The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SPEEDSERVER
#1
Beste spelers,

Vandaag is de voor-registratie van de nieuwe speedserver gestart met de nieuwe versie van Travian (T3), even wat gegevens:

* Waar: <!-- m --><a class="postlink" href="http://speed.travian.nl">http://speed.travian.nl</a><!-- m -->
* Wanneer: Morgenvroeg om 06:00
* Waarom: Leuk
* Speed: 3x speed
* Hoe lang: 3-4 maand
* Gebruikers: Ongelimiteerd

Dan het volgende: Een speedserver is heel duur want alles gaat veel sneller en het is drukker. Daarom moeten er goede servers klaar staan.

Dit moet wel gefinancierd worden, daarom is het plus systeem veranderd. Het vorige systeem bracht niet genoeg op.
We hebben nu Plus Gold, hiermee kun je extra productie kopen door middel van `goud` Alles zal wat duidelijker worden als je in het spel kan.

Let op: Bij de speedserver zullen de straffen hoog zijn, een gebruiker die wordt betrapt op het overtreden van de regels krijgt een permanente ban op de speedserver. Dit betekent dat spelen niet meer mogelijk is.

De Multihunters komen vandaag of morgen in de onderstaande topic te staan:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=744">http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=744</a><!-- m -->

Met vriendelijke groet,

Het TravianTeam
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#2
ik haat dat gold echt! daarom zal ik het ook boycotten. stomme golddiggers.
Reply
#3
hoezo mac?

had jij er al ervaring mee dan?
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#4
nee maar ik heb er genoeg over gehoord:

in plaats van plus koop je goldtickets ofzo. Met die goldtickets kun je extra's kopen. Bijvoorbeeld 10% extra productie of 10% extra aanvalskracht voor een bepaalde tijd. Oftewel degene die het spel wint stopt er het meeste geld in. Echt superjammer van zo'n spel
Reply
#5
ikke wel... speedserver op s3.com.... kost bakken met geld, en zoals TOOL al eerder had gezegd.... diegene met het meeste geld, komt het verst.... Je kan bijv. met gold:

Code:
Plus Account
Still 3 days until 07:18 3 Days 15 Gold extend

+25%  Production Lumber
Still 2 days until 14:22 3 Days 5 Gold extend
+25%  Production Clay
Still 2 days until 14:23 3 Days 5 Gold extend
+25%  Production Iron
Still 2 days until 14:23 3 Days 5 Gold extend
+25%  Production Crop
  3 Days 5 Gold activate

+10% Attack value
  3 Days 3 Gold activate
+10% Defense value
  3 Days 3 Gold activate

Complete construction orders and researches in this village immediately. immediately 2 Gold activate
1:1 Trade with the NPC merchant immediately 3 Gold to the Marketplace

Je kan dus alles doen, als je maar genoeg gold punten koopt....
30 goldstukken = 3 eur...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#6
indien er helemaal geen normale plus is kan ik er ook niets mee
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#7
normale plus is er wel hoor... bovenste regel... 6 dagen voor 3 euries dus...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#8
erg jammer ja, dat gold. je kunt er ook nog gewoon plus mee blijven kopen, dus ik zie nog wel.
Reply
#9
heb preregistratie nog ff ongedaan gemaakt, aangezien ik met iemand samen wil gaan spelen.
daarbij lijkt het me ook wel handig om hier af te spreken wie als welk volk gaat en waar we gaan zitten.
Gaan we een SD-tje doen, of trekken we DHB weer uit de kast?
Reply
#10
als we gaan, dan wordt het uiteraard DHB..... !! en dan wil ik voor de Germanen gaan..

Hakkuh
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#11
dhb natuurlijk
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#12
ik wil dus als Gallier gaan.
Neem aan dat er weer een Saddertje gaat komen? Smile
Reply
#13
Saartje Wrote:pffffffffffffffffffff.....
Adder ? :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#14
T00L Wrote:heb preregistratie nog ff ongedaan gemaakt, aangezien ik met iemand samen wil gaan spelen.
daarbij lijkt het me ook wel handig om hier af te spreken wie als welk volk gaat en waar we gaan zitten.
Gaan we een SD-tje doen, of trekken we DHB weer uit de kast?

Samendoen ?
Reply
#15
heb Plop gevraagd, IGM is gelezen maar nog geen reactie.
als die geen trek heeft, dan vind ik het prima Smile
Reply
#16
waar zit die luie vlerk van een Adder? heb jum nodig istie er niet, anders spammt ie je de oren van je kop af.... :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#17
wat is er?
moet ik com3 in de gaten houden?
Ik ga wel weer wat berichten versturen...zoals m'n alliantie genoten op stang jagen.
En nee, geen speed op nl voor mij. Heb nu al moeite om alles bij te houden(leeftijd, ik weet het).
Heb in een ander topic al aangegeven dat ik nl2 afmaak en dan com3 en nl4 wat serieuzer ga spelen, maar dat het daarna Schluss is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
stoppen op .com , beginnen op .nl
und damit schluss! Wink
Reply
#19
T00L Wrote:stoppen op .com , beginnen op .nl
und damit schluss! Wink


Ik neem het in overweging. Heb die zooi al weer weggedrukt, maar wanneer begint het? :wink:
En ja, Germaan wil ik ook wel weer eens zijn, lang geleden.

Saar, we moeten wel tactiek doornemen...... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
Ik zat even te twijfelen maar gelukkig voeren ze dat gold in waardoor de beslissing eigenlijk al voor me genomen wordt. Aan dergelijke geldklopperij doe ik niet mee! Ik ben niet vies van betalen, maar wanneer daar voordelen aanhangen met het spel, haak ik af. Belachelijk dit toch, degene die wint heeft de overwinning min of meer gekocht. :cry:
Reply
#21
morgenochtend 6 uur. gaan we met z'n allen rond 0|0 zitten?
server gaat 3 a 4 maanden duren, dus dan moeten we toch wel een lomp groot cluster kunnen bouwen.
Reply
#22
JAZZ Wrote:Ik zat even te twijfelen maar gelukkig voeren ze dat gold in waardoor de beslissing eigenlijk al voor me genomen wordt. Aan dergelijke geldklopperij doe ik niet mee! Ik ben niet vies van betalen, maar wanneer daar voordelen aanhangen met het spel, haak ik af. Belachelijk dit toch, degene die wint heeft de overwinning min of meer gekocht. :cry:

dus? Wink
op de vorige speed hadden we ook niet echt intenties om te winnen en daar hadden we ook flinke schik.

na al het gemekker op s2 en in mindere mate 4 lijkt het mij juist wel weer eens leuk om gewoon ouderwets te gaan ouwehoeren, SD leden only
Reply
#23
Hakkuh
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#24
Plop en ik gaan samen spelen, spelersnaam Tiny Tool.
Gallier, noordwest.
Morgenvroeg de wekker iets vroeger zetten en vanaf 6 uur vol gas.
Reply
#25
Adder Wrote:Saar, we moeten wel tactiek doornemen...... :wink:

laten we een leger maken en gaan hakken.... OK?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#26
Saar, dan toch wel een 15 graan met 3 +50% graanoases er omheen he....
dan kun je met gemak een 100-200k aanvalsleger bouwen Hakkuh
Reply
#27
T00L Wrote:Saar, dan toch wel een 15 graan met 3 +50% graanoases er omheen he....
dan kun je met gemak een 100-200k aanvalsleger bouwen Hakkuh

uiteraard... :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#28
Iemand nog interesse om een account samen te beheren?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#29
Fabian?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#30
T00L Wrote:
JAZZ Wrote:Ik zat even te twijfelen maar gelukkig voeren ze dat gold in waardoor de beslissing eigenlijk al voor me genomen wordt. Aan dergelijke geldklopperij doe ik niet mee! Ik ben niet vies van betalen, maar wanneer daar voordelen aanhangen met het spel, haak ik af. Belachelijk dit toch, degene die wint heeft de overwinning min of meer gekocht. :cry:

dus? Wink
op de vorige speed hadden we ook niet echt intenties om te winnen en daar hadden we ook flinke schik.

na al het gemekker op s2 en in mindere mate 4 lijkt het mij juist wel weer eens leuk om gewoon ouderwets te gaan ouwehoeren, SD leden only

wij vermaken ons opperbest op s4 hoor :lol:
Reply


Forum Jump: