The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
#91
goa Wrote:
Sjaak Wrote:Volgens het ajax-netwerk is Wesley Sneijder vandaag geblesseerd aan de enkel geraakt. Vanochtend leek er nog niks aan de hand toen de geboren Utrechtenaar op de training door zijn enkel ging. Hij kon de training probleemloos voortzetten, maar vanavond waren de klachten dusdanig dat het al voor 99% zeker is dat hij zondag niet kan mee spelen in de klassieker. Morgen zal er verder onderzoek volgen

Was die Sjaak vorig jaar ook niet bezig met nodeloos paniek zaaien op een gegeven moment? :roll:


HE HO ff wachten vedette!! Ik wil alleen maar ff zeker weten dat Wesley gewoon meedoet. Zoals ik al zei hoorde ik het van een Feyenooiter en ik geloofde hem niet, vandaar mijn post.
Ik heb een droom.
Reply
#92
Is niet erg Sjakie. Wesley en de hunter worden toch de touwtyfus getrapt door Leonard. Hakkuh cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Ik dacht dat Leonard linksback was...
Van mij mag ie zich bezig houden met Rosales of De Mul hoor.
Huntelaar zal wel verdedigd worden door Bahia en/of Greene en als dat gaat zoals dit seizoen, dan zie ik Huntelaar wel weer een paar keer scoren morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:en als dat gaat zoals dit seizoen, dan zie ik Huntelaar wel weer een paar keer scoren morgen.

dan heb jij dit seizoen andere dingen gezien dan de rest van nederland
Reply
#95
Feyenoord-Ajax


Hoewel Feyenoords technisch directeur Peter Bosz sprak over een overlevingsjaar wil trainer Erwin Koeman niets weten van een tussen- of overgangsjaar. ,,Daar geef ik me niet aan over. Ik weet waaraan het schort bij Feyenoord, maar om het dan te laten lopen… Ik wil gewoon zoveel mogelijk winnen. Ik ben trainer.”

Feyenoord: geblesseerd: Schreuder, Vlaar, Collen, Castelen. Twijfelachtig: Lucius, Hofs.

Ajax: geblesseerd: Babel. Niet wedstrijdfit: Mitea.
Wie dit leest is gek
Reply
#96
De toon is iig gezet.

Quote:Auto Charisteas vernield in Amsterdam

Angelos Charisteas is er in Amsterdam niet geliefder op geworden na zijn overstap van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. De auto van de aanvaller werd begin deze week vernield door enkele vandalen.
Onder andere de vooruit van de bolide werd eruit geslagen. Charisteas heeft het voorval inmiddels bevestigd, zo meldt het AD. De Griek doet echter geen aangifte om de gespannen sfeer niet nog verder op te voeren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#97
Quatro Wrote:
Ad Wim Wrote:en als dat gaat zoals dit seizoen, dan zie ik Huntelaar wel weer een paar keer scoren morgen.

dan heb jij dit seizoen andere dingen gezien dan de rest van nederland
Heb je het nou over het niet scoren van KJH of over het schutteren van de Feyenoordverdediging?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
KJH is een overgewaardeerde spits, die ook tegen Feyenoord het net niet gaat laten bollen......tenzij hij de bal uit een moeilijke situatie overkopt en daarna zelf in het net blijft hangen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#99
KJH gaat er twee maken zondag, mark my words. Als het er echt om gaat, scoort hij wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ekslem Wrote:De toon is iig gezet.

Quote:Auto Charisteas vernield in Amsterdam

Angelos Charisteas is er in Amsterdam niet geliefder op geworden na zijn overstap van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. De auto van de aanvaller werd begin deze week vernield door enkele vandalen.
Onder andere de vooruit van de bolide werd eruit geslagen. Charisteas heeft het voorval inmiddels bevestigd, zo meldt het AD. De Griek doet echter geen aangifte om de gespannen sfeer niet nog verder op te voeren.

want? als hij aangifte doet worden ze helemaal boos? :roll:

maar ja, dan zal de verzekeraar het iig niet vergoeden.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik dacht dat Leonard linksback was...
Van mij mag ie zich bezig houden met Rosales of De Mul hoor.

Heb jij gemist dat HtC 4-4-2 wil gaan spelen ?
Reply
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik dacht dat Leonard linksback was...
Van mij mag ie zich bezig houden met Rosales of De Mul hoor.

Heb jij gemist dat HtC 4-4-2 wil gaan spelen ?

En dan counteren? Dan doen ze wel vaker met lastige uitwedstrijden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Liever niet. Juist de reden dat Ajax vaak van Feyenoord wint is dat ze het zo lastig hebben met het systeem. Zeker nu ook omdat die backs slecht zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Is niet erg Sjakie. Wesley en de hunter worden toch de touwtyfus getrapt door Leonard. Hakkuh cry

Je hebt Leonard 1x een paar lompe overtredingen zien maken tegen Basel en je weet gelijk al dat deze speler, die niet goed genoeg was voor Standard, tegen Ajax gaat lopen schoppen? cry
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:Is niet erg Sjakie. Wesley en de hunter worden toch de touwtyfus getrapt door Leonard. Hakkuh cry

Je hebt Leonard 1x een paar lompe overtredingen zien maken tegen Basel en je weet gelijk al dat deze speler, die niet goed genoeg was voor Standard, tegen Ajax gaat lopen schoppen? cry

groot gelijk...tegen ajax zal dit niet nodig zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:
Quatro Wrote:
Ad Wim Wrote:en als dat gaat zoals dit seizoen, dan zie ik Huntelaar wel weer een paar keer scoren morgen.

dan heb jij dit seizoen andere dingen gezien dan de rest van nederland
Heb je het nou over het niet scoren van KJH of over het schutteren van de Feyenoordverdediging?

je ziet toch welk gedeelte ik quote?!
Reply
Quatro Wrote:
Ad Wim Wrote:
Quatro Wrote:
Ad Wim Wrote:en als dat gaat zoals dit seizoen, dan zie ik Huntelaar wel weer een paar keer scoren morgen.

dan heb jij dit seizoen andere dingen gezien dan de rest van nederland
Heb je het nou over het niet scoren van KJH of over het schutteren van de Feyenoordverdediging?

je ziet toch welk gedeelte ik quote?!
Die quote bevat juist beide punten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FEYENOORD - AJAX

Arbiter: Temmink
Toeschouwers: 45.000

FEYENOORD: Timmer, Tiendalli, Saidi, Greene, Léonard, Pardo, De Guzman, Lucius, Buijs, Charisteas, Boussaboun

AJAX: Stekelenburg,Grygera,Stam, Heitinga,Gabri,Maduro,Sneijder, Emanuelson,De Mul,Huntelaar,Perez
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
3-4-3 dus! Ben benieuwd!
Reply
0-1 KJ
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
assist Perez
Reply
Agossie.. Stam gebleseerd.
Reply
Peter Wrote:Agossie.. Stam gebleseerd.

Verrassend :roll:
Reply
Tis iig weer mn cappie die 0-2 maakt.
Reply
KJ 0-2.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
wederom, assist Perez
Reply
Idereen met KJ in zijn team =D>
heb helaas alleen voor Sneijder gekozen
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Idereen met KJ in zijn team =D>
heb helaas alleen voor Sneijder gekozen

KJ © & Sneijder :Big Grin
Reply
FC Petr Wrote:KJH is een overgewaardeerde spits, die ook tegen Feyenoord het net niet gaat laten bollen......tenzij hij de bal uit een moeilijke situatie overkopt en daarna zelf in het net blijft hangen.
Reply
Ekslem Wrote:Idereen met KJ in zijn team =D>
heb helaas alleen voor Sneijder gekozen

En ik koos voor Kone Sad
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: