The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
#61
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:

ik heb gister gezien dat leonard goed kan zagen. Hakkuh
Reply
#62
waf Wrote:
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:

ik heb gister gezien dat leonard goed kan zagen. Hakkuh

Wat een kerel he! Schitterend. Binnen de 10 minuten Huntelaar eruit met zo'n tackel teken ik voor. Gele kaart doet er dan niet toe. Zo snel in de wedstrijd zal die dikke toch nog geen rood geven. Sneijder en Buys worden ook mooie duels. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Dan gaat Rosenberg invallen voor Bijbel. Perez is altijd de standaardinvaller voor Sneijder. Perez is gewoon een middenvelder en is goed in vorm.

Nou voor Rosenberg hoeft Feyenoord helemaal niet bang te zijn, gisteravond naar Jong Ajax - Jong PSV (0-2 \Big Grin/ ) geweest en hij raakte echt geen enkele bal goed, en maar voortdurend misbaar maken richting medespelers en scheidsrechter. Eind van de wedstrijd kreeg hij bijna geen enkele bal meer aangespeeld :lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#64
centre court Wrote:
waf Wrote:
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:

ik heb gister gezien dat leonard goed kan zagen. Hakkuh

Wat een kerel he! Schitterend. Binnen de 10 minuten Huntelaar eruit met zo'n tackel teken ik voor. Gele kaart doet er dan niet toe. Zo snel in de wedstrijd zal die dikke toch nog geen rood geven. Sneijder en Buys worden ook mooie duels. :lol:
Ach, Huntelaar scoort toch niet :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:
Volgens mij hebben jullie het ook niet zo op Heitinga...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:
Volgens mij hebben jullie het ook niet zo op Heitinga...


gay sloggi staat in mijn voetbalmaster team dus dat is een prima gozert.
Bangkok resident.
Reply
#67
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gaan we ons nou druk maken om iets dat door een Feyenoordsupporter wordt gemeld of één of ander zielig forum!? Sneijder moet gewoon meedoen, we moeten toch aan iemand een hekel hebben zondag, rest van die ideale schoonzonen is niet veel aan mis behalve dat lelijke shirt. :8:
Volgens mij hebben jullie het ook niet zo op Heitinga...

in principe hebben we 't op niemand natuurlijk, maar ik zie de haat richting Heitinga nog niet zo. Vroeger was alles beter. :8: De Boertjes, Blind, Seedorf, Kluivert, Davids. Dat waren pas galbakken.
In 't huidige ajax zit behalve sneijder niet echt iemand die zwaar fout is. Allemaal lieve jongetjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Hij blijft grappig:

[Image: mogedebestewinnenft5.jpg]

Maar ik hoop dat Feyenoord wint. Het is ze gegund deze overwinning.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#69
Waarom, als ik vragen mag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ad Wim Wrote:Waarom, als ik vragen mag?


Dat mag je!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#71
Ik was vanmorgen toevalligerwijs bij de Arena (jaja, ik heb een getuige) en heb besloten om te kijken bij de training van Ajax. Sneijder trainde niet mee en van omstanders hoorde ik iid dat ie 'iets met zijn enkel' had.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
en niet eens een kopje koffie komen halen? Icon_cry
Reply
#73
Heb er nog wel aan gedacht! Eerlijk. Heb nog heel hard 'MAC!' geroepen, toen vroeg iemand: "wilt u er ook frietjes bij?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#74
toen heb je toch nee gezegd hoop ik?
Reply
#75
Ik zie jou nu bukkend voor me in een Stefan Postma-houding met french fries in je hol.....

(Ik heb dus 'ja' gezegd....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?
Reply
#77
Volgens mij werden hij en Lucius gespaard voor deze wedstrijd. Daardoor kwam er zoveel kritiek op Koeman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Lucius was 70% fit en de kans was te groot dat ie pakweg al na een half uurtje gewisseld moest worden. Vandaar speelde Lucius iig niet, zodat ie zondag weer 100% is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?

Vanavond, net als vorige week, weer bij Kale de Grote? Dan zal ik je precies zeggen hoe het met Hofs zit !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
Die zit zeker ook in die reet met friet?
Bangkok resident.
Reply
#81
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?

Vanavond, net als vorige week, weer bij Kale de Grote? Dan zal ik je precies zeggen hoe het met Hofs zit !

Hij wil het graag voor 18.00 uur weten i.v.m. z'n profcoach team.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#82
nooit geweten dat er ook een 'vrouwelijke' variant van KJH is :lol:

[Image: p6538.jpg]
Reply
#83
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?

Vanavond, net als vorige week, weer bij Kale de Grote? Dan zal ik je precies zeggen hoe het met Hofs zit !

:o Zat jij daar ook? Hoezo zeggen wij niet meer even gedag, dan? :razz:
Reply
#84
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?

Vanavond, net als vorige week, weer bij Kale de Grote? Dan zal ik je precies zeggen hoe het met Hofs zit !

:o Zat jij daar ook? Hoezo zeggen wij niet meer even gedag, dan? :razz:

:oops: :oops: ................. ik wist niet 100% zeker of je het wel was.
Toen je naar binnen ging en mij ook niet herkende begon ik nog meer te twijfelen..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#85
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat meer over Hofs? Op tijd fit voor de pot tegen Ajax?

Vanavond, net als vorige week, weer bij Kale de Grote? Dan zal ik je precies zeggen hoe het met Hofs zit !

:o Zat jij daar ook? Hoezo zeggen wij niet meer even gedag, dan? :razz:

:oops: :oops: ................. ik wist niet 100% zeker of je het wel was.
Toen je naar binnen ging en mij ook niet herkende begon ik nog meer te twijfelen..........

Kom vanavond maar naar de Blauwe Engel, Bumster, dan mag je je excuses (en 'n pint :cheers: ) aanbieden... :razz:
Reply
#86
Kom anders beiden zondagochtend even een pintje pakken bij ingang Noord B.
Half 8....

:wink:
Reply
#87
Fabian Wrote:Kom anders beiden zondagochtend even een pintje pakken bij ingang Noord B.
Half 8....

:wink:

Ik zit om 12:30 in de kroeg voor het grote scherm. Doe ik je weer plezier met een sms bij dingen die op tv beter te zien zijn dan in het stadion?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#88
Fabian Wrote:Kom anders beiden zondagochtend even een pintje pakken bij ingang Noord B.
Half 8....

:wink:

Ja, en dan weer onverrichterzake naar huis zonder uitkaart... :letitallout: Nee dank u! :wink:
Reply
#89
Sjaak Wrote:Volgens het ajax-netwerk is Wesley Sneijder vandaag geblesseerd aan de enkel geraakt. Vanochtend leek er nog niks aan de hand toen de geboren Utrechtenaar op de training door zijn enkel ging. Hij kon de training probleemloos voortzetten, maar vanavond waren de klachten dusdanig dat het al voor 99% zeker is dat hij zondag niet kan mee spelen in de klassieker. Morgen zal er verder onderzoek volgen

Was die Sjaak vorig jaar ook niet bezig met nodeloos paniek zaaien op een gegeven moment? :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#90
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Kom anders beiden zondagochtend even een pintje pakken bij ingang Noord B.
Half 8....

:wink:

Ik zit om 12:30 in de kroeg voor het grote scherm. Doe ik je weer plezier met een sms bij dingen die op tv beter te zien zijn dan in het stadion?

Zeker Bum! Het is altijd behelpen in een stadion. Denk je aan een pingel, weer schelde op die scheids, tot aan het verhelderende smsje van jouw... :lol:
Reply


Forum Jump: