The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-Ajax
Hoef Wrote:24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.

Kessler is dan ook een 'vriend van de joden'. Verbaast me eigenlijk dat jij daar tegen ageert!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Kessler is een Tukker :!:

Maar dit is gewoonweg een vrij domme uitspraak, lekker dat tuchtorgaan laten doen waar ze voor aangesteld zijn en je kop houden.

Tevens ben ik het eens met waf, bij Utrecht - Ajax was het, van beide kanten, veel en veel erger.
Reply
EJR Wrote:
Hoef Wrote:24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.

Kessler is dan ook een 'vriend van de joden'. Verbaast me eigenlijk dat jij daar tegen ageert!

Wacht even EJR, dit levert Ajax geen voordeel op. Niet al te paranoïde worden!
Reply
EJR Wrote:
Hoef Wrote:24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.

Kessler is dan ook een 'vriend van de joden'. Verbaast me eigenlijk dat jij daar tegen ageert!


Als al die Feyenoorders nou eens een weekje onder een steen kruipen en dan hun grote mond weer opendoen.

Ik lees hier alleen maar onzinnige posts over afgekeurde doelpunten van Feyenoord, een scheidsrechter die voor Ajax was en een Tukker die voor Ajax is. Niks gebaseerd op enige feiten. En maar roepen......

Denk eens na voor je iets roept of schrijft. Maar voor de gemiddelde Feyenoorder is dit natuurlijk een contradictie in terminis.



S
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Hoef Wrote:24/10/2006 - Kesler wil zware straf voor spreekkoren bij Feyenoord-Ajax

Voor de spreekkoren bij Feyenoord-Ajax, waarvoor door burgemeester Opstelten al de beslissing was genomen om het duel te laten staken, kan in het ergste geval een straf die opgelegd kan worden zoals het spelen van één of meer thuiswedstrijden zonder publiek. KNVB-directeur Henk Kesler in De Telegraaf: ,,Als het aan mij ligt worden er veel strengere straffen uitgesproken. Alleen ga ik daar niet over. Dat is een zaak voor de tuchtorganen in Zeist.”
Ook Temmink, die het duel niet staakte, is voor zware straffen. „Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van Feyenoord-Ajax.”

Kessler moet dan ook zijn muil houden om zijn onafhankelijkheid te waarborgen en niet ff tussen neus en lippen het tuchtorgaan een bepaalde kant op sturen.
Temmink laat met deze opmerking maar weer zien dat ie een van de besten is in Nederland.
Mijns inziens moeten er straffen komen die direct de club raken, zoals boetes en reglementaire overwinningen voor de tegenpartij. Op die manier stoppen die supporters er vanzelf wel mee of gaat de club er meer moeite voor doen om die radddraaiers uit het stadion te houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Temmink laat met deze opmerking maar weer zien dat ie een van de besten is in Nederland.
Mijns inziens moeten er straffen komen die direct de club raken, zoals boetes en reglementaire overwinningen voor de tegenpartij. Op die manier stoppen die supporters er vanzelf wel mee of gaat de club er meer moeite voor doen om die radddraaiers uit het stadion te houden.

zeg dat lekker als die tiefesvriendjes van je 'joden' zingen of di tomasso kwetsen, maar kom er nu niet mee.

we straffen nooit, alleen als het ado of feyenoord is, dan moeten we opeens maatregelen nemen. stelletje teringmongolen van de knjb.
Reply
waf..... ga naar huis en neem een lekker koud biertje....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Temmink laat met deze opmerking maar weer zien dat ie een van de besten is in Nederland.
Mijns inziens moeten er straffen komen die direct de club raken, zoals boetes en reglementaire overwinningen voor de tegenpartij. Op die manier stoppen die supporters er vanzelf wel mee of gaat de club er meer moeite voor doen om die radddraaiers uit het stadion te houden.

zeg dat lekker als die tiefesvriendjes van je 'joden' zingen of di tomasso kwetsen, maar kom er nu niet mee.

we straffen nooit, alleen als het ado of feyenoord is, dan moeten we opeens maatregelen nemen. stelletje teringmongolen van de knjb.

Ada Wim heeft geen vriendjes, zelfs geen tiefesvriendjes...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Saartje Wrote:waf..... ga naar huis en neem een lekker koud biertje....

nee, jij, jij kan lekker bier drinken! :razz:
Reply
[Image: koeien.jpg]

:roll:

:wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Temmink laat met deze opmerking maar weer zien dat ie een van de besten is in Nederland.
Mijns inziens moeten er straffen komen die direct de club raken, zoals boetes en reglementaire overwinningen voor de tegenpartij. Op die manier stoppen die supporters er vanzelf wel mee of gaat de club er meer moeite voor doen om die radddraaiers uit het stadion te houden.

zeg dat lekker als die tiefesvriendjes van je 'joden' zingen of di tomasso kwetsen, maar kom er nu niet mee.

we straffen nooit, alleen als het ado of feyenoord is, dan moeten we opeens maatregelen nemen. stelletje teringmongolen van de knjb.
Ik zeg het in het algemeen, niet alleen met betrekking op deze wedstrijd. Bij Utrecht-Ajax vond ik het ook vreselijk. Waar zijn de leuke, ludieke spreekkoren gebleven waarin ook nog enige originaliteit verborgen zat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar zijn de leuke, ludieke spreekkoren gebleven waarin ook nog enige originaliteit verborgen zat?

[Image: gezelligenleuk_header.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Temmink laat met deze opmerking maar weer zien dat ie een van de besten is in Nederland.
Mijns inziens moeten er straffen komen die direct de club raken, zoals boetes en reglementaire overwinningen voor de tegenpartij. Op die manier stoppen die supporters er vanzelf wel mee of gaat de club er meer moeite voor doen om die radddraaiers uit het stadion te houden.

zeg dat lekker als die tiefesvriendjes van je 'joden' zingen of di tomasso kwetsen, maar kom er nu niet mee.

we straffen nooit, alleen als het ado of feyenoord is, dan moeten we opeens maatregelen nemen. stelletje teringmongolen van de knjb.
Ik zeg het in het algemeen, niet alleen met betrekking op deze wedstrijd. Bij Utrecht-Ajax vond ik het ook vreselijk. Waar zijn de leuke, ludieke spreekkoren gebleven waarin ook nog enige originaliteit verborgen zat?

Hier:

Ada Wim, Ada Wim, en Ada Wim is een hoer
Ada Wim is een hoer etc.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
ja altijd hetzelfde, opeens worden er maatregelen genomen en wordt iets in het algemeen gezegd. maar die teringlijers uit amsterdom ontlopen de dans weer en hebben pakken boter op hun neus.
Reply
waf Wrote:en hebben pakken boter op hun neus.

Even grasmaaien:

Jaja, want daar is genoeg ruimte voor (hehe)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Temmink: ’KNVB moet clubs harder straffen naar voorbeeld van UEFA’

„Ik wilde een gedeelte van de Feyenoord-aanhang niet geven waar ze op uit was: het staken van FeyenoordAjax.” Gelukkig voor scheidsrechter René Temmink werd het op tijd stil in De Kuip, want de KNVB had in samenspraak met de overheid besloten de klassieker tien minuten voor tijd toch stil te leggen. De tien minuten voorbereidingstijd om daadwerkelijk tot actie over te gaan, redde de wedstrijd.

Daarom kon Temmink gisteren terugkijken op een uitstekend gefloten wedstrijd en een prima geleide middag. „Ik heb het hem direct ’s avonds verteld”, aldus scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. „Ik was heel blij met René Temmink in De Kuip. Hij bleef recht overeind in een duel met de hoogst denkbare moeilijkheidsgraad.”

„Ach, het was mijn derde klassieker in De Kuip van de afgelopen vier jaar en ben dus wel wat gewend”, keek de arbiter uit Deventer terug op een geslaagde middag. „Achteraf heb ik de juiste beslissingen genomen. Ja, ik liet zeven tellen te weinig spelen, floot af na 89 minuten en 53 seconden.” In het veld werd hem herhaalde malen door Feyenoorders gevraagd nog eerder af te fluiten. „Extra tijd bijtellen had geen zin. Zo nam ik iedereen tegen zichzelf in bescherming, want het enige wat ik nog had kunnen doen, was een aantal kaarten uitdelen. Erwin Koeman verwoordde het gedrag van zijn spelers gisteren goed.” Hij zei dat ze de weg kwijt waren. „De eerste helft lukte het me nog geen kaart te trekken, maar na rust zat er zoveel frustratie bij de Feyenoorders, dat ik wel moest ingrijpen. Dit viel niet meer met praten op te lossen.”

Het meest tevreden was Temmink met het uitspelen. „Ik wilde die fans niet hun zin geven en heb me voor die spreekkoren afgesloten. Na zoveel jaar betaald voetbal heb ik inmiddels een olifantenhuid. Gelukkig hielden ze op tijd op. De consequenties van staken zouden waarschijnlijk niet te overzien zijn geweest, want er heerste een grimmige sfeer. Misschien volgen we als arbiters niet één lijn, maar ieder geval staat apart.” Wat wordt bevestigd door Uilenberg. ,,De richtlijnen staan wel zwart op wit, maar je hebt ook met bijkomende omstandigheden te maken. De openbare orde is daar een belangrijke van. Dat schatte Dick van Egmond ook goed in een aantal weken geleden bij FC Utrecht-Ajax. Arbiters moet wel ruimte worden gegund.”

Zowel Temmink als Uilenberg vindt dat het stilleggen of staken van wedstrijden van het bordje van de scheidsrechter gehaald moet worden. Die heeft al genoeg aan zijn hoofd met de zaken in het veld. „Tijdens de spreekkoren braken supporters ook even door een cordon stewards. Dat kan ik allemaal niet in de gaten houden. Het is extra ballast voor een arbiter, die eigenlijk alleen als spelleider komt optreden. Clubs, politie en burgemeester hebben een beter inzicht.” Zo ervoer Temmink ooit bij ADO Den Haag-PSV, toen hij na een afkoelingsperiode de wedstrijd wilde hervatten. Burgemeester Deetman verbood dit destijds. Vanuit het oogpunt van de openbare orde. Daar leg ik me gelijk bij neer.”

Dat er nu niet is gestaakt, is voor Temmink geen reden om de discussie maar niet meer te voeren. Wedstrijden zonder publiek van de bezoekende partij zijn voor Temmink geen optie. ,,De goedwillende Ajaxfans van gisteren zouden dan lijden onder de kwaadwillenden van Feyenoord. Zo hoort het niet te werken. Ik ben voorstander van veel hardere straffen. Wedstrijden zonder publiek voor de vervuilers. Als je als club drie duels je supporters niet mag ontvangen, dan geloof ik snel dat er een einde komt aan dit verbale geweld.”

Temmink refereert aan de keiharde opstelling van de Europese voetbalbond UEFA. „Daar lopen ze niet weg voor harde straffen. Feyenoord heeft het zelf ervaren met die wedstrijd zonder publiek vorig seizoen tegen Rapid Boekarest. En Turkije dan. Dat land moet na de ongeregeldheden tegen Zwitserland drie wedstrijd buiten de landsgrenzen spelen.” Temmink kreeg voor deze opstelling bijval van KNVB-directeur Henk Kesler. „Mijn idee. Alleen ga ik er niet over. Ik zit niet op de stoel van de tuchtrechter.”

:lol:
Reply
Quote:De goedwillende Ajaxfans van gisteren zouden dan lijden onder de kwaadwillenden van Feyenoord

dit zegt genoeg over de voorkeur van deze tiefesneus.
Reply
waf Wrote:tiefesneus.

[Image: rosacea.jpg]

:-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Is dat de strip 'Advocaat in Rusland' ??
Reply
waf Wrote:
Quote:De goedwillende Ajaxfans van gisteren zouden dan lijden onder de kwaadwillenden van Feyenoord

dit zegt genoeg over de voorkeur van deze tiefesneus.

Omdat jij graag wil lezen dat hij bedoelt dat de Ajaxfans allemaal goedwillenden zijn en de fnooitfans allemaal kwaadwillenden? Dat staat er echt bij lange na niet en dat is ook zeker de strekking niet.
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Quote:De goedwillende Ajaxfans van gisteren zouden dan lijden onder de kwaadwillenden van Feyenoord

dit zegt genoeg over de voorkeur van deze tiefesneus.

Omdat jij graag wil lezen dat hij bedoelt dat de Ajaxfans allemaal goedwillenden zijn en de fnooitfans allemaal kwaadwillenden? Dat staat er echt bij lange na niet en dat is ook zeker de strekking niet.

oh, dat snapte ik niet. :roll:
Reply
dan moet je je biertje niet zo snel opdrinken !! :lol:
truste !!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Quote:De goedwillende Ajaxfans van gisteren zouden dan lijden onder de kwaadwillenden van Feyenoord

dit zegt genoeg over de voorkeur van deze tiefesneus.

Omdat jij graag wil lezen dat hij bedoelt dat de Ajaxfans allemaal goedwillenden zijn en de fnooitfans allemaal kwaadwillenden? Dat staat er echt bij lange na niet en dat is ook zeker de strekking niet.

oh, dat snapte ik niet. :roll:

Uiteraard niet
Reply
Column van Nijnatten in het AD

Quote:Nu het met Feyenoord wat minder gaat, ligt niet alleen de Raad van Commissarissen,óók de spelersgroep van die club onder het vergrootglas.
Mijn meestal goed geïnformeerde werkvriend Hugo Borst onthulde zondagavond in Studio Voetbal dat de selectie van Feyenoord in facties is uiteengevallen. Elders werd beweerd dat er een generatiekloof zichtbaar is op de bijvelden van de Kuip.

Hoe idyllisch was daarom het tafereel tijdens de rust van Feyenoord-Ajax in de perskamer van de Kuip. Daar zat bijna niemand, wel waren er twee naar elkaar toe gebogen gestalten zwaar in gesprek. De een had, als altijd op dat tijdstip, een zak patat in de ene en een frietje in zijn andere hand. De ander zat met gevouwen handen alsof hij aan het bidden was. De patatman analyseerde gebarend iets, waarschijnlijk een wedstrijdsituatie. Zijn gesprekspartner hoorde het geboeid aan. De verteller heette Marco van Basten, de luisteraar Ron Vlaar.

Hier zat de bondscoach zijn best te doen een speler van Erwin Koeman beter te maken. Hoezo Ajacied? Hoezo Feyenoorder? Hoezo rivaliteit? En nog belangrijker: hoezo generatiekloof? Bij Feyenoord is er geen serieuze generatiekloof. Er is slechts een kloof tussen enerzijds spelers die met elkaar verder willen én met elkaar beter willen worden; anderzijds loopt de rest in wisselende samenstelling al flierefluitend rond bij de club.
Die eerste groep bestaat hoofdzakelijk uit Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Jeffrey Altheer, Henk Timmer, Theo Lucius, Nicky Hofs, Danny Buijs en Ron Vlaar. Wat over blijft is geen groep, maar een pelotonnetje van wisselende dwarsverbanden en uiteenlopende belangen op de korte en lange termijn.
Hier ligt een voedingsbodem voor komische ergernissen. De leukste is wel de onderbroekenaffaire. Er zijn Feyenoorders die om religieuze redenen altijd met hun onderbroek aan onder de douche staan. De islam schrijft hen namelijk voor, dat mannen zich tussen hun navel en hun knieën niet naakt aan hun medemensen mogen tonen.
Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat níet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hún traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord.
Tja, je kunt er om lachen. Graag zelfs. Maar als deze soort irritaties bij elkaar opgeteld leidt tot debacles als tegen Ajax, dan wordt het een tikje minder komisch voor de modale supporter van rood-en-wit.
Van grotere invloed op de prestaties dan de onderbroekenaffaire zijn trouwens de ontwikkelingen rond Jonathan de Guzman. Hij staat duidelijk stil. Hij heeft zó veel talent, dat hij als 19-jarige geen gelijke of betere meer denkt aan te treffen in de spelersgroep van Feyenoord. Hij doolt rond, fantaseert over een transfer, maar verwacht niet meer beter te kunnen worden van het geklets en gehark van de rest. Misschien is dat wel de schuld van Willem van Hanegem, die in hem een nieuwe Zinedine Zidane vermoedde. Niet duidelijk is of Jonathan wel of niet met zijn onderbroek aan onder de douche staat. Mocht dat wél het geval zijn, dan zorgt hij voor ergernis in het kwadraat. Arsenal kan zich niet snel genoeg melden voor de Canadees.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
dus je vreet een maand niet, je gaat onder de douche met je onderbroek aan en toch scoort huntelaars 2x en glij je uit bij de eerste de beste kans (en nog 5x erna omdat je het verkeerde schoeisel aan hebt).

hebbie lekker veel aan, die allah.

zou wel gruwelijk zijn als zo'n megatalent als guzzi verloren gaat voor feyenoord. ik mag toch hopen dat het zo'n vaart niet zal lopen.
Reply
[Image: ajaxfeyenoord.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat níet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hún traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord.
Wat een rare passage is dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: