The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (11-20)
#6
Legion
[Image: leg.jpg]

Naam
Emile Mieloo

Leeftijd
27

Woonplaats
Rotterdam

Teamnaam in Hattrick
UefaCupWinners2002
[Image: LogoTeam209564.JPG]

Hattricker sinds...
19-05-2003

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Een vriend van mij kwam er ooit mee aanzetten. Eerlijk gezegd leek mij
er in het begin weinig aan. Veel te veel werk op het eerste oog. Heb me toen toch maar ingeschreven en had redelijk snel een team. Als je eenmaal begint ben je verslaafd dat hoef ik niemand uit te leggen


Wat vind je het interessantste onderdeel in Hattrick?
De training is voor mij het leukste. 's Ochtends om 6 uur je PC
aangooien en kijken wat er gebeurd is. Eigenlijk te gek voor woorden
natuurlijk.


Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Dat ligt een beetje aan de situatie. Overdag werk ik maar als ik
bijvoorbeeld op zoek ben naar een nieuwe speler, gooi ik hem wel eens
aan. Denk gemiddeld ongeveer een 3 kwartier per dag.


Je bent dit seizoen één van de drie IV’ers, dus eigenlijk ben je gewoon top. Om samen met Jazz, Djab en Mac SD te vertegenwoordigen is een prestatie. Ben je zelf ook trots op het bereiken van IV?
Allereerst bedankt voor het compliment. Uiteraard ben ik hier trots op. Het leukste was dat ik na 3 wedstrijden pas 1 punt had en het seizoen eigenlijk al opgegeven had. Ik moet wel zeggen dat de 5e divisie waar ik vandaan ben gekomen zeker niet 1 van de sterkste was, maar ik heb het wel geflikt natuurlijk.

Ronde 1, 2, 3, wederom 3, 4, en 6 waren tot nu toe je eindstations in de KNVB Beker. Wordt het dit seizoen het ontbrekende puzzelstukje –ronde 5-, of wordt het ronde 7 of hoger?
Ik ga voor ronde 7. Als het allemaal meezit (geen blessures), moet ik
dat op zich kunnen halen. Mijn trainees zijn inmiddels ook aardig op stoom, dus alles is mogelijk. Belangrijkste blijft wél de competitie dus daar kijk ik eerst naar. Niet teveel risico nemen en zoveel mogelijk piccen.


Ik kan natuurlijk makkelijk in een trainingstopic kijken, maar wat train je momenteel, hoe lang al, etc.?
Ik train positiespel al vanaf het begin dat ik aan Hattrick meedoe. De
keuze was nergens op gebaseerd eigenlijk. De meeste mensen deden dit,
dus ik ook maar. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weer moet verjongen
maar 2 spelers zitten tegen een 'pop' aan, dus dat zou een beetje zonde zijn. Even geduld dus nog. Uiteraard lees ik veel in het SD forum over trainings-switches etc. Voorlopig is dat voor mij even niet aan de orde. Ben zeer benieuwd hoe Mac het gaat doen in de 4e klasse na zijn switch. Misschien dat ik dan ooit nog eens overstap naar iets anders.
Wel blijf ik van mening dat je middenveld toch het belangrijkste is van het spel. Overigens denk ik ook dat je beter een superaanval kan hebben dan een superverdediging. ‘Versterk dus altijd eerst je aanval, en dan je verdediging’ is het motto.


Forummers als Marshall en Lance, die al een tijd verdedigen trainen of hebben getraind, zijn dus bezig aan een kansloze missie?
Kansloos is het als je de maximale trainingsplaatsen gaat bezetten en
dus 2x met 5 verdedigers gaat spelen. Je wordt daar gewoon geen kampioen mee, en zal het in de beker ook niet ver schoppen. Zou je tijdens de competitie 3-5-2 of 3-4-3 gaan spelen dan kan het natuurlijk wel renderen. Het is alleen een beetje zonde van je training. Er komen trouwens ook steeds meer team die 5-3-2 met counter gaan spelen in de competitie. Vreselijk saaie wedstrijden, en kampioen wordt je nooit. Wie wil dat nou?
Lance heeft zijn overstap inmiddels gemaakt en Marshall zal dat ook gaan doen volgend jaar.


Je hebt het over ‘niet teveel risico’s nemen’, wat betreft de verhouding beker/competitie. Is dat niet saai? Het gaat in Hattrick toch juist om eens wat lef te tonen, een gok te nemen, niet te behoudend spelen?
Mijn missie dit jaar is om in de 4e te blijven. Daarnaast wil ik graag goed blijven trainen, zodat ik me binnenkort kan versterken. Als ik aan
het einde van de competitie in de 4e blijf en in bekerronde 2 eruit lig ben ik blij. Bekerronde 8 en degradatie zou ik minder vinden.


De kijkersvraag van deze week komt van de laatste HMvdW, Sjeffer: ,,Ook ongetwijfeld namens andere relatief 'nieuwe' forummers: Wie is Annie, waar komt ze vandaan en op welke wijze haalt ze het beste uit je team?’’
Annie is mijn kantinejuffrouw. Vroeger maakte zij eigenlijk alleen broodjes bal klaar voor mijn spelers en supporters na de wedstrijd. Toen er wat meer geld in de clubkas begon te komen, heeft het bestuur besloten om haar een frietpan cadeau te doen. Het assortiment is dus
inmiddels flink uitgebreid en ze staat sindsdien bekend om de meest heerlijke kipknots van Nederland.
Annie zorgt altijd voor een prima ambiance voor, tijdens, en na de wedstrijd. Bij uitwedstrijden stuur ik haar ook altijd de bestuurskamer in zodat de tegenstander ook wat losser het veld op komt. Het succes van Annie bleef natuurlijk niet onopgemerkt. De Vangaalisten en De Flieries hebben al een aantal keren van Annie haar diensten gebruik gemaakt. Spelers van Mukkus FC (Portijk), Skandalouz Scoring (Carusone) en Qui-Vive (Spirito) zijn al diverse malen in de raarste omstandigheden met Annie aangetroffen.
Verder hebben 2 clubs uit de divisie van Mac, geprobeerd om Annie bij
UCW los te weken via allerlei persberichten.
Ben overigens erg blij met het logo wat Marshall gemaakt heeft. Toch een soort van ode aan Annie. SD-ers die een moeilijke wedstrijd voor de boeg hebben kunnen altijd bij me aankloppen voor een dagje Annie.


Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick ben je het meest trots?
Mijn promotie naar de 4e klasse, uiteraard. Iets wat ik absoluut niet
meer verwacht had. In de beslissende wedstrijd heb ik geprobeerd alles
op de aanval te gooien, door er een spits bij te kopen. Als dat dan achteraf werkt, is dat echt heerlijk.


Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Het mooie aan onze federatie is natuurlijk dat veel mensen een hoop weten. Toen ik net begon was dat wel anders. Iedere HT SD-er die nu begint zal het een stuk beter doen dan ik in het begin. Foutjes zijn er genoeg, maar echte blunders heb ik niet gemaakt. Ik heb ooit 450.000 in
de min gestaan, en kon ‘s nachts niet slapen omdat ik bijna failliet was.
Dat is ongeveer het ergste denk ik.

Om hierop door te gaan: Ik verbaas me keer op keer over Hattrick. Wat
dit wereldje teweeg brengt is niet te beschrijven. Soms ben ik op zondag gewoon zenuwachtig voor de wedstrijd. Ook blijf ik tegenwoordig wel eens op voor de training (donderdag 01.30 ‘s nachts). Kwam op Utrecht Centraal iemand tegen met een Hattrick-shirtje, dus die gaf ik even de duim natuurlijk. Vond ‘ie geweldig.
Vaak lig ik voor het slapen gaan nog even te bedenken wat ik nu met mijn team moet doen. Verjongen? Andere training?
Het leukste blijft toch wel dat ik met een vriend van me op een zaterdag door het café liep te schreeuwen dat er een speler van me te koop stond. Leek wel zo iemand van de markt; “Openingsbod 1 miljoen !!!”
Eigenlijk is het allemaal te gek voor woorden


Van welke ploeg of manager (binnen, dan wel buiten de SD-clan) wil je het liefst winnen?
Ik moet en zál een keer de Flierefluiters verslaan in de SD-cup finale. Zoals iedereen weet is dit een echte 010 – 020, en dat zijn gewoon de mooiste wedstrijden.

Hoe zie je de toekomst voor UCW2002 in de komende 2 seizoenen?
Het zal zeer zwaar worden dit seizoen. Ik hoop natuurlijk op lijfsbehoud. Halverwege het seizoen ga ik de balans opmaken. Mocht het allemaal onhaalbaar worden dan ehhhhhhh...... (ik voel een slapeloze nacht aankomen).

Welk SD-team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
Ik vind Dre echt een goede manager. Hij heeft wel wat pech met zijn
Team, jammer genoeg, maar op papier zijn het echt superspelers. Er moet toch iets zijn wat zijn succes tegenhoud. Misschien moet ik Annie maar eens langs sturen. Ik denk trouwens ook dat Fred het goed gaat doen. Heeft zich echt klaargestoomd voor de 5e klasse, en zou wel eens meteen kampioen kunnen worden


Waar gaat je team eindigen in de SD Cup, dit seizoen?
Met de halve finale ben ik al blij, dus dat lijkt me een mooi streven.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Begin er niet aan .... Wink. Veel lezen, zou ik zeggen! Verder is het belangrijk om zo snel mogelijk een trainingsschema op te stellen.
Oh ja; ga uit van je eigen kracht. Er is niets zo frustrerend als een wedstrijd verliezen, omdat je anders speelde dan normaal. ,,Had ik maar gewoon gespeeld,’’ zeg je dan. Ik ben ook iemand die veel naar ervaring kijkt bij spelers. De hoofdstats van mijn spelers zijn vaak wat minder maar de ervaring is wel in orde. Misschien dat dit ook bijgedragen heeft aan mijn 'succes'.
Er zijn overigens genoeg SD-ers die je willen helpen in het begin. Dit is ook wel de kracht van onze federatie. De meesten zijn echt goed bezig, ook dankzij tips van anderen.


Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
De eerste 3 jaar zeker niet. Het zal een beetje afhankelijk zijn van alle
aanpassingen; de laatste (creatief spel) vind ik erg slecht. Twee wedstrijden in mijn divisie zijn nu in 9-1 en 8-1 geëindigd. Ga dat maar eens analyseren.


Het wordt overigens eens tijd om een biertje te gaan drinken met alle
HT-managers. Toch eens kijken wie nou al die mensen zijn achter al die teams.


Noot van de redactie: Goed idee!


Bakke © 2005

IFK Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 12-07-2005, 12:10 AM
[No subject] - by Antidote - 26-07-2005, 01:57 PM
[No subject] - by Antidote - 01-08-2005, 03:58 PM
[No subject] - by Antidote - 22-09-2005, 08:39 PM
[No subject] - by Antidote - 25-09-2005, 07:12 PM
[No subject] - by Antidote - 17-10-2005, 01:16 PM
[No subject] - by Antidote - 19-10-2005, 11:51 PM
[No subject] - by Antidote - 04-11-2005, 04:40 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:31 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:47 PM

Forum Jump: