The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Overigens wel bijzonder opvallend dat De wedstrijden compleet geen aandacht aan de spreekkoren besteedde; of zal dat later op de avond nog gebeuren?

vond je het vervelend dat je vrienden de hele tijd 'joden joden' zongen dan?

lul niet hoef, als temmink zijn moeder uitgemaakt wordt voor hoer dan ga je de wedstrijd toch niet stilleggen? dat is toch net wat het fainoid publiek wil? je moet er gewoon helemaal geen aandacht aan besteden, zo belangrijk is het ook helemaal niet. het werd alleen belangrijk gemaakt doordat er vantevoren zo'n ophef over kwam. moet je ook vooral doen van tevoren... :roll:

Dat meld ik toch ook in mijn daaropvolgende post?

waarom heb je het dan over bijzonder opvallend? er was nauwelijks wat aan de hand.
Reply
Hoef Wrote:... Dat roep je zeker ook tegen de verslaggevers van dat flutkrantje als ze weer eens een telexbericht van het ANP hebben zitten overschrijven? Of mag dat dan weer wel?

:lol: :lol: =D> =D> Op gevaar af voor extreme slijmbal :oops: te worden versleten: er is duidelijk maar één keyzer in deze discussie, bravo!
Reply
waf Wrote:die discussie over kwaliteit is ook zo lomp. het ligt niet aan het materiaal. het gaat gewoon om vertrouwen. en dat moet een coach geven. koeman faalt hopeloos als coach.

:lol: :lol:

Dit Feyenoord barst uiteraard van de kwaliteit.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die discussie over kwaliteit is ook zo lomp. het ligt niet aan het materiaal. het gaat gewoon om vertrouwen. en dat moet een coach geven. koeman faalt hopeloos als coach.

:lol: :lol:

Dit Feyenoord barst uiteraard van de kwaliteit.

:roll: nee hoor, dat zeg ik niet. er zit nog wel wat tussenin.

koeman heeft vadaag de spelers te kennen gegeven dat ze 2 dagen thuis mogen blijven. ze trainen toch al nooit, er zijn werkelijk al 15 trainingen afgelast de afgelopen tijd, en dat hebben ze ook heleamal niet nodig. :roll:
Reply
Ze hebben in ieder geval tot woensdag vrij gekregen..........

Lekker hoor, een wanprestatie leveren en dan 2 dagen verlof krijgen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.

Je vergeet de tukkers; Kennedy, VMG, zelfs D'r an met de lippe.

Hoe kan ik ze vergeten! :wink: Wist ik niet
Reply
Kan ik een van de "reizende" Tukkers dan verleiden om dit jaar mee te gaan naar Ajax uit op 19 november.
Ik zorg voor de kaarten.................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:koeman heeft vadaag de spelers te kennen gegeven dat ze 2 dagen thuis mogen blijven. ze trainen toch al nooit, er zijn werkelijk al 15 trainingen afgelast de afgelopen tijd, en dat hebben ze ook heleamal niet nodig.

Adriaanse zit toch zonder club?
Das wel wat voor Feyenoord denk ik...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:koeman heeft vadaag de spelers te kennen gegeven dat ze 2 dagen thuis mogen blijven. ze trainen toch al nooit, er zijn werkelijk al 15 trainingen afgelast de afgelopen tijd, en dat hebben ze ook heleamal niet nodig.

Adriaanse zit toch zonder club?
Das wel wat voor Feyenoord denk ik...

ik denk het ook. maar ik vind het een lul en ik denk dat een groot gedeelte van het legioen hem stelselmatig de tiefes zal schelden.
Reply
Beter de tyfus schelden en winnen, dan nu iets minder de tyfus schelden en verliezen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:het ligt niet aan het materiaal.

Foei! Vrijdag gaf je nog ruiterlijk toe dat er wel het een en ander mankeert aan jullie voorhoede [-X

daar mankeert ook zeker wat aan, maar dat wil nog niet zeggen dat je 8x vrije doorgang hoeft te geven. of huntelaars gewoon in laat koppen. of alle ballen achter de man moet spelen. met de verkeerde snelheid. halfhoog.

ik denk toch wel zeker te weten dat oa pardo, greene en guzman veel beter kunnen dan dat ze gister lieten zien.
Dan nog lijkt het mij toch overduidelijk dat het gewoon wel aan de kwaliteit ligt. Alleen Hofs, Greene, De Guzman en Timmer zijn echt topclub Eredivisiewaardig in mijn ogen. Dat zijn vier mensen, waarvan er twee mateloos uit vorm zijn en eentje regelmatig geblesseerd.
De rest van de spelers die gisteren in de basis stonden hebben gewoon echt te weinig kwaliteit om bij een club als Feyenoord te spelen.
Vorig jaar was er ook niet superveel kwaliteit, maar toen stelde het hele team zich in dienst van twee topspelers, namelijk de K2. Nu is er niemand meer die de ballen erin schiet en gaat het helemaal mis. Er is geen duidelijk doel meer (nl. alle ballen op Kuijt en Kalou) en derhalve is de organisatie in het veld zoek.
Ik denk niet dat Koeman heel veel te verwijten valt. Ik denk alleen wel dat hij weg moet, voor hem is er geen eer meer te behalen en ik denk niet dat hij de man is die Feyenoord uit het dal kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je vergeet Buys en Castelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Buys is alleen maar gekocht omdat hij een hekel aan Ajax zegt te hebben. Dat is tegenwoordig genoeg voor een contract bij fnooit
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:koeman heeft vadaag de spelers te kennen gegeven dat ze 2 dagen thuis mogen blijven. ze trainen toch al nooit, er zijn werkelijk al 15 trainingen afgelast de afgelopen tijd, en dat hebben ze ook heleamal niet nodig.

Adriaanse zit toch zonder club?
Das wel wat voor Feyenoord denk ik...

ik denk het ook. maar ik vind het een lul en ik denk dat een groot gedeelte van het legioen hem stelselmatig de tiefes zal schelden.

Ik denk dat dat wel verandert als ze wedstrijdne gaan winnen...
Echter of Co naar feyenoord wil, vraag ik me af.
The great old Ludwig von...
Reply
als het maar schuift
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Piet maakt zich weer eens geliefd:

Quote:Pi-Air: 'Na één seconde opdracht genegeerd'

23/10/2006 9 :50

Dat Pierre van Hooijdonk al niet zo lekker in zijn vel zat, was getuige zijn kritische woorden aan zijn jonge collega's in de aanloop naar Feyenoord-Ajax al duidelijk. Het dramatische verloop van de topper tegen Feyenoord, en dan vooral de manier waarop zijn ploeggenoten na rust begonnen, zorgden voor kortsluiting bij de lange spits. Zowel op het veld als na afloop tegen het AD en de Volkskrant.
'Het lontje bij mij is steeds korter geworden', bekende Van Hooijdonk. 'De afspraak was dat we meteen de lange bal op Charisteas en mij zouden spelen. Maar na de aftrap zag ik meteen Ajax-aanvaller De Mul op doelman Timmer aflopen. We waren net twee seconden begonnen en Ajax kon al op 3-0 komen', mopperde Van Hooijdonk.

'Een simpeler opdracht konden de spelers toch niet krijgen. Speel de lange bal op je twee spitsen. En wat deden we? We kregen een vrije trap en namen die in tweeën. Ik ging me steeds meer ergeren, omdat we over ons heen lieten lopen. Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee.'

Van Hooijdonk vond het achteraf niet nodig zich te verontschuldigen bij zijn ploeggenoten, die genoeg reden hadden om zich zeker net zo te schamen. 'De opdracht van de trainer werd al na één seconde genegeerd. Ik praat mijn rode kaart niet goed, ik geef slechts aan waar mijn onvrede vandaan komt.'
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een onzin van Pierre zeg. Als ze een lange bal willen geven vanaf de aftrap moet die bal toch eerst terug worden gespeeld? Dat deden ze. Dat ze hem zo knullig terugspelen is een ander verhaal, maar hij kan niet zeggen dat ze geen lange bal wilden spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Van Hooijdonk wijst met zijn beschuldigende vingertje. Ook vorige week al, naar de jongere generatie. Pierre moet in zijn eigen hoofd kijken, hij is over de top, kan zelfs met zijn ervaring de ploeg niet op sleeptouw nemen, scoort niet of nauwelijks, zijn vrije trappen komen in de Maas (ook als ze uit spelen), etc.etc.

Zelfs speelt ie beroerd, gaat over de schreef en dan kritiek uiten? Zelf was ie natuurlijk de beste man aan Feyenoord-kant gistermiddag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.
En uiteraard kom je weer met de clichéteksten over teletekstsupporters en gloryhunters. Zoals ik al eerder meldde: Rot toch op met die eeuwige kletsverhalen van je. Ga nou maar snel komma's rechtzetten in de daklozenkrant. En probeer nou eens 1 keer die paar flutpagina's zonder een fout af te leveren.

Tegenwoordig ga ik niet zo heel veel wedstrijden meer uit, vroeger sloeg ik eigelijk alleen roda uit over nu ga'k nog, alle EV wedstrijden (dit jaar toevallig wat meer door sparta en excelsior erbij zijn gekomme) en alle Bekerwedstrijden uit en verder Vitesse, Utrecht, Twente. En dan soms nog wat leuke wedstrijdjes..auto-combi's ofzo! Schat in totaal 10 uitwedstrijden per jaar (ex beker)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:Kan ik een van de "reizende" Tukkers dan verleiden om dit jaar mee te gaan naar Ajax uit op 19 november.
Ik zorg voor de kaarten.................

Bumme, bedankt voor het aanbod en normaliter zou ik het accepteren. Maar het is voor mij een principiële kwestie dat ik nooit in de sfeerloze ufo wil komen. Ook al is er een concert van mijn favoriete band of een Erotica beurs en ik er gratis heen kan, dan kom ik nog niet!
Ja, het zit diep, maar ik blijf trouw aan mijn principes.

Mocht je ooit naar FCT willen komen, wil ik ook best voor jou kaarten regelen, dus vat het niet persoonlijk op.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
harry_bierdop Wrote:en verder Vitesse, Utrecht, Twente.

Dat zegt genoeg over waar je sfeer kunt vinden, Harry weet het!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote:en verder Vitesse, Utrecht, Twente.

Dat zegt genoeg over waar je sfeer kunt vinden, Harry weet het!

Klopt VMG, alleen hoort Fietstas er dan uiteraard niet bij... :eeeek:
Reply
Fabian Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote:en verder Vitesse, Utrecht, Twente.

Dat zegt genoeg over waar je sfeer kunt vinden, Harry weet het!

Klopt VMG, alleen hoort Fietstas er dan uiteraard niet bij... :eeeek:

Dat is voor hem een derby, uiteraard is er dan wel sfeer. Een andere soort sfeer :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.

Je vergeet de tukkers; Kennedy, VMG, zelfs D'r an met de lippe.

Et moi Wink
Reply
Tukker_Rulez Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij is Fabian (en Harrie B. misschien) zo'n beetje de enige op dit forum die vaak een uitwedstrijd van zijn favoriete club bezoekt dus ik begrijp niet waar je het over hebt.

Je vergeet de tukkers; Kennedy, VMG, zelfs D'r an met de lippe.

Et moi Wink

maar dat telt niet. Daar is nou eenmaal niets anders te doen...
The great old Ludwig von...
Reply
Feyenoord maakt bekend dat er van de eerste tien minuten tegen Ajax een dvd wordt gemaakt.

Bron: Wereldje van vadaag......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Bedoel je deze Bumme ?

[Image: 2saxv78.jpg]

:lol:
Reply
24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.
Reply
Hoef Wrote:24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.

beaam!

daarnaast zou ik dit eerder zeggen bij spreekkoren zoals bij utrecht - ajakkes (van beide kanten echt foute teksten) ipv van het relatief onschuldige: je moeder is een hoer. je zou bijna denken dat zijn moeder echt hoer is.....

maar gewoon je smoel houden is beter. hoewel die aanklager ook een neuzenshirt onder zijn toga heeft, dus het zal weinig uitmaken. :razz:
Reply


Forum Jump: