The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




offline tijd
#1
de laatste dagen werd het wel weer heel erg met t forum dus besloten ff een mailtje te sturen naar de support afdeling en dit kreeg ik terug:

Beste Martijn,

Deze week is er inderdaad iets abnormaals met onze in-005. Ik heb deze server deze week reeds 3x moeten rebooten
op een ochtend toen ik zag dat deze server geblokkeerd was.

Ik heb vanochtend contact opgenomen met een concurrent die ook Plesk gebruikt als controlepaneel en ze hebben
enkele maatregelen doorgegeven welke we kunnen ondernemen. Momenteel ben ik een aantal maatregelen aan het opvolgen
welke ze me aangeraden hebben.

Mocht er zich geen verbetering voordoen zullen we zeker verdere stappen ondernemen.

Met vriendelijke groeten,

dhr. Kristof Van den Bergh


ben benieuwd wat voor tips een concurrent geeft...format c: Tongue
Reply
#2
Ik kan standaard smorgens tussen half negen en half tien niet op het forum :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Das apart, maar ik moet toegeven dat er regelmatig 's ochtends downtime is. Vanochtend tussen 7 en 8 ook weer een hele tijd geen contact kunnen maken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
in.nl Wrote:Beste Martijn,

Er is teneinde de problemen van de Plesk server (waarop uw hosting zich bevindt) defintief op te lossen besloten om een nieuwe Plesk server op te zetten met alle beveiligingsinstellingen maximaal ingesteld teneinde de problemen definitief op te lossen, de huidige machine wordt namelijk misbruikt voor uitgaande dDos attacks waardoor de server "hangt". Deze nieuwe machine hangt reeds in het datacentrum en na enkele tests zal begin komende week begonnen worden met een integrale backup terug te plaatsen op de nieuwe "securede" server. De problemen zullen dan ook definitief opgelost zijn binnen enkele dagen. Excuses voor deze "storingen".

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

dhr. Friso Haringsma

als t goed is dus eind deze week allemaal opgelost
Reply
#5
Ik kom er 's morgens vanaf een uurtje of 7 tot een uur of 9 meestal niet op Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Ik heb 's nachts heel veel problemen om op het forum te komen...
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Ik kom er 's morgens vanaf een uurtje of 7 tot een uur of 9 meestal niet op Sad

idem
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
dat komt dus allemaal doordat er mongolen zijn die ddos attacks uitvoeren vanaf onze server...hopelijk eind deze week dus opgelost
Reply
#9
Mac Wrote:dat komt dus allemaal doordat er mongolen zijn die ddos attacks uitvoeren vanaf onze server...hopelijk eind deze week dus opgelost

Vandaag weer .. maar ja.. tis nog geen einde van de week dus er is nog hoop!
Wie dit leest is gek
Reply
#10
DNS foutje Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Keyzer Wrote:Ik heb 's nachts heel veel problemen om op het forum te komen...

Ik ook, totdat ik er achter kom dat ik in de verste verte niet het forum heb aangeklikt, bij Favorieten Smile.
Reply
#12
Vanmorgen weer dramatisch, kon er van 07.00 uur tot nu niet op komen :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
hmm ik zit er toch echt al een uurtje op ongeveer :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Ik word er niet goed van. Aangezien ik forum verslaafd ben, wil ik als ik smorgens op mijn werk aankom eerst het forum checken en niet pas om 9.00u! :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:Ik word er niet goed van. Aangezien ik forum verslaafd ben, wil ik als ik smorgens op mijn werk aankom eerst het forum checken en niet pas om 9.00u! :cry:

:lol: Ik ben nog erger. Ik wil het kunnen checken als ik 's ochtends om half 8 van mijn nest kom en niet pas om kwart voor 9.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Als ik 's morgens op mijn werk ben, wil ik altijd even het forum checken. Nu is het helaas al geruime tijd zo dat ik van 07.00 uur tot en met nu niet op het forum kan komen, dus de problemen zijn niet opgelost. Ik hoop dat het alsnog gebeurt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:Als ik 's morgens op mijn werk ben, wil ik altijd even het forum checken. Nu is het helaas al geruime tijd zo dat ik van 07.00 uur tot en met nu niet op het forum kan komen, dus de problemen zijn niet opgelost. Ik hoop dat het alsnog gebeurt.

Dat hopen wij allemaal met jou, LL. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Valt mij inderdaad op dat het meestal ( voor mijn gevoel dan) 's morgens tot een uur of 9 half 10 offline is
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
Kon er weer een behoorlijke tijd niet opkomen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4764&start=60">viewtopic.php?t=4764&start=60</a><!-- l -->

laatste bericht
Reply
#21
=D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: