The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (11-20)
#10
Fred Naaigaren
[Image: fred.jpg]
fred
[Image: robert.jpg]
robert

Naam
Robert Horsten

Leeftijd
30

Woonplaats
Rotterdam

Teamnaam in Hattrick
FC Kralingen
[Image: logo.jpg]

Hattricker sinds…
18 juni 2003

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
In eerste instantie via een huisgenoot, maar zag toen die enorme lappen tekst dus was ik er maar niet aan begonnen. Toen via het forum het Hattricktopic erg groot werd, ben ik voor een tweede keer gaan kijken en daadwerkelijk begonnen. Hier heb ik natuurlijk achteraf spijt van, was ik meteen begonnen, dan... ja dan?

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Ik heb in principe de site altijd openstaan, maar functioneel denk ik een uurtje of 6.

Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
De training. Iedere vrijdagochtend tijdens het ontbijt lekker de Excel sheet bijwerken en dan per speler vol spanning afwachten of ze ergens
mee gestegen zijn.


Hoe ben je aan de teamnaam FC Kralingen gekomen?
Ik werk, drink en woon in Kralingen, vandaar.
Je kwam op Hattrick via een huisgenoot. Dat werd dus vrijdagochtend samen training checken en zondagavond gespannen voor de PC?
Nou dat weer niet. Hij wist dat ik wel van dit soort managerspelletjes hield, ik speelde namelijk ook hele dagen Championship Manager. Hij is zelf nooit aan Hattrick begonnen. Ik heb later wel mijn halve hockeyteam aan het Hattricken gekregen. Daarvan zijn er inmiddels weer 2 gestopt, maar 3 zijn er nog behoorlijk actief. Op zondag is het daarom altijd wel geinig om de jeugdpulls met elkaar door te nemen, waar de rest van het team nog steeds niet begrijpt waar we het over hebben. Inmiddels is onze falende spits lid van FC Kralingen geworden en heeft hij bij mij ook nog geen goal gescoord in een beker of competitiewedstrijd.


De teamnaam Benheeee doet bij veel forummers absoluut een belletje rinkelen. Kun je nog even vertellen hoe dat verhaal precies zat?
Na een desastreus jaar in divisie V (welgeteld 3 punten behaald), kwam
ik in een vrij sterke divisie VI terecht, en Benheeee werd de absolute concurrent voor de titel. Ieder jaar werden wij samen 1 & 2 in de competitie, wat meteen betekende dat we het seizoen erop weer de eerste en de laatste wedstrijd tegen elkaar moesten spelen. Aangezien hij en zijn supporters net zo mondig zijn als ik en mijn supporters (waarvoor dank mannen!!), werd het hele seizoen opgeleukt door een mooie verbale strijd tussen ons. Uiteindelijk stond de laatste wedstrijd (bijna) altijd in het
teken van het kampioenschap. Die strijd heeft hij gelukkig slechts 1 keer in zijn voordeel kunnen beslechten. Dit seizoen gaat het niet zo goed met
Benheeee, hij staat vijfde met slechts 7 punten, kennelijk had hij mijn team nodig om beter te presteren.


Ik doelde mede op de bijzondere opstelling waarmee Benheeee je een keer verraste. Kwam hij niet met een 5-5-0 opstelling aanzetten?
Ja dat klopt inderdaad, het was trouwens een 0-7-3 opstelling. In mijn ogen was dat een mindere actie van hem, het was een ultieme poging van hem om de titel alsnog binnen te slepen. Dit is hem helaas ook gelukt, want mijn mannen verloren de wedstrijd met 4-2. Op dat moment trainde hij nog op positiespel, dus had hij een aantal goede middenvelders, zodat zijn middenveldrating flink de lucht inschoot. Op zich wel een slimme actie, aangezien het middenveld veruit het belangrijkste is in Hattrick. Maar vreemd is het natuurlijk wel dat je met een opstelling zonder verdedigers in een voetbalspel kunt winnen.

Achteraf heeft hij dusdanig veel negatieve reacties gehad (ik meen
voornamelijk van Antidote), dat hij het daarna uit zijn hoofd heeft gehaald
om het nog een keer te proberen. Het is me opgevallen dat bij bepaalde interlandwedstrijden, deze tactiek ook werd toegepast door de underdog, die daarmee vaak toch de overwinning uit de wacht wist te slepen. Het is te hopen dat deze afbraaktactiek hard is aangepakt door de spelontwerpers, want ik vind het maar niks.


Je hebt maar liefst vier kampioenschappen in divisie VI behaald! Welke was de mooiste?
De laatste titel is absoluut de mooiste. Alle wedstrijden gewonnen, waaronder twee keer van Benheeee. Mega veel goals gescoord, 81 om precies te zijn, waarvan 26 voor Akesson. In de ranking van alle kampioenen van de 6de divisie stond mijn team 3de op basis van het doelsaldo.
De eerste gaf me erg veel voldoening, maar ik besefte toen al terdege dat het een kampioenschap van de armoede was.
De tweede was natuurlijk ook leuk, het zag er lange tijd niet naar uit dat ik kampioen werd, maar gelukkig trok mijn team aan het langste eind.
Van de derde titel weet ik me weinig meer te herinneren, dat we kampioen werden weet ik nog wel.


Waarom was je eerste kampioenschap een kampioenschap van de armoede? Had je zeven walk-over teams?
Nee, dat niet. Ik heb mijn team gekregen in de 6e klasse, zo'n 4 wedstrijden voor het einde van de competitie. 1x winnen was genoeg om degradatie af te wenden, wat ook lukte. Er waren toen twee toppers in die competitie (VI.954), van wie er in mijn eerste seizoen eentje promoveerde. Het seizoen daarop volgde nummer 2, waarbij ik al tweede werd. Wat er overbleef, en naar onze divisie degradeerde of promoveerde was telkens weinig soeps, zodat ik in mijn 2e volle seizoen al kampioen werd. Mijn beste spelers waren 2 uitstekende middenvelders en een uitstekende keeper… zie daar de oorlog maar eens mee te winnen in divisie V.

Voorheen wilde het in divisie V nog niet erg vlotten. Dit seizoen gaat het tot nu toe perfect. Je moet wel zeer tevreden zijn?
Uitermate tevreden ben ik zeker. De tijd was aangebroken om in de divisie V wat potten te gaan breken, en deze competitie leent zich daar prima voor.
Niet dat het een makkelijke competitie is, maar de zwakkere broeders zijn inderdaad iets zwakker dan mijn team. Deze wedstrijden moesten dus gewonnen worden, en dat gebeurt tot nu toe ook! Dat er ook nog werd gewonnen van de toppers kwam als een grote verrassing, en is met name te danken aan de Match Engine. Eigenlijk hebben we op dit moment 7 punten te veel, maar daar hoor je mij niet over klagen. Wat nu wel een gevaar is, is directe promotie.
Dat is absoluut uit den boze, want daar win ik niets mee. Dus mochten de winstpartijen blijven komen, dan moet er een destructieve tactiek verzonnen worden om een play-off wedstrijd te forceren. Misschien zijn de supporters niet blij met dit bericht, maar dan zien ze volgend seizoen nog steeds winstpartijen.


Hoe kom je aan je opmerkelijk grote, maar toch mooie logo?
Mijn oude huisgenoot, niet degene die me op Hattrick attendeerde, heeft een groot creatief brein. Hij is inmiddels 9e-jaars student bouwkunde, en aan zijn studie lijkt geen einde te komen, maar als er iets uit zijn vingers komt, dan is dat meestal erg opmerkelijk en ook mooi. Hij zag dat ik een logo nodig had en is toen maar aan de slag gegaan, zie het als studieontwijkend gedrag. Uiteindelijk kwam het huidige logo uit zijn vingers en dat ben ik in dat grote formaat maar meteen gaan gebruiken. Hij heeft ook het logo van de Pumas del Erasmo (205940) gemaakt. Zelf
heeft hij lange tijd ook een team gehad, maar kortgeleden heeft hij er de
brui aan gegeven.


Je huisgenoot stopte er mee, zoals ik in Hattrick wel meer managers na een tijd ineens zie stoppen. Hoe komt dat toch? In Zweden kapt een
Eredivisionist ermee, soms kom ik in Nederland WO-teams tegen in divisie IV en V... houdt het plezier van het spelletje er dan écht een keer mee op, en hoe zit dat met jou en je team? Waar haal jij je plezier nog vandaan?
Sommige gasten hebben het na een tijdje wel weer gezien met dat managen van het team. Neem nu mijn oud-huisgenoot, hij deed het absoluut niet onaardig in de 6e klasse en had zelfs een international (een Serviër). Hij had een tijdje thuis geen internet, dus kwam hij geregeld naar mij om aan zijn team te klussen, lekker fanatiek dus zou je zeggen. Maar op een willekeurig moment, hij had thuis weer internet, zag ik dat hij slechts 3 personen had opgesteld. Navraag leerde dat hij opeens geen zin meer had en er de brui aan had gegeven. Nu is hij niet het prototype voorbeeld, want het kan zomaar zijn dat hij over een maand met een compleet nieuw team begint. Een andere gast uit mijn hockeyteam, die ook gestopt is, had simpelweg weinig tijd om oefenwedstrijden te regelen en door datzelfde tijdgebrek was zijn interesse weggeëbd. Ik denk dat meer mensen, doordat ze in een andere levensfase terechtkomen, de tijd en de interesse niet meer hebben om nog wekelijks oefenwedstrijden te regelen en opstellingen te maken.
Voor mij geldt dat de interesse en het plezier nog flink aanwezig is. Het
spelletje kent nog genoeg progressie en nieuwe dimensies voor me, om
interessant te blijven. Zo ben ik nog niet beland in het salarisprobleem,
waar Djabs laatst mee kwam, en heb ik nog niet het geluk gehad een
fantastische jeugdspeler in de eerste week van het seizoen te mogen pullen.
Dat wil ik allemaal nog wel meemaken.


Hoe kom je toch aan het vlaggetje van Shqiperia? En heb je die veroverd tijdens een editie van de Flaghunt?
Goeie vraag, zal eens kijken.
Ja, ik zie het al. Het moet in de eerste Flaghunt geweest zijn, toen was ik
nog redelijk succesvol en kreeg ik het zelfs geregeld om in Marokko te spelen. De tactiek was simpel, op donderdagochtend om 08:00 meteen teams uit de verre oorden uitdagen en dan niet slechts focussen op de eerste twee divisies, maar ook de zeldzame teams in de derde klasse. Dat pakte toen wonderwel goed uit.
Op dit moment zit het Flaghunten er niet echt in; een aantal vrienden die
net begonnen zijn heb ik vereerd met een vriendschappelijke wedstrijd, dan kunnen ze ook eens tegen een goed team spelen ;-)


Waarom ben je wingers gaan trainen?
Verandering van spijs doet eten. De middenvelders werden weer een jaartje ouder, en hadden naar mijn mening een dusdanige klasse bereikt, dat ik verwachtte daar voorlopig wel mee aan de slag te kunnen in de 5de. De keuze is op de vleugels gevallen omdat onervaren verdedigers fouten maken en ervaren aanvallers extra scoren (kijk maar naar Akesson). Keepers kun je als je veel tijd hebt erg lucratief trainen, maar die tijd heb ik niet meer. Dus daarom is het, vrij simpel beredeneerd, vleugelspel geworden. Nu heb ik slechts 1 jong vleugelspelertje aangetrokken, de rest train ik nog 2 leveltjes omhoog (waarbij ze nu op de helft zitten) voordat ik ze verkoop.
Frits-Jan Griffioen blijft nog even hangen, want zo stokoud is hij nog niet
en hij gaat een hele grote worden (heeft namelijk uitmuntend positiespel en formidabel vleugel). Begin volgend seizoen komen er weer 2 jonge
vleugelgasten erbij, waarbij er eentje minimaal uitstekend positiespel
(desnoods met redelijk vleugel) dient te hebben. Dan kan ik met mijn
vleugels altijd twee kanten op, of naar het midden of naar voren.


Je traint dus niet heel veel wingers? Dat is toch jammer, je wilt toch juist lekker veel stijgers hebben op vrijdag?
Ik train er gewoon acht, 4 voor 100% en 4 voor 50%. Het is alleen zo dat er nu nog een paar twintigers tussen zitten. Die gasten kan ik beter op
uitmuntend en briljant vleugel verkopen dan nu op formidabel. Ze hebben
allen erg leuke bijstats, en hoe beter ze op de vleugel zijn, des te meer ik er voor krijg, in een nieuwe jonge trainee kan stoppen en eventueel nog wat overhoud voor achter de hand. Het 17-jarige Japannertje dat ik aan
het begin van het seizoen heb gekocht, heeft aan het einde van dit seizoen formidabel vleugel en kan dan wat beter ingepast worden in het basiselftal.
Van de andere 3 gaan er na het einde van het seizoen 2 uit. Daarvoor komen dan 2 jonge knakkers. De bedoeling is om er 1 van 17 te kopen en eentje die al aardig wat positiespel heeft en ook al wat vleugel, die zal dus wat ouder zijn. Als ik de vleugelspelers die ik nu heb meteen zou verkopen, dan zou ik er niet veel voor krijgen, en gaat het niveau van het team te drastisch achteruit.
Ik heb nog 2 oude verdedigers die meetrainen, maar zodra die gepopt zijn, gaat ze meteen weg en dat kan naar mijn mening niet lang meer
duren. De andere 2 vleugelverdigers zijn ook niet de jongsten, maar dat komt door mijn aversie voor onervaren verdedigers. Daarnaast is mijn verdediging niet de sterkste kant, dus vind ik hun niveau van verdedigen belangrijker dan hun niveau op de vleugel; dat moet in de loop van de tijd rustig beter worden (ze hebben nu goed en uitstekend op de vleugel en formidabel en briljant voor verdedigen).


Net als Mukkus houd jij je verdiende geld van transfers niet echt in je zak, gezien je winst (73k) na 174 transfers. Ben je het eens met het principe ‘Met geld op de bank win je geen wedstrijden, het kapitaal hoort in het veld te staan’?
Dat klopt, alhoewel er nu wel zo'n 1.8M op de bank staat. Ik heb mijn team altijd met stapjes verbeterd. Zodra er een knakker wegging, heb ik dat geld direct geïnvesteerd om er een iets betere knakker voor terug te kopen. Ik heb de keepers, verdedigers en aanvallers op alle gradaties gehad. Ik begon met een degelijke redelijke basis, en in iedere linie moest er dan eentje met goed tussen zitten. Zo ben ik rustig overgestapt naar een goede basis met een uitstekende sterspeler en zo voort. Alleen uitmuntende spelers heb ik tot nu toe niet gekocht, daar zit verder weinig gedachte achter, het zou kunnen zijn dat ik een uitmuntende speler een net-niet-speler vind voor mijn huidige team. Misschien dat ik daarom al zo'n 2 weken aardig wat geld op de bank heb staan, het is weer net te weinig voor een briljante spits en in een uitmuntende heb ik geen interesse. In middenvelders heb ik tot nu toe nog geen geld hoeven steken, omdat ik dat altijd trainde. Het is wel zo dat het middenveld de boventoon moet blijven voeren in het elftal, dus als de andere linies de middenvelders gaan evenaren, dan gaat er goed geïnvesteerd worden
in een erg leuke middenvelder.

Overigens heeft een huidige competitie-tegenstander zo'n 19.0M in kas (kijk maar bij de statistieken naar Kattuk United). Ik snap niet dat hij even twee leuke spelers erbij koopt en zodoende flink afstand van ons allen kan nemen.
Ik heb hem dat ook gevraagd, en hij gaf als antwoord bang te zijn voor de hoge salarissen van dure jongens. Hij denkt met de huidige selectie wel kampioen te worden, ik denk dat hij nu wel achter zijn oren krabbelt. Met de stelling ‘Met geld op de bank win je geen wedstrijden, het kapitaal hoort in het veld te staan’ ben ik het dus zeker eens.


De kijkersvraag de laatste HMvdW komt deze week van Lance. Hij wil weten: Voelt je rentree in divisie V als een soort van revanche ten opzichte van je volledig mislukte vorige optreden in divisie V, waarbij je slechts 3 punten behaalde?
Dat is een hele goeie en interessante vraag (zeggen ze ook altijd bij Harry Mens als ze een vooringestudeerde vraag krijgen en let maar op, dat gebeurt constant).
Het voelt niet als een revanche dat mijn team weer in de vijfde klasse
speelt, en het zo goed doet. Voor de moralisten onder ons, kan ik zeggen dat ik een erg nuchter persoon ben. De vorige keer dat mijn team in de vijfde speelde was het er gewoon niet klaar voor, en dat besef was er vooraf al. Er werd niet panisch geïnvesteerd in bepaalde linies, de training ging voor en voor de rest moest ik roeien met de riemen die ik had. Nu is dat anders, het team is vijfde klasse-waardig en het streven was en is dan ook een vierde plaats. Met een minder resultaat zal ik dan ook ontevreden zijn en tot nu toe lijkt de doelstelling bereikt te worden.
Revanche gevoelens kende ik wel ten opzichte van de actie van Benheeee. De laatste wedstrijd van het seizoen erop, nu in mijn stadion ten opzichte van de uitwedstrijd van het seizoen ervoor (met zijn 0-7-3 tactiek,) werd hij met 6-0 vernederd en dat voelde erg goed aan, er was revanche gehaald.


Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick ben je het meest trots?
De huidige serie van 31 overwinningen op rij in de competitie (25x 6de
klasse & 6x 5de klasse). De serie gaat hopelijk nog een tijdje door.


Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Dat valt gelukkig wel mee.
Er is nog nooit een training verneukt bijvoorbeeld. Wel heb ik de eerste stadionuitbreiding meteen 1000 Vip-plaatsen laten bijbouwen, dat leek me toen wel een verstandige zet. Ach, er is ook in de begintijd nog wel eens een positiespel-trainee binnengehaald met een waardeloze conditie.


Van welke ploeg of manager wil je het liefst winnen?
Van Qui-vive wil ik nog steeds erg graag winnen, mocht ik hem ontmoeten in de SD-cup. Tegen hem zijn er in die cup wat wedstrijdjes verloren, o.a. 1x in de halve finale, meen ik (kan ook in de kwart geweest zijn). Tegen Birger wil ik ook nog graag revanche halen, tegen hem hebben we ooit een 3-0 voorsprong verspeeld.

Buiten de SD-clan wil ik gewoon van iedereen winnen, maar mocht Benheeee ooit mijn pad kruisen, dan...


Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?
Ik ben tamelijk conservatief, dus niet te veel veranderingen graag. Als ik toch iets moet noemen, dan zou ik het graag zien in teamverband. Ervaring met het team, dus een team wat al een tijdje intact is, begrijpt
elkaar beter. Daarnaast zou ik ook een taalprobleem willen invoeren: "er
trad verwarring in de verdediging op doordat de IJslandse keeper zich niet verstaanbaar kon maken bij zijn Koreaanse verdediger". Mocht een speler 2 seizoenen in een competitie hebben gespeeld, dat hij dan de taal van het land waarin hij speelt machtig wordt. Dat is ook een beetje bepalend voor de samenhang van het team.


Als je moest kiezen uit de volgende twee opties, wat zou het dan worden?
*Een jeugdpull (veldspeler) met TSI 3 800 pullen in week 1.
*Je grootste concurrent met 6-0 verslaan.

Doe mij maar die jeugdpull. Die concurrent timmer ik dan later wel met de centen van die jeugdspeler op zijn bek.


Hoe zie je de toekomst voor FC Kralingen in de komende 2 seizoenen?
Ik zou het niet erg vinden om de komende 2 seizoen ook in deze klasse te spelen, daarna moet de tijd wel rijp zijn om in hogere sferen te komen. Qua spelers hoop ik dat die Jap ooit een serieuze gooi doet naar het nationale elftal. Voor verbetering vatbaar is absoluut de verdediging, maar zolang dat niet echt belangrijk wordt bij Hattrick, blijft het ook bij mij een ondergeschoven kindje. Uiteraard moet er ook progressie geboekt worden voor het team in het algemeen. In AH-punten (geen bonuspunten van de kruidenier) moet een stijging per seizoen zichtbaar zijn. Momenteel zit die gemiddeld iets over de 200, dat moet dan richting de 230 (echt wel) gaan.

Welk SD-team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
Eigenlijk alle teams. Iedereen is echt goed bezig van de clan, maar om
iemand specifiek te noemen, dan hoop ik dat Piter eens een keer promoveert, die heeft echt een fantastisch team.
De clubs die in de top 5 divisies spelen doen het al jaren goed, al gaat het
nu met Djabs wat minder. Daarnaast komen er op dit moment al behoorlijk wat teams uit het achterveld opstomen, zo is Jansoe mijn grote concurrent wat betreft het record voor het aantal competitieoverwinningen op rij.


Waar gaat je team eindigen in de SD Cup, dit seizoen?
Lastig, lastig, lastig.
Laat ik het erop houden dat de concurrentie zwaar is, en iedere opponent
gevreesd wordt. Het streven blijft de titel, maar iedere overwinning is mooi. Nou vooruit, we worden kwartfinalist.


Wie vind je de sympathiekste/leukste/aardigste Hattricker en waarom?
De opvolger van de huidige bondscoach van Japan U20. Tja, iedereen heeft wel zijn sympathieke, leuke en aardige kanten, maar om nou de beste daarin te noemen kan ik niet.
Doe maar een leuke Zweedse dame tussen de 20 en 28, niet te dik en niet te dun, geen pygmee, cup C en absoluut voor zichzelf kunnen zorgen en willen strijken (want daar heb ik een gruwelijke hekel aan).


Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegegeven?
Geduld is een schone zaak.
Koop ervaren spelers voor de posities die je niet traint.
Ontsla dokters pas op zaterdag.
Zorg dat je zo snel mogelijk een goede trainer hebt.

En dan nog eentje die niet hardop uitgesproken mag worden:
Zoek een tegenstander van jouw kaliber en maak met hem/haar een PIC afspraak voor beide wedstrijden.


Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Voorlopig niet, enkel als er van buitenaf wat remming komt.
Maar mocht die Zweedse langskomen, dan zal de intense wat minder worden. Maar stoppen nooit, ze kan namelijk goed voor zichzelf zorgen.


Bakke © 2005
IKF Networks
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 12-07-2005, 12:10 AM
[No subject] - by Antidote - 26-07-2005, 01:57 PM
[No subject] - by Antidote - 01-08-2005, 03:58 PM
[No subject] - by Antidote - 22-09-2005, 08:39 PM
[No subject] - by Antidote - 25-09-2005, 07:12 PM
[No subject] - by Antidote - 17-10-2005, 01:16 PM
[No subject] - by Antidote - 19-10-2005, 11:51 PM
[No subject] - by Antidote - 04-11-2005, 04:40 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:31 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:47 PM

Forum Jump: