The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




"Het grote FC Twente topic"
Komt een Twente-supporter in Heerenveen en zegt tegen een aantal inwoners van die plaats, dattie wel supporter van Heerenveen wil worden. Ze melden de twent dat ie er maar even een nachtje over moet gaan nadenken over deze zware beslissing. Maar de twent is vastberaden en wil absoluut fan van Heerenveen worden. Dus die friezen zitten 's avonds aan de borrel en bedenken een plan, hoe ze die twent supporter van Heerenveen kunnen laten worden. De volgende ochtend roepen ze de twent, die nog steeds achter zijn beslissing staat, om 3 opdrachten te voldoen. Zodra die opdrachten juist zijn vervuld, mag ie zich officieel SC Heerenveen-supporter noemen.
De eerste opdracht: In 1 teug een literfles beerenburg achterover slaan.
De tweede: Blaise N'Kufo de tanden uit de bek slaan.
Als derde, min of meer als beloning: Een gigantisch lekker fries boerinnetje neuken.

Die twent dolenthousiast en drinkt in 1 teug die fles beerenburg leeg en gaat het Abe Lenstra Stadion binnen, waar Blaise zit te wachten in de kleedkamer. Een uur lang gekreun, gestommel, lawaai en geschreeuw. Komt die twent, inmiddels ladderzat, het stadion uit: "zoooo woar iz datsj lekkere wiif nou, zjal ik die nog eve de tanden uit ze bek sloan........"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hey Harry Bierdop ben je er nu wel op 20 Augustus om je club toe te schreeuwen!!! :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:Hey Harry Bierdop ben je er nu wel op 20 Augustus om je club toe te schreeuwen!!! :wink:

Haary wel, hij is tenminste fanatiek, een echte supporter.
Reply
FC Twente heeft vandaag de openingswedstrijd met 1-1 gelijk gespeeld tegen Hannover '96 uit Duitsland. In de 1e helft kreeg FC Twente kansen via Majstorovic (kopbal) , Culina(schot zijnet) en N'Kufo. De grootste kans was voor Sharbel Touma die zijn mannetje uitkapte, maar toch de bal nog naast het doel wist te krijgen. Hannover '96 kwam vlak voor rust op voorsprong door een doelpunt van Brdraric. In de 2e helft wist FC Twente al snel gelijk te maken via Jason Culina. Ook kreeg het nog kansen op de winnende treffer, maar N'Kufo en Brama wisten uit kopkansen niet te scoren. Ook Hannover kreeg nog een aantal kansen, maar wist niet te scoren zodat de openingswedstrijd in 1-1 eindigde.


Vergelijkingsmateriaal?
Arminia Bielefeld - SC Heerenveen 1-0
MSV Duisburg - AZ 3-1
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Vergelijkingsmateriaal?
Arminia Bielefeld - SC Heerenveen 1-0
MSV Duisburg - AZ 3-1

Dat zegt natuurlijk helemaal niks Vret Mien Gras. Het zijn oefenwedstrijden waarin de trainers het een en ander uitproberen. Als het een europese bekerwedstrijd geweest zou zijn is het natuurlijk een ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat FC Twente het slecht heeft gedaan..integendeel Wink

Gefeliciteerd!
Economists do it with models...
Reply
Lompoutis is een grote aanwinst zoals het er nu uitziet.
Culina is giga in vorm.

Maar goed, oefenwedstrijden zijn er inderdaad om dingen uit te proberen. Maar het zegt wel degelijk iets over de vorm van de spelers en/of het team.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Voor een team als FC Twente (niet negatief bedoeld) zijn zulke oefenwedstrijden belangrijk om vertrouwen uit te putten. Succes met FC Twente dit seizoen! Wink
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Voor een team als FC Twente (niet negatief bedoeld) zijn zulke oefenwedstrijden belangrijk om vertrouwen uit te putten. Succes met FC Twente dit seizoen! Wink

Jij ook met Ado he :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente heeft vandaag de openingswedstrijd met 1-1 gelijk gespeeld tegen Hannover '96 uit Duitsland. In de 1e helft kreeg FC Twente kansen via Majstorovic (kopbal) , Culina(schot zijnet) en N'Kufo. De grootste kans was voor Sharbel Touma die zijn mannetje uitkapte, maar toch de bal nog naast het doel wist te krijgen. Hannover '96 kwam vlak voor rust op voorsprong door een doelpunt van Brdraric. In de 2e helft wist FC Twente al snel gelijk te maken via Jason Culina. Ook kreeg het nog kansen op de winnende treffer, maar N'Kufo en Brama wisten uit kopkansen niet te scoren. Ook Hannover kreeg nog een aantal kansen, maar wist niet te scoren zodat de openingswedstrijd in 1-1 eindigde.


Vergelijkingsmateriaal?
Arminia Bielefeld - SC Heerenveen 1-0
MSV Duisburg - AZ 3-1

a) Twente speelde thuis.....
b) Voorlopig de laatste europese wedstrijd voor Twente.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente heeft vandaag de openingswedstrijd met 1-1 gelijk gespeeld tegen Hannover '96 uit Duitsland. In de 1e helft kreeg FC Twente kansen via Majstorovic (kopbal) , Culina(schot zijnet) en N'Kufo. De grootste kans was voor Sharbel Touma die zijn mannetje uitkapte, maar toch de bal nog naast het doel wist te krijgen. Hannover '96 kwam vlak voor rust op voorsprong door een doelpunt van Brdraric. In de 2e helft wist FC Twente al snel gelijk te maken via Jason Culina. Ook kreeg het nog kansen op de winnende treffer, maar N'Kufo en Brama wisten uit kopkansen niet te scoren. Ook Hannover kreeg nog een aantal kansen, maar wist niet te scoren zodat de openingswedstrijd in 1-1 eindigde.


Vergelijkingsmateriaal?
Arminia Bielefeld - SC Heerenveen 1-0
MSV Duisburg - AZ 3-1
FEYENOORD - HERTHA BSC (#4 bundesliga) 3-0

Big Grin
Reply
Emmen - Twente 0-5

4x Culina
1x N'Kufo
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Das geen vergelijking, das Duitsland tegen Duitsland
Reply
Hoef Wrote:Das geen vergelijking, das Duitsland tegen Duitsland


Orgineel
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kennedy Wrote:Hey Harry Bierdop ben je er nu wel op 20 Augustus om je club toe te schreeuwen!!! :wink:

Zekerzzz!

Wilde eigelijk naar Decibell Outdoor maar die laat ik denk ik toch schieten! ( 3 september maar naar Niederrhein, ook leuk feessie)

Lekker broodjes Beenham eten in En-ske-deee...

:8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Balthazar Wrote:
Hoef Wrote:Das geen vergelijking, das Duitsland tegen Duitsland


Origineel

Valt wel mee toch? Of is er iets mis met je geheugen?
Reply
Hoef Wrote:
Balthazar Wrote:
Hoef Wrote:Das geen vergelijking, das Duitsland tegen Duitsland


Origineel

Valt wel mee toch? Of is er iets mis met je geheugen?

Hoef het zal me niks verbazen dat je ma een j.ood is en je pa een mof, grapjasje toch van me.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Balthazar Wrote:
Hoef Wrote:Das geen vergelijking, das Duitsland tegen Duitsland


Orgineel

[Image: Orgi.JPG]

[Image: neel.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben is pas origineel met orgineel.

Jammer dat Balthazar het niet schreef als "orgieneel".
Ik had Gerben wel eens een vies plaatje willen zien plaatsen....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Gerben is pas origineel met orgineel.

Jammer dat Balthazar het niet schreef als "orgieneel".
Ik had Gerben wel eens een vies plaatje willen zien plaatsen....

Quote:Happy Gilmore: Don't push me, Bob. Now's not the time!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben durft niet :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Hoe spreek je kut tukker uit?
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Hoe spreek je kut tukker uit?

Waar slaat dit op?
Is dit een mop?
Zo ja, antw: "geen idee hoe".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
HT-Moker Wrote:Hoe spreek je kut tukker uit?

HT-Moker?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boschker 8 tot 10 weken uitgeschakeld met een gebroken schouder
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
HT-Moker Wrote:Hoe spreek je kut tukker uit?

Waar slaat dit op?
Is dit een mop?
Zo ja, antw: "geen idee hoe".


Dit is het zogenaamde Tukkerkutt'n.
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
Balthazar Wrote:Boschker 8 tot 10 weken uitgeschakeld met een gebroken schouder

Welke speler van Emmen heeft dat geflikt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hoezo mukkus wil je hem een bloemetje sturen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Amstel Cup: Quick Boys laat FC Twente sidderen

6/8/2005 21:36

Van de profclubs heeft alleen Stormvogels Telstar de eerste schifting van de Amstel Cup niet overleefd. Mede dankzij invaller Bakircioglü kwam FC Twente met de schrik vrij tegen Quick Boys.
Stormvogels Telstar was niet opgewassen tegen HSC'21/Brein, dat met een 1-0 overwinning de tweede ronde van de Amstel Cup bereikte. Voor de ploeg van trainer Luc Nijholt gold de absentie van Kevin Moeliker, Jan Bruin en Sjaak Lettinga als verzachtende omstandigheid voor de uitschakeling.

Quick Boys was dicht bij een enorme verrassing. De Katwijkse zaterdaghoofdklasser bezorgde FC Twente voor een benauwde zaterdag, die voor de eredivisionist met een sisser afliep (0-2). Via invallers Kennedy Bakircioglü en Jeroen Heubach stelde de Twenste formatie pas in de verlenging orde op zaken.

Volgens trainer Rini Coolen lag de moeizame middag niet aan de instelling van de spelers. 'Tegen amateurclubs komt het vaak voor dat dit wel het geval is, maar tegen Quick Boys niet. Normaal spreek ik de spelers vlak na de wedstrijd nooit toe, maar nu heb ik dat gedaan om te voorkomen dat spelers ermee blijven zitten. Met name omdat we nog een lange terugreis voor de boeg hebben. We hebben een flink aantal kansen gecreëerd, alleen in de afronding waren we niet gelukkig.'
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je weet toch dat Twente altijd moeite heeft met de kleintjes als het ergens om gaat. Het is grote klasse dat ze gewonnen hebben. Ik ben tevreden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Een overwinning is en blijft een overwinning....
Reply


Forum Jump: