The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mijn favoriete boek is:
lekker afgezaagd: de boeken van Dan Brown, John Grisham, Clive Cussler.... Met dat genre boeken kom ik mijn vakantie wel door !

[en als die allemaal uit zijn ga ik gewoon verder met de boeken van m'n lief.... :wink: waarbij ik moet zeggen dat "Er komt een vrouw bij de dokter" links heb laten liggen...]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Depor Wrote:greins

:waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
@Tree: Chuck Palahniuk heb ik jou nog aangeraden in de kroeg! Blij dat het er nu van gekomen is! Wind up bird chronicle vond ik erg goed ook.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Heb een boek uit nostalgie gekocht van Jules Verne.

Wat wilde hij voor dat boek hebben?

:waf: (hehe)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
goa Wrote:@Tree: Chuck Palahniuk heb ik jou nog aangeraden in de kroeg! Blij dat het er nu van gekomen is! Wind up bird chronicle vond ik erg goed ook.

Ik onthoud alles heh... :wink:

Ben al halverwege in chuck... totale waanzin en erg vermakelijk, ondanks het feit dat de hoofdpersoon een gigantiese nare sloeber is :lol:

Murakami is next... Kafka on the shore vond ik goed en dit is min of meer z'n doorbraakboek las ik ergens
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Bor heeft smaak! :cry:

Ik ben in het bezit van een door Tardi geillustreerde versie van Celine. Meesterlijk. Die lees/kijk ik graag voor het slapen gaan....

Die heb ik ook nog liggen, omdat ze de gewone versie niet hadden. Moet er nog steeds een begin in maken...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ik heb vorige vakantie het boek van Peter R. de Vries gelezen over de Heineken-ontvoering. echt een geweldig boek. Heb het in 3 dagen uitgelezen.
Wie dit leest is gek
Reply
Lees ook eens:

De Erfenis van Fontanelli van Andreas Eschbach

En voor de schaak(club.net) liefhebbers onder ons:

De Acht van Katherine Neville
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Feits Wrote:Lees ook eens:

De Erfenis van Fontanelli van Andreas Eschbach

Even gegoegeld:

Quote:De straatarme, zojuist ontslagen pizzakoerier John Fontanelli blijkt plotseling de erfgenaam te zijn van een duizelingwekkend vermogen en wordt de rijkste man ter wereld. Een verre voorvader had hem dit vijfhonderd jaar eerder nagelaten. Hij leert wat het betekent rijk te zijn en dat het moeite kost je niet te laten regeren door het geld. Maar er blijkt meer aan de hand te zijn. Uiteindelijk blijkt hij een pion te zijn in een complot dat met

Op dit punt kreeg ik plotsklaps last van Da Vinci Broekhoest... maar wellicht een idee voor in het vliegtuig :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Lees niet zo heel veel meer... Wat ik wel aardig vond de laatste tijd:

- Het 17e... Een verzameling columns over iemand die in het 17e elftal speelt en iedere week een stukje schrijft over de ontwikkelingen binnen het elftal. Leuk geschreven en erg herkenbaar.

- Hard Gras 48: Je hebt het niet van mij. Schrijver Marcel van Roosmalen volgde Vitesse vorig seizoen. Heb het in één ruk uitgelezen... Absoluut een aanrader...

- Al iets langer geleden, maar moet iedereen eigenlijk gelezen hebben: De Broncode van voormalig Quoter Eric Smit. Prettig leesbaar en spannend beschrijft Smit het verhaal van de Nieuwegeinse uitvinder Sloot die een revolutionaire datacompressietechniek heeft ontwikkeld. Net als Sloot zijn geheim op papier gaat zetten zodat het in productie kan worden genomen, krijgt hij een hartaanval. Briljant verhaal, wordt volgens mij ook verfilmd.

- Verder pak ik nog regelmatig één van de vele pockets van Youp van 't Hek uit de kast... Heerlijke lectuur voor in bed.
Reply
Keyzer Wrote:Heerlijke lectuur voor in bed.

Daar lees ik op dit moment dit:

[Image: lotus.fr.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Keyzer Wrote:Lees niet zo heel veel meer... Wat ik wel aardig vond de laatste tijd:

- Het 17e... Een verzameling columns over iemand die in het 17e elftal speelt en iedere week een stukje schrijft over de ontwikkelingen binnen het elftal. Leuk geschreven en erg herkenbaar.

- Hard Gras 48: Je hebt het niet van mij. Schrijver Marcel van Roosmalen volgde Vitesse vorig seizoen. Heb het in één ruk uitgelezen... Absoluut een aanrader...

- Al iets langer geleden, maar moet iedereen eigenlijk gelezen hebben: De Broncode van voormalig Quoter Eric Smit. Prettig leesbaar en spannend beschrijft Smit het verhaal van de Nieuwegeinse uitvinder Sloot die een revolutionaire datacompressietechniek heeft ontwikkeld. Net als Sloot zijn geheim op papier gaat zetten zodat het in productie kan worden genomen, krijgt hij een hartaanval. Briljant verhaal, wordt volgens mij ook verfilmd.

- Verder pak ik nog regelmatig één van de vele pockets van Youp van 't Hek uit de kast... Heerlijke lectuur voor in bed.

Het 17e, die wil ik wel snel een keer gaan lezen.

Had altijd wat strips van Billy Turf, ook de films gezien. Gister de 3 films op dvd weten te kopen, leuk vaan de kleine gastjes als ze bij Ome Dugarry langs komen.
Reply
[Image: 9789031401765-G.JPG][Image: 9789031401796-G.JPG]
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik las de boeken van de 2 hapsnurkers hier beneden, onlangs de hele stapel weer teruggevonden. En nog steeds leuk om te lezen!

[Image: blauwbl.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De Blauwbloezen! :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
De vijanden van de bruinhemden?
Reply
Dugarry Wrote:De vijanden van de bruinhemden?

Die voorlopers waren van deze Rare Jongen(s): (sorry Hoef)

[Image: _218385_terreblanche300.jpg]
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Quote: 104 Teletekst zo 15 okt
***************************************
Kluun wint NS Publieksprijs 2006

***************************************
` De NS Publieksprijs is gewonnen door
Kluun met het boek 'Komt een vrouw bij
de dokter'.De schrijver kreeg ruim een
kwart van de stemmen.In totaal hebben
iets meer dan 24.000 mensen gestemd.

De winnende titel werd gekozen uit een
lijst van zes nominaties.Andere boeken
die op de lijst stonden waren onder
meer Het huis van de moskee van Kader
Abdolah,Nieuwe buren van Saskia Noort
en Esther Verhoef met Rendez-vous.

Kluun,een pseudoniem van Raymond van de
Klundert,ontving de Publieksprijs in
muziekcentrum Vredenburg in Utrecht.De
prijs bestaat uit een beeld van Jeroen
Henneman en een bedrag van 7500 euro.

:eeeek: Dat boek is 3 jaar oud en dan krijgt hij in 2006 de NS(!)-publieksprijs??? Is hier enige gelijkenis met de dienstregeling van de NS te bespeuren?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote::eeeek: Dat boek is 3 jaar oud en dan krijgt hij in 2006 de NS(!)-publieksprijs??? Is hier enige gelijkenis met de dienstregeling van de NS te bespeuren?

Neen, dat komt gewoon door het achterlijke publiek dat alleen maar de boeken leest die bij de AKO toonbank liggen Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote::eeeek: Dat boek is 3 jaar oud en dan krijgt hij in 2006 de NS(!)-publieksprijs??? Is hier enige gelijkenis met de dienstregeling van de NS te bespeuren?

Neen, dat komt gewoon door het achterlijke publiek dat alleen maar de boeken leest die bij de AKO toonbank liggen Xtragaap4de

Net op Radio 1 nog wat reacties van het vrouwelijk publiek dat in de rij stond voor een krabbel in z'n boek: "in het begin vond ik het een hufter, maar later ga je het toch anders zien".

Verslaggever: "maar mevrouw, deze man ging stelselmatig vreemd in het nachtleven van A'dam, terwijl zijn vrouw terminaal thuis lag."

Domme vrouw weer: "ja ik hoop niet dat mij dat ooit zal gebeuren, maar ik begrijp het wel".

Puke
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Zijn publiek doet er gewoon 3 jaar over om dat boekie uit te lezen.

Maaruh Feits, wat heb ik met Terreblanche? Ik ben inderdaad ook wel eens in Zuid-Afrika geweest, heb niet regelmatig negers over de vloer en heb een flinke baard maar verder zie ik het niet zo...
Reply
Hoef Wrote:Zijn publiek doet er gewoon 3 jaar over om dat boekie uit te lezen.

Maaruh Feits, wat heb ik met Terreblanche? Ik ben inderdaad ook wel eens in Zuid-Afrika geweest, heb niet regelmatig negers over de vloer en heb een flinke baard maar verder zie ik het niet zo...

De enige match zit 'm in jouw ondertitel en de AWB "Rare Jongens..." :wink:
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
Voordat dit topic naar de achtergrond verdwijnt (terwijl de filmpies bovenaan staan :rollSmile maar weer eens aanzwengelen.
Met dit weer moet er toch wel met enige regelmaat een boek gelezen worden bij de forummers...
Gisteren begonnen in 'a god in ruins' van Leon Uris. Een ouwetje maar tot nu toe absoluut de moeite waard.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
[Image: kruistocht.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
de film is slap aftreksel van timeline
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik vond haar trilogie over de honderdjarige oorlog beter
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Nog nooit wat van die Beckman gelezen... ik was meer van de Tonke Dragt school

[Image: 1963_De_brief_voor_de_koning.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Een vriend uit mijn werkgroep schrijft sinds een tijdje voor NRC Boeken. Hij schreef een artikel over Arnon Grunberg en confronteerde hem met tegenstrijdige autobiografische gegevens. Dit was het antwoord van Grunberg, dat toch wel zijn status van eikel bevestigt:

Quote:Ik hoop voor u dat u niet bestaat, of dat dat bestaan van u snel
afgelopen zal zijn, want met een dergelijke schaamte zou ik niet
willen leven. Het kan zijn dat u er andere maatstaven op nahoudt.

Ik vrees het ergste.

Hopelijk ben ik u hiermee van dienst geweest.

vr gr

Arnon Grunberg
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:Nog nooit wat van die Beckman gelezen... ik was meer van de Tonke Dragt school

[Image: 1963_De_brief_voor_de_koning.jpg]

Hee, dat boekje heb ik ook. Standaard-zondag(s)school-kerst-cadeau. :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Een vriend uit mijn werkgroep schrijft sinds een tijdje voor NRC Boeken. Hij schreef een artikel over Arnon Grunberg en confronteerde hem met tegenstrijdige autobiografische gegevens. Dit was het antwoord van Grunberg, dat toch wel zijn status van eikel bevestigt:

Quote:Ik hoop voor u dat u niet bestaat, of dat dat bestaan van u snel
afgelopen zal zijn, want met een dergelijke schaamte zou ik niet
willen leven. Het kan zijn dat u er andere maatstaven op nahoudt.

Ik vrees het ergste.

Hopelijk ben ik u hiermee van dienst geweest.

vr gr

Arnon Grunberg

Dan ben ik weleens benieuwd naar het bericht van je 'vriend'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: