The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wedstrijden donderdag
#1
Geen Hofs bij Feyenoord.

AZ begint leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Wat is die Arveladze lekker aan het ballen zeg.
Jammer dat hij al 33 is.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Wat een gekke wedstrijd bij Feyenoord. Het staat weer voor geen meter achterin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Feyenoord 1-0 achter. Ze gaan hier toch niet verliezen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Feyenoord 1-0 achter. Ze gaan hier toch niet verliezen?

Is dat zo verrassend dan? :roll:
Reply
#6
AZ 2-0, lekker. Die is in de tas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Feyenoord 1-0 achter. Ze gaan hier toch niet verliezen?

Is dat zo verrassend dan? :roll:
Tja, ik weet niet hoe goed dat Basel is maar ik hoor een weinig goede verhalen over.

En je moet toch derde worden. Als je dit verliest, moet je 4 punten halen tegen Nancy en Wisla.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Jezus wat is die Dembele toch goed zeg. Ongelooflijk. Ook een hele mooie pass overigens van de Zeeuw bij de 3-0
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Feyenoord 1-1, mooi.

AZ lekker aan doelsaldo aan het werken. Maar die overwinning is toch wel verwacht, AZ moet gewoon door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
gittermaster Wrote:Jezus wat is die Dembele toch goed zeg. Ongelooflijk. Ook een hele mooie pass overigens van de Zeeuw bij de 3-0
Die gast is ook pas 19 en wat een beer al!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Nou, Feyenoord sleept er een gelijkspel uit. Op zich goed resultaat.

AZ lekkere wedstrijd gespeeld, mooi om naar te kijken. Cziommer eruit en het ging een stuk beter lopen in de tweede helft. Geen goed teken voor zondag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Prima resultaat van AZ en Feyenoord. Als Heerenveen gelijkspeelt zou dat ook mooi zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Ciommer die ik juist als verrassing had genomen deze week die gaat dit weekend weer niet spelen dat is duidelijk...
KUTZOOI
Bangkok resident.
Reply
#14
Zulte-Waregem wint ook even met 1-4 bij Austria Wien :eeeek:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:Prima resultaat van AZ en Feyenoord. Als Heerenveen gelijkspeelt zou dat ook mooi zijn.

eigenlijk vind ik het resultaat van fainoid niet goed. zelfs in deze staat moet je daar gewoon winnen. dat basel is te slecht voor woorden. tegen nacy is fainoid normaal gesproken kansloos, tegen rovers moet je hopen op een punt.

ik vind koeman echt een angsthaas. ik weet nog goed tegen groningen de 1ste pot, toen zei hij dat er na 1 helft niets aand e hand was. nee, we hadden geen kans gehad, dan is er idd niets aan de hand. je kan ze toch godver het veld opsturen met de instelling: we gaan hier gewoon winnen. ik vind hem echt slap overkomen. hoewel hij niet zoals die kreupele derksen alle spelers afkraakte.

bahia vond ik vandaag de beste, maar dat kan makkelijk komen door de maitge voorhoede van basel. maar hij bleef te allen tijde rustig.

derksen kraakte tiendalli af, maar die vond ik met buijs, timmer en leonard toch een van de beteren. en greene was een drama.
Reply
#16
gittermaster Wrote:Ook een hele mooie pass overigens van de Zeeuw bij de 3-0

beaam, van zulke ballen zit ik echt te smullen. waanzinnig mooi! =D>
Reply
#17
waf Wrote:eigenlijk vind ik het resultaat van fainoid niet goed. zelfs in deze staat moet je daar gewoon winnen. dat basel is te slecht voor woorden. tegen nacy is fainoid normaal gesproken kansloos, tegen rovers moet je hopen op een punt.
Ik vind het moedig dat je dat toegeeft, maar Feyenoord speelt echt nog steeds verre van goed. En als je dan ook nog het wedstrijdbeeld bekijkt, vind ik het een goed resultaat. Basel is misschien te slecht voor woorden, maar ze waren wel veel gevaarlijker dan Feyenoord. Ze mogen blij zijn met een punt. Bij verlies was het best lastig geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ik weet niet welke wedstrijd ze bij de VI gezien hebben, maar dit is toch wel heel negatief over AZ. Ze speelden echt goed gisteren, zeker de tweede helft, en verre van stroef.


Quote:Stroef AZ rekent af met Sporting Braga

19/10/2006 22:06

AZ nam met succes de eerste horde in de groepsfase van de UEFA Cup. Sporting Braga bleek een lastige tegenstander, maar voor eigen publiek lukte het de stroef draaiende Alkmaarders om met 3-0 te winnen.
Die uitslag was enigszins geflatteerd. AZ had het tachtig minuten lang te stellen met Sporting Braga, dat zich pas in de slotfase gewonnen moest geven. De Portugezen trokken zich lange tijd massaal terug en loerden op een counter en aangezien de Alkmaarders in een te laag tempo speelden, was de thuisploeg weinig gevaarlijk. Voor rust waren de grootste kansen zelfs voor Braga, maar Joey Didulica redde enkele keren bekwaam.

AZ had voetballend een licht overwicht, maar slaagde er moeilijk in dat overwichtje en het surplus aan kwaliteit in een score uit te drukken. Het was tekenend dat de eerste goal van AZ uit de lucht kwam vallen. Shota Arveladze zorgde na een half uur voor de 1-0. De aanvoerder schoof de bal vanaf vijftien meter beheerst binnen nadat Moussa Dembélé zich had vastgelopen in de Portugese defensie.

Na rust kreeg AZ iets meer controle over de wedstrijd en in het laatste kwartier stelde de thuisploeg de winst veilig. Uitgerekend de net ingevallen Danny Koevermans tekende voor de 2-0. Na een combinatie van Maarten Martens en Dembélé schoot hij droog en diagonaal raak. En vijf minuten later was het Stijn Schaars die van dichtbij een voorzet van Koevermans in het dak van het doel knalde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Gister met momenten zitten genieten van AZ. Zoals al aangegeven gaat die Dembele een hele grote worden als hij zich zo blijft manifesteren/ontwikkelen! Arveladze liet gister bij vlagen ook weer zien dat het een geweldige speler is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ik denk dat die plofkop Derksen gewoon verbolgen was dat hij zo'n klote wedstrijd moest analyseren en dat de NOS AZ had dat hij de opdracht heeft gegeven om een zuur stuk te schrijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Welke wedstrijd heb je nou live gezien dan ad? Of heb je net als de Kromme meerdere tv's naast elkaar staan in je studentenhol? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
goed punt van cc! =D>
Reply
#23
centre court Wrote:Welke wedstrijd heb je nou live gezien dan ad? Of heb je net als de Kromme meerdere tv's naast elkaar staan in je studentenhol? :8:
Heb je wel eens gehoord van zappen? Ik heb driekwart van AZ gezien en flarden van Feyenoord en dat staat hierboven ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
waf Wrote:goed punt van cc! =D>

het is vrijdag waf. altijd scherp dan. Nog 49 uur tot de klassieker begint! Waar sta je ook alweer altijd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
0-0 bij Osasuna, dik tevreden met het punt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: