Daarna zakte FC Twente een beetje terug, maar N'Kufo en Touma wisten beide na een individuele actie respectievelijk de 4-0 en de 5-0 te scoren. In de 1e helft raakte El Ahmadi nog de lat, en Jason Culina de paal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Leuk zeg, 5 goals maken en dan zeggen dat je 10-0 gewonnen hebt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Alweer een nieuwe regel in het betaald voetbal, de KNVB heeft hem even geleend van het televisiespelletje 1 tegen 100! : "De verdubbelaar!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Leuk zeg, 5 goals maken en dan zeggen dat je 10-0 gewonnen hebt.

Ik wou het niet te uitgebreid maken maar goed:

In de 2e helft, met een vrijwel totaal ander elftal, wist FC Twente de score verder uit te bouwen naar 10-0. Afonso kon kort na rust voor een hattrick zorgen, maar 2 van de 3 opgelegde kansen wist hij in te tikken zodat FC Twente op 7-0 kwam. Even later kwam Kennedy Bakircioglu dan toch nog een halfuur meespelen. Aanvankelijk zou hij niet meespelen, maar blijkbaar was hij nu toch fit genoeg nadat hij gisteren niet in actie hoefde te komen toen de wedstrijd was afgelast. De Zweed speelde gedreven en was gretig om een goal te maken. Wout Brama wist van deze gretigheid te profiteren, want na een schot van Bakircioglu kon hij uit de rebound de 8-0 aantekenen. Ramon Zomer zorgde na een knappe aanval (wederom assist Bakircioglu) voor de 9-0, en Peter Niemeyer wist uit een corner van Fafiani de 10-0 in de kruising binnen te koppen.

Opstelling FC Twente: Pasveer; Schuurman (45' Sibum), Majstorovic (45' Niemeyer), Touzani (60' Bakircioglu), Heubach (60' Hoftijzer); Wellenberg (45' Brama), Culina (45' Zomer), Gakhokidze (45' Bouchiba); El Ahmadi (45' Gerritsen), N'Kufo (45' Afonso), Touma (45' Fafiani)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Geen Boschker?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Geen Boschker?

Nee, hele wedstrijd Pasveer. Er is geen nieuws over Boschker betreffende blessures of familieomstandigheden of iets dergelijks. Waarschijnlijk wil Coolen Pasveer gewoon testen en misschien gaat hij Boschker wel passeren. Wintjens heeft ook geen minuten gekregen dus het is wel vaag.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Leuk zeg, 5 goals maken en dan zeggen dat je 10-0 gewonnen hebt.

Ik wou het niet te uitgebreid maken

Dit is jullie eigen topic, hier kan je alles doen wat je wil!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Op verzoek van Mukkus:
BERLIJN (ANP) - Oud-Ajacied Nando Rafael heeft het Duitse staatsburgerschap verworven. Dat maakte zijn club Hertha BSC donderdag bekend. Door de naturalisatie van de 21-jarige spits, geboren in Angola, kan de Duitse ploeg een extra speler van buiten de Europese Unie aantrekken.

Ajax moest de talentvolle Rafael in 2002 met tegenzin afstaan aan Hertha BSC. Het CWI (Centrum voor Werk en Inkomen) wilde geen werkvergunning afgeven. Rafael vluchtte in 1994 uit zijn geboorteland, na de moord op zijn ouders, broer en zus. Hij vroeg toen in Nederland asiel aan.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik ben van mening dat we het aantal topics beperkt moeten houden. En alles m.b.t. het duitse voetbal gewoon hier.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zoo Mukkus is ook weer klaargekomen vanavond!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: